LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongevraagd ondergoed van Front International

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
m.janssen [[email protected]]

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door m.janssen [[email protected]] »

De oplichterij gaat gewoon door, klaarblijkelijk toch lucratief genoeg om mensen willens en wetens een oor aan te naaien. Bestellen maar en roep de ellenede over je af: http://www.resultonline.com/stringline/ http://www.resultonline.com/tono/ http://www.netdirect.nl/campaign/slipje ... 78&sid=836 http://www.resultonline.com/SocksByTONO/ Kom met een vervolg en reageer op de uitspraken van de Zweedse eigenaar en confronteer hem met datgene wat er daarna heeft plaatgevonden! Opbossen dit soort gasten!

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Ja ook mijn zoon wordt getracteerd op een brief met excusses voor een computerstoring en dat binnenkort de bestelling verwacht kan worden. Zijn order zou via internet gedaan zijn ???.
Misschien een grappenmaker die hem een poets wil bakken? In een reactie hierboven staan een aantal sites vermeldt waar je je op kunt geven, op die sites kun je bestellen, maar er staat b.v. niet aangegeven dat je een e-mail krijgt waarin je je bestelling moet bevestigen. Ik neem niet het risico het uit te proberen maar stel nu dat je je daar op kunt geven zonder dat er op een of andere manier bevestigt hoeft te worden? Leuk om dan wat mensen die je wilt treiteren een paar slipjes te sturen met alle gevolgen van dien voor die personen. Iemand daar ervaring mee?

Broembroem
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2004 12:17

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Broembroem »

Heb eens een uitzending gezien over de aktie met "goedkoop ondergoed" Wat schetst mijn verbazing toen ik gisteren de tv krant ontving. Bijgesloten was een folder voor een ondergoed setje voor 5 euro. Als je zoveel kritiek uit in je consumentenprogramma, moet je niet zelf zo'n aktie ondersteunen door flyers aan je abonnees te sturen! :roll:

[[email protected]]

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door [[email protected]] »

Mijn man heeft het zelfde ondervonden. Hij is telefonisch benaderd door Front of hij hun onderbroeken wilde uitproberen. Dit wilde hij wel. 2 maanden na dato belden ze op om te vragen hoe de onderbroek was bevallen. Mijn man vroeg welke onderbroeken. Hij had namelijk nooit een onderbroek gezien. Op de vraag of ze het dan opnieuw mochten toesturen antwoordde mijn man NEEN, als ik al twee maanden moet wachten op een proefzending, waar alleen maar verzendkosten voor betaald hoefde te worden, dan hoeft het voor mij niet meer. Dit was akkoord. Mijn man zou worden uitgeschreven. Helaas bleek dit niet het geval. We worden nu geterroriseerd door Intrum Justitia. Na iedere brief van hen heb ik contact gezocht met het bedrijf, en hen uitgelegd dat ik Front niet kende, ook nooit iets van ze gezien heb en dat hun correspondentie (van Intrum dus) het eerste was wat ik sinds maanden van het bedrijf ontving. Intrum vertelde mij dat dit een bekend geval was. Zij zouden het uitzoeken en beloofden mij om ons niet meer lastig te vallen. Helaas ook zij kwamen hun beloofte niet na. De volgende brief ontving ik drie weken later. Weer in de telefoon geklommen. Intrum bood excuses aan. Ik had deze brief niet mogen ontvangen. Inmiddels was het bedrag van euro 3,49 verhoogd naar 63,49. Vrijdag 12 maart ontving ik brief nummer drie. Ik was afspraken (welke?!?) niet nagekomen. Als ik binnen 8 dagen niet zou betalen dan zouden zij een gerechtsdeurwaarder sturen die mij zou mededelen wanneer ik moest voorkomen. Kosten euro 500,00. Ik was ziedend, dus weer in de telefoon geklommen. Een vriendelijke meneer snapte er ook niets van. Ze zouden het uitzoeken en ondertussen de gerechtsdeurwaarder tegenhouden. Maar wat moet ik nu doen? Stel nu dat ze het doorzetten. IK HEB NOOIT IETS ONTVANGEN. MIJN MAN OOK NIET. WEL EEN LEER VOOR DE VOLGENDE KEER: KOOP JE ONDERGOED GEWOON IN EEN WINKEL, DAN WEET JE ZEKER DAT JE IETS HEBT EN DAT JE HEBT AFGEREKEND, KUNNEN ZE ACHTERAF NIET KOMEN MET CONTRACTEN EN VERHALEN DAT JE NIET BETAALD HEBT!!!!!

