LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Wij hebben van de zomer met 4 personen een vakantie in de hel geboekt bij Corendon. We werden gedumpt in hotel Club Crystal Het was een grote klachtenregen daar . We hebben de hostess gevraagd om een klachtenformulier omdat we in het hotel al bedreigd werden met politie en uitzetting. Na die vraag om het klachtenformulier hebben we de hostess nooit meer gezien en telefonisch was ze ook niet meer bereikbaar.
Corendon bood me € 15 p.p. aan reischeques aan
Na een brief dat ik serieus genomen wil worden door hen en dat ik daar niet mee akkoord ga kreeg ik een brief dat ik dan terplekke maar een klacht had moeten indienen omdat ze nu niets meer konden doen.
De brief naar de geschillencommissie is net de deur uit.
NOOIT MEER CORENDON
Corendon bood me € 15 p.p. aan reischeques aan
Na een brief dat ik serieus genomen wil worden door hen en dat ik daar niet mee akkoord ga kreeg ik een brief dat ik dan terplekke maar een klacht had moeten indienen omdat ze nu niets meer konden doen.
De brief naar de geschillencommissie is net de deur uit.
NOOIT MEER CORENDON
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Wij hebben van de zomer met 4 personen een vakantie in de hel geboekt bij Corendon. We werden gedumpt in hotel Club Crystal Het was een grote klachtenregen daar . We hebben de hostess gevraagd om een klachtenformulier omdat we in het hotel al bedreigd werden met politie en uitzetting. Na die vraag om het klachtenformulier hebben we de hostess nooit meer gezien en telefonisch was ze ook niet meer bereikbaar.
Corendon bood me € 15 p.p. aan reischeques aan
Na een brief dat ik serieus genomen wil worden door hen en dat ik daar niet mee akkoord ga kreeg ik een brief dat ik dan terplekke maar een klacht had moeten indienen omdat ze nu niets meer konden doen.
De brief naar de geschillencommissie is net de deur uit.
NOOIT MEER CORENDON
Corendon bood me € 15 p.p. aan reischeques aan
Na een brief dat ik serieus genomen wil worden door hen en dat ik daar niet mee akkoord ga kreeg ik een brief dat ik dan terplekke maar een klacht had moeten indienen omdat ze nu niets meer konden doen.
De brief naar de geschillencommissie is net de deur uit.
NOOIT MEER CORENDON
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Als reisagente verkoop ik met enige regelmaat Corendon. Wel met de duidelijke opmerking naar de klanten toe dat deze touroperator qua prijzen erg goed in de markt staat maar qua service iets te wensen overlaat. Zie Corendon als een low cost touroperator... vanaf euro 150,00 boek je een 8-daagse vakantie inclusief vluchten, appartement of hotel, transfers, maaltijden, diensten van de lokale hostessen ter plaatse... Ik denk dat het niet de taak is van Corendon maar wel van de reisagenten om de klanten hierop te wijzen. Corendon biedt zeer voordelig vakantiereizen aan, gebeurt er niets hebben mensen een heerlijke vakantie voor weinig... bij problemen sta je er alleen voor. En dat geldt niet alleen voor Corendon maar voor de meeste prijsvechters op het internet. Voor de internetboekers... het is een keuze tussen prijs of kwaliteit.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Tja, ook wij hebben slechte ervaring met corendon. In aug 2004 zijn we met z'n vieren naar Alanya geweest. Op de heenweg waren 74 koffers achter gebleven in dusseldorf, hierdoor hadden we drie uur vertraging met de transfer van antalya naar ons hotel. Toen we aankwamen kregen we half pesion i.p.v. all inclusief (wat we dus wel hadden geboekt en voor betaald). Ook was het overboekt en werden we in een ander hotel gezet. de eerste week zijn we alleen maar bezig geweest met dingen regelen. En elke keer werden we door gestuurd of mochten we over een uurtje terug komen. Die week was echt veschrikkelijk. De tweede week hadden we alles geregeld. Maar dan is het moeilijk om nog echt te kunnen genieten van je vakantie. We hadden daar ook klachtenformulieren ingevuld. En toen we thuis waren hebben we per stel een aangetekende brief gestuurd naar Corendon. en weet je wat nou het leuke is? We hebben beide het zelfde meegemaakt, maar het ene stel krijgt 100 euro p.p terug en ik en mijn vriend krijgen niks terug!!! Maar daar leg ik me echt niet bij neer hoor!!!
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
er zijn van die mensen die snel geld willen maken, de goedkope touroperators bedoel ik, en daarvoor bijzonder weinig service willen verlenen. Kan ook niet anders want met zo weinig geld kan je ook geen service verlenen. Dat moeten wij als consument goed onthouden!!!
Wat je er niet in stopt (in dit geval geld) komt er ook niets uit (service).
een touroperator moet je zien als tussenpersoon die jouw geld bij een hotel/luchtvaartmaatschappij brengt waardoor jij op vakantie kan. De touroperator wil er zelf ook nog iets aan verdienen en ja er kan wel eens erg weinig overblijven of helemaal niets! om service voor te verlenen. Als u 200 euri's betaald voor een week vakantie met het vliegtuig betekent dat nog geen 5 euro per nacht in het hotel, m.a.w. u krijgt niets. Goedkoop is meestal duurkoop in de reiswereld. (en ja die ene die het getroffen heeft en voor een dubbeltje op de eerste rang heeft gezeten die schreeuwt t van de daken, en wordt door veel mensen gehoord) Mensen die het niet troffen die hoor je niet zo vaak...
Wat je er niet in stopt (in dit geval geld) komt er ook niets uit (service).
een touroperator moet je zien als tussenpersoon die jouw geld bij een hotel/luchtvaartmaatschappij brengt waardoor jij op vakantie kan. De touroperator wil er zelf ook nog iets aan verdienen en ja er kan wel eens erg weinig overblijven of helemaal niets! om service voor te verlenen. Als u 200 euri's betaald voor een week vakantie met het vliegtuig betekent dat nog geen 5 euro per nacht in het hotel, m.a.w. u krijgt niets. Goedkoop is meestal duurkoop in de reiswereld. (en ja die ene die het getroffen heeft en voor een dubbeltje op de eerste rang heeft gezeten die schreeuwt t van de daken, en wordt door veel mensen gehoord) Mensen die het niet troffen die hoor je niet zo vaak...
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Nou, dat blijkt anders niet uit de reacties op dit forum. Waar lees je positieve berichten? Haast nergens. Tuurlijk, dan hoor je ze niet!
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Dat bedoel ik, aan al die klachten hier kan je niet aflezen of het een superaanbieding (zonder service) betrof, dat lees je er niet bij, mensen klagen maar eigenlijk weet nieman precies waarover als de prijs er niet bij staat.
