LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] euphony mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sebastian1983

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door Sebastian1983 »

Hallo allemaal . ik ook bc bij euphony sinds maart 2012 en idd ook achter gekomen dat het geen goed idee was , mun klanten worden bezeken en beduveld , ik als bc bezeken door euphony ... dingen idd beloven via mail of telefonisch en vervolgens niks doen .

mun klanten gaan onderhand inmiddels actie's ondernemen zoals aanmelden bij tros-radar en in de hoop dat het in beeld komt en ik ben inmiddels ook stil gelegd en iedereen ook af raden om niet in zee tegaan met euphony , want je krijgt er spijt van en heel veel spijt , problemen en schulden door euphony ..

HIERBIJ OPROEP VOOR MENSEN DIE ERVARINGEN MEE HEBBEN MET EUPHONY ... MELDINGEN MAKEN BIJ TROS RADAR , HOE MEER , HOE BETER .

EN DAN ZULLEN WE ZIEN OF EUPHONY NOG BLIJFT DOOR GAAN HIERMEE OM NEDERLAND TE BEZEIKEN ..

EUPHONY MOET GESTOPT WORDEN , DIT KAN NIET ZO LANGER MEER ...

MIJN KLANTEN BLIJF IK HELPEN EN STEUNEN TOT HET EINDE EN TOT ZE VAN EUPHONY AF ZIJN EN DAARNA ZAL IK HUN OOK PERSOONLIJK HELPEN VOOR EEN BETROUWBAAR PROVIDER EN GOEDKOOP DIENSTEN ZULLEN VAN KUNNEN GENIETEN . ZONDER VALSE BELOFTEN .

MVG S, HENDRIKS
BC VAN EUPHONY .

Sebastian1983

Ongelezen bericht door Sebastian1983 »

EUPHONY gebruik mlm ( multie level marketing ) ..... lees op pagina : http://members.multimania.nl/mlmwaarheid/lf6.htm

Onwaarheid 6: MLM is een positieve beweging / MLM zorgt voor geluk en voldoening.

De grootste motivator binnen MLM ondernemingen is geld. Als gekeken wordt naar een presentatie over MLM bij iemand thuis of een regionale of landelijke meeting, dan gaat deze voor het grootste deel over materiele zaken. Er worden mensen getoond die een luxe levenssteil hebben, compleet met villa en mooie auto. Ook in de literatuur die de MLM gemeenschap zelf voortbrengt ligt voortdurend de nadruk op potentiele inkomens en het bevredigen van materiele behoeften. Bij presentaties thuis worden mooie tekeningen gemaakt die laten zien hoe snel het inkomen toe zal nemen.

Een eerste vraag van de presentator is vaak "wat zijn je dromen?", "wat zou je graag willen (doen)?" en "waar zie je jezelf over x jaar?". Al snel komen reacties als wereldreizen en dergelijken om de hoek kijken, waarop de presentator ingaat: "als je deze doelen maar voor ogen blijft houden, dan is dit de manier om ze te bereiken".

Daarnaast wordt vaak ingespeeld op bepaalde angsten: "zorg dat je deze boot niet mist", "als je nu niet instapt is het misschien te laat" en "de perspectieven in je huidige baan zijn niet hoog". Voor een baas werken wordt afgebeeld als moderne slavernij: jij werkt en je baas verdient. Dit is voor "losers", winnaars doen aan MLM. Bijna iedere nuchtere toehoorder gaat op het moment misschien mee in het enthousiasme, maar na de presentatie zullen de meesten toch wel inzien dat de werkelijkheid hier op z'n zachts gezegd lichtelijk verdraaid wordt. Toch is het een vorm van gewiekste psychologische manipulatie, gericht op het binnenhalen van nieuwe distributeurs.

misschien dat er nou duidelijkheid is dat euphony niet is , wat het lijkt of zich voor doet ...

Margriet1969

Ongelezen bericht door Margriet1969 »

EUPHONY EEN GOED BEDRIJF MET GOEDKOPE TARIEVEN

Ik ben zelf inmiddels al jaren klant van Euphony en ik moet zeggen dat ik ZEER TEVREDEN ben over de diensten die ik van ze heb (alles in het huis). Vandaar ook dat ik het heb aangeboden bij mijn familie, kennissen en vrienden. Nu na anderhalf jaar, is het nog steeds het geval dat iedereen er tevreden mee is. NIET ALLES GELOVEN WAT MENSEN OP FORUMS PLAATSEN MENSEN.

