Pagina 4 van 4
Re: Mango jas retour
Geplaatst: 24 jan 2012 17:59
door plumber
Ik wil dit kleed terugbrengen want ik heb er nog garantie op,maar niemand wil mij helpen
http://www.bigfun.be/Movie/Bodies+Rolle ... et+Gag.htm.
En nou weer normaal reageren
Re: Mango jas retour
Geplaatst: 24 jan 2012 18:04
door Jolijn
sephora30 schreef:Emmy75 schreef:Maar dames dames toch.
Ik zou wel eens willen weten hoe u (beiden) zou reageren als u net 2 maandjes geleden een dure jas heeft gekocht en ineens gaat de rits zomaar kapot.
Is mij overkomen met een kinderjas van 80 euro. Jas was uitverkocht, kreeg mijn geld terug.
Later bleek het eigen schuld.
Maar mij hoor je niet klagen, heb liever dat je wel wettelijk gezien garantie hebt op ritsen (kan mijn peuter tenminste s een keer zelf haar laarzen en jas dichtmaken)
Wat dacht je van (middelbare)schooltassen? Als daar de ritsen binnen de kortste keren kapot gaan, heb je aan je hele tas niks meer.
En wat is eigen schuld? Ritsen van schooltassen gaan tig keer open en dicht, dat is nu net dat wat ze doen moeten.
Re: Mango jas retour
Geplaatst: 24 jan 2012 18:16
door sephora30
Als je een Eastpack hebt gaan de ritsen echt niet kapot hoor.
Re: Mango jas retour
Geplaatst: 24 jan 2012 18:32
door Jolijn
sephora30 schreef:Als je een Eastpack hebt gaan de ritsen echt niet kapot hoor.
Nee, klopt, als het goed is niet en wel van meer soorten niet. En dat is inderdaad ook niet de bedoeling. Een rits moet ritsen.
Re: Mango jas retour
Geplaatst: 24 jan 2012 19:31
door sephora30
En als ie stroef gaat, even met een kaars erlangs (geloof ik)
Re: Mango jas retour
Geplaatst: 25 jan 2012 17:09
door aerox
Ik ben zelf ook werkzaam in winkels en merk dat de laatste 5 jaar de consument stukken onaardiger/agressiever is geworden en van alles probeert om de boel op te lichten. Zeker in periodes als de uitverkoop moet je sterk in je schoenen staan want veel consumenten behandelen je alsof je een hond bent. Stelen, prijskaarten veranderen(en nee het is geen vergissing van de winkel want een sticker veranderen is duidelijk te zien), de boel proberen op te lichten het is aan de orde van de dag. De overheid wil ambulancepersoneel beschermen maar het is de hele samenleving die last heeft van het steeds harder worden van de maatschappij.
Natuurlijk is klachtenafhandeling een onderdeel van het vak alleen is het tegenwoordig vooral de consument die niet normaal kan reageren.
Re: Mango jas retour
Geplaatst: 25 jan 2012 17:38
door ciske
veel consumenten behandelen je alsof je een hond bent
als ik dit soort termen lees moet ik effe van mijn standunt afwijken
de klant is mondiger geworden, klopt.
de klant is ook onbeschofter geworden, klopt.
de klant heeft soms gelijk, klopt
de klant besodemiedert ook vaak de boel, klopt
Maar een vergelijking met een hond gaat mij te ver...die behandel je namelijks netjes en met liefde
Re: Mango jas retour
Geplaatst: 25 jan 2012 17:42
door Fleurtjuh666
sephora30 schreef:Als je een Eastpack hebt gaan de ritsen echt niet kapot hoor.
Helaas, bij mij wel (het stiksel waarmee de 'tandjes' vastzitten is aan het loslaten, zodat de tandjes wegschuiven als ik wil dichtritsen). Gelukkig heeft de fabrikant levenslange garantie, zelfs op ritsen, maar helaas heb ik na 5 jaar het bonnetje niet meer :p
Re: Mango jas retour
Geplaatst: 25 jan 2012 17:46
door sephora30
Geeft niet, de bon heb je niet nodig. Heb het ook gehad met de rugzak van mn dochter, kon hem gewoon opsturen zonder bon en werd gratis gerepareerd.
Denk dat ze aan het model wel kunnen zien of ie niet ouder is dan 10 jaar.
Re: Mango jas retour
Geplaatst: 25 jan 2012 17:47
door sephora30
Oh lees dat jij zegt levenslange garantie, ik dacht dat het 10 jaar was.
Bij levenslang hebben ze de bon helemaal niet nodig toch
Re: Mango jas retour
Geplaatst: 25 jan 2012 17:48
door Fleurtjuh666
sephora30 schreef:Geeft niet, de bon heb je niet nodig. Heb het ook gehad met de rugzak van mn dochter, kon hem gewoon opsturen zonder bon en werd gratis gerepareerd.
Denk dat ze aan het model wel kunnen zien of ie niet ouder is dan 10 jaar.
Serieus? Dat durfde ik zelf niet eens te proberen....gewoon terug naar de winkel van aankoop? Want op de site staat dat er geen kosten verbonden zijn aan opsturen, dit zal waarschijnlijk via de winkel lopen dan?
(sorry, nog nooit eerder zo'n probleempje gehad :p)
Re: Mango jas retour
Geplaatst: 25 jan 2012 17:50
door sephora30
Ik had hem toendertijd bij v&d gekocht en ook geen bon meer. Heb gewoon rechtstreeks contact opgenomen met Eastpack en was geen enkel probleem. Dacht wel dat ik het verzenden zelf moest betalen maar dat vond ik geen probleem.
Bij haar tas was een hengsel kapot.
Re: Mango jas retour
Geplaatst: 25 jan 2012 17:52
door sephora30
Oh misschien was het opsturen ook wel gratis, ik weet het niet meer is al paar jaar geleden. Ze heeft nu al een paar jaar een ander model.
Re: Mango jas retour
Geplaatst: 09 feb 2012 19:47
door Fleurtjuh666
Vergeten dat ik hier een vraag had gesteld, oeps!
Teruggeweest naar verkooppunt met de Eastpak (eerst een mail gestuurd naar het bedrijf zelf, met foto's erbij), was geen enkel probleem, rugzak is (na 7! jaar) gratis opgestuurd voor (gratis) reparatie, 't is bijna verbazingwekkend in deze tijden dat sommige bedrijven zoveel service bieden