Veel 'volbetalende', bij een anvr-sgr reisburo- geboekt reis bij een anvr-sgr touroperator die hoor ik hier niet. Zie alleen maar veel klachten over de 'rampestamp'( zo noemen ze dat op de reisburo's) (online)-touroperators, soms geen sgr en/of geen anvr. En dan betreft t ook vaak een aanbieding of een hele goedkope reis. Ik heb vroeger op een reisburo gewerkt en af en toe bij klachtenafhandeling (mocht er eens een klacht zijn), zelfs een paar rampestampers (van vroeger Bel Air bijv.en neckermann) voor de geschillencommissie gesleept. Weet dus alles van klachten maar ze moeten wel gegrond zijn. Dus boek bij een reisburo en als er dan nog klachten zijn kunnen zij die voor je behandelen want als je zelf gaat bellen en schrijven donderen ze je brief in de prullenbak, zeker als ze niet aangesloten zijn bij de anvr.
Veel 'volbetalende', bij een anvr-sgr reisburo- geboekt reis bij een anvr-sgr touroperator die hoor ik hier niet. Zie alleen maar veel klachten over de 'rampestamp'( zo noemen ze dat op de reisburo's) (online)-touroperators, soms geen sgr en/of geen anvr. En dan betreft t ook vaak een aanbieding of een hele goedkope reis. Ik heb vroeger op een reisburo gewerkt en af en toe bij klachtenafhandeling (mocht er eens een klacht zijn), zelfs een paar rampestampers (van vroeger Bel Air bijv.en neckermann) voor de geschillencommissie gesleept. Weet dus alles van klachten maar ze moeten wel gegrond zijn. Dus boek bij een reisburo en als er dan nog klachten zijn kunnen zij die voor je behandelen want als je zelf gaat bellen en schrijven donderen ze je brief in de prullenbak, zeker als ze niet aangesloten zijn bij de anvr.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Na een roerige periode in ons leven met 3 overlijdens van ouders en schoonouders binnen 1,5 jaar besloten we dat we hard aan een relaxende vakantie toe waren. Samen zouden we lekker even een weekje gaan bijkomen in een warm land. Omdat we er zeker van wilden zijn dat dit ook “ echt bijkomen” moest worden besloten we dat het minstens een 5 sterren hotel moest worden dan wisten we zeker dat het goed zou zijn.
Er werd een vakantie besproken in een 5 sterren hotel Yasmin Resort De Luxe ultra all inclusive in Bodrum Turkije.
Helaas kwamen we bedrogen uit. Ter plaatse is bij uw hostess van Corendon al een officiële klacht ingediend, echter bij thuiskomst en er eens rustig over nagedacht te hebben, schrijven we u een toelichting.
Meteen bij aankomst in het Yasmin Resort bleek dat op de kamer 1309
• de elektriciteit uitviel
• de airco het niet deed
• de kluis kapot was.
Degene die ons naar de kamer gebracht had zou dit doorgeven aan de receptie.
De problemen met de airco en elektriciteit waren de volgende dag verholpen.
Echter:
• er werd in het bad gedoucht en het water liep niet de afvoer in maar de vloer op vanonder het bad, bij het uitstappen stond je dus in het water.
• De stop van de wastafel ging niet meer omhoog en de tandpastaresten bleven liggen en het water bleef staan
• Geen flesopener in de koelkast
Wederom werd dus doorgegeven dat er defecten waren en dat de kluis nog niet gerepareerd was. Ach, tien minuten en naderhand een uur en nog een uur was het antwoord aan de receptie waarbij de toon van het personeel zeer neerbuigend ja zelfs onbeschoft was.
Maar helaas na pas 4 dagen werd de wastafel gerepareerd en kennelijk mocht de rest gewoon kapot blijven.
Tja maar het toilet ging de 4e dag eveneens kapot en kon niet gebuikt worden en doortrekken is toch wel een noodzakelijk iets. Wederom togen we naar de receptie en gezien de ervaringen van de vorige keer werd door ons gevraagd of het nu ook daadwerkelijk gerepareerd zou worden, er was immers nog veel stuk in de kamer en dit was toch al geruime tijd bekend. Hierop werd ons toegesnauwd dat we toch gehoord hadden dat er gebeld was en dat in 10 minuten of 1 uur de zaak opgelost zou zijn. Aan de andere defecten werd gewoon voorbij gegaan.
’s Avonds om een uur of 6 togen we naar de kamer en vonden daar:
• Een kapot toilet
• Een kapotte kluis
• Een niet gerepareerde afvoer
• Wederom geen flesopener, ja je gaat je overal aan ergeren maar nu hadden we er expliciet om verzocht
Nu was de maat voor ons vol, 10 minuten en 1 uur en jullie hebben toch gehoord dat ik gebeld heb, bleek in dit 5 sterren hotel gewoon te betekenen barst maar het wordt niet gerepareerd.
Nu werd en dan toch een andere kamer 1311 gegeven en ja met:
• Een defecte kluis
• En natte voeten omdat het water onder het bad vandaan kwam
• Geen flesopener
Ach het antwoord wisten we eigenlijk al 10 minuten 10 minuten 1 uur. De dag voordat we vertrokken is uiteindelijk de kluis gerepareerd. Drie bell boys hadden het tevergeefs geprobeerd en de technische man had er de laatste dag 30 seconden voor nodig.
Inmiddels hadden we besloten om de paspoorten en creditcards en dergelijke maar in bewaring te geven in de safe van het hotel. Dit hebben we door tussenkomst van de public relationdame in de lobby geregeld en eigenlijk moesten wij zelf de oplossing aandragen. Dit geheel heeft 3,5 uur, ja u gelooft het niet, in beslag genomen want kennelijk moest er toch wel veel overlegd worden waarbij de pr dame, de baliemedewerkster en de manager aan te pas moesten komen.
In de brochure van Yasmin Resort werd beloofd dat er zouden zijn:
• Winkels, het was er 1 die ook nog blank stond omdat de waterleiding was gesprongen en een fotowinkel
• Een gratis shuttlebus naar de dichtstbijgelegen plaatsen, tja u begrijpt het al, die was er niet
• Het hotel was nog niet af, beneden werden nog ruimtes afgebouwd, waaronder een zwembad met massagestralen
Helaas was dit niet alles. De hostess van Corendon had een fax gezonden met het bericht dat er inmiddels vertraging was opgelopen van minstens 2 uur (zie kopie fax en let op het tijdstip van deze ). Deze werd onder een bloempot bij de receptie neergelegd en niet opgehangen aan het mededelingenbord. Tja u begrijpt het wederom om 14:00 uur zaten degenen die terug zouden reizen kant en klaar in de hal te wachten en te gissen hoe laat we opgehaald zouden worden.
Gelukkig kwam laat in de middag uw hostess langs en zij vond de fax onder de bloempot bij de receptie. We zouden om 19:50 opgehaald worden!
Het mismanagement en onbeleefde wijze van communiceren van dit Resort heeft ons veel ergernis maar ook veel tijd gekost. Problemen aankaarten vraagt hier veel tijd maar helpt niet of dit komt omdat men met 2 vrouwen moest communiceren weet ik niet maar de heren werden duidelijk anders behandeld en te woord gestaan.