Sommige mensen hebben niks te doen en gaan bedrijven (zoals goedlopend bedrijf Euphony, die werkt op het netwerk van KPN) zwart maken op forums, zielig vind ik het.
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat ieder bedrijf wel klanten met problemen heeft. KPN, waar Euphony dus mee werkt vind ik een van de meest betrouwbare telecombedrijven. Ik heb Ziggo, UPC, ONLINE (t-mobile) gehad en essent en ik kan vertellen dat ik vaker problemen heb gehad en op dit moment bij KPN niet. Natuurlijk komt dit eens voor in Nederland, geen 1 bedrijf heeft 100% tevreden klanten, dus een als 5% van heel Nederland op forums gaan plaatsen dat de service, dienst of whatever niet goed is betekent niet dat het bedrijf slecht is. Voor hen is dat zo.

Vriendelijke groet,

Margriet

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Margriet1969 schreef:EUPHONY EEN GOED BEDRIJF MET GOEDKOPE TARIEVEN

Ik ben zelf inmiddels al jaren klant van Euphony en ik moet zeggen dat ik ZEER TEVREDEN ben over de diensten die ik van ze heb (alles in het huis). Vandaar ook dat ik het heb aangeboden bij mijn familie, kennissen en vrienden. Nu na anderhalf jaar, is het nog steeds het geval dat iedereen er tevreden mee is. NIET ALLES GELOVEN WAT MENSEN OP FORUMS PLAATSEN MENSEN.
Goed advies! (Dit geldt natuurlijk ook voor je eigen berichten ;-)) Zowel links als rechts lezen, voors- en tegens en dan een keus maken.

Sommige mensen hebben niks te doen en gaan bedrijven (zoals goedlopend bedrijf Euphony, die werkt op het netwerk van KPN) zwart maken op forums, zielig vind ik het.
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat ieder bedrijf wel klanten met problemen heeft. KPN, waar Euphony dus mee werkt vind ik een van de meest betrouwbare telecombedrijven. Ik heb Ziggo, UPC, ONLINE (t-mobile) gehad en essent en ik kan vertellen dat ik vaker problemen heb gehad en op dit moment bij KPN niet. Natuurlijk komt dit eens voor in Nederland, geen 1 bedrijf heeft 100% tevreden klanten, dus een als 5% van heel Nederland op forums gaan plaatsen dat de service, dienst of whatever niet goed is betekent niet dat het bedrijf slecht is. Voor hen is dat zo.

Vriendelijke groet,

Kan me voorstellen dat Essent als telecombedrijf niet zo best uit de bus komt.

Margriet

Jamsyl

Ongelezen bericht door Jamsyl »

Recentelijk struikelde ik over een hele FaceBook clan van Euphony-adepten die idd allemaal over de gouden bergen dromen (men zegt: "tevreden klanten", maar als je verder leest staat er eigenlijk "zoveel mogelijk klanten" voor het bijbehorende inkomen).
Met veel interesse lees ik jullie voors- en tegens, ben nog steeds wel benieuwd hoe het nou inhoudelijk zit! Graag wat links naar succesverhalen van de vermeende klant/verkopers die binnenlopen op het binnenhalen van de buurman (of -vrouw! :P )

Jamsyl

Ongelezen bericht door Jamsyl »

