Wim54 schreef:Wil even mijn verhaal kwijt.
Mijn FMs was zo erg aan het worden dat ik mijn eigen scootermobiel niet meer kon gebruiken, lopen ging niet meer, staan was moeilijk, liggen 12 x snachts opstaan, zitten maar heel kort, .... dan hoeft je leven niet meer, pijnstillers werkten bij mij niet.
Heb al zo veel geld verdokterd, dat een experiment, om ons laatste spaargeld weg te brengen naar Zwitserland er ook nog wel bij kan. Ik heb drie jaar geleden mijn eerste operatie laten doen.
Resultaat, ik heb zelfs GEEN scootermobiel meer nodig, kan weer auto rijden, fietsen, 5 Km lopen, kan zelfs weer een schroevendraaier in mijn handen houden en gebruiken. Als de operatie aan het begin van mijn ziekte zou zijn uitgevoerd, had ik 35 jaar misschien al weer met minder pijn en misschien wel weer hebben kunnen werken.
Mijn heeft de operatie dus veel Positieve tijd opgeleverd ( ontzettend veel minder pijn ). Mij persoonlijk was het ons lang verdiende spaarcenten waard, jammer dat ik geen geld heb voor mijn derde operatie, En .... Zelfs de belasting werkt nu tegen, je kan het niet meer afschrijven, dus daar wordt je ook nog op gepakt, zoals deze regering beweerd, ziek zijn is een luxe, als je ziek wil zijn moet je daar ook zelf voor opkomen, dus daarom deze bezuinigen.
En tja waarom zou een verzekering het vergoeden, ze verdienen nu dik aan je, als ze echt geld wilden verdienen zouden ze deze operatie wel vergoeden, hoeveel mensen zouden dan weer normaal in de maatschappij mee kunnen draaien. En ze zouden dan geen onnodige pillen/operaties meer hoeven te vergoeden. ( wat bij mij al 30 jaar gebeurt is )
Maar wat is er aan je geopereerd dan met fm? Is wekedelen reuma,weet wat het is,heb het zelf oa al 15 jr,,en niet om te miepen,maar dit is nog minst erge bij me..
En nee cz lijd verlies op mij.....en ik ben niet te helpen niet in zwiserland hier niet...teveel kapot,niet te herstellen..
maar goed heb je je sparcenten goed besteed,voor minder pijn zou ik ook mijn geld over hebben.
Nogmaals waar ben je dan aan geopereerd?