Om ons enigszins tegemoet te komen mochten we de kamer de laatste dag tot 2 uur in plaats van 12 uur houden dit werd aan de receptie in de computer genoteerd dan konden we nog even zwemmen.
Maar helaas, bij de kamer aangekomen bleek dat de sleutel buiten werking was. Dit probleem werd door een personeelslid die schoonmaakte opgelost, dat scheelde weer een gang naar de receptie. De koffers konden niet opgehaald worden want de telefoon deed het dus ook niet. Wederom is dit door een schoonmaker opgelost, deze lui snappen er meer van dan de medewerkers aan de receptie.
Bij elkaar opgeteld is een groot deel van deze vakantie opgegaan aan ergernissen en veel wachten bij de receptie omdat een medewerker opgepiept moest worden en met ons mee zou lopen. Vaak verscheen die niet of het was een bellboy die niets kon oplossen.
Het zal u duidelijk zijn dat dit niet de vakantie was die wij voor ogen hadden, het is ons uitermate tegengevallen, dit was de slechtste vakantie van ons leven er is geen dag voorbij gegaan zonder irritatie en wachten bij de receptie.
Ze hebben niet geantwoord en nu wachten we op de mondelinge behandeling die we via de St. Geschillencommissies aanhangig hebben gemaakt.
Er werd een vakantie besproken in een 5 sterren hotel Yasmin Resort De Luxe ultra all inclusive in Bodrum Turkije.
Helaas kwamen we bedrogen uit. Ter plaatse is bij uw hostess van Corendon al een officiële klacht ingediend, echter bij thuiskomst en er eens rustig over nagedacht te hebben, schrijven we u een toelichting.
Meteen bij aankomst in het Yasmin Resort bleek dat op de kamer 1309
• de elektriciteit uitviel
• de airco het niet deed
• de kluis kapot was.
Degene die ons naar de kamer gebracht had zou dit doorgeven aan de receptie.
De problemen met de airco en elektriciteit waren de volgende dag verholpen.
Echter:
• er werd in het bad gedoucht en het water liep niet de afvoer in maar de vloer op vanonder het bad, bij het uitstappen stond je dus in het water.
• De stop van de wastafel ging niet meer omhoog en de tandpastaresten bleven liggen en het water bleef staan
• Geen flesopener in de koelkast
Wederom werd dus doorgegeven dat er defecten waren en dat de kluis nog niet gerepareerd was. Ach, tien minuten en naderhand een uur en nog een uur was het antwoord aan de receptie waarbij de toon van het personeel zeer neerbuigend ja zelfs onbeschoft was.
Maar helaas na pas 4 dagen werd de wastafel gerepareerd en kennelijk mocht de rest gewoon kapot blijven.
Tja maar het toilet ging de 4e dag eveneens kapot en kon niet gebuikt worden en doortrekken is toch wel een noodzakelijk iets. Wederom togen we naar de receptie en gezien de ervaringen van de vorige keer werd door ons gevraagd of het nu ook daadwerkelijk gerepareerd zou worden, er was immers nog veel stuk in de kamer en dit was toch al geruime tijd bekend. Hierop werd ons toegesnauwd dat we toch gehoord hadden dat er gebeld was en dat in 10 minuten of 1 uur de zaak opgelost zou zijn. Aan de andere defecten werd gewoon voorbij gegaan.
’s Avonds om een uur of 6 togen we naar de kamer en vonden daar:
• Een kapot toilet
• Een kapotte kluis
• Een niet gerepareerde afvoer
• Wederom geen flesopener, ja je gaat je overal aan ergeren maar nu hadden we er expliciet om verzocht
Nu was de maat voor ons vol, 10 minuten en 1 uur en jullie hebben toch gehoord dat ik gebeld heb, bleek in dit 5 sterren hotel gewoon te betekenen barst maar het wordt niet gerepareerd.
Nu werd en dan toch een andere kamer 1311 gegeven en ja met:
• Een defecte kluis
• En natte voeten omdat het water onder het bad vandaan kwam
• Geen flesopener
Ach het antwoord wisten we eigenlijk al 10 minuten 10 minuten 1 uur. De dag voordat we vertrokken is uiteindelijk de kluis gerepareerd. Drie bell boys hadden het tevergeefs geprobeerd en de technische man had er de laatste dag 30 seconden voor nodig.
Inmiddels hadden we besloten om de paspoorten en creditcards en dergelijke maar in bewaring te geven in de safe van het hotel. Dit hebben we door tussenkomst van de public relationdame in de lobby geregeld en eigenlijk moesten wij zelf de oplossing aandragen. Dit geheel heeft 3,5 uur, ja u gelooft het niet, in beslag genomen want kennelijk moest er toch wel veel overlegd worden waarbij de pr dame, de baliemedewerkster en de manager aan te pas moesten komen.
In de brochure van Yasmin Resort werd beloofd dat er zouden zijn:
• Winkels, het was er 1 die ook nog blank stond omdat de waterleiding was gesprongen en een fotowinkel
• Een gratis shuttlebus naar de dichtstbijgelegen plaatsen, tja u begrijpt het al, die was er niet
• Het hotel was nog niet af, beneden werden nog ruimtes afgebouwd, waaronder een zwembad met massagestralen
Helaas was dit niet alles. De hostess van Corendon had een fax gezonden met het bericht dat er inmiddels vertraging was opgelopen van minstens 2 uur (zie kopie fax en let op het tijdstip van deze ). Deze werd onder een bloempot bij de receptie neergelegd en niet opgehangen aan het mededelingenbord. Tja u begrijpt het wederom om 14:00 uur zaten degenen die terug zouden reizen kant en klaar in de hal te wachten en te gissen hoe laat we opgehaald zouden worden.
Gelukkig kwam laat in de middag uw hostess langs en zij vond de fax onder de bloempot bij de receptie. We zouden om 19:50 opgehaald worden!
Het mismanagement en onbeleefde wijze van communiceren van dit Resort heeft ons veel ergernis maar ook veel tijd gekost. Problemen aankaarten vraagt hier veel tijd maar helpt niet of dit komt omdat men met 2 vrouwen moest communiceren weet ik niet maar de heren werden duidelijk anders behandeld en te woord gestaan.
Om ons enigszins tegemoet te komen mochten we de kamer de laatste dag tot 2 uur in plaats van 12 uur houden dit werd aan de receptie in de computer genoteerd dan konden we nog even zwemmen.
Maar helaas, bij de kamer aangekomen bleek dat de sleutel buiten werking was. Dit probleem werd door een personeelslid die schoonmaakte opgelost, dat scheelde weer een gang naar de receptie. De koffers konden niet opgehaald worden want de telefoon deed het dus ook niet. Wederom is dit door een schoonmaker opgelost, deze lui snappen er meer van dan de medewerkers aan de receptie.