Maar al Google-end wordt t wel steeds grimmiger;
Bron: Wikipedia

Controverses en kritiek

Ondanks dit onderscheid bestaat er kritiek op multi-level marketing. Vaak vindt werving plaats op bijeenkomsten waarbij de deelnemer van tevoren niets te horen krijgt ("Ik weet iets gaafs, kom je dan-en-dan naar de die-en-die plaats in Nederland?"). Daar wordt vaak onterecht de indruk gewekt dat je er snel rijk mee kunt worden, en dat je, wanneer je genoeg anderen hebt aangeworven, niets meer hoeft te doen. Veel deelnemers komen bedrogen uit, hoewel anderen beweren dat je er wel hard voor moet werken en niet iedereen dat doet. Ook wordt wel eens over het hoofd gezien dat een eigen bedrijf veel verplichtingen kent en dat het vaak betekent dat er in de weekends en avonden moet worden doorgewerkt. In veel gevallen ontstaat de structurele winst pas na zes tot twaalf maanden hard werken, en behalen slechts enkelingen inkomens van 3500 euro per maand of meer.
Aan de beginnende distributeurs worden gouden bergen voorgespiegeld, maar er wordt niet bij verteld dat de meeste distributeurs aan het einde van het jaar niets hebben verdiend terwijl ze wel vaak kosten hebben gemaakt. Het leger van onderliggende distributeurs-lagen doet in principe al het verkoopwerk, verdient zelf praktisch niets, en een groot percentage distributeurs scheidt er in de loop van de tijd mee uit om te worden vervangen door nieuwe distributeurs.
Er bestaan websites als Mlmsurvivor.com die uitgebreid uit de doeken doen hoezeer de top van het multi-level-marketingbedrijf voordeel trekt uit de arbeid van de distributeurs van de onderliggende lagen, en dat praktisch iedereen de organisaties na enige tijd hard werken zonder een cent moet verlaten. In de Verenigde Staten is deze vorm van distributeurenuitbuiting uitgevonden, en zijn er ook veel meer mensen door benadeeld dan in Nederland. Dat is te zien op Falseprofits.com, waar een expert zelfs voorlichting geeft in China en Sri Lanka.
Soms worden er dure producten verkocht, of worden er aan de producten ten onrechte geneeskundige krachten toegeschreven. Veel magneetsieraden, 'helende zalfjes', potentiepillen en andere dubieuze producten in deze categorie worden via multi-level-marketingstructuren verkocht. Soms worden distributeurs bovendien verplicht betaalde cursussen van het moederbedrijf te volgen, of moeten ze goederen inkopen waarvan het onzeker is of ze die wel kwijt kunnen raken.

mandysangels

Ongelezen bericht door mandysangels »

euphony is een betrouwbaar bedrijf die samen werkt met KPN. we vergelijken je huidige abonnement met die van KPN maar dan nog iets voordeliger. als je bijvoorbeeld buiten je bel bundel belt dan kost het je 0,067 ct. dit kan geen ander bedrijf jou aanbieden

hoop je hiermee voldoende gezegd te hebben.

mvg

mandy bierlee

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

mandysangels schreef:euphony is een betrouwbaar bedrijf die samen werkt met KPN.
Ja! Daar hebben het woord "betrouwbaar" weer in de zelfde zin als dat bedrijf, kostelijk! :lol: :twisted:
we vergelijken je huidige abonnement met die van KPN maar dan nog iets voordeliger.
Ook dat verhaaltje hebben we al eens voorbij zien komen - blijkt te berusten op het verzwijgen van de (verplichte) lijnhuur en verzwegen startkosten per gesprek.
hoop je hiermee voldoende gezegd te hebben.
Je hebt helemaal niets gezegd behalve onzin die al vele malen is ontkracht op dit forum. Er zijn je al velen voorgegaan die hetzelfde beweren en die na bewijs te hebben gekregen dat dit onzin is spoorloos verdwenen zijn. Jij bent gewoon de volgende in de lange rij.

Shakadelic

Ongelezen bericht door Shakadelic »

Euphony zijn oplichters en schandelijke bedriegers. Ze werven mensen om het product te verkopen om ze vervolgens als zwarte piet aan te kunnen wijzen op het moment dat het fout gaat. Het gaat Euphony niet om het personeel, ze willen zoveel mogelijk zwarte pieten om aan te wijzen hebben. Het verhaal lijkt mooi, maar heer snel al te mooi om waar te zijn. Nog geen 3 maand later is het duidelijk. Klant krijgt ruim 400 euro naheffing omdat producten niet geleverd kunnen worden, terwijl ze dit nog niet eens wist. En wat zegt Euphony, ga maar naar je contactpersoon. Deze dient klacht in waar vervolgens niets mee word gedaan. En de adviseur is de pineut terwijl deze vaak niets te verwijten valt omdat ze niet beter weten en niet goed was uitgelegd.

Ik zal er dan ook voor zorgen via deze manier om mensen bewust te maken dat EUPHONY OPLICHT, BEDRIEGT, FRAUDEERD en mensen MANIPULEERD!

GA NOOIT MET EUPHONY IN ZEE, NIET VOOR WERK EN NIET ALS KLANT!!!
Ze NAAIEN je zodra ze kunnen. Als adviseur zullen ze je zwart maken om zelf maar geen verantwoording te nemen en als klant gaan ze je laten zitten zodra ze aan service moeten beginnen.

