LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Palladium

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Kanik
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 aug 2012 23:01

Re: Palladium

Ongelezen bericht door Kanik »

Als door een tandarts behandeling Palladium buiten de kies terecht is gekomen en daardoor een ontsteking ontstaat, die opzettelijk niet wordt behandeld door een kno-arts, is volgens mij de tandarts en de kno-arts fout bezig geweest.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Palladium

Ongelezen bericht door bprosman »

en daardoor een ontsteking ontstaat, die opzettelijk niet wordt behandeld door een kno-arts,
Lijkt me al sterk, (artsen leggen niet voor niets een eed) af en ALS het al voorgekomen is lijkt me dat meer een incident en zoals ik al zei een behoorlijke afzwakking van de stampij waarmee dit topic begonnen is.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Palladium

Ongelezen bericht door newmikey »

Kanik schreef:Inmiddels is gebleken dat een palladiumallergie- en vergiftiging zeldzaam is.
Goh, da's wel heel erg ver van de "Palladium een sluipmoordenaar" verwijderd nu...is het niet tijd dat je toegeeft hier gewoon paniek gezaaid te hebben zonder de feiten te kennen?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Palladium

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Kanik schreef:Inmiddels is gebleken dat een palladiumallergie- en vergiftiging zeldzaam is. Waarom worden deze zeldzame gevallen(medische missers) niet door de kaakchirurg of kno-arts hersteld, maar gaan deze ontkennen, liegen, bedriegen, verdoezelen en frauderen. Met andere woorden waarom worden medische missers van de tandarts in de kaakholte niet hersteld, misschien dat een deskundige hier antwoord op kan geven.
Als het een zeldzame allergie is waarom is het dan een medische misser door een tandarts ?

Kanik
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 aug 2012 23:01

Re: Palladium

Ongelezen bericht door Kanik »

In ieder geval is duidelijk geworden dat de kno-arts de fouten van de tandarts verdoezeld.
Overigens stelt die artseneed geen reet voor. Artsen hebben daar schijt aan.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Palladium

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Kanik schreef:In ieder geval is duidelijk geworden dat de kno-arts de fouten van de tandarts verdoezeld.
Overigens stelt die artseneed geen reet voor. Artsen hebben daar schijt aan.
Waar heb je het nu over !?
Als jij een allergie hebt (wat niet leuk is) daar kan je tandarts niets
aan doen en is ook geen fout van de tandarts !

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Palladium

Ongelezen bericht door vroem »

Kanik schreef:Inmiddels is gebleken dat een palladiumallergie- en vergiftiging zeldzaam is. Waarom worden deze zeldzame gevallen(medische missers) niet door de kaakchirurg of kno-arts hersteld, maar gaan deze ontkennen, liegen, bedriegen, verdoezelen en frauderen. Met andere woorden waarom worden medische missers van de tandarts in de kaakholte niet hersteld, misschien dat een deskundige hier antwoord op kan geven.
dat iemand een allergie heeft of ontwikkelt is geen medische misser, want de behandelaar, welke dan ook, niet verwijtbaar.
Palladiumallergie is zoals de meeste allergien voor materialen die in d emondholte gebruikt worden ene kontaktallergie. Palladium van een kroon akn ook niet elders terecht komen, het zit ingegoten in de metaallegering...
Een KNO arts kan hier ook niets mee.... een kaakchirurg ook niet..
enige juiste weg is:
allergologisch onderzoek, iemand die voor palladium allergisch is is dat in de regel ook voor andere metalen. je wilt dus weten wat je echt niet wilt gebruiken.
vervolgens meoten dan de boosdoeners uit de mond verwijderd worden en vervangen door iets anders wat de materialen waar iemand allergisch voor is niet bevat.
Overigens weten de meeste mensen , zeker vrouwen, wel dat ze allergisch zijn voor minder edele metalen, want dan hebben ze bij ""goedkope"" sieraden ook een allergische reactie. dat soort dingen nemen we een medische anamnese voor af. Maar het kan ook goed zijn dat iemand in d etijd een allergioe ontwikkelt, tja en dan sta je dus voor voldongen feiten.

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Palladium

Ongelezen bericht door vroem »

Kanik schreef:In ieder geval is duidelijk geworden dat de kno-arts de fouten van de tandarts verdoezeld.
Overigens stelt die artseneed geen reet voor. Artsen hebben daar schijt aan.
blijkbaar een eigen casus of bekende, wees eens duidleijk met wat er aan de hand is, kunnen we misschien wat mee. dat kreten slaken met af en toe een tipje van een sluier lost niets op, sterker nog verhard een discussie alleen maar, lijkt mij dat je daar zelf ook niets aan hebt.
Ik wil best helpen en adviseren, maar dan moet er ook een open en heleder beeld geschetst worden. Alleen maar de neiging iemand de schuld te willen geven van naar wat waarschijnlijk gewoon onvoorziene complicaties zijn geweest lost niets op.
mn voor jezelf niet....ontaard in onwil naar redelijke uitleg te willen luisteren etc etc.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Palladium

Ongelezen bericht door puma73 »

Daar heeft TS blijkbaar geen behoefte aan, het enige wat hij kan en doet is een hele beroepsgroep belasteren met zijn ongenuanceerde beschuldigingen.

