LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laderwebshop leveringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
devious

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door devious »

olaf79 schreef: Het is bij wet verboden voor een servicelijn meer dan 0,15 per minuut te vragen. 0,80 is exorbitant.
Wow! Is dat echt waar? Want dit lees ik op Consuwijzer:
Mogen alle 0900-nummers maximaal 15 cent per minuut kosten?
Nee. De maximale kosten van 15 cent per minuut gelden alleen voor 0900-nummers van een klantenservice. Die u kunt bellen voor vragen of klachten over een dienst die u al afneemt. Bijvoorbeeld de klantenservice van uw energieleverancier of uw verzekeraar. Gebruikt een bedrijf een 0900-nummer voor iets anders? Bijvoorbeeld voor het boeken van een vakantie of het stellen van vragen over een geboekte vakantie? Of voor een bestellijn waar u concertkaartjes kunt kopen? Dan mag dit bedrijf zelf kiezen wat dat nummer kost.
[ongefundeerde bewering door de Moderator verwijderd]

J.vantol

Ongelezen bericht door J.vantol »

Dag laderwebshop,

Ik zie dat er op dit forum door u wordt gereageerd, vandaar mijn reactie op dit forum.
Vorige week maandag 2-9-2013 heb ik een bestelling gedaan bij uw webshop, het betreft een iphone 5 lader voor een bedrag van 18,90 incl. verzendkosten. Tot mijn verbazing heb ik na het afronden van de betaling nooit een bevestiging ontvangen van de bestelling/betaling. Daarom heb ik u tweemaal gemaild via de contact knop op uw website om te vragen of alles in orde is. Echter is hierop nimmer geantwoord.
Momenteel is de bezorgtermijn verlopen, en heb ik de iphone 5 lader nog steeds niet ontvangen. Ik heb inmiddels bij een andere winkel een lader gekocht. Daarom wens ik graag het aankoopbedrag retour.
Ik hoop van u een antwoord te mogen vernemen, en deze zaak netjes af te handelen.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey van Tol
[email protected]

Laderwebshop
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

J.vantol schreef:Dag laderwebshop,

Ik zie dat er op dit forum door u wordt gereageerd, vandaar mijn reactie op dit forum.
Vorige week maandag 2-9-2013 heb ik een bestelling gedaan bij uw webshop, het betreft een iphone 5 lader voor een bedrag van 18,90 incl. verzendkosten. Tot mijn verbazing heb ik na het afronden van de betaling nooit een bevestiging ontvangen van de bestelling/betaling. Daarom heb ik u tweemaal gemaild via de contact knop op uw website om te vragen of alles in orde is. Echter is hierop nimmer geantwoord.
Momenteel is de bezorgtermijn verlopen, en heb ik de iphone 5 lader nog steeds niet ontvangen. Ik heb inmiddels bij een andere winkel een lader gekocht. Daarom wens ik graag het aankoopbedrag retour.
Ik hoop van u een antwoord te mogen vernemen, en deze zaak netjes af te handelen.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey van Tol
[email protected]
Hallo Jeffrey,

Ik zie dat je bestelling al een aantal dagen geleden verzonden is, mocht je uw geld terug willen kunt u de bestelling altijd retour verzenden.

Groet,

Laderwebshop

Laderwebshop
Contacteer:

devious schreef:
olaf79 schreef: Het is bij wet verboden voor een servicelijn meer dan 0,15 per minuut te vragen. 0,80 is exorbitant.
Wow! Is dat echt waar? Want dit lees ik op Consuwijzer:
Mogen alle 0900-nummers maximaal 15 cent per minuut kosten?
Nee. De maximale kosten van 15 cent per minuut gelden alleen voor 0900-nummers van een klantenservice. Die u kunt bellen voor vragen of klachten over een dienst die u al afneemt. Bijvoorbeeld de klantenservice van uw energieleverancier of uw verzekeraar. Gebruikt een bedrijf een 0900-nummer voor iets anders? Bijvoorbeeld voor het boeken van een vakantie of het stellen van vragen over een geboekte vakantie? Of voor een bestellijn waar u concertkaartjes kunt kopen? Dan mag dit bedrijf zelf kiezen wat dat nummer kost.
En Laderwebshop gebruikt het nummer niet voor Klantenservice. Ook niet voor Klachten. Waarschijnlijk alleen maar als extra inkomen. Vroeger hadden we "de Scheldlijn" , heb ik heel veel nieuwe woorden van geleerd. Misschien is het zoiets?