GA NAAR KPN, ZIGGO, TELE2 enz enz maar GEEN EUPHONY!!!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Lol , daar was iedereen (behalve enige Euphory MLM adepten die inmiddels verdwenen zijn ) hier al achter :lol:

kwispel1966

Ongelezen bericht door kwispel1966 »

Mijn verhaal gaat spelen vanaf januari 2012. Ik heb mij ook een alles in 1 pakket laten aansmeren maar kreeg veel problemen met internet. Ik had gewoon geen bereik. 3 monteurs van kpn en allemaal zeggen ze wat anders maar vooruit. Na een mail te hebben verstuurd met mijn klachten is zowaar mijn internet/tv per ingangsdatum geannuleerd. Ik had alleen nog een telefoonabonnement maar met het incasseren, wat je trouwens verplicht bent dit automatisch te doen, ging dit gelukkig fout. Want ze hadden niet alles volledig gecrediteerd en anders had dit voor mij ook nog veel stress opgeleverd. Maar afijn na een gesprek te hebben gehad in juli 2012 met de afdeling incasso, ik moet zeggen zij zijn echt wel behulpzaam, zou ik nog 20 euro overmaken die blijkbaar weer niet kon worden geincasseerd en dan zou het in het vervolg goed gaan. Ik kreeg inderdaad acceptgiro's met NIET GEBRUIKEN dus ik dacht joepie eindelijk. Niet dus eind december 2012 een overzicht wat ik nog moest betalen??? Na heel veel e-mails die uiteraard niet prettig gingen verlopen, omdat ik zeker was dat er voldoende op mijn rekening stond en niet begreep waarom het niet werd geincasseerd, kreeg ik een korte mail van customer service dat ik verantwoordelijk was en dat zij meermalen hadden geprobeerd te incasseren en als ik niet snel zou betalen er een deurwaarder zou worden ingeschakeld. Maar juist bij die mail zat een rekeningoverzicht en ja hoor in 1 oogopslag zag ik de fout. Er stond 1 cijfer verkeerd in mijn rekeningnummer. Geweldig toch hadden zij hier zelf niet achter kunnen komen?? Nee in plaats van denken jeetje die klant is wel erg volhardend dat zij voldoende saldo heeft en zij heeft zelf overgemaakt misschien kijken wat het rekening nr nu is. Nee er zitten daar mensen die werkelijk niet in het belang kijken van de klant maar alleen vanachter hun zetel veilig van die dreigmails te versturen. Ik denk wel dat op klantenservice er mensen zitten die wel graag willen helpen maar niet weten hoe en of zij het wel mogen. Maar 1 ding is mij duidelijk dit hele verhaal heeft mij heel veel gekost aan telefoontjes waar zij ook rijk van worden want je moet best lang wachten voor je aan de beurt bent. Euphony zou ik nooit aanbieden aan mijn vrienden. Zij moeten eerst hun eigen visie eens onder te loep nemen en klanten niet het gevoel geven dat ze tegen een ijzeren deur aanlopen.

Belinda70

Ongelezen bericht door Belinda70 »

Jolijn schreef:

Goed advies! (Dit geldt natuurlijk ook voor je eigen berichten ;-)) Zowel links als rechts lezen, voors- en tegens en dan een keus maken.

Vriendelijke groet,

Margriet
Essent een telecombedrijf??????????? Ja ja u zult wel werken voor Euphony. En idd KPN is betrouwbaar maar helaas beschadigt Euphony wederom de betrouwbaarheid van KPN zoals in het verleden is gebeurt. Daarnaast is geen enkel telecomcontract van Euphony geldig aangezien ze zich niet houden aan de regels m.b.t. colportage, erg rot voor KPN. Waarschijnlijk gaat dit Euphony flink wat geld kosten.

Belinda70

Jolijn schreef:

EUPHONY IS GEEN GOED BEDRIJF SLUIT CONTRACTEN AF DIE NIET VOLDOEN AAN DE REGELS BIJ COLPORTAGE IN NEDERLAND. (ZIE CONSUWIJZER) iN HET CONTRACT WAT JE ONDERTEKENT BEHOORT TE STAAN DAT JE EEN BEDENKTIJD VAN 8 DAGEN HEBT. AANGEZIEN DIT ER NIET IN STAAT KUNNEN KLANTEN EEN BRIEF STUREN AAN EUPHONY, ONGELDIGE KOOP VIA COLPORTAGE (NIETIGHEID) OOK DEZE VOORBEELDBRIEF IS TE VINDEN OP CONSUWIJZER. http://www.consuwijzer.nl/thema/colport ... onstraties

