LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door bokkel »

donderpoes schreef:Na bedreigingen door Phonespot hebben wij besloten (voorlopig de klacht tegen Phonespot te verwijderen. Wat niet wil zeggen dat we het nog steeds een zeer slecht bedrijf vinden. Mocht er aanleiding zijn, niet langer te hoeven vrezen voor Phonespot zullen wij de klacht onmiddellijk herplaatsen. Tot dan wees gewaarschuwd!
Dus onder bedreiging haal je je klacht weg? Beetje raar...Volgens mij nog een reden om een klacht tegen ze in te dienen...

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

bokkel schreef:
Dus onder bedreiging haal je je klacht weg? Beetje raar...Volgens mij nog een reden om een klacht tegen ze in te dienen...
Sterker nog, zou reden zijn om aangifte te doen van bedreiging.
Kennelijk zijn ze zelf niet zeker van hun zaak, en willen ze vooral geen oplossing bedenken - anders gaat men niet over tot bedreigingen.

Triest.

mvanr
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2014 19:24

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door mvanr »

Hallo,
ik heb 18 juli een iphone besteld bij phonespot. Vandaag pas het pakketje ontvangen, maar helaas..alle accessoires zaten in het doosje, maar de iphone zelf niet! Iemand tips wat te doen?

lolbloempje
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2014 16:39

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door lolbloempje »

Op vrijdag 4 juli 2014 een Nokia Lumia 900 besteld bij Phonespot.nl, deze zou naar vermelding 5 tot 15 werkdagen later bezorgd worden.
Na 28 werkdagen en een aantal zeer traag beantwoorde e-mails was het dan eindelijk zover dat het toestel geleverd is.

Na het opladen van het toestel, natuurlijk meteen aan de slag gegaan en ik kwam diverse problemen tegen!
Facebook app werkt niet of nauwelijks, watsapp komt met zeer grote vertraging binnen, email kan niet aan telefoon gekoppeld worden, contactlijst kan niet gesynchroniseerd en als je dacht dit kan niet erger de batterij heeft een levensduur van 10 tot 12 uur!
Dit klopt niet was mijn eerste gedachte dit moet een namaak nokia zijn!! Nokia levert nooit zulke slechte producten af!!

Meteen heb ik mijn vermoedens en klachten in een mail naar phonespot verzonden, pas vijf dagen later kreeg ik antwoord dat ze het betreuren maar ik kan het toestel opsturen met een MRA formulier en dan gaan ze hem voor mij repareren.
Natuurlijk heb ik hier een mail op terug gestuurd dat repareren volgens mij geen optie is! het is een nieuw aangekocht product en deugt van geen kant! dus omruilen lijkt mij meer service.
Hierop krijg ik totaal geen antwoord!

Als ik drie dagen later vraag om een adres of telefoonnummer zodat ik makkelijk contact op kan nemen om het probleem op te lossen, krijg ik wederom een reactie dat het erg vervelend is, ik het product met formulier kan opsturen en ze hem gaan repareren!

Vervolgens ben ik zelf een aantal dingen uit gaan zoeken en kwam ik naast alle negatieve recensies (had ik ze maar eerder opgezocht) onder andere de volgende “vreemde” dingen tegen::

1. Een officiële factuur is nergens te vinden/ nooit gekregen, enkel de betalingsbevestiging, na veder onderzoek staat hier een bedrag op excl. btw ( elk zelf respecterende bedrijf in Nederland hoort BTW te betalen of niet belastingdienst?)
2. contact gegevens van Phonespot zijn nergens te vinden enkel na opvraag bij KVK heb ik een adres kunnen bemachtigen.
3. Het MRA formulier is op de website van Phonespot nergens te vinden, beetje lastig als je deze moet uitprinten en invullen.
4. de algemene voorwaarde van dit bedrijf staan vol fouten en wettelijk niet toegestane regels bijv: het retourneren is in alle gevallen de verantwoordelijkheid van de consument, wij kunnen geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor schade die veroorzaakt is door een retourzending.

