Re: Nog een UGG garantie drama
Geplaatst: 10 okt 2012 19:04
Ook ik ben slachtoffer van Bakker schoenen Breda.
Voor mijn dochter een paar Uggs gekocht voor haar 13e verjaardag. Op aanraden van het personeel er meteen een spuitbus om ze tegen weersinvloeden te beschermen erbij gekocht.
Ze ook direct netjes ingespoten.
De eerste regenbui was echter funest. Er ontstonden donkere plekken in het leer. Eerst dacht ik nog dat ze moesten drogen. Maar dat was niet het geval, ook nadat de Uggs kurk droog waren bleven de donkere vlekken.
Een bezoek aan de Uggs store Breda leverde geen resultaat. Ik werd 'afgepoeierd'. Daar kon geen garantie op gegeven worden. De eigenaresse zelf was niet bereid mij te woord te staan. Dat liet ze haar personeel opknappen. Je kunt dan een winkel in de "PC hoofdstraat"van Breda hebben, dat betekend niet direct dat je zelf er de bijpassende normen en waarden op na houdt!
Daarna heb ik contact gezocht met de Nederlandse importeur Deckers. Werd daar vriendelijk te woord gestaan, maar ook terug verwezen naar de winkelier. Die kon wel degelijk service verlenen was het antwoord. Dat is toch vreemd!?
Daar wilde ik het mijne van weten en heb Deckers nogmaals gebeld. Nu deed ik me voor als een geïnteresseerde retailer. Op die wijze ben ik erachter gekomen dat een winkelier een bepaald percentage van de inkoop krijgt voor het vergoeden van klachten.
Nu begrijp ik waarom de eigenaren, familie Kerremans, in een groot huis kan wonen en een dure auto kan rijden.
Als je googled op Kerremans vind je nog een bedrijf op naam van PJM Kerremans, adres Baronielaan 21 Breda. Maar dat is volgens mij waar ze wonen.
Ook heb ik bij de aankoop van de Uggs een visitekaartje gehad van de eigenaresse Claudia. Het telnr is doorgestreept maar toch nog leesbaar, nl 06-41555222. Een poging waard toch!
Voor mijn dochter een paar Uggs gekocht voor haar 13e verjaardag. Op aanraden van het personeel er meteen een spuitbus om ze tegen weersinvloeden te beschermen erbij gekocht.
Ze ook direct netjes ingespoten.
De eerste regenbui was echter funest. Er ontstonden donkere plekken in het leer. Eerst dacht ik nog dat ze moesten drogen. Maar dat was niet het geval, ook nadat de Uggs kurk droog waren bleven de donkere vlekken.
Een bezoek aan de Uggs store Breda leverde geen resultaat. Ik werd 'afgepoeierd'. Daar kon geen garantie op gegeven worden. De eigenaresse zelf was niet bereid mij te woord te staan. Dat liet ze haar personeel opknappen. Je kunt dan een winkel in de "PC hoofdstraat"van Breda hebben, dat betekend niet direct dat je zelf er de bijpassende normen en waarden op na houdt!
Daarna heb ik contact gezocht met de Nederlandse importeur Deckers. Werd daar vriendelijk te woord gestaan, maar ook terug verwezen naar de winkelier. Die kon wel degelijk service verlenen was het antwoord. Dat is toch vreemd!?
Daar wilde ik het mijne van weten en heb Deckers nogmaals gebeld. Nu deed ik me voor als een geïnteresseerde retailer. Op die wijze ben ik erachter gekomen dat een winkelier een bepaald percentage van de inkoop krijgt voor het vergoeden van klachten.
Nu begrijp ik waarom de eigenaren, familie Kerremans, in een groot huis kan wonen en een dure auto kan rijden.
Als je googled op Kerremans vind je nog een bedrijf op naam van PJM Kerremans, adres Baronielaan 21 Breda. Maar dat is volgens mij waar ze wonen.
Ook heb ik bij de aankoop van de Uggs een visitekaartje gehad van de eigenaresse Claudia. Het telnr is doorgestreept maar toch nog leesbaar, nl 06-41555222. Een poging waard toch!