Vriendelijke groet,

Margriet

Belinda70

Shakadelic schreef:Euphony zijn oplichters en schandelijke bedriegers. Ze werven mensen om het product te verkopen om ze vervolgens als zwarte piet aan te kunnen wijzen op het moment dat het fout gaat. Het gaat Euphony niet om het personeel, ze willen zoveel mogelijk zwarte pieten om aan te wijzen hebben. Het verhaal lijkt mooi, maar heer snel al te mooi om waar te zijn. Nog geen 3 maand later is het duidelijk. Klant krijgt ruim 400 euro naheffing omdat producten niet geleverd kunnen worden, terwijl ze dit nog niet eens wist. En wat zegt Euphony, ga maar naar je contactpersoon. Deze dient klacht in waar vervolgens niets mee word gedaan. En de adviseur is de pineut terwijl deze vaak niets te verwijten valt omdat ze niet beter weten en niet goed was uitgelegd.

Ik zal er dan ook voor zorgen via deze manier om mensen bewust te maken dat EUPHONY OPLICHT, BEDRIEGT, FRAUDEERD en mensen MANIPULEERD!

GA NOOIT MET EUPHONY IN ZEE, NIET VOOR WERK EN NIET ALS KLANT!!!
Ze NAAIEN je zodra ze kunnen. Als adviseur zullen ze je zwart maken om zelf maar geen verantwoording te nemen en als klant gaan ze je laten zitten zodra ze aan service moeten beginnen.

GA NAAR KPN, ZIGGO, TELE2 enz enz maar GEEN EUPHONY!!!
Tja als jullie BC nou eens voor de tijd hadden gekeken op het i-net dan had men dit kunnen weten en daarmee minder klanten gedupeerd. Ook ik ben het slachtoffer van een foute BC en Euphony. Alleen erg naar voor Euphony maar ook voor KPN houdt Euphony zich niet aan de regels bij colportage m.b.t. tot het telecomcontract waardoor de overeenkomst niet geldig is en klanten niet hoeven te betalen. Helaas is wederom KPN de dupe van Euphony. Voor meer infomatie verwijs ik u naar de website van consuwijzer.

Belinda70

Sebastian1983 schreef:Hallo allemaal . ik ook bc bij euphony sinds maart 2012 en idd ook achter gekomen dat het geen goed idee was , mun klanten worden bezeken en beduveld , ik als bc bezeken door euphony ... dingen idd beloven via mail of telefonisch en vervolgens niks doen .

mun klanten gaan onderhand inmiddels actie's ondernemen zoals aanmelden bij tros-radar en in de hoop dat het in beeld komt en ik ben inmiddels ook stil gelegd en iedereen ook af raden om niet in zee tegaan met euphony , want je krijgt er spijt van en heel veel spijt , problemen en schulden door euphony ..

HIERBIJ OPROEP VOOR MENSEN DIE ERVARINGEN MEE HEBBEN MET EUPHONY ... MELDINGEN MAKEN BIJ TROS RADAR , HOE MEER , HOE BETER .

EN DAN ZULLEN WE ZIEN OF EUPHONY NOG BLIJFT DOOR GAAN HIERMEE OM NEDERLAND TE BEZEIKEN ..

EUPHONY MOET GESTOPT WORDEN , DIT KAN NIET ZO LANGER MEER ...

MIJN KLANTEN BLIJF IK HELPEN EN STEUNEN TOT HET EINDE EN TOT ZE VAN EUPHONY AF ZIJN EN DAARNA ZAL IK HUN OOK PERSOONLIJK HELPEN VOOR EEN BETROUWBAAR PROVIDER EN GOEDKOOP DIENSTEN ZULLEN VAN KUNNEN GENIETEN . ZONDER VALSE BELOFTEN .

MVG S, HENDRIKS
BC VAN EUPHONY .
Wanneer u een telecomcontract met klanten hebt afgesloten wil ik u erop wijzen dat deze overeenkomsten niet voldoen aan de bij colportage geldende regels. In het contract wat is ondertekent moet staan dat er een bedenktijd is van 8 dagen. Helaas voor Euphony en gelukkig voor de klanten staat dat er niet in. Let wel goed op dat het om verkoop aan de deur moet gaan. De klant kan een brief sturen aan Euphony, voorbeeldbrief staat op consuwijzer. Er is geen geldige overeenkomst tot stand gekomen en dus hoeft de klant niet te betalen. Wanneer je gebruik maakt van de voorbeeldbrief en die mailt naar Euphony dan kunnen ze in een keer binnen 2 uur reageren. Deze informatie en voorbeeldbrief is allemaal terug te vinden op consuwijzer. http://www.consuwijzer.nl/thema/colport ... onstraties
Met vriendelijke groet,
Beinda Borgsteede

felter1978

Ongelezen bericht door felter1978 »