Maar het ergste van alles was dat ik tijdens contact met een medewerker van het Nokia Care Service Centre te horen kreeg dat aan de hand van mijn IMEI nummer de volgende gegevens naar boven kwamen::
Wij hebben uw imei nummer gecontroleerd uw toestel is voor de Chinese makt en heeft ook geen garantie.
De toestellen voor de Chinese markt bevatten andere hardware onderdelen specifiek voor de netwerken op deze markt daardoor is reparatie in Nederland (Europa)ook niet mogelijk.
Wil u vriendelijke verzoeken contact op te nemen met de winkel hierover om dit recht te zetten, u heeft recht op een Europees model met garantie.

Naast deze schokkende informatie kon deze meneer mij ook nog vertellen dat het model in 2012 op de markt gekomen was.

Er is mijn dus een model geleverd welke in Europa niet naar behoren werkt en niet op de markt zou mogen zijn welke vermoedelijk (gezien de levensduur van de batterij) ook nog eens tweedehands is !
En ik ben nog steeds afwachtend op een reactie van Phonespot!

De service is uitermate slecht en ik voel mij opgelicht !

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

lolbloempje schreef:Op vrijdag 4 juli 2014 een Nokia Lumia 900 besteld bij Phonespot.nl, deze zou naar vermelding 5 tot 15 werkdagen later bezorgd worden.
Na 28 werkdagen en een aantal zeer traag beantwoorde e-mails was het dan eindelijk zover dat het toestel geleverd is.

Na het opladen van het toestel, natuurlijk meteen aan de slag gegaan en ik kwam diverse problemen tegen!
Facebook app werkt niet of nauwelijks, watsapp komt met zeer grote vertraging binnen, email kan niet aan telefoon gekoppeld worden, contactlijst kan niet gesynchroniseerd en als je dacht dit kan niet erger de batterij heeft een levensduur van 10 tot 12 uur!
Dit klopt niet was mijn eerste gedachte dit moet een namaak nokia zijn!! Nokia levert nooit zulke slechte producten af!!

Meteen heb ik mijn vermoedens en klachten in een mail naar phonespot verzonden, pas vijf dagen later kreeg ik antwoord dat ze het betreuren maar ik kan het toestel opsturen met een MRA formulier en dan gaan ze hem voor mij repareren.
Natuurlijk heb ik hier een mail op terug gestuurd dat repareren volgens mij geen optie is! het is een nieuw aangekocht product en deugt van geen kant! dus omruilen lijkt mij meer service.
Hierop krijg ik totaal geen antwoord!

Als ik drie dagen later vraag om een adres of telefoonnummer zodat ik makkelijk contact op kan nemen om het probleem op te lossen, krijg ik wederom een reactie dat het erg vervelend is, ik het product met formulier kan opsturen en ze hem gaan repareren!

Vervolgens ben ik zelf een aantal dingen uit gaan zoeken en kwam ik naast alle negatieve recensies (had ik ze maar eerder opgezocht) onder andere de volgende “vreemde” dingen tegen::

1. Een officiële factuur is nergens te vinden/ nooit gekregen, enkel de betalingsbevestiging, na veder onderzoek staat hier een bedrag op excl. btw ( elk zelf respecterende bedrijf in Nederland hoort BTW te betalen of niet belastingdienst?)
2. contact gegevens van Phonespot zijn nergens te vinden enkel na opvraag bij KVK heb ik een adres kunnen bemachtigen.
3. Het MRA formulier is op de website van Phonespot nergens te vinden, beetje lastig als je deze moet uitprinten en invullen.
4. de algemene voorwaarde van dit bedrijf staan vol fouten en wettelijk niet toegestane regels bijv: het retourneren is in alle gevallen de verantwoordelijkheid van de consument, wij kunnen geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor schade die veroorzaakt is door een retourzending.

