renegade66 schreef:@nevermind,
Ofwel jouw meningsverschil met Online al sinds 2009 speelt.
nee speelt sinds 2011, echter heb ik in 2009 ook online gehad op een ander adres.
maar alles werkte nu wel beter volgens degene die ik aan de telefoon had.
maar jij hebt blijkbaar niet veel kaas gegeten van telefooncentrale's gezien jou antwoorden.
Hoe kan nu er een beperking op de lijn zijn, als volgens TS met andere providers wel een hogere snelheid behaalt wordt, ofwel ik daar ook weer mijn twijfels heb?
een centrale is dusdanig opgebouwd dat er meerdere providers aangesloten kunnen worden op diverse lijnen, zij hebben allen hun eigen apparatuur om de aangeboden snelheden te kunnen leveren.
echter kan/wil online dit niet en gaat dan bandbreedte van kpn huren, en krijgen
van kpn een KW lijn. (KPN Whole sale)
oftewel ze bieden een tot snelheid die ze never nooit kunnen halen.
en daar zit hem de kneep, als je iets aanbied moet je dit ook kunnen leveren met je apparatuur. en dat doen ze dus niet.
verder ben ik met jou wel klaar, jij schijnt het beter te weten.
Wat ben je toch aan l**len, hier staat zwart op wit, dat het probleem al 2009 gespeeld heeft.
Als een medewerker aan de telefoon jou beloofd, dat het beter is, dan het eerder was, dan geloof je dat.
Hier je bericht:
Geplaatst op 25-08-2009 13:39
Datum van aanmelding: 25/08/2009 13:26
ik heb al een tijd een discussie met online, ik zit volgens hun op het wholesale netwerk van kpn aangesloten. de centrale is joure-c. ik heb een 20 mb verbinding aangevraagd maar krijg maar 8 mb omdat KPN zijn lijn afknijpt naar 8mb. ik weet dat via die centrale adsl2+ beschikbaar is. dat houd dus in dat ik via die centrale 20mb moet kunnen halen. online heeft mij ook verzekerd bij de verkoop dat ik dat zou gaan halen. nu houden ze vol dat max 8mb haalbaar is en niet meer. en er zijn geen plekken meer in de centrale word gezegd.
Als een provider voor KW kiest, besteed hij alles aan KPN uit, en investeert niet in eigen apparatuur.
KPN Wholesale biedt verschillende bouwblokken waardoor u precies kunt afnemen wat u nodig heeft. Als u bijvoorbeeld zelf uw diensten transporteert, dan kiest u alleen de fysieke verbinding. Maar als u niet wilt investeren in eigen apparatuur, kunt u er ook voor kiezen alles uit te besteden aan KPN Wholesale. Van de aansluiting tot de facturering: wij verzorgen dan alles vanuit uw naam. Zodat u zich uitsluitend hoeft te richten op de marketing en sales van uw producten.
Dat ik geen kaas gegeten heb van telefooncentrales, mag je vinden, gelukkig heeft mijn baas een andere mening.
Verder laat ik het erbij, want dit is blijkbaar een "Neverending Story"
Winterman schreef:
Zijn jij en ciske familie?
Nee, je wel van seconds-out!