(Moderator dit is ook offtopic maar toch geef ik graag even antwoord)

Antwoord over het 0900 nummer naar olaf:

Toevallig ben ik erg thuis in de telecom branche en kan ik u melden dat dit tarief mag. Het 0.15 cent tarief geld bij wet voor klantenservices van bedrijven waar de consument een langdurige relatie mee heeft. Dit is bijvoorbeeld een energiemaatschappij of een verzekeringsmaatschappij. Een enkele aankoop op het internet is geen langdurige relatie.

Dus beste Moderator zoals u ziet kunnen wij op klanten vragen gewoon antwoord geven en dit doen wij graag. Echter zijn de berichten van devious niets anders dan leugens, smaad, laster, opruiing en kwetsend naar mij en mijn medewerkers.

Groet,

Laderwebshop
Laatst gewijzigd door Radar op 14 sep 2013 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het overtreden van de gedragsregels

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

Hier voor moderator spelen gaat niet lukken. In plaats van bezoekers hier aan te vallen en ( niet onderbouwde ) beschuldigingen te plaatsen dat bv devious een concurrent zou zijn kunt u uw tijd beter steken in het oplossen van de problemen die nog steeds gemeld worden via Klacht.nl. U heeft een beter oplossingspercentage maar blijft slecht scoren. Onderstaande opmerking zou u eens goed ter harte moeten nemen want €0.80.- per minuut betalen om een klacht te melden of navraag te doen is gewoon bezopen en een ordinaire vorm van inkomsten genereren over de rug van ontevreden klanten.U probeert hier trouwens ook om de Moderator voor u karretje te spannen (gezien de reactie hierboven van u)maar dat lukt toch echt alleen als er offtopic word gegaan en geldt natuurlijk niet voor het melden van klachten. Hieronder het stukje waar ik op wees.

[quote]Op 31 augustus 2013 heb ik een lader voor i phone 4 besteld en betaald via ideal. Geen bevestigingsmail ontvangen.Tot op heden geen lader ontvangen. Mail gestuurd maar geen reactie. Bellen kost 80 cent per minuut dus dat weiger ik te doen. Ik vind dit een zeer slechte gang van zaken.
Gewenste oplossing

Allereerst excuses van de webshop over de slechte gang van zaken.En uiteraard een zeer snelle levering van de bestelde en betaalde lader. Zou de webshop willen adviseren klanten netjes een bevestigingsmail te sturen na een bestelling en deze dan ook snel (zoals zij beloven) te leveren.Verder zou het de webshop sieren als zij mail beantwoorden en klanten de gelegenheid te geven om te bellen tegen een normaal tarief.[/quote

Ps, ik ben dus geen concurrent voor de duidelijkheid.
Telefoon:
0900-202**** (0.80 cpm)
Het feit dat 80 eurocent voor een minuut mag wil niet zeggen dat een goed bedrijf (nota bene om een klacht te melden) dit moet!
Laatst gewijzigd door trail46 op 25 sep 2013 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Laderwebshop
Contacteer:

trail46 schreef:Hier voor moderator spelen gaat niet lukken. In plaats van bezoekers hier aan te vallen en ( niet onderbouwde ) beschuldigingen te plaatsen dat bv devious een concurrent zou zijn kunt u uw tijd beter steken in het oplossen van de problemen die nog steeds gemeld worden via Klacht.nl. U heeft een beter oplossingspercentage maar blijft slecht scoren. Onderstaande opmerking zou u eens goed ter harte moeten nemen want €0.80.- per minuut betalen om een klacht te melden of navraag te doen is gewoon bezopen en een ordinaire vorm van inkomsten genereren over de rug van ontevreden klanten.U probeert hier trouwens ook om de Moderator voor u karretje te spannen (gezien de reactie hierboven van u)maar dat lukt toch echt alleen als er offtopic word gegaan en geldt natuurlijk niet voor het melden van klachten. Hieronder het stukje waar ik op wees.
Op 31 augustus 2013 heb ik een lader voor i phone 4 besteld en betaald via ideal. Geen bevestigingsmail ontvangen.Tot op heden geen lader ontvangen. Mail gestuurd maar geen reactie. Bellen kost 80 cent per minuut dus dat weiger ik te doen. Ik vind dit een zeer slechte gang van zaken.
Gewenste oplossing