Bij elkaar opgeteld is een groot deel van deze vakantie opgegaan aan ergernissen en veel wachten bij de receptie omdat een medewerker opgepiept moest worden en met ons mee zou lopen. Vaak verscheen die niet of het was een bellboy die niets kon oplossen.
Het zal u duidelijk zijn dat dit niet de vakantie was die wij voor ogen hadden, het is ons uitermate tegengevallen, dit was de slechtste vakantie van ons leven er is geen dag voorbij gegaan zonder irritatie en wachten bij de receptie.
Ze hebben niet geantwoord en nu wachten we op de mondelinge behandeling die we via de St. Geschillencommissies aanhangig hebben gemaakt.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Na een roerige periode in ons leven met 3 overlijdens van ouders en schoonouders binnen 1,5 jaar besloten we dat we hard aan een relaxende vakantie toe waren. Samen zouden we lekker even een weekje gaan bijkomen in een warm land. Omdat we er zeker van wilden zijn dat dit ook “ echt bijkomen” moest worden besloten we dat het minstens een 5 sterren hotel moest worden dan wisten we zeker dat het goed zou zijn.
Er werd een vakantie besproken in een 5 sterren hotel Yasmin Resort De Luxe ultra all inclusive in Bodrum Turkije.
Helaas kwamen we bedrogen uit. Ter plaatse is bij uw hostess van Corendon al een officiële klacht ingediend, echter bij thuiskomst en er eens rustig over nagedacht te hebben, schrijven we u een toelichting.
Meteen bij aankomst in het Yasmin Resort bleek dat op de kamer 1309
• de elektriciteit uitviel
• de airco het niet deed
• de kluis kapot was.
Degene die ons naar de kamer gebracht had zou dit doorgeven aan de receptie.
De problemen met de airco en elektriciteit waren de volgende dag verholpen.
Echter:
• er werd in het bad gedoucht en het water liep niet de afvoer in maar de vloer op vanonder het bad, bij het uitstappen stond je dus in het water.
• De stop van de wastafel ging niet meer omhoog en de tandpastaresten bleven liggen en het water bleef staan
• Geen flesopener in de koelkast
Wederom werd dus doorgegeven dat er defecten waren en dat de kluis nog niet gerepareerd was. Ach, tien minuten en naderhand een uur en nog een uur was het antwoord aan de receptie waarbij de toon van het personeel zeer neerbuigend ja zelfs onbeschoft was.
Maar helaas na pas 4 dagen werd de wastafel gerepareerd en kennelijk mocht de rest gewoon kapot blijven.
Tja maar het toilet ging de 4e dag eveneens kapot en kon niet gebuikt worden en doortrekken is toch wel een noodzakelijk iets. Wederom togen we naar de receptie en gezien de ervaringen van de vorige keer werd door ons gevraagd of het nu ook daadwerkelijk gerepareerd zou worden, er was immers nog veel stuk in de kamer en dit was toch al geruime tijd bekend. Hierop werd ons toegesnauwd dat we toch gehoord hadden dat er gebeld was en dat in 10 minuten of 1 uur de zaak opgelost zou zijn. Aan de andere defecten werd gewoon voorbij gegaan.
’s Avonds om een uur of 6 togen we naar de kamer en vonden daar:
• Een kapot toilet
• Een kapotte kluis
• Een niet gerepareerde afvoer
• Wederom geen flesopener, ja je gaat je overal aan ergeren maar nu hadden we er expliciet om verzocht
Nu was de maat voor ons vol, 10 minuten en 1 uur en jullie hebben toch gehoord dat ik gebeld heb, bleek in dit 5 sterren hotel gewoon te betekenen barst maar het wordt niet gerepareerd.
Nu werd en dan toch een andere kamer 1311 gegeven en ja met:
• Een defecte kluis
• En natte voeten omdat het water onder het bad vandaan kwam
• Geen flesopener
Ach het antwoord wisten we eigenlijk al 10 minuten 10 minuten 1 uur. De dag voordat we vertrokken is uiteindelijk de kluis gerepareerd. Drie bell boys hadden het tevergeefs geprobeerd en de technische man had er de laatste dag 30 seconden voor nodig.
Inmiddels hadden we besloten om de paspoorten en creditcards en dergelijke maar in bewaring te geven in de safe van het hotel. Dit hebben we door tussenkomst van de public relationdame in de lobby geregeld en eigenlijk moesten wij zelf de oplossing aandragen. Dit geheel heeft 3,5 uur, ja u gelooft het niet, in beslag genomen want kennelijk moest er toch wel veel overlegd worden waarbij de pr dame, de baliemedewerkster en de manager aan te pas moesten komen.
In de brochure van Yasmin Resort werd beloofd dat er zouden zijn:
• Winkels, het was er 1 die ook nog blank stond omdat de waterleiding was gesprongen en een fotowinkel
• Een gratis shuttlebus naar de dichtstbijgelegen plaatsen, tja u begrijpt het al, die was er niet
• Het hotel was nog niet af, beneden werden nog ruimtes afgebouwd, waaronder een zwembad met massagestralen
Helaas was dit niet alles. De hostess van Corendon had een fax gezonden met het bericht dat er inmiddels vertraging was opgelopen van minstens 2 uur (zie kopie fax en let op het tijdstip van deze ). Deze werd onder een bloempot bij de receptie neergelegd en niet opgehangen aan het mededelingenbord. Tja u begrijpt het wederom om 14:00 uur zaten degenen die terug zouden reizen kant en klaar in de hal te wachten en te gissen hoe laat we opgehaald zouden worden.
Gelukkig kwam laat in de middag uw hostess langs en zij vond de fax onder de bloempot bij de receptie. We zouden om 19:50 opgehaald worden!
Het mismanagement en onbeleefde wijze van communiceren van dit Resort heeft ons veel ergernis maar ook veel tijd gekost. Problemen aankaarten vraagt hier veel tijd maar helpt niet of dit komt omdat men met 2 vrouwen moest communiceren weet ik niet maar de heren werden duidelijk anders behandeld en te woord gestaan.
Om ons enigszins tegemoet te komen mochten we de kamer de laatste dag tot 2 uur in plaats van 12 uur houden dit werd aan de receptie in de computer genoteerd dan konden we nog even zwemmen.
Maar helaas, bij de kamer aangekomen bleek dat de sleutel buiten werking was. Dit probleem werd door een personeelslid die schoonmaakte opgelost, dat scheelde weer een gang naar de receptie. De koffers konden niet opgehaald worden want de telefoon deed het dus ook niet. Wederom is dit door een schoonmaker opgelost, deze lui snappen er meer van dan de medewerkers aan de receptie.
Bij elkaar opgeteld is een groot deel van deze vakantie opgegaan aan ergernissen en veel wachten bij de receptie omdat een medewerker opgepiept moest worden en met ons mee zou lopen. Vaak verscheen die niet of het was een bellboy die niets kon oplossen.
Het zal u duidelijk zijn dat dit niet de vakantie was die wij voor ogen hadden, het is ons uitermate tegengevallen, dit was de slechtste vakantie van ons leven er is geen dag voorbij gegaan zonder irritatie en wachten bij de receptie.