Melvin Kok

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Melvin Kok »

Hallo, Graag willen wij jullie aandacht, n.m. er is nog steeds niets verandert bij FRONT International!!!! Ook wij hebben nu een onderbroek gekregen en zelfs een klantennummer, van deze oplichters organisatie. Enkele maanden geleden kregen wij een brief van Front int. dat we een gratis onderbroek zouden krijgen. Maar na alle comotie op TV begin dit jaar dachten we van het zal niet meer zo los lopen, dus hebben we niets met die brief gedaan, ja bij het oud papier. Maar tot onze grote verbazing hebben we nu toch een onderbroek in de bus gekregen. Deze organisatie moet echt gestopt worden, wij gaan dan ook een brief sturen naar Stichting de Ombudsman omdat we er heel zeker van zijn dat wij op geen enkele wijzen een onderbroek hebben besteld. Wij hopen dan ook dat er meerdere mensen onze ervaring delen en dit melden en dat jullie er weer aandacht aan besteden. Met vriendelijke groet. Fam. Kok

Gast

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Gast »

Vervolges ???

jg.postma [[email protected]]

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door jg.postma [[email protected]] »

Ook ik krijg steeds ondergoed van front thuisgestuurd. Deze krijg ik al een tijdje en heb ze ooit een gratis onderbroek aangevraagd via internet zonder te weten dat ik lid zou worden. Nu kreeg ik daarna steeds de paketten thuisgestuurd en die heb ik tot nu toe allen netje betaald omdat ik het niet zo erg vond. Nu wordt het me echter toch te veel. Ik wil er dan alsnog graag vanaf. Kan ik ook het pakket terugsturen naar antwoordnr. 100 in zwijndrecht of geld dat voor mij niet? Telefonisch zijn zo onberijkbaar en via e-mail ook geen reactie.

ManonvG

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door ManonvG »

Hallo allemaal, Ik heb gelukkig goed nieuws. Na gebeld te zijn in december voor een gratis boxershort, kreeg ik vorige maand eindelijk een pakje van Front. Ik was best nieuwsgierig...maar het bleek een enorme slip te zijn en ik was lid van de club, net als alle anderen. Al gauw bleek dat de klantenservice niet bereikbaar was en heb ik echt 3 dagen flinke hoofdpijn gehad. Je denkt dat dit soort dingen je niet overkomen, maar dat gebeurd heel veel mensen dus. Ik heb gelijk 1 normale email gestuurd en 1 boze, en proberen te bellen (ongeveer 4 keer op een dag) en toen had ik eindelijk een vrouw aan de lijn die mij ervan verzekerde geen lid meer te zijn. Ook heb ik na een week op allebei mijn emails een reactie gehad met het bericht "geannuleerd" te zijn voor volgende zendingen. Dus ik hoop er nu echt vanaf te zijn... Het is te gek voor woorden dat je als consument niet beschermd bent voor dit soort praktijken. Het zijn zulke trieste lui, alleen maar op je geld uit.

Revawi
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 feb 2004 13:11

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Revawi »

Hallo, Kan je ook bij de consumentenbond aankloppen als je alle incassos van Front/Evita betaald heb? Mvg, Renate

truckertje [[email protected]]

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door truckertje [[email protected]] »

hallo ik heb eerst een p[akje met twee onderbroeken gehad met een kaartje erbij als ik dat terug stuurde zou ik nooit meer wat horen. vervolgens krijg ik een rekening van iets wat ik niet gehad heb ik gewoon retour afz erop en in de bus gesmeten nu begint er een incasso bureau te bellen ik vraag wat voor pakket dat kunnen we niet zeggen kreeg ik als antwoord

bradop [[email protected]]

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door bradop [[email protected]] »

Ze leren bij Front echt niets van hun fouten. momenteel wordt ik bestookt met brieven van het incassobureau of ik maar wil betalen voor iets wat ik na ontvangst heb teruggestuurd omdat ik al op verschillende manieren front had laten weten niets te willen ontvangen en toch stuurde ze weer een onderbroek. ik heb na iedere brief van het incassobureau met ze gebeld en het zou in orde komen. maar helaas dat blijkt niet zo eenvoudig vandaar dat ik nu van alles aan het verzamelen ben voor als ik nog een brief krijg dan zal ik ze al deze papieren toesturen misschien dat het dan goed komt. ik wordt er inmiddels gek van. :twisted:

Genaaid [[email protected]]

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Genaaid [[email protected]] »

Ik kreeg vandaag een brief op de mat van BODY ... Ik heb alleen nog maar een brief gekregen maar ik heb hier nog nooit toestemming voor gegeven ook heb ik nog nooit gegevens bij dit bedrijf of op een formulier van hun ingevuld. Hoe kan het dan dat ze mijn adres en mijn naam weten :shock: Ik denk dat ze me niets kunnen maken omdat ik nog nooit wat heb ingevuld of ergens toestemming voor heb gekregen. Misschien is het ook wel een grap van vrienden dat ze dit hebben ingevuld maar dit kan ik me niet voorstelle. Ik snap er echt niets van ik ben een jongen van 18 jaar en ik krijg een brief met de vraag of ik 2 strings wil ... :roll: Ben echt boos... dat ze aan me gegevens gekomen zijn. Ik lees hier dat de meeste mensen dingen hebben ingevuld maar dat is bij mij ZEKER niet het geval :twisted:

geen [[email protected]]