Niet alleen in dit topic, maar ook in de 2 of 3 door de mods verwijderde topics. Ook daar alleen maar razen en ridicule beschuldigingen uiten zonder vorm van onderbouwing.

Kanik
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 aug 2012 23:01

Re: Palladium

Ongelezen bericht door Kanik »

Inderdaad irritant dat de topics telkens door de moderator worden verwijderd, ik val telkens in herhaling.
Bij normaal gebruik en als Palladium volgens de regelen der kunst is gebruikt levert Palladium volgens mij geen lichamelijke problemen op. Als de norm wordt overschreden is er meestal iets fout gegaan bij de tandarts. Zowel palladium als amalgaam kan in de kaakholte terecht komen en daar grote problemen veroorzaken dat moeten de heren medici op deze topic weten. Om een of andere reden worden deze ontstekingen NIET door de kno-artsen behandeld. Zoals gezegd gaan deze dan liegen, bedriegen etc, ze beweren zelfs niets te hebben gezien bij endoscoop onderzoek!
Waarom liegen de kno-artsen in zo een geval en worden dergelijke ontstekingen niet behandeld en geopereerd, medische misser? doofpot van palladium schandaal?

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Palladium

Ongelezen bericht door vroem »

als er metaaldeeltjes in kaakholte terecht zijn gekomen (amalgaam kan, bv bij extractie van een zwaar gevulde kies) wordt dat meestal door het lichaam afgekapseld. Een ontsteking kan het inderdaad verrozaken, maar oha vrij beperkt, rondom het partikel. Dat is met een 3D scan indien nodig heel eenvoudig op te sporen, en verwijderen kan, soms, maar neit altijd... als er bv een extreem groot risico is dat de zenuw beschadigd is ,kan ik mij voorstellen dat men niet zit te springen een dergelijke behandeling uit te voeren want gaat het mis heeft de behandelaar het gedaan.. altijd een spanningsveld, vervelend voor beide partijen...
ik zie overigens niet in hoe palladium dus kroondelen in de kaakholte terecht kunnen komen...en heb in bijna 25 jaar een hoop meegemaakt. Uw verhaal is mij nog steeds onduidelijk, misschien iets precieser zijn in toedracht van eea. Soms kan ik mij voorstellen dat iemand van uitleg niet alles meekrijgt, vandaag nog een treffend voorbeeld van gezien..wat was bliojven hangen was het tegenovergestelde zo ongeveer van wat verteld was.

angel1978
Berichten: 11251
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Palladium

Ongelezen bericht door angel1978 »

Inderdaad irritant dat de topics telkens door de moderator worden verwijderd, ik val telkens in herhaling.
Probeer je belastende verklaringen eens te onderbouwen en bewijzen..

Goede kans dat het dan wel kan blijven staan..

Anders is dit topic ook geen lang leven beschoren.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Palladium

Ongelezen bericht door newmikey »

Kanik schreef:Inderdaad irritant dat de topics telkens door de moderator worden verwijderd, ik val telkens in herhaling.
Troost je, wij ook!
Bij normaal gebruik en als Palladium volgens de regelen der kunst is gebruikt levert Palladium volgens mij geen lichamelijke problemen op.
Ook dàt is ongefundeerd...je raadt er maar wat op los, niet?
Als de norm wordt overschreden is er meestal iets fout gegaan bij de tandarts. Zowel palladium als amalgaam kan in de kaakholte terecht komen en daar grote problemen veroorzaken dat moeten de heren medici op deze topic weten.
Nogmaals: wilde aannames zonder basis: "meestal iets fout", "grote problemen" ... hoezo? Waaruit blijkt dat? Uit de 0.0001% van klanten waar dit is gebeurd, als het al ooit is gebeurd en niet op hysterie gebaseerd is?
Om een of andere reden worden deze ontstekingen NIET door de kno-artsen behandeld. Zoals gezegd gaan deze dan liegen, bedriegen etc, ze beweren zelfs niets te hebben gezien bij endoscoop onderzoek!
En wéér een schandelijke beschuldiging zonder enige basis.
Waarom liegen de kno-artsen in zo een geval en worden dergelijke ontstekingen niet behandeld en geopereerd, medische misser? doofpot van palladium schandaal?
Nu heb je het plotsklaps over "onstekingen"? Welke onstekingen? Waar? Wat is de link met de tandarts? Is de enige link dat iemand die bij de tandarts terecht komt meestal een probleem met de gezondheid in de mond heeft, vaak veroorzaakt door eet-, rook- en poetsgewoonten? Is het dan gewoon de logische korste weg om die onstekingen dan maar op het bordje van de hulpverlener te schuiven? Bespottelijk!

Je levert nog steeds geen greintje bewijs of zelfs maar gerede twijfel.