Ze hebben niet geantwoord en nu wachten we op de mondelinge behandeling die we via de St. Geschillencommissies aanhangig hebben gemaakt.
Er werd een vakantie besproken in een 5 sterren hotel Yasmin Resort De Luxe ultra all inclusive in Bodrum Turkije.
Helaas kwamen we bedrogen uit. Ter plaatse is bij uw hostess van Corendon al een officiële klacht ingediend, echter bij thuiskomst en er eens rustig over nagedacht te hebben, schrijven we u een toelichting.
Meteen bij aankomst in het Yasmin Resort bleek dat op de kamer 1309
• de elektriciteit uitviel
• de airco het niet deed
• de kluis kapot was.
Degene die ons naar de kamer gebracht had zou dit doorgeven aan de receptie.
De problemen met de airco en elektriciteit waren de volgende dag verholpen.
Echter:
• er werd in het bad gedoucht en het water liep niet de afvoer in maar de vloer op vanonder het bad, bij het uitstappen stond je dus in het water.
• De stop van de wastafel ging niet meer omhoog en de tandpastaresten bleven liggen en het water bleef staan
• Geen flesopener in de koelkast
Wederom werd dus doorgegeven dat er defecten waren en dat de kluis nog niet gerepareerd was. Ach, tien minuten en naderhand een uur en nog een uur was het antwoord aan de receptie waarbij de toon van het personeel zeer neerbuigend ja zelfs onbeschoft was.
Maar helaas na pas 4 dagen werd de wastafel gerepareerd en kennelijk mocht de rest gewoon kapot blijven.
Tja maar het toilet ging de 4e dag eveneens kapot en kon niet gebuikt worden en doortrekken is toch wel een noodzakelijk iets. Wederom togen we naar de receptie en gezien de ervaringen van de vorige keer werd door ons gevraagd of het nu ook daadwerkelijk gerepareerd zou worden, er was immers nog veel stuk in de kamer en dit was toch al geruime tijd bekend. Hierop werd ons toegesnauwd dat we toch gehoord hadden dat er gebeld was en dat in 10 minuten of 1 uur de zaak opgelost zou zijn. Aan de andere defecten werd gewoon voorbij gegaan.
’s Avonds om een uur of 6 togen we naar de kamer en vonden daar:
• Een kapot toilet
• Een kapotte kluis
• Een niet gerepareerde afvoer
• Wederom geen flesopener, ja je gaat je overal aan ergeren maar nu hadden we er expliciet om verzocht
Nu was de maat voor ons vol, 10 minuten en 1 uur en jullie hebben toch gehoord dat ik gebeld heb, bleek in dit 5 sterren hotel gewoon te betekenen barst maar het wordt niet gerepareerd.
Nu werd en dan toch een andere kamer 1311 gegeven en ja met:
• Een defecte kluis
• En natte voeten omdat het water onder het bad vandaan kwam
• Geen flesopener
Ach het antwoord wisten we eigenlijk al 10 minuten 10 minuten 1 uur. De dag voordat we vertrokken is uiteindelijk de kluis gerepareerd. Drie bell boys hadden het tevergeefs geprobeerd en de technische man had er de laatste dag 30 seconden voor nodig.
Inmiddels hadden we besloten om de paspoorten en creditcards en dergelijke maar in bewaring te geven in de safe van het hotel. Dit hebben we door tussenkomst van de public relationdame in de lobby geregeld en eigenlijk moesten wij zelf de oplossing aandragen. Dit geheel heeft 3,5 uur, ja u gelooft het niet, in beslag genomen want kennelijk moest er toch wel veel overlegd worden waarbij de pr dame, de baliemedewerkster en de manager aan te pas moesten komen.
In de brochure van Yasmin Resort werd beloofd dat er zouden zijn:
• Winkels, het was er 1 die ook nog blank stond omdat de waterleiding was gesprongen en een fotowinkel
• Een gratis shuttlebus naar de dichtstbijgelegen plaatsen, tja u begrijpt het al, die was er niet
• Het hotel was nog niet af, beneden werden nog ruimtes afgebouwd, waaronder een zwembad met massagestralen
Helaas was dit niet alles. De hostess van Corendon had een fax gezonden met het bericht dat er inmiddels vertraging was opgelopen van minstens 2 uur (zie kopie fax en let op het tijdstip van deze ). Deze werd onder een bloempot bij de receptie neergelegd en niet opgehangen aan het mededelingenbord. Tja u begrijpt het wederom om 14:00 uur zaten degenen die terug zouden reizen kant en klaar in de hal te wachten en te gissen hoe laat we opgehaald zouden worden.
Gelukkig kwam laat in de middag uw hostess langs en zij vond de fax onder de bloempot bij de receptie. We zouden om 19:50 opgehaald worden!
Het mismanagement en onbeleefde wijze van communiceren van dit Resort heeft ons veel ergernis maar ook veel tijd gekost. Problemen aankaarten vraagt hier veel tijd maar helpt niet of dit komt omdat men met 2 vrouwen moest communiceren weet ik niet maar de heren werden duidelijk anders behandeld en te woord gestaan.
Om ons enigszins tegemoet te komen mochten we de kamer de laatste dag tot 2 uur in plaats van 12 uur houden dit werd aan de receptie in de computer genoteerd dan konden we nog even zwemmen.
Maar helaas, bij de kamer aangekomen bleek dat de sleutel buiten werking was. Dit probleem werd door een personeelslid die schoonmaakte opgelost, dat scheelde weer een gang naar de receptie. De koffers konden niet opgehaald worden want de telefoon deed het dus ook niet. Wederom is dit door een schoonmaker opgelost, deze lui snappen er meer van dan de medewerkers aan de receptie.
Bij elkaar opgeteld is een groot deel van deze vakantie opgegaan aan ergernissen en veel wachten bij de receptie omdat een medewerker opgepiept moest worden en met ons mee zou lopen. Vaak verscheen die niet of het was een bellboy die niets kon oplossen.
Het zal u duidelijk zijn dat dit niet de vakantie was die wij voor ogen hadden, het is ons uitermate tegengevallen, dit was de slechtste vakantie van ons leven er is geen dag voorbij gegaan zonder irritatie en wachten bij de receptie.
Ze hebben niet geantwoord en nu wachten we op de mondelinge behandeling die we via de St. Geschillencommissies aanhangig hebben gemaakt.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Na een roerige periode in ons leven met 3 overlijdens van ouders en schoonouders binnen 1,5 jaar besloten we dat we hard aan een relaxende vakantie toe waren. Samen zouden we lekker even een weekje gaan bijkomen in een warm land. Omdat we er zeker van wilden zijn dat dit ook “ echt bijkomen” moest worden besloten we dat het minstens een 5 sterren hotel moest worden dan wisten we zeker dat het goed zou zijn.
