Nou weet ik als zoon en kleinzoon van alleen maar slagers & slachters, en na het volgen van een opleiding met een redelijk deel levensmiddelentechnologie aardig wat van vlees, en het verwerken ervan tot vleesprodukten, maar ik eet het nog steeds met smaak hoor.ciske schreef:Als je alles weet , eet je nooit meer vlees.Niet op die schaal, tenminste niet bij de AH waar ik normaliter shop, bij mijn weten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!
Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!
sjohie schreef:Nou weet ik als zoon en kleinzoon van alleen maar slagers & slachters, en na het volgen van een opleiding met een redelijk deel levensmiddelentechnologie aardig wat van vlees, en het verwerken ervan tot vleesprodukten, maar ik eet het nog steeds met smaak hoor.ciske schreef:Als je alles weet , eet je nooit meer vlees.Niet op die schaal, tenminste niet bij de AH waar ik normaliter shop, bij mijn weten
Als zoon en kleinzoon weet je dan ook , dat als je lapje vlees op de grond valt, gewoon weer verkocht wordt?
-
rozemarijntje
En daar ben ik zelf bij geweest bij dingen
Ga straks gewoon met smaak eten hoor
Hoef alleen geen beschimmelde aardbeien
sorry duwde op een fout knopje, wilde dus niet reageren, maar mag van trosradar mijn bericht niet weghalen.
Isabel
Isabel
Isabel1 schreef:sorry duwde op een fout knopje, wilde dus niet reageren, maar mag van trosradar mijn bericht niet weghalen.
Isabel
ha ha, had ook op verkeerd knopje gedrukt, was bedoelt als PB voor Ciske, dus maar weggehaald.
Laatst gewijzigd door tenormin op 14 aug 2012 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat hangt van het bedrijf af, bij mijn vader in de slachterij werd dat niet getolereerd, mede omdat sommige slagers daar zelf het vlees af kwamen halen, en het konden zien, wat dus slechte pr is. De medewerkers die dat wel deden kregen een officiële waarschuwing. Eentje is om stelselmatig onhygiënisch werken ook uiteindelijk ontslagen. Zo'n grapjas kan je je EEG- en/of exportvergunningen kosten. En ook in de slagerij van neef heb ik het nooit zien gebeuren. Maar hoe/waar zou een lapje vlees precies op de grond moeten vallen vraag ik me af, medewerkers in de slagerij pakken producten uit de toonbank, zo op een schaaltje voor ze, en pakken dat op dezelfde plek in. En met losse hamburgers lopen gebeurd ook weinig, dat zijn meestal hele schalen vanuit de werkplaats naar de toonbank etc.sjohie schreef:ciske schreef:Nou weet ik als zoon en kleinzoon van alleen maar slagers & slachters, en na het volgen van een opleiding met een redelijk deel levensmiddelentechnologie aardig wat van vlees, en het verwerken ervan tot vleesprodukten, maar ik eet het nog steeds met smaak hoor.Niet op die schaal, tenminste niet bij de AH waar ik normaliter shop, bij mijn weten
Als je alles weet , eet je nooit meer vlees.
Als zoon en kleinzoon weet je dan ook , dat als je lapje vlees op de grond valt, gewoon weer verkocht wordt?
Maar goed, het zal zeker wel eens gebeuren op bijvoorbeeld de deli-afdeling van de AH, als zeg zo'n bakvisje niet oplet, of in de centrale slagerijen van de grote supermarkten etc. Zegmaar op plekken waar mensen niet echt feeling met het product hebben, en dat zijn ook de plekken waar ik mijn vlees normaal gesproken niet koop.
-
rozemarijntje
Natuurlijk zijn er winkels waar het niet gebeurd,idd vroeger bij ah gewerkt maar later bij banket bakker,wat daar gebeurd wil niemand weten....

rozemarijntje schreef:Natuurlijk zijn er winkels waar het niet gebeurd,idd vroeger bij ah gewerkt maar later bij banket bakker,wat daar gebeurd wil niemand weten....
Vraag blijft dan ook, ...wat doe je als je thuis je lappie vlees laat vallen?
Da's toch niet zo moeilijk, dat stukje vlees is dan voor je partner.ciske schreef:rozemarijntje schreef:Natuurlijk zijn er winkels waar het niet gebeurd,idd vroeger bij ah gewerkt maar later bij banket bakker,wat daar gebeurd wil niemand weten....
riddert schreef:Da's toch niet zo moeilijk, dat stukje vlees is dan voor je partner.ciske schreef:rozemarijntje schreef:Natuurlijk zijn er winkels waar het niet gebeurd,idd vroeger bij ah gewerkt maar later bij banket bakker,wat daar gebeurd wil niemand weten....
-
rozemarijntje
Ja joh ff afspoelen,
:lol:Nneuuuh weet ie niet hihih
rozemarijntje schreef:Ja joh ff afspoelen,:lol:Nneuuuh weet ie niet hihih
Hangt er van af, echt op de grond zou ik het weggooien, maar op het aanrecht, zou ik het wel verder gebruiken denk ik. We koken meestal samen, dus het mijn vriendin in de maag splitsen gaat me niet lukken denk ik.ciske schreef:rozemarijntje schreef:Natuurlijk zijn er winkels waar het niet gebeurd,idd vroeger bij ah gewerkt maar later bij banket bakker,wat daar gebeurd wil niemand weten....
Gewoon meteen de supermarktmanager erbij halen. Het verkopen van bedorven waar is verboden. Technisch is het trouwens goed mogelijk dmv een RFID chip dagelijks alle over datum producten eruit te halen.rozemarijntje schreef:ja dat gevoel had ik dus ook,vandaar dat ik schrijf denk om u bloeddruk...Het speeksel spat van de openingspost af, als ik eerlijk mag zijn, zo woest komt de topicstarter op mij over.