Kanik
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 aug 2012 23:01

Re: Palladium

Ongelezen bericht door Kanik »

Palladiumprobleem begint aardig te lijken op de topic van Liesbeth over de liegende tandarts, in mijn geval gaat ook nog over liegende kno-artsen. Ja, die kunnen ook liegen hoor, over de medische missers van de tandartsen. Mijn tandarts blijft ook nog steeds liegen dat hij geen fouten heeft gemaakt, terwijl hij wist dat hij buiten de kies had geboord en hierdoor in de kaakholte een bult met ontsteking had veroorzaakt.
Als er metaaldeeltjes in de kaakholte terechtkomen en daar niet worden opgeruimd is dat volgens mij een duidelijke medische misser. Als er vervolgens helemaal niets gedaan wordt en je verder ook nog belazerd wordt door andere zogenaamde hulpverleners(kno-artsen) dan ben je a-sociaal en crimineel.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Palladium

Ongelezen bericht door puma73 »

Je bericht weer gemeld, begin nu eens met onderbouwen van je beschuldigingen anders verdwijnt ook dit topic weer.

Je kunt niet ongebreideld mensen beschuldigen van iets en geen onderbouwing geven.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Palladium

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Kanik schreef:Palladiumprobleem begint aardig te lijken op de topic van Liesbeth over de liegende tandarts, in mijn geval gaat ook nog over liegende kno-artsen. Ja, die kunnen ook liegen hoor, over de medische missers van de tandartsen. Mijn tandarts blijft ook nog steeds liegen dat hij geen fouten heeft gemaakt, terwijl hij wist dat hij buiten de kies had geboord en hierdoor in de kaakholte een bult met ontsteking had veroorzaakt.
Als er metaaldeeltjes in de kaakholte terechtkomen en daar niet worden opgeruimd is dat volgens mij een duidelijke medische misser. Als er vervolgens helemaal niets gedaan wordt en je verder ook nog belazerd wordt door andere zogenaamde hulpverleners(kno-artsen) dan ben je a-sociaal en crimineel.
Je schrijft zelf dat je niet begrijpt waarom jou topics telkens verwijderd worden, eerst zit je onder
de naam Mark, ban gehad waarschijnlijk en nu terug onder andere naam en je begint weer een topic over
je klacht.

Het is geen medische misser, u bent allergisch, daar kan u tandarts niets aan doen.

Als u goed de teksten zou lezen van Vroem dan word het u mischien duidelijker, want daar schrijft een man
die weet waar hij over schrijft qua tandarts dingen.

U moet ophouden met mensen beschuldigen, en dat is wat u in elk topic blijft doen !
Het is niet de schuld van een ander, leer daar eens mee leven !

Kanik
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 aug 2012 23:01

Re: Palladium

Ongelezen bericht door Kanik »

Het is wel degelijk een medische fout en de fout hoort hersteld te worden en zelfs als het geen fout zou zijn. Het is typisch hoe de arrogante artsen, gesubsidieerde gezondheidszorg, er mee omgaat. Liegen, bedriegen, bedreigen, frauderen, doofpot. Onprofessioneel. Een normaal bedrijf zou allang failliet zijn gegaan van al die slechte reclame.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Palladium

Ongelezen bericht door newmikey »

Kanik schreef:Het is wel degelijk een medische fout en de fout hoort hersteld te worden en zelfs als het geen fout zou zijn.
U begint nu echt te raaskallen...
Het is typisch hoe de arrogante artsen, gesubsidieerde gezondheidszorg, er mee omgaat. Liegen, bedriegen, bedreigen, frauderen, doofpot. Onprofessioneel. Een normaal bedrijf zou allang failliet zijn gegaan van al die slechte reclame.
Er is hier maar één arrogante faktor: u zelf!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Palladium

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Kanik schreef:Het is wel degelijk een medische fout en de fout hoort hersteld te worden en zelfs als het geen fout zou zijn. Het is typisch hoe de arrogante artsen, gesubsidieerde gezondheidszorg, er mee omgaat. Liegen, bedriegen, bedreigen, frauderen, doofpot. Onprofessioneel. Een normaal bedrijf zou allang failliet zijn gegaan van al die slechte reclame.
Nu wil ik duidelijke uitleg van je waarom het een fout is ?
(tandarts kan er niets aan doen dat u een allergie hebt)

Artsen waar ik mee te maken heb gehad die zijn niet arrogant, liegen, bedriegen, bedreigen, niet.

Zal het dan echt niet aan u zelf liggen ?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Palladium

Ongelezen bericht door Chocomelk »

skillzzz schreef:
Chocomelk schreef:[Nu wil ik duidelijke uitleg van je waarom het een fout is ?
(tandarts kan er niets aan doen dat u een allergie hebt)
Artsen waar ik mee te maken heb gehad die zijn niet arrogant, liegen, bedriegen, bedreigen, niet.
Zal het dan echt niet aan u zelf liggen ?
I GOT YOU CHOCOMELK
of moet ik marietje zeggen :lol:
Marietje ?
Wie is Marietje ?

Gesloten