Allereerst excuses van de webshop over de slechte gang van zaken.En uiteraard een zeer snelle levering van de bestelde en betaalde lader. Zou de webshop willen adviseren klanten netjes een bevestigingsmail te sturen na een bestelling en deze dan ook snel (zoals zij beloven) te leveren.Verder zou het de webshop sieren als zij mail beantwoorden en klanten de gelegenheid te geven om te bellen tegen een normaal tarief.
Bronvermelding = http://www.klacht.nl/laderwebshop-nl/kl ... ontvangen/

Ps, ik ben dus geen concurrent voor de duidelijkheid.
Telefoon:
0900-202**** (0.80 cpm)
Het feit dat 80 eurocent voor een minuut mag wil niet zeggen dat een goed bedrijf (nota bene om een klacht te melden) dit moet!
Hallo trail,

Zoals via de telefoon besproken hoop ik dat je klacht maandag/dinsdag opgelost is, hier is die nogmaals verzonden.

Excuses voor het eerdere bericht over u, na een klein onderzoek blijkt u inderdaad gewoon een klant.

groet,

Laderwebshop

trail46

Goed lezen is ook een vak.
Veel leert men daar niet van hun fouten en dat mag je dan achteraf op gaan lossen voor €0.80.- per minuut waardoor je zelfs al je gelijk krijgt het prijsverschil tussen Merkloos en Origineel nog razendsnel verdampt ook.
Niet Mijn Klacht maar nog steeds in behandeling/onopgelost!.. http://www.klacht.nl/laderwebshop-nl/kl ... vangen-13/
Een maand of 2!! geleden bovenstaande besteld, betaald via ideal. Nu 5 mailtjes later, en 3x keer gebelt…
Op mails word nooit iets teruggestuurd, telefoon word niet opgenomen.. Wanneer krijg ik nu eindelijk mijn bestelling eens?? In de mail ook geen bevestiging van bestelling ontvangen…
Gewenste oplossing

Levering of geld terug
Klacht van Nancej, over Laderwebshop.nl, in de rubriek: Internetshops - Elektronica geplaatst op 23 augustus 2013
Ps, Begin met het afschaffen van een duur betaalnummer en laat klanten hun klacht via een normaal tarief aan u kenbaar maken.

Laderwebshop
Contacteer:

trail46 schreef:Goed lezen is ook een vak.
Veel leert men daar niet van hun fouten en dat mag je dan achteraf op gaan lossen voor €0.80.- per minuut waardoor je zelfs al je gelijk krijgt het prijsverschil tussen Merkloos en Origineel nog razendsnel verdampt ook.
Niet Mijn Klacht maar nog steeds in behandeling/onopgelost!.. http://www.klacht.nl/laderwebshop-nl/kl ... vangen-13/
Een maand of 2!! geleden bovenstaande besteld, betaald via ideal. Nu 5 mailtjes later, en 3x keer gebelt…
Op mails word nooit iets teruggestuurd, telefoon word niet opgenomen.. Wanneer krijg ik nu eindelijk mijn bestelling eens?? In de mail ook geen bevestiging van bestelling ontvangen…
Gewenste oplossing

Levering of geld terug
Klacht van Nancej, over Laderwebshop.nl, in de rubriek: Internetshops - Elektronica geplaatst op 23 augustus 2013
Ps, Begin met het afschaffen van een duur betaalnummer en laat klanten hun klacht via een normaal tarief aan u kenbaar maken.
Excuses voor het in het honderd lopen van uw bestelling, ik heb hem persoonlijk verzonden nu en een presentje bijgevoegd.

Dus nogmaal excuses voor de vertraging.

Groet,
Laderwebshop

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Laderwebshop schreef:[

Toevallig ben ik erg thuis in de telecom branche en kan ik u melden dat dit tarief mag. Het 0.15 cent tarief geld bij wet voor klantenservices van bedrijven waar de consument een langdurige relatie mee heeft. Dit is bijvoorbeeld een energiemaatschappij of een verzekeringsmaatschappij. Een enkele aankoop op het internet is geen langdurige relatie.
Kennelijk ben je toch niet zo goed op de hoogte dan je beweert.
Staatscourant schreef: Voorts wordt de reikwijdte van de verplichting, die nu alleen geldt voor telefonische klantenservice in het kader van een overeenkomst tot het geregeld afleveren van zaken, of het geregeld doen van verrichtingen (hierna: duurovereenkomsten), uitgebreid naar alle gevallen waarbij de consument in het kader van een reeds gesloten overeenkomst met de klantenservice belt.
Dus stel, ik bestel bij u een lader, en krijg deze maar niet geleverd. Als ik u dan bel, mag u ten hoogste 1,30 bereken per gesprek of 0,15 per minuut. Dit om te voorkomen dat slechte service wordt beloond met extra verdiensten via een duur service nummer.