Er werd een vakantie besproken in een 5 sterren hotel Yasmin Resort De Luxe ultra all inclusive in Bodrum Turkije.
Helaas kwamen we bedrogen uit. Ter plaatse is bij uw hostess van Corendon al een officiële klacht ingediend, echter bij thuiskomst en er eens rustig over nagedacht te hebben, schrijven we u een toelichting.
Meteen bij aankomst in het Yasmin Resort bleek dat op de kamer 1309
• de elektriciteit uitviel
• de airco het niet deed
• de kluis kapot was.
Degene die ons naar de kamer gebracht had zou dit doorgeven aan de receptie.
De problemen met de airco en elektriciteit waren de volgende dag verholpen.
Echter:
• er werd in het bad gedoucht en het water liep niet de afvoer in maar de vloer op vanonder het bad, bij het uitstappen stond je dus in het water.
• De stop van de wastafel ging niet meer omhoog en de tandpastaresten bleven liggen en het water bleef staan
• Geen flesopener in de koelkast
Wederom werd dus doorgegeven dat er defecten waren en dat de kluis nog niet gerepareerd was. Ach, tien minuten en naderhand een uur en nog een uur was het antwoord aan de receptie waarbij de toon van het personeel zeer neerbuigend ja zelfs onbeschoft was.
Maar helaas na pas 4 dagen werd de wastafel gerepareerd en kennelijk mocht de rest gewoon kapot blijven.
Tja maar het toilet ging de 4e dag eveneens kapot en kon niet gebuikt worden en doortrekken is toch wel een noodzakelijk iets. Wederom togen we naar de receptie en gezien de ervaringen van de vorige keer werd door ons gevraagd of het nu ook daadwerkelijk gerepareerd zou worden, er was immers nog veel stuk in de kamer en dit was toch al geruime tijd bekend. Hierop werd ons toegesnauwd dat we toch gehoord hadden dat er gebeld was en dat in 10 minuten of 1 uur de zaak opgelost zou zijn. Aan de andere defecten werd gewoon voorbij gegaan.
’s Avonds om een uur of 6 togen we naar de kamer en vonden daar:
• Een kapot toilet
• Een kapotte kluis
• Een niet gerepareerde afvoer
• Wederom geen flesopener, ja je gaat je overal aan ergeren maar nu hadden we er expliciet om verzocht
Nu was de maat voor ons vol, 10 minuten en 1 uur en jullie hebben toch gehoord dat ik gebeld heb, bleek in dit 5 sterren hotel gewoon te betekenen barst maar het wordt niet gerepareerd.
Nu werd en dan toch een andere kamer 1311 gegeven en ja met:
• Een defecte kluis
• En natte voeten omdat het water onder het bad vandaan kwam
• Geen flesopener
Ach het antwoord wisten we eigenlijk al 10 minuten 10 minuten 1 uur. De dag voordat we vertrokken is uiteindelijk de kluis gerepareerd. Drie bell boys hadden het tevergeefs geprobeerd en de technische man had er de laatste dag 30 seconden voor nodig.
Inmiddels hadden we besloten om de paspoorten en creditcards en dergelijke maar in bewaring te geven in de safe van het hotel. Dit hebben we door tussenkomst van de public relationdame in de lobby geregeld en eigenlijk moesten wij zelf de oplossing aandragen. Dit geheel heeft 3,5 uur, ja u gelooft het niet, in beslag genomen want kennelijk moest er toch wel veel overlegd worden waarbij de pr dame, de baliemedewerkster en de manager aan te pas moesten komen.
In de brochure van Yasmin Resort werd beloofd dat er zouden zijn:
• Winkels, het was er 1 die ook nog blank stond omdat de waterleiding was gesprongen en een fotowinkel
• Een gratis shuttlebus naar de dichtstbijgelegen plaatsen, tja u begrijpt het al, die was er niet
• Het hotel was nog niet af, beneden werden nog ruimtes afgebouwd, waaronder een zwembad met massagestralen
Helaas was dit niet alles. De hostess van Corendon had een fax gezonden met het bericht dat er inmiddels vertraging was opgelopen van minstens 2 uur (zie kopie fax en let op het tijdstip van deze ). Deze werd onder een bloempot bij de receptie neergelegd en niet opgehangen aan het mededelingenbord. Tja u begrijpt het wederom om 14:00 uur zaten degenen die terug zouden reizen kant en klaar in de hal te wachten en te gissen hoe laat we opgehaald zouden worden.
Gelukkig kwam laat in de middag uw hostess langs en zij vond de fax onder de bloempot bij de receptie. We zouden om 19:50 opgehaald worden!
Het mismanagement en onbeleefde wijze van communiceren van dit Resort heeft ons veel ergernis maar ook veel tijd gekost. Problemen aankaarten vraagt hier veel tijd maar helpt niet of dit komt omdat men met 2 vrouwen moest communiceren weet ik niet maar de heren werden duidelijk anders behandeld en te woord gestaan.
Om ons enigszins tegemoet te komen mochten we de kamer de laatste dag tot 2 uur in plaats van 12 uur houden dit werd aan de receptie in de computer genoteerd dan konden we nog even zwemmen.
Maar helaas, bij de kamer aangekomen bleek dat de sleutel buiten werking was. Dit probleem werd door een personeelslid die schoonmaakte opgelost, dat scheelde weer een gang naar de receptie. De koffers konden niet opgehaald worden want de telefoon deed het dus ook niet. Wederom is dit door een schoonmaker opgelost, deze lui snappen er meer van dan de medewerkers aan de receptie.
Bij elkaar opgeteld is een groot deel van deze vakantie opgegaan aan ergernissen en veel wachten bij de receptie omdat een medewerker opgepiept moest worden en met ons mee zou lopen. Vaak verscheen die niet of het was een bellboy die niets kon oplossen.
Het zal u duidelijk zijn dat dit niet de vakantie was die wij voor ogen hadden, het is ons uitermate tegengevallen, dit was de slechtste vakantie van ons leven er is geen dag voorbij gegaan zonder irritatie en wachten bij de receptie.
Ze hebben niet geantwoord en nu wachten we op de mondelinge behandeling die we via de St. Geschillencommissies geregeld hebben.
Er werd een vakantie besproken in een 5 sterren hotel Yasmin Resort De Luxe ultra all inclusive in Bodrum Turkije.
Helaas kwamen we bedrogen uit. Ter plaatse is bij uw hostess van Corendon al een officiële klacht ingediend, echter bij thuiskomst en er eens rustig over nagedacht te hebben, schrijven we u een toelichting.
Meteen bij aankomst in het Yasmin Resort bleek dat op de kamer 1309
• de elektriciteit uitviel
• de airco het niet deed
• de kluis kapot was.
Degene die ons naar de kamer gebracht had zou dit doorgeven aan de receptie.
De problemen met de airco en elektriciteit waren de volgende dag verholpen.
Echter:
• er werd in het bad gedoucht en het water liep niet de afvoer in maar de vloer op vanonder het bad, bij het uitstappen stond je dus in het water.