Maar het ergste van alles was dat ik tijdens contact met een medewerker van het Nokia Care Service Centre te horen kreeg dat aan de hand van mijn IMEI nummer de volgende gegevens naar boven kwamen::
Wij hebben uw imei nummer gecontroleerd uw toestel is voor de Chinese makt en heeft ook geen garantie.
De toestellen voor de Chinese markt bevatten andere hardware onderdelen specifiek voor de netwerken op deze markt daardoor is reparatie in Nederland (Europa)ook niet mogelijk.
Wil u vriendelijke verzoeken contact op te nemen met de winkel hierover om dit recht te zetten, u heeft recht op een Europees model met garantie.

Naast deze schokkende informatie kon deze meneer mij ook nog vertellen dat het model in 2012 op de markt gekomen was.

Er is mijn dus een model geleverd welke in Europa niet naar behoren werkt en niet op de markt zou mogen zijn welke vermoedelijk (gezien de levensduur van de batterij) ook nog eens tweedehands is !
En ik ben nog steeds afwachtend op een reactie van Phonespot!

De service is uitermate slecht en ik voel mij opgelicht !
Even veilig stellen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door berndv »

lolbloempje schreef: Na het opladen van het toestel, natuurlijk meteen aan de slag gegaan en ik kwam diverse problemen tegen!
Facebook app werkt niet of nauwelijks, watsapp komt met zeer grote vertraging binnen, email kan niet aan telefoon gekoppeld worden, contactlijst kan niet gesynchroniseerd en als je dacht dit kan niet erger de batterij heeft een levensduur van 10 tot 12 uur!
Dit klopt niet was mijn eerste gedachte dit moet een namaak nokia zijn!! Nokia levert nooit zulke slechte producten af!!
Whatsapp met vertraging? Gebeurt vrij veel als je een Windows phone via WiFi hebt. Facebook app is inderdaad ruk op de oude Windows tostellen. Houdt u er rekening mee dat u een oud toestel heeft gekocht? Type is namelijk 2 jaar geleden al op de markt gebracht als Windows phone 7!! toestel, geen 8.1 zoals de huidige generatie. De batterij 10 tot 12 uur is kort, maar met een nieuwe telefoon die veel bekeken wordt is dat niet te kort. En Nokia heeft tot aan de lumia eigenlijk jarenlang troep op de markt gebracht, ze waren niet voor niets zo goed als failliet.
lolbloempje schreef: 1. Een officiële factuur is nergens te vinden/ nooit gekregen, enkel de betalingsbevestiging, na veder onderzoek staat hier een bedrag op excl. btw ( elk zelf respecterende bedrijf in Nederland hoort BTW te betalen of niet belastingdienst?)
2. contact gegevens van Phonespot zijn nergens te vinden enkel na opvraag bij KVK heb ik een adres kunnen bemachtigen.
3. Het MRA formulier is op de website van Phonespot nergens te vinden, beetje lastig als je deze moet uitprinten en invullen.
4. de algemene voorwaarde van dit bedrijf staan vol fouten en wettelijk niet toegestane regels bijv: het retourneren is in alle gevallen de verantwoordelijkheid van de consument, wij kunnen geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor schade die veroorzaakt is door een retourzending.
Factuur is vreemd, heeft u het mogelijk zakelijk gekocht? Zo nee dan zijn ze verplicht om een factuur inclusief btw te leveren.

Een bezoekadres dient inderdaad op de site te staan, niet uitsluitend een postbus.

U kunt geen MRA formulier vinden? Niet zo gek, het heet namelijk een RMA. En ik heb 2x geklikt en toen had ik hem al, staat namelijk gewoon onder garantie aanvraag, niet zo heel moeilijk te vinden.