Met 0,80 per minuut rekent u dus ruim 5x meer dan wettelijk is toegstaan!

Laderwebshop
Contacteer:

olaf79 schreef:
Laderwebshop schreef:[

Staatscourant schreef: Voorts wordt de reikwijdte van de verplichting, die nu alleen geldt voor telefonische klantenservice in het kader van een overeenkomst tot het geregeld afleveren van zaken, of het geregeld doen van verrichtingen (hierna: duurovereenkomsten), uitgebreid naar alle gevallen waarbij de consument in het kader van een reeds gesloten overeenkomst met de klantenservice belt.
Dus stel, ik bestel bij u een lader, en krijg deze maar niet geleverd. Als ik u dan bel, mag u ten hoogste 1,30 bereken per gesprek of 0,15 per minuut. Dit om te voorkomen dat slechte service wordt beloond met extra verdiensten via een duur service nummer.

Ik ben erg thuis in de telecom zoals dat hoort als je eigenaar bent van meer dan 10 webshops in deze branche.
Het artikel dat jij gevonden hebt in de staatscourant is een concept wetsvoorstel van een politieke partij. Helaas ben ik niet geheel thuis in de staatsinrichting(dus correct me if i am wrong) maar volgens mij moet dit dan eerst nog door de 2de kamer, eerste kamer en dan getekend worden door de koning.

Dus wij houden ons gewoon aan de wet, wij hebben meerdere webshops in telefoonladers en bij laderwebshop kunnen wij de prijzen zo laag houden door een betaalde klantenservice.

Maar ik denk dat het tarief gesprek van een webshop niet thuis hoort in een topic dat gaat over leveringen van laderwebshop, ik zou graag in discussie topic starten met u over gesprekstarieven van webshops.

Laderwebshop
Contacteer:

trail46 schreef:Goed lezen is ook een vak.
Gewenste oplossing

Levering of geld terug
Ik zie dat door jouw genoemde bestelling inmiddels ontvangen is, en dat u hier helemaal niets mee te maken heeft.

Ik vraag mij af waarom jij links blijft plaatsen naar andere websites, bent u klant van ons en is er iets niet goed gegaan? Want dan help ik je graag met je klacht want je laatste 5 berichten hier zijn enkel links naar externe websites en hebben niets te maken met leverings ervaringen van onze website.

Of plaats jij gewoon graag links naar externe websites die niets te maken hebben met uw niet bestaande bestelling/ervaring mbt onze webshop en is het gewoon een hobby van jouw om een bedrijf waar 3 mensen werkzaam zijn en een gezin onderhouden zwart te maken.

Bij optie 1 ontvang ik graag je bestelnummer, bij optie 2 hoor ik graag waarom jij denkt een bedrijf zwart te mogen maken (zonder dat je er persoonlijk ervaring mee heb) en hierdoor misschien wel straks 3 gezinnen zonder werk zitten?

Maar voor echte klanten wij hebben dit jaar al bijna 15.000 bestellingen succesvol verwerkt, hier op het forum staan uiteindelijke 4 echte klachten in 2 jaar die alle zijn opgelost.

devious

Laderwebshop schreef:...

Ik zie dat door jouw genoemde bestelling inmiddels ontvangen is, en dat u hier helemaal niets mee te maken heeft.

Ik vraag mij af waarom jij links blijft plaatsen naar andere websites, bent u klant van ons en is er iets niet goed gegaan? Want dan help ik je graag met je klacht want je laatste 5 berichten hier zijn enkel links naar externe websites en hebben niets te maken met leverings ervaringen van onze website.

Of plaats jij gewoon graag links naar externe websites die niets te maken hebben met uw niet bestaande bestelling/ervaring mbt onze webshop en is het gewoon een hobby van jouw om een bedrijf waar 3 mensen werkzaam zijn en een gezin onderhouden zwart te maken.

Bij optie 1 ontvang ik graag je bestelnummer, bij optie 2 hoor ik graag waarom jij denkt een bedrijf zwart te mogen maken (zonder dat je er persoonlijk ervaring mee heb) en hierdoor misschien wel straks 3 gezinnen zonder werk zitten?