• De stop van de wastafel ging niet meer omhoog en de tandpastaresten bleven liggen en het water bleef staan
• Geen flesopener in de koelkast
Wederom werd dus doorgegeven dat er defecten waren en dat de kluis nog niet gerepareerd was. Ach, tien minuten en naderhand een uur en nog een uur was het antwoord aan de receptie waarbij de toon van het personeel zeer neerbuigend ja zelfs onbeschoft was.
Maar helaas na pas 4 dagen werd de wastafel gerepareerd en kennelijk mocht de rest gewoon kapot blijven.
Tja maar het toilet ging de 4e dag eveneens kapot en kon niet gebuikt worden en doortrekken is toch wel een noodzakelijk iets. Wederom togen we naar de receptie en gezien de ervaringen van de vorige keer werd door ons gevraagd of het nu ook daadwerkelijk gerepareerd zou worden, er was immers nog veel stuk in de kamer en dit was toch al geruime tijd bekend. Hierop werd ons toegesnauwd dat we toch gehoord hadden dat er gebeld was en dat in 10 minuten of 1 uur de zaak opgelost zou zijn. Aan de andere defecten werd gewoon voorbij gegaan.
’s Avonds om een uur of 6 togen we naar de kamer en vonden daar:
• Een kapot toilet
• Een kapotte kluis
• Een niet gerepareerde afvoer
• Wederom geen flesopener, ja je gaat je overal aan ergeren maar nu hadden we er expliciet om verzocht
Nu was de maat voor ons vol, 10 minuten en 1 uur en jullie hebben toch gehoord dat ik gebeld heb, bleek in dit 5 sterren hotel gewoon te betekenen barst maar het wordt niet gerepareerd.
Nu werd en dan toch een andere kamer 1311 gegeven en ja met:
• Een defecte kluis
• En natte voeten omdat het water onder het bad vandaan kwam
• Geen flesopener
Ach het antwoord wisten we eigenlijk al 10 minuten 10 minuten 1 uur. De dag voordat we vertrokken is uiteindelijk de kluis gerepareerd. Drie bell boys hadden het tevergeefs geprobeerd en de technische man had er de laatste dag 30 seconden voor nodig.
Inmiddels hadden we besloten om de paspoorten en creditcards en dergelijke maar in bewaring te geven in de safe van het hotel. Dit hebben we door tussenkomst van de public relationdame in de lobby geregeld en eigenlijk moesten wij zelf de oplossing aandragen. Dit geheel heeft 3,5 uur, ja u gelooft het niet, in beslag genomen want kennelijk moest er toch wel veel overlegd worden waarbij de pr dame, de baliemedewerkster en de manager aan te pas moesten komen.
In de brochure van Yasmin Resort werd beloofd dat er zouden zijn:
• Winkels, het was er 1 die ook nog blank stond omdat de waterleiding was gesprongen en een fotowinkel
• Een gratis shuttlebus naar de dichtstbijgelegen plaatsen, tja u begrijpt het al, die was er niet
• Het hotel was nog niet af, beneden werden nog ruimtes afgebouwd, waaronder een zwembad met massagestralen
Helaas was dit niet alles. De hostess van Corendon had een fax gezonden met het bericht dat er inmiddels vertraging was opgelopen van minstens 2 uur (zie kopie fax en let op het tijdstip van deze ). Deze werd onder een bloempot bij de receptie neergelegd en niet opgehangen aan het mededelingenbord. Tja u begrijpt het wederom om 14:00 uur zaten degenen die terug zouden reizen kant en klaar in de hal te wachten en te gissen hoe laat we opgehaald zouden worden.
Gelukkig kwam laat in de middag uw hostess langs en zij vond de fax onder de bloempot bij de receptie. We zouden om 19:50 opgehaald worden!
Het mismanagement en onbeleefde wijze van communiceren van dit Resort heeft ons veel ergernis maar ook veel tijd gekost. Problemen aankaarten vraagt hier veel tijd maar helpt niet of dit komt omdat men met 2 vrouwen moest communiceren weet ik niet maar de heren werden duidelijk anders behandeld en te woord gestaan.
Om ons enigszins tegemoet te komen mochten we de kamer de laatste dag tot 2 uur in plaats van 12 uur houden dit werd aan de receptie in de computer genoteerd dan konden we nog even zwemmen.
Maar helaas, bij de kamer aangekomen bleek dat de sleutel buiten werking was. Dit probleem werd door een personeelslid die schoonmaakte opgelost, dat scheelde weer een gang naar de receptie. De koffers konden niet opgehaald worden want de telefoon deed het dus ook niet. Wederom is dit door een schoonmaker opgelost, deze lui snappen er meer van dan de medewerkers aan de receptie.
Bij elkaar opgeteld is een groot deel van deze vakantie opgegaan aan ergernissen en veel wachten bij de receptie omdat een medewerker opgepiept moest worden en met ons mee zou lopen. Vaak verscheen die niet of het was een bellboy die niets kon oplossen.
Het zal u duidelijk zijn dat dit niet de vakantie was die wij voor ogen hadden, het is ons uitermate tegengevallen, dit was de slechtste vakantie van ons leven er is geen dag voorbij gegaan zonder irritatie en wachten bij de receptie.
Ze hebben niet geantwoord en nu wachten we op de mondelinge behandeling die we via de St. Geschillencommissies geregeld hebben.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Ik ben in april nog met Correndon naar Alanya geweest. Het was echt helemaal te gek en vooral voor de prijs die we ervoor betaald hadden. Voor de reis begon hebben we het hotel even gecheckt. Deze leek ons niet zo. Na een kort telefoontje met Correndon werden we meteen overgeplaatst naar een klein gezellig familiehotel. Een goede reactie op Correndon mag ook wel eens!
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
het was helemaal te gek vooral door de prijs die we er voor betaald hebben.
Kijk dat bedoel ik nou... daarom ligt corendon goed in de markt, alleen de prijs...
Kijk dat bedoel ik nou... daarom ligt corendon goed in de markt, alleen de prijs...
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Voor onze vakantie naar Marmaris Turkije hebben we via internet een reis geboekt via Bizz-Travel. Dit was zo geregeld en alle formulieren waren snel bij ons binnen. Daaruit bleek dat we bij Corendon waren aangemeld. Onze vlucht was met Dutchbird maar die ging niet en we werden overgeplaatst naar Transavia. Geen enkel probleem want de tijden waren nagenoeg hetzelfde. Eenmaal in Turkije hadden we een prima vakantie. We hadden bewust niet voor een heel luxe hotel gekozen want daar ben je toch bijna niet. Het eten was er prima en afwisselend. Sommigen waren er wel van aan de dunne maar dat komt doordat er alleen maar met olie wordt gekookt. Als je dat niet gewend bent dan.......