Wat u als onwettig rekent is gewoon wettig. Verzender is verantwoordelijk voor de verzending tot het pakket is afgeleverd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door berndv »

Nog even verder gekeken dan mijn neus lang is.
lolbloempje schreef:Maar het ergste van alles was dat ik tijdens contact met een medewerker van het Nokia Care Service Centre te horen kreeg dat aan de hand van mijn IMEI nummer de volgende gegevens naar boven kwamen::
Wij hebben uw imei nummer gecontroleerd uw toestel is voor de Chinese makt en heeft ook geen garantie.
De toestellen voor de Chinese markt bevatten andere hardware onderdelen specifiek voor de netwerken op deze markt daardoor is reparatie in Nederland (Europa)ook niet mogelijk.
Wil u vriendelijke verzoeken contact op te nemen met de winkel hierover om dit recht te zetten, u heeft recht op een Europees model met garantie.

Naast deze schokkende informatie kon deze meneer mij ook nog vertellen dat het model in 2012 op de markt gekomen was.

Er is mijn dus een model geleverd welke in Europa niet naar behoren werkt en niet op de markt zou mogen zijn welke vermoedelijk (gezien de levensduur van de batterij) ook nog eens tweedehands is !
En ik ben nog steeds afwachtend op een reactie van Phonespot!

De service is uitermate slecht en ik voel mij opgelicht !
U voelt u opgelicht, maar er is niets dat u niet had kunnen weten. Bij de beschrijving van het toestel staat ook gewoon gemeld dat het een 2012 model is. Daarnaast staat er ook gewoon te lezen dat het geen nieuw toestel is:
Product & Garantie: Op dit product zit 30 dagen volledige omruil garantie, deze garantie loopt bij ons. Voor meer informatie over de garantie en de bijbehorende voorwaarden kunt u terecht op onze 'garantievoorwaarden' pagina. Dit toestel is niet meer fabrieksnieuw verkrijgbaar in de winkel. Het gaat hier om zogenaamde tot in complete nieuwstaat gereviseerde modellen die met een nieuwe garantietermijn worden geleverd.
U heeft gewoon een refurbished toestel gekocht, staat ook gewoon bij de omschrijving. Daarnaast kunt u Nokia wel lastig vallen en de winkel beschuldigen, maar u praat gewoon onzin. Lezen is een kunst, en die kunst beheerst u schijnbaar niet. U heeft niets met Nokia te maken en de enige terechte klacht zou die batterij kunnen zijn, en daarvoor kunt u het toestel opsturen met een RMA nummer voor eigen risico, zoals dat ook gewoon hoort.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door Julie4444 »

berndv schreef:U heeft gewoon een refurbished toestel gekocht, staat ook gewoon bij de omschrijving. Daarnaast kunt u Nokia wel lastig vallen en de winkel beschuldigen, maar u praat gewoon onzin. Lezen is een kunst, en die kunst beheerst u schijnbaar niet.
Hoewel het zeker wel het geval is dat deze informatie te vinden is en dus hier de koper niet goed gekeken heeft, blijft het toch bijzonder dat ze bij ieder toestel beweren "alleen originele toestellen" te leveren onder een kopje "Nederlands menu", wat toch de indruk wekt dat het in ieder geval een Nederlands toestel is, in welk geval de mogelijke hardware compatibility issues niet zouden voorkomen bij de bovengenoemde Nokia.

Daarnaast is het volgende citaat van hun voorwaarden wel degelijk in strijd met de wet voor kopen op afstand, aangezien die periode op 14 dagen is vastgesteld. Deze bedenktijd gaat in op het moment dat het product is geleverd. Wat ze met "aangeboden" bedoelen is me niet helemaal duidelijk. Het retourneren binnen 3 dagen na kennisgeving lijkt me overigens nogal dubieus als additionele voorwaarde.
Op dit product zit een bedenktijd van 7 werkdagen, de bestelling kan enkel kosteloos worden geannuleerd binnen de bedenktijd van 7 werkdagen, deze gaat in op het moment dat de bestelling is aangeboden. Een bestelling moet in alle gevallen en in absoluut ongebruikte staat binnen uiterlijk 3 dagen na kennisgeving worden geretourneerd.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door ArneLH »