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door geen [[email protected]] »

ik heb dus een e-mail gestuurd naar hageman en dit was eruit gekomen(na 1 dag al reactie!!): Geachte heer/mevrouw, Het spijt mij dat u ongewenst lid bent geworden van Front. Wij verzorgen in Nederland de klantenservice voor dit Zweedse bedrijf. Ik zal er voor zorg dragen dat uw gegevens uit het systeem verwijderd worden en u verder geen zendingen meer ontvangt. Met vriendelijke groeten, K.P. Hageman Fulfilment BV Ingrid Bouland ---------------------------------- ik hoop maar dat alles nu goed komt en geen zendingen krijg

sebastiaanvv

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door sebastiaanvv »

Hier nog een slachtoffer van Socks international, Een lief gebaar van mijn zus. Even een gratis bestelling sokken via internet voor haar lieve broer (ik dus). Maar dat is inmiddels 2 jaar geleden. Sinds toen heb ik nog 4 maal sokken gehad en uit angst voor incasso bureaus steeds de rekeningen na 1 of 2 aanmaningen betaald. 2 maal gemailt en diverse keren bellen. Tot nu toe heb ik nog geen contact met dit bedrijf gehad. Wie kan mij vertellen hoe ik van deze mensen af moet komen? Groetjes van Sebastiaan

Arctostaphyllus [[email protected]]

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Arctostaphyllus [[email protected]] »

Ik ben het volledig eens met Manimean.Ik doe dit zelfde al jaren en draai simpel weg de rollen om. Op dit moment doe ik dat met Het Net,zij hebben ten onrechte een gering bedrag van mijn rekenning gehaald en ik heb zeker al 80 brieven gestuurd naar hun antwoordnummer w.o een zeer zware. Soms reagerent men maar meer dan ook niet.Ik zit,nu bijna een jaar later,nog te wachten op mijn geld. Exact hetzelfde doe ik ook met de NS en de reacties die ik hier op krijg zijn meer dan schandalig,kennelijk heeft de NS een machtstrijd en een monopolie positie.[/b]

peterr [[email protected]]

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door peterr [[email protected]] »

:twisted: :twisted: Ik ben gebeld voor gratis een onderbroek, ben daar op ingegaan. Ik heb 1 maal iets gekocht omdat we de verpakking hadden open gemaakt. Ik heb bij de zending na een aantal weken daarna aangegeven door middel van bellen, geen prijs meer te stellen op de onderbroeken. Ze stuurde me gewoon tot twee maal toe nog gewoon onderbroeken. Ik heb weer gebeld en tot 2 maal toe de onderbroeken terug gestuurd. De verpakking niet open gemaakt maar opgeschreven retour afzender. Nu op 29-06-2004 ontvang ik van een incassoburo een aanmaning, om de leverantsie van begin dit jaar te betalen. Ik heb direct gebeld naar dit buro en alles uitgelegd dat ik niets heb, en alles heb terug gestuurd. Het buro gaat dit overleggen met Front. Wat moet ik toch doen om dit te laten stoppen en dat ik niet meer lastig wordt gevallen ?[/b]

Kont International

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Kont International »

OPLOSSING, niet zo'n nette maar wel effectief............. Ook wij zijn slachtoffer van deze oplichters................. Nu zou ik moeten gaan bellen, schrijven etc. etc., dus kosten maken om iets ongedaan te maken waar ik niets van weet??????????????? Al deze oplichters hebben een antwoordnummer, dus daar kun je gratis naar verzenden !!!!!!! bakstenen, zand, tuinafval en wat u zelf te binnen schiet. Dit levert voor deze oplichters een flinke kostenpost op................... Hoe noemen ze dat ook alweer?.................koekje van eigen deeg!!! Nu een goedkope manier om van uw afval af te komen..... Succes !!!!!!

mailman45 [[email protected]]

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door mailman45 [[email protected]] »

Hierbij reageer ik o het rare mailtje van ene Tony van enkele maanden geleden: twee onderbroeken voor "slechts'' 15,90? Ik koop dezelfde kwaliteit bij de WIBRA en de Zeeman, voor een fractie van de prijs. Nee, ik koop niet de goedkoopste, die van 1,49 per stuk ik ga iets hoger zitten, en heb 6 onderbroeken voor het geld en de kwaliteit waar Tony er TWEE voor heeft. Front International/socks/Intrum Justitia: waarom zou de Consumentenbond voor dat zootje oplichters waarschuwen als het zuivere koffie was?

Gast

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Gast »

ik geloof helemaal niks van die Tony, ik heb echt nog nooit iets postiefs gehoord. ga er niet op in!!!

Gast

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zal ook eens naar de Wibra gaan, wat een voordeel zeg :lol:

Gesloten