De op een na laatste dag kregen we echter te horen dat onze vlucht met Dutchbird was geannuleerd en we stonden voor de keuze om de volgende dag te vertrekken of een dag langer te blijven. Aangezien wij bewust voor de geplande datum hadden gekozen en niet later weg konden, waren we genoodzaakt om de volgende dag te vertrekken.
Ter compensatie kregen we per persoon 50,- euro terug voor het ongemak. Daarnaast was het voor ons wel mogelijk om een klachtenformulier in te vullen. Eenmaal thuis hebben we Bizz-Travel nog een brief gestuurd dat we niet tevreden waren en kregen we zeer snel nogmaals 25 euro terug. Jammer dat we eerder weg moesten maar de afhandeling was prima!
De op een na laatste dag kregen we echter te horen dat onze vlucht met Dutchbird was geannuleerd en we stonden voor de keuze om de volgende dag te vertrekken of een dag langer te blijven. Aangezien wij bewust voor de geplande datum hadden gekozen en niet later weg konden, waren we genoodzaakt om de volgende dag te vertrekken.
Ter compensatie kregen we per persoon 50,- euro terug voor het ongemak. Daarnaast was het voor ons wel mogelijk om een klachtenformulier in te vullen. Eenmaal thuis hebben we Bizz-Travel nog een brief gestuurd dat we niet tevreden waren en kregen we zeer snel nogmaals 25 euro terug. Jammer dat we eerder weg moesten maar de afhandeling was prima!
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
in 1 woord gewellllllllldigggggge vakantie gehad. Mensen **** niet zo, je betaald bij niks voor een reis naar Turkije en maar zeuren als iets niet goed gaat.
Ik vond het allemaal prima geregeld.
Ik vond het allemaal prima geregeld.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
hallo Redactie,
Corendon geeft geen klachtenformulier, wij zijn onder dwang gezet om af te zien van een klacht tegen corendon en we moesten het onder dwang tekenen. Plus wij moesten ook nog eens 200,00 euro bijbetalen om in dat hotel te mogen blijven- Het was een verschrikkelijke ervaring die ik dus nooit meer wil meemaken.
Mocht u nog verder informatie willen hebben kunt u altijd met ons bellen onder telnr. 071 - 5612665
Dus de baas van Corendon liegt dat hij barst want je krijgt geen klachtenformulier.
Met vriendelike groet,
N.Radder
Bram Limburgstraat 37
2251 RP Voorschoten
Corendon geeft geen klachtenformulier, wij zijn onder dwang gezet om af te zien van een klacht tegen corendon en we moesten het onder dwang tekenen. Plus wij moesten ook nog eens 200,00 euro bijbetalen om in dat hotel te mogen blijven- Het was een verschrikkelijke ervaring die ik dus nooit meer wil meemaken.
Mocht u nog verder informatie willen hebben kunt u altijd met ons bellen onder telnr. 071 - 5612665
Dus de baas van Corendon liegt dat hij barst want je krijgt geen klachtenformulier.
Met vriendelike groet,
N.Radder
Bram Limburgstraat 37
2251 RP Voorschoten
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
het grote probleem met corendon is dat ze gewoon meer boekingen met klanten overeenkomen dan het door hen ingekochte aantal kamers. Er wordt gewoon gehoopt dat er annuleringen plaatsvinden. In ons geval was dat ook zo. 1 dag van tevoren kregen we te horen dat het door ons geboekte hotel was volgeboekt en of we zo vriendelijk wilden zijn om naar een hotel in the middle of nowhere en in een andere plaats wilden gaan. Nou mooi niet dus. Bied dan gewoon een fatsoenlijk hotel aan onder dezelfde condities. Dit kun je gewoon niet maken. Dus nooit meer corendon !!!!!!!!!!!!!!!!!! waarom: omdat je het ziet op deze site; het is niet voor niets dat het zoveel klachten regent. Het risico is gewoon te groot dat er iets fout gaat. Radar: perfect dat jullie nu eindelijk eens aandacht hebben besteed aan deze "oplichterij". Ik had het alleen mooi gevonden als het onderwerp was gegaan over de werkwijze van corendon in het algemeen en niet zozeer over het wel of niet ontvangen van een klachtenformulier
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
hallo Redactie,
Corendon geeft geen klachtenformulier, wij zijn onder dwang gezet om af te zien van een klacht tegen corendon en we moesten het onder dwang tekenen. Plus wij moesten ook nog eens 200,00 euro bijbetalen om in dat hotel te mogen blijven- Het was een verschrikkelijke ervaring die ik dus nooit meer wil meemaken.
Dus de baas van Corendon liegt dat hij barst want je krijgt geen klachtenformulier.
Met vriendelike groet,
N.Radder
Corendon geeft geen klachtenformulier, wij zijn onder dwang gezet om af te zien van een klacht tegen corendon en we moesten het onder dwang tekenen. Plus wij moesten ook nog eens 200,00 euro bijbetalen om in dat hotel te mogen blijven- Het was een verschrikkelijke ervaring die ik dus nooit meer wil meemaken.
Dus de baas van Corendon liegt dat hij barst want je krijgt geen klachtenformulier.
Met vriendelike groet,
N.Radder
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
Ik ga al 5 jaar met Corendon op vakantie en heb nog nooit negatieve dingen met de maatschappy meegemaakt. Altijd alles goed geregeld. Dus ik snap niet wat er mis is nu.
Re: Corendon/travel Contact, Overboeking hotel
mensen alsjeblieft boek niet via corendon; de kans is gewoon te groot dat er iets misgaat. Degenen die zeggen dat je niet moet zeuren, mede in verhouding tot de prijs die je betaalt. hebben geluk gehad. Maar ook zij zouden wel anders piepen als ze hadden meegemaakt wat wij en zoveel andere mensen hebben meegemaakt (zie alleen maar deze site).
Daarnaast is Corendon zeer laks in de afhandeling van klachten en het terugstorten van geld als je net zoals wij onze vakantie 1 dag van tevoren annuleert omdat ze alleen een hotel in een andere plaats kunnen aanbieden. Ik heb 3 weken om mijn geld kunnen schooien. Zo ga je gewoon niet met mensen om. En je bent gewoon machteloos. De enige mogelijkheid om je gelijk te halen is de rechter. Ik kan alleen maar heel hard schreeuwen en zeggen MENSEN DOE HET NIET, JE NEEMT GEWOON EEN TE GROOT RISICO. Er worden onder valse voorwendslen reizen verkocht.
Daarnaast is Corendon zeer laks in de afhandeling van klachten en het terugstorten van geld als je net zoals wij onze vakantie 1 dag van tevoren annuleert omdat ze alleen een hotel in een andere plaats kunnen aanbieden. Ik heb 3 weken om mijn geld kunnen schooien. Zo ga je gewoon niet met mensen om. En je bent gewoon machteloos. De enige mogelijkheid om je gelijk te halen is de rechter. Ik kan alleen maar heel hard schreeuwen en zeggen MENSEN DOE HET NIET, JE NEEMT GEWOON EEN TE GROOT RISICO. Er worden onder valse voorwendslen reizen verkocht.