Julie4444 schreef:Het retourneren binnen 3 dagen na kennisgeving lijkt me overigens nogal dubieus als additionele voorwaarde.
Dat is niet gewoon dubieus, maar duidelijk strijdig met art. 6:230s lid 1 BW waarin is bepaald dat de consument een en ander moet terugzenden binnen 14 dagen na herroeping.

alfatrion
Berichten: 22052
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het herroepingsrecht is in uw geval dus gewoon een jaar. Eisen dat het product ongebruikt is (op straffe van niet uitvoeren ontbinding) mag ook niet.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door Julie4444 »

ArneLH schreef:
Julie4444 schreef:Het retourneren binnen 3 dagen na kennisgeving lijkt me overigens nogal dubieus als additionele voorwaarde.
Dat is niet gewoon dubieus, maar duidelijk strijdig met art. 6:230s lid 1 BW waarin is bepaald dat de consument een en ander moet terugzenden binnen 14 dagen na herroeping.
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar als je je dan bedenkt na 1 dag heb je dus meer dan 3 dagen om het op te sturen volgens de wet? Het bedrijf daarvan informeren maakt dan toch niet dat er ineens minder tijd is?

Inluy
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2014 14:31

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door Inluy »

Helaas ook hier een heel erg negatieve ervaring. Om een heel lang verhaal kort te maken probeer ik het beknopt te houden.Hier laat ik dan ook alle contactmails etc. achterwege. Dochter bestelling geplaatst voor een Iphone. Paar dagen later bestelling geannuleerd, beroepende op de 7 dagen herroeping/annuleringsrecht, omdat we niet konden inloggen op account en ook niet na het aanvragen van een nieuw wachtwoord. Toen erachter komende dat er ook vele negatieve recensies stonden op internet. Stom natuurlijk om niet eerst te googlen naar hun site, maar ja weer wat geleerd (pubers).
Kreeg reactie terug dat niet meer geannuleerd kon worden omdat de verzending al verwerkt was, maar dat de 7 dagen pas in zouden gaan na ontvangst van bestelling.
Inmiddels konden we plots inloggen en kregen we een track and trace nr. Daaruit bleek dat pakket uit Singapore zou komen, dus des te meer reden om te annuleren. Meteen ook RMA formulier (verplicht in hun regels) opgevraagd zodat we het pakket meteen na ontvangst konden retourneren.
Na 19 dagen pakket van een buurtbewoner ontvangen...raar want we zouden moeten tekenen voor het pakket. Nou ja, pakket een gele ingetapete worst daar lijkt het op. Kon aan de t&t code zien dat het om het desbetreffende pakket ging. In de tussentijd zijn er heel veel mails verstuurd en 3 keer het RMA formulier aangevraagd.(alles bewaard) Helaas nu geen respons meer. Pakket ligt nog steeds ongeopend in de kast nog steeds hopende dat we het kunnen retourneren, de 7 dagen herroepingsrecht verloopt morgen. Dochter kan fluiten naar haar centjes en een kat in de zak gekocht.....
Dit bedrijf moet gestopt worden.
Heb natuurlijk niet stil gezeten. Heb via de kvk hun adres achterhaald: Provenierssingel 12, 3033 EK Rotterdam.
Zal niet rusten voor dit opgelost is en dit bedrijf en Guido Oosterhout en Richard Westervoort aangepakt worden.

Inluy
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2014 14:31

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door Inluy »

Inmiddels RMA form. bij iemand anders uitgedraaid en ongeopende pakket retour gezonden.
Nu hopen op een spoedige afwikkeling en dat mijn dochter haar gespaarde centen terug krijgt.

