Stephang schreef:Hier exact hetzelfde, wacht ook op een iPad en beamer daar kun je naar fluiten en de politie doet ook geen flikker
Nee, waarom zouden ze? Geef een reden waarom de politie iets zou moeten doen? Komen ook niet als je bakker je een halfje wit ipv bruin geeft.
Uhm, DHC - geld wel incasseren, maar vervolgens niet leveren zou de politie wel eens achteraan kunnen gaan. Oplichting word het wel eens genoemd.
Echter, de politie doet niets tenzij het aantal gedupeerden aanzienlijk is (ze moeten er tijd voor vrij maken, en wat voor doen - en niet in een auto zitten om te-hard-rijders te flitsen bijvoorbeeld).
Gedupeerden kunnen m.i. het beste zowiezo aangifte doen (geen aangifte doen, dan gebeurt er nooit iets) en eventueel deze bundelen. Daarnaast via andere sites (opgelichtopinternet, klacht.nl) dit ook kenbaar maken - en eens kijken of een juridische blafbrief helpt.
We hebben al verschillende dingen aangekocht via productveilingen, en dat ging steeds goed.
20 werkdagen geleden hebben we weer iets gewonnen/ gekocht, maar er is nog niets geleverd.
Vorige week begonnen met mailen , maar geen reactie. Ondanks dat ze er naar streven binnen het uur te antwoorden zwijgt Hetty van productveilingen ...
Als dit deze week zo blijft krijgen ze van mij een persoonlijk bezoekje.. Zo ga je niet met klanten om!
Eindelijk, na nog vele mails (en een telefoontje waarop niet teruggebeld is), is de iphone vandaag toch nog bezorgd. 5 weken verder.
Slechte reclame voor een leuk bedacht concept.. Ik ben er wel ff klaar mee.
Ik heb 'gewonnen' a few things on ProductVelingen & tot op heden hebben zij slechts gedeeltelijk één item, uitgebracht op de anderen die het is meer dan 40 dagen voor sommige geweest. Ik heb gemaild ongeveer 20 keer, belde vaker dan ik kan herinneren & ze nooit reageren (behalve de Trinum receptionisten).
Ik ben nu nemen juridische & politie-optreden om deze prijzen vordering (zoals ProductVeilingen in een contract met u treedt wanneer u voor hun bidpakkets betaalt) of mijn geld terug. Als de website wordt gehost in de VS, ik ben ook proberen om de website afsluiten voor fraude door het registreren van het hier: http://www.ic3.gov/complaint/default.aspx
Reeds 5 maanden aan het wachten naar mijn gewonnen producten, waaronder een Vespa scooter doch niets geleverd. Verschillende emails gestuurd doch krijg geen antwoord. Spijtig vond het nochtans een aangename veiling site. Spijtig dat ze slecht bezig zijn met een graaicultuur zonder de producten te leveren.
Het is inderdaad oplichting, eerst keer won ik een rookieveiling en dit product ook gehad maar de 2de keer dat ik won niks gekregen en ze reageren ook niet meer op me berichten en email berichten. Heb er wel biedingen gekocht en voor betaald. Dus doe hier niet aan mee en laat je niet oplichten!
Ja heb een Vespa scooter gewonnen het is nu al 5 maand en nog steeds niet opgestuurd. Ze zijn daar slecht bezig vroeger stuurden ze de producten na 5 dagen reeds op !
Ik heb dus een bericht op de website van Productveilingen gezet. Maar ook hier reageren zij niet op.
Als er problemen met leveren of iets dergelijks is zouden zij er beter aan doen te reageren.
Het blijkt dus oplichting. Mocht ik toch iets positiefs van hen horen dan zal ik dit uiteraard delen op de Radar site.
groet, Paul
Ik speel al met productenveilingen.com sedert 2013.
Dit naar aanleiding van een interview met de oprichter van deze site in een praatprogramma van BNRadio.
Het bieden en de spelregels van deze site, klopt!
Het betalen en afhandelen van de gewonnen prijzen klopt!
Mijn gewonnen prijzen en de afhandeling/versturing daarvan is tot medio april 2014 goed verlopen.
Echter hierna is er de 'klad in gekomen en zijn de nadien gewonnen prijzen niet meer ontvangen/gestort.
Dit is heden tot een aanzienlijk bedrag opgelopen.
Er zijn nog wel verwerkingen van het gewonnen materiaal uitgevoerd en ook krijg ik nog steeds aanbiedingen 'op naam, binnen.
Echter is mijn vertrouwen dermate beschadigd dat ik geen punten meer inkoop en op mijn email's wordt "geloept gereageerd:((
De site loopt nog steeds en ik betreur dat voor de mensen die daar op dit moment hun euro's besteden.
Graag wil ik hier op dit forum aangeven aan de nog spelende spelers dat er eerst maar eens moet worden uitbetaald voordat je doorgaat met er geld in te pompen en dus tot heden de ijdele hoop dat het wel goed komt.
Dus niet meer te spelen!!!
Bij deze vraag ik aan Radar of er een mogelijkheid bestaat om bij productveiling.com, op een of andere manier je 'gelijk valt te halen, dit om alsnog de prijzen te kunnen innen.
Hierbij mijn ervaring. Ik heb op 6 december 2014 een Go Pro camera (gewonnen) gekocht , hoogst geboden, zeg het maar. Ik heb het bedrag hiervoor voldaan aan Productveilingen.nl. Zij hebben aangegeven het product voor 21 december naar mij op te sturen. Tot op heden 3 februari 2015 niets ontvangen. Ik heb een aantal emails gestuurd en nooit antwoord op gekregen. Ik heb op de productveilingen.nl site mijn vraag gesteld. Deze negatieve vraag is niet door hen goedgekeurd (dat dan weer wel). Vervolgens bij de KvK gaan kijkne wie er achter zit en heb hun telefoonnummer kunnen achterhalen. Die is niet te vinden op hun site ( ook vreemd). Ik heb contact gezocht en kreeg een telefoniste aan de lijn (ingehuurd extern bedrijf) ging mij doorverbinden ( lukte niet). Mijn nummer opgegeven met mijn vraag. Zij gingen mij terug bellen. Dit nog een aantal keren herhaalt. Je raad het al, nooit meer iets gehoord. Het is dus pure oplichting. Ben op zoek naar mede gedupeerde om het failliet aan te vragen.
Net Productveilingen.nl gebelt. De dame aan de lijn gaf door dat zij failliet zijn.
Bij controle blijkt, zij zijn failliet. Trinium BV is het bedrijf achter Productveilingen.nl.
Dit is wat er in het faillisementsregister over staat:
Trinum B.V. (F.15/15/15)Plaats:HeemstedeStatus:FaillissementGewijzigd:14-01-2015Datum:13-01-2015KvK nummer:54759080
1
Paulus27 schreef:Net Productveilingen.nl gebelt. De dame aan de lijn gaf door dat zij failliet zijn.
Bij controle blijkt, zij zijn failliet. Trinium BV is het bedrijf achter Productveilingen.nl.
Dit is wat er in het faillisementsregister over staat:
Trinum B.V. (F.15/15/15)Plaats:HeemstedeStatus:FaillissementGewijzigd:14-01-2015Datum:13-01-2015KvK nummer:54759080
1