Laderwebshop schreef:
Kennelijk ben je toch niet zo goed op de hoogte dan je beweert.
Ik ben erg thuis in de telecom zoals dat hoort als je eigenaar bent van meer dan 10 webshops in deze branche.
Dat zegt geen fl*kker. Alsof iedereen met een paar webshopjes verstand heeft van wet en regelgeving.
Met 0,80 per minuut rekent u dus ruim 5x meer dan wettelijk is toegstaan!
Het artikel dat jij gevonden hebt in de staatscourant is een concept wetsvoorstel van een politieke partij. Helaas ben ik niet geheel thuis in de staatsinrichting(dus correct me if i am wrong) maar volgens mij moet dit dan eerst nog door de 2de kamer, eerste kamer en dan getekend worden door de koning.
Je kletst uit je nek. Een wet wordt pas in de staatscourant gepubliceerd als het is aangenomen en ondertekend. Sterker nog, publicatie is de laatste stap in het wetgevingsproces en maakt dat een wet officieel is.
Dus wij houden ons gewoon aan de wet, wij hebben meerdere webshops in telefoonladers en bij laderwebshop kunnen wij de prijzen zo laag houden door een betaalde klantenservice.
Jullie houden je niet aan de wet, want eerder wees ik al op het feit dat je klanten niet kunt verplichten om het gehele bedrag vooruit te voldoen. Je kunt je prijzen laag houden door mensen geld te vragen voor klagen over je producten en diensten. Nou hij moet niet nog mooier worden.
Maar ik denk dat het tarief gesprek van een webshop niet thuis hoort in een topic dat gaat over leveringen van laderwebshop, ik zou graag in discussie topic starten met u over gesprekstarieven van webshops.
Dat mag je denken. Maar het is zeker relevant om aan te tonen hoe slecht je met je klanten omgaat.