Ingrid koenen
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2014 21:07

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door Ingrid koenen »

Ook wij zijn bedonderd door phonespot.
Wij zijn daar helaas zaterdag 13sept achter gekomen.
Dat mijn dochter geen originele iphone4 heeft.
Update doet hij niet meer en nog meer mankementen.
Ik heb gemaild moet wel zeggen dat ze die maandag meteen een reactie stuurden.
Ik heb ze ook duidelijk gemaakt dat ik aangiften ging doen,
Nou een hele lange mail we lossen het op en op het einde stond.
Als u aangiften gaat doen zijn wij genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.
Nou doen.
Onder tussen bij het politiebureau geweest wel aangiften gedaan en zij melden mij dit ook toedoen bij mijn politie.nl dus gedupeerde dien hoe meer klachten des te eerder kunnen ze beginnen tegen phonspt.nl en de rest van hun malavide bedrijfjes.
Onder tussen ook de rechtsbijstand ingeschakeld.mijn zaak word nu behandeld.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ingrid koenen schreef: Als u aangiften gaat doen zijn wij genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.
Wat voor 'juridische stappen' dan?
Bellen van hun advocaat - help, ze hebben ons betrapt en aangifte gedaan, wat nu?

Inluy
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2014 14:31

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door Inluy »

Inluy schreef:Inmiddels RMA form. bij iemand anders uitgedraaid en ongeopende pakket retour gezonden.
Nu hopen op een spoedige afwikkeling en dat mijn dochter haar gespaarde centen terug krijgt.

Inmiddels is het 26 sept. Na weer veel op en neer gemail met een nu nette mevrouw (Clarinda de Goede) die beloofde alles snel op te lossen als ik mijn klacht op klacht.nl zou verwijderen. Heb vandaag het geld teruggestort gekregen, heeft weer wat moeite gekost, maar ben wel opgelucht. Heb ook de klacht op klacht.nl verwijderd zoals beloofd.
Maar voor mij nooit geen bestelling meer bij phonespot. Enne voordat we weer eens wat op internet bestellen eerst eens gaan googlen naar recencies...

stommerik
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2014 12:00

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door stommerik »

Een bestelling gedaan bij phonespot voor een iphone(cadeautje voor mijn vrouw)na 2 maanden wachten met enorm veel beslommeringen is de gsm via de Belgische post in beslag genomen door de douanediensten en zit nu bij de gerchtelijke politie in Belgie.
Tientallen emails moeten versturen maar altijd van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik domme Belg heb me laten misleiden door de prijs met alle gevolgen van dienst.
Die persoon die telkens vermeld wordt op de email bij phonespot is volgens mij een schuilnaam.
Is er iemand die dit leest op de hoogte of de Nederlandse Politie dit onderzoekt.

3630_Schuif
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 dec 2014 08:44

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door 3630_Schuif »

stommerik schreef:Een bestelling gedaan bij phonespot voor een iphone(cadeautje voor mijn vrouw)na 2 maanden wachten met enorm veel beslommeringen is de gsm via de Belgische post in beslag genomen door de douanediensten en zit nu bij de gerchtelijke politie in Belgie.
Tientallen emails moeten versturen maar altijd van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik domme Belg heb me laten misleiden door de prijs met alle gevolgen van dienst.
Die persoon die telkens vermeld wordt op de email bij phonespot is volgens mij een schuilnaam.
Is er iemand die dit leest op de hoogte of de Nederlandse Politie dit onderzoekt.
Hoe is het nu geïndigd?

Sanjay-1
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2015 12:13

Re: online een telefoon kopen bij phonespot.nl

Ongelezen bericht door Sanjay-1 »

Hierbij deel ik dat ik ook bij phonespot een experia z2 heb gekocht blijkt demo telefoon te zijn
Dus heb ik met het bedrijf lopen emaile inplaats van fout herkenning oplopen ze hun fout en drijven ze mijn nog om bij te betalen voor een andere toestel terwijl dit een bedrijf fout is
Dus hierbij ben ik nu de dupe en heb extern 70 Euro overgemaakt voor een nieuwe te laten sturen zo
Dat deze demo toestel (bedrijf foutje) terug word verekend maar dus niet heb sinds 01-05:2015 ben ik het dupe van phonespot en zal verder met mijn advocaat verder beslissen want zo ga je niet met je klanten om
Heel slecht service

Gesloten