Pagina 4 van 6
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 26 jan 2012 15:36
door ciske
vogels schreef:Ik zie nog steeds hte probleem niet zo, je wacht toch niet met overmaken tot de laatste dag?
Blijkbaar staat iedereen te popelen om zijn facturen te betalen OF zijn geld uit te geven aan zaken die hij eigenlijk niet nodig heeft.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 26 jan 2012 15:37
door Guardian72
vogels schreef:Blijkbaar staat iedereen te popelen om zijn facturen te betalen OF zijn geld uit te geven aan zaken die hij eigenlijk niet nodig heeft.
In feite moeten kopers de ING dankbaar zijn.
Door de storingen worden mensen soms verplicht te wachten met een impulsaankoop - en behoed voor onzinaankopen...
De winkels klagen over gemiste winst/omzet - maar als het echt nodig zou zijn, bestellen ze een dag later toch?
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 26 jan 2012 15:42
door Emmy75
Als mensen het zo vervelend vinden en het zovaak voorkomt, kunnen ze toch een andere bank nemen.
Guardian72 schreef:In feite moeten kopers de ING dankbaar zijn.
Door de storingen worden mensen soms verplicht te wachten met een impulsaankoop - en behoed voor onzinaankopen...
Als ING nu ook nog eens rente betaalde over het saldo was het nog wat nuttiger.
Guardian72 schreef:De winkels klagen over gemiste winst/omzet - maar als het echt nodig zou zijn, bestellen ze een dag later toch?
Niet helemaal, want het maakt pietje wel degelijk uit of de consument de euro's bij pietje uitgeeft of bij jantje. Het is mogelijk dat als het niet lukt nu een internetbestelling te doen dat iemand de deur uitrent naar een winkel om de aankoop daar te doen.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 26 jan 2012 15:45
door ciske
dat iemand de deur uitrent naar een winkel om de aankoop daar te doen.
gezonde instelling en waar dus waarschijnlijk gepind gaat worden
en dat is het kringetje weer rond, want dan kennen ze niet op de site kijken
grutten waarom heb ik het maar 1 keer gehad dan?
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 26 jan 2012 15:47
door Teunbosseman
Ach zal me niet verbazen dat velen hun nieuwe salaris van 2012 wilde bekijken.....tis tenslotte weer tegen einde maand.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 26 jan 2012 15:48
door ciske
Teunbosseman schreef:Ach zal me niet verbazen dat velen hun nieuwe salaris van 2012 wilde bekijken.....tis tenslotte weer tegen einde maand.
daarover krijg je nog steeds een jaaropgave thuisgestuurd
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 26 jan 2012 15:51
door Teunbosseman
ciske schreef:Teunbosseman schreef:Ach zal me niet verbazen dat velen hun nieuwe salaris van 2012 wilde bekijken.....tis tenslotte weer tegen einde maand.
daarover krijg je nog steeds een jaaropgave thuisgestuurd
Jaaropgave staat niet op ING hoor.....nieuwe salaris 2012 staat er.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 26 jan 2012 15:59
door Emmy75
ciske schreef:gezonde instelling en waar dus waarschijnlijk gepind gaat worden
Sja internetbankieren doet het blijkbaar niet altijd even goed. Ze kunnen nog steeds gewoon pinnen.
vogels schreef:Dat is hooguit een enkeling!
Ja en voor die enkeling gaat webwinkelier pietje wel moord en brand schreeuwen. Maar even serieus ik denk ook dat de aankoop veel eerder uitgesteld wordt tot er wel gebankierd kan worden.
ciske schreef:daarover krijg je nog steeds een jaaropgave thuisgestuurd
Die komt pas in 2013
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 26 jan 2012 16:05
door Brainless
vogels schreef:maar als het echt nodig zou zijn, bestellen ze een dag later toch
Zo denk ik er ook over.
Onze hypotheek kon er niet af, omdat het salaris van mijn man niet gestort kon worden (van ING naar ING), ook de levensverzekeringen en nog wat incasso's konden er daardoor niet af. (te weinig saldo).
Tja en doorstorten van onze reserve rekening ging ook niet.
Gelukkig is de boel nu gefikst en hebben ik gisteren de meeste dingen kunnen regelen.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 26 jan 2012 16:22
door sephora30
Ik vind het in ieder geval
zeer irritant
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 26 jan 2012 16:37
door CB
sephora30 schreef:Ik vind het in ieder geval
zeer irritant
Als je 17 minuten gemiddeld per dag irritant vindt, zou ik overstappen naar RABO of ABN/AMRO. Daar ligt het gemiddelde op 7 minuten of lager, maar daar zijn de kosten dan weer wat hoger. Kwestie van kiezen dus.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 06 feb 2012 14:41
door rene.schoormans
Ik ga vandaag de 8e dag in van een regionale ing-telebankier-storing in Midden-Brabant. Allerlei zaken, virusscan, nieuw wachtwoord, al geprobeerd zonder succes.
Vlgs. Klantenservice is alles heel vervelend maar waarschijnlijk zal het begin deze week verholpen zijn .........
Hebben meer deelnemers in Midden-Brabant daar last van ?
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 06 feb 2012 15:17
door bprosman
Wat heeft een virusscanner met een landelijk opererende ING website te maken ?.
Een "regionale storing" lijkt me stug omdat je toch naar 1 systeem gaat.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 06 feb 2012 15:56
door rene.schoormans
Op advies van de Klantenservice van ING mijn computer extra gescand.
Diezelfde Klantenservice heeft afgelopen vrijdag gezegd dat men problemen had in Midden-Brabant vandaar ....
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 06 feb 2012 15:59
door Guardian72
Heb zojuist even gekeken - maar is wel ontzettend traag..
het werkt wel (Regio Amsterdam) maar langzaam...
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 06 feb 2012 16:10
door inekevanvliet
net geld overgemaakt via pc normale snelheid
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 06 feb 2012 16:18
door nathalie2000
Je kan toch anders voor de zekerheid de girofoon aanmelden? Als je dan niet kunt internetbankieren en je moet per se die dag geld overmaken, dan kan je het met je telefoon overmaken...
Ik had geluk, toen ik op zo'n storingsdag ging internetbankieren, lukte het mij toevallig wel
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 06 feb 2012 18:24
door rene.schoormans
Bedankt voor de reacties maar het gaat alleen over Midden-Brabant volgens de medewerkster van ING.
Natuurlijk kan ik ook met girofoon of met een papieren opdracht formulier geld overmaken. Daar gaat het niet om ! Het gaat erom dat er nu een aantal rekeninghouders bijna 9 dagen niet kunnen internetbankieren en dat feit wordt gewoon doodgezwegen.
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 06 feb 2012 20:22
door bprosman
Lijkt mij een broodje aap verhaal. Ik zit in Midden-Brabant en kom prima op de site, heb er wel geen account. Zoals ik al schreef, iedere klant gaat in principe naar het zelfde data-centre via de (verschillende) wegen van zijn eigen Internet provider.
Traceroute is 38 mSec van hieruit.
Of ze moeten het "Carnavals-filter" iets te vroeg aangezet hebben
Re: ING internetbankieren :-(
Geplaatst: 06 feb 2012 21:55
door berend12
Is het niet gewoon een storing bij de provider van ING of de klant? Bij KPN waren de afgelopen week een paar storingen. Vandaag o.m. in de regio Heerlen.
http://storingsoverzicht.nl/category/kpn/