Ongeveer twee jaar geleden ben ik met Euphony in zee gegaan. Er kwam hier een man aan de deur met een heel mooi verhaal over zijn mobiele diensten.
Nadat de man weg was begon bij mij de twijfel en vervolgens heb ik het abonnement(en) meteen opgezegd schriftelijk (geen kopie gemaakt),want alleen zo kon ik het opzeggen zeiden zei. Een dag na dat ik hem dus heb afgesloten!
Vervolgens krijg ik na een tijdje toch de nieuwe sim kaarten thuis gestuurd! hierop heb ik Euphony gebeld en deze zeiden dat er iets fout ging en dat niet alle drie abonnementen waren afgesloten. Maar ik moest mij geen zorgen maken het zou nu geregeld worden! Na dit verhaal heb ik meerdere rekeningen van hun gekregen die ik zou moeten betalen, hierop uiteraard weer op gereageerd bij Euphony. En weer word mij verteld dat dit geregeld word, er gaat ergens iets fout zeggen ze dan. Maar u mag de brieven zien als niet gezonden, zeggen ze dan weer! Later krijg ik brieven van van Es deurwaarder, hierop bel ik weer met Euphony en deze zeggen mij dan weer het zelfde verhaal, we gaan het regelen Mevr., bla bla! Uiteindelijk krijg ik een dagvaarding en ditmaal bel ik met de beide van Es en Euphony. Euphony geeft mij aan dit te doen, want dan gaat van Es bezwaar maken bij Euphony, want dat moest eigenlijk al die tijd gebeurenen dan zal het echt opgelost zijn! Ik heb toen tegen de man gevraagd waarom hij dat niet eerder heeft gezegd! Maar goed heb van Es gebeld, maar deze zouden contact maken met Euphony, maar heb ik geen reactie gehad.
Nu heb ik de beschikking gekregen van de rechter er blijkt niks geregeld te zijn! Ik mag nu alle kosten gewoon gaan betalen. Ik ben dus bedonderd! En heb geen poot meer om op te staan.
Dit kan allemaal gewoon in ons landje!

devious

Ongelezen bericht door devious »

Je bent al officieel gedagvaard geweest? Waarom ga je niet naar de rechtbank dan?

De Aansluitdokter
Contacteer:

Ongelezen bericht door De Aansluitdokter »

Erg jammer om hier nog steeds negatieve reakties te lezen. Zelf ben ik ook gebruiker van de diensten van Euphony en deze zijn wel degelijk goedkoper direct via de KPN of via Ziggo. Daarnaast krijg je bij Euphony veel meer opties en mogelijkheden en zijn de beltarieven een stuk lager.

Dat er soms dingen fout gaan heeft naar mijn mening voor 95% te maken met de fouten van de consultants en een slechte voorlichting. Wanneer een bedrijf nog niet zo bekend is dan komen er meestal negatieve reakties. Het is dat ik achter de diensten sta van Euphony, anders was ik nog gebleven bij Simpel.
Zij waren in het begin ook onbekend en er waren veel klachten en problemen. Met name dat de klantenservice helemaal niet simpel zou zijn. Dit geld net zoals bij Hollands Nieuwe. Wanneer je niet weet wat dit is zou je misschien alleen maar denken aan vis.

Euphony doet niet aan dure reclame en veel personeel en winkels. Hierdoor zijn ze gewoon een stuk voordeliger, terwijl de kwealiteit gewoon van KPN en Greenchoice is.

Als je kijkt naar de recenties van de Belgische google.be, zal je zien dat er veel meer positieve recenties zijn en het is ook niet voor niets dat ze in belgie al meer dan 1,3 miljoen tevreden gebruikers hebben.

Dat mensen slechte ervaringen hebben met MLM of met colporteurs en gladde verkopers, dat begrijp ik....maar dat zegt niet zoveel over de kwaliteit en de prijsverhouding met andere aanbieders, maar meer hoe diegene er voor openstaat!

brokkel

Ongelezen bericht door brokkel »

Goh, De Aansluitdokter, en hoelang ben jij al BC.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

@deaansluitdokter,

driekwart van je bijdrage is gelogen. eufory is alleen euforisch over het feit dat ze goedkoop zouden zijn. driekwart van de produkten zijn duurder en waar ze goedkoper zijn, zijn ze helemaal niet te vergelijken met andere aanbieders.

Gesloten