@olaf,
je hebt volkomen gelijk hoe vaak het bij appie niet gebeurd dat er dingen OVER de datum liggen en dan heb ik het niet over 1 dag.
je moet tegenwoordig zo goed opletten...
laast wilde ik een pot kwark pakken,ja geloof het of niet,ik bijna niet,maar zag het toch echt goed ,op 1 dag na 2 weken overtijd...nou sloeg ff over ....dan maar ander smaakje..
en weet je dan zeg je tegen personeel,joh dat is over de datum..oh ja mm ik haal het zo weg..not...
dus doe ik niet meer,
in de tijd dat ik nog werkte...was dit dus absoluut verboden,elke morgen werd er een ronde gemaakt!!
maar goed tijden veranderen en je moet zelf goed opletten.
maar je kan er ook op gaan lopen en ik denk dat TS dat nu doet..
En ik denk dat de supermarkt beter aandacht kan besteden om te voorkomen dat er bakken vol rotte aardbeien in de supermarkt liggen. Bij inspectie is het einde oefening, winkel sluiten. Dat kost iets meer dan een zak groete gratis. Sorry hoor maar moeten ze maar beter opletten. En bovendien het zijn hun eigen regels dus laten ze zich eraan houden.sjohie schreef:Als je op zaterdag, zo rond 14.30 een rondje doet is de kans groot dat je in elke supermarkt wel iets zal vinden, al was het alleen maar omdat veel kinderen het blijkbaar leuk vinden om de stellingen met groente en fruit als een soort van grabbelton te gebruiken. Idem trouwens voor de woensdagmiddag.sephora30 schreef:newmikey schreef:
Volgens mij is dit het type klant wat de hele dag op de loer ligt om een beschimmeld bakje aardbeien te vinden
Tja, de klant doet dus het werk dat de medewerkers eigelijk zouden moeten doen.
De algemene bepalingen staan overigens nog wel een paar mitsen en maren mbt deze regeling zo te lezen, bij (vermeend) misbruik wordt niet het product gratis weggegeven, en de supermarkt manager heeft de laatste stem. En als ik de eerste post zo lees, over hoe zo ongeveer alle medewerkers van die supermarkt worden afgeserveerd als incompetente klant-hatende nietsnutten, zou ik deze klant als SM na de 2e keer ook vriendelijk doch dringend verzoeken om voortaan bij haar eigen filiaal, haar GFT-gestapo werkzaamheden uit te voeren.
-
Maximaal1969
Ik ben het helemaal eens met bozeklant.
Jumbo schreeuwt van de daken dat ze de beste vers supermarkt zijn van Nederland.
Door dit met de actie van groente en fruittas te doen.
Moeten ze zich er ook aan houden.
Maar ik denk dat de leiding van de Jumbo dit niet meer na wil komen omdat ze beseffen dat ze het niet waar kunnen maken.
Ook het geval van de goedkoopste in Uw buurt is ook niet waar.
Ze zijn niet goedkoper maar even duur dan de meeste supermarkten.
Het is bij mij gebleken dat het eigen merk van de Jumbo duurder is dab bij andere supermarkten.
Dus ik ben van mening van de Jumbo een hoop geschreeuw en niet nakomen.
Klant staat niet op nummer 1 maar de leiding.
Dus conclusie als je schreeuwt kom het dan ook na en ga je niet verstoppen achter iets wat je niet kan waarmaken.
Jumbo schreeuwt van de daken dat ze de beste vers supermarkt zijn van Nederland.
Door dit met de actie van groente en fruittas te doen.
Moeten ze zich er ook aan houden.
Maar ik denk dat de leiding van de Jumbo dit niet meer na wil komen omdat ze beseffen dat ze het niet waar kunnen maken.
Ook het geval van de goedkoopste in Uw buurt is ook niet waar.
Ze zijn niet goedkoper maar even duur dan de meeste supermarkten.
Het is bij mij gebleken dat het eigen merk van de Jumbo duurder is dab bij andere supermarkten.
Dus ik ben van mening van de Jumbo een hoop geschreeuw en niet nakomen.
Klant staat niet op nummer 1 maar de leiding.
Dus conclusie als je schreeuwt kom het dan ook na en ga je niet verstoppen achter iets wat je niet kan waarmaken.
Dat doet elke supermarkt, C1000 , AH, allemaal hebben ze het beste.Jumbo schreeuwt van de daken dat ze de beste vers supermarkt zijn van Nederland
Keus maakt nog altijd de klant, ben je niet te vreden ga je toch lekker naar een andere.
Laatst gewijzigd door ciske op 15 aug 2012 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Maximaal1969
Ik heb hier een EMTÉ in de buurt en die schreeuwt niet dat ze de beste zijn.
En dat geblaat van de JUMBO wij zijn de goedkoopste in de buurt is pure onzin.
Als je zegt dat je de goedkoopste bent dan moet je met alles ook goedkoper zijn en niet net zo duur of suurder met eigen merk wat bij JUMBO wel het geval is.
Als je iets beloofd moet je het nakomen kun je dit niet dan gauw mond dicht en niet schreeuwen.
En dat geblaat van de JUMBO wij zijn de goedkoopste in de buurt is pure onzin.
Als je zegt dat je de goedkoopste bent dan moet je met alles ook goedkoper zijn en niet net zo duur of suurder met eigen merk wat bij JUMBO wel het geval is.
Als je iets beloofd moet je het nakomen kun je dit niet dan gauw mond dicht en niet schreeuwen.
EMTÉ
Ga jij toch lekker daar je boodschappen doen, meestal is het eigenmerk waar supermarkten goedkoper in zijn.