Maar voor echte klanten wij hebben dit jaar al bijna 15.000 bestellingen succesvol verwerkt, hier op het forum staan uiteindelijke 4 echte klachten in 2 jaar die alle zijn opgelost.
Dat nummer is inderdaad te duur en dat is al aangegeven bij de verantwoordelijke organisatie. En wat bijt je toch hier weer van je af. Kun je niet normaal reageren? En wat kan het de consument schelen dat er straks 3 gezinnen zonder werk zitten? Geeft dat argument je het recht om zoveel fouten maken en om 4 foutjes in twee JAAR opgelost te krijgen? Ik kan het me in mijn branche niet eens veroorloven 1 fout te maken. Stel je gewoon eens professioneel op en richt eens een normaal opererende klantenservice in. Met een normaal nummer en normaal reagerende mensen.

[Ongefundeerde bewering verwijderd door de Moderator]

trail46

@laderwebshop.nl
Als ik denk dat het nodig is om iets te onderbouwen gebruik ik daar soms relevantie links voor naar een andere Consumentensite/forum. Ik plaatste heel duidelijk de opmerking (niet mijn klacht) maar door slecht lezen gaat u daar eerst op in en vervolgens doet u gepikeerd.Als consument ben ik van mening dat een klacht melden voor een goedkope lader €0.80.- per minuut om dat te doen veel te hoog is en hoewel het wettelijk dan wel mag is het eigenlijk te gek voor woorden.Tevens las ik dat u alleen maar merkloze laders verkoopt, wel daar zal ik eens een nieuw topic aan gaan wijden want dat is niet zonder gevaar kennelijk.

Edit = Link verwijderd en een apart topic geopend.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 5&t=137747
Laatst gewijzigd door trail46 op 21 sep 2013 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.

devious

Apple had toch ook speciaal zo'n aktie om imitatie tegen echt in te "ruilen" ? Ik weet dat het bij iPhones echt draait om de Amp van de oplader. Als die niet goed is en vaak wordt gebruikt dan gaat de accu echt kapot. En dat zou eigenlijk ook vermeld moeten staan op de verpakking èn nog een vermelding bij de (web)shop.

trail46

Je kunt de link rustig aanklikken, is niets mis mee en maakt veel duidelijk met beelden. :wink:

devious

trail46 schreef:Je kunt de link rustig aanklikken, is niets mis mee en maakt veel duidelijk met beelden. :wink:
Nou, doe deze dan maar aanklikken als je wil overgeven > Laderwebshop op YouTube
Op de Over-ons pagina van de LaWeShop staat
Laderwebshop is geregistreerd onder de naam Nutville bij de KVK Haaglanden onder het nummer: 53561953
Laderwebshop is al meer dan 3 jaar de marktleider in het leveren van laders via het internet.
In de 6 jaar dat wij online zijn hebben wij vele positieve feedback gehad, maar een filmpje gebeurt niet vaak en deze is ook voor ons bijzonder.
En daaronder een filmpje van veel krullen met twee gezichtjes erin. Acteren kunnen ze niet. Jammer. Ook jammer dat het dus geen "ingezonden"complimentje is, maar van LaWeSh zelf. Ook jammer dat ze dat niet vermelden en ook jammer dat ze niet vermelden dat de IPhone -spullen geen ori Appeltjes zijn. Er is wel heel veel jammer. Best jammer.

olaf79

Laderwebshop schreef:
Ik ben erg thuis in de telecom zoals dat hoort als je eigenaar bent van meer dan 10 webshops in deze branche.
Dat zegt geen fl*kker. Alsof iedereen met een paar webshopjes verstand heeft van wet en regelgeving.
Het artikel dat jij gevonden hebt in de staatscourant is een concept wetsvoorstel van een politieke partij. Helaas ben ik niet geheel thuis in de staatsinrichting(dus correct me if i am wrong) maar volgens mij moet dit dan eerst nog door de 2de kamer, eerste kamer en dan getekend worden door de koning.
Je kletst uit je nek. Een wet wordt pas in de staatscourant gepubliceerd als het is aangenomen en ondertekend. Sterker nog, publicatie is de laatste stap in het wetgevingsproces en maakt dat een wet officieel is.
Dus wij houden ons gewoon aan de wet, wij hebben meerdere webshops in telefoonladers en bij laderwebshop kunnen wij de prijzen zo laag houden door een betaalde klantenservice.
Jullie houden je niet aan de wet, want eerder wees ik al op het feit dat je klanten niet kunt verplichten om het gehele bedrag vooruit te voldoen. Je kunt je prijzen laag houden door mensen geld te vragen voor klagen over je producten en diensten. Nou hij moet niet nog mooier worden.
Maar ik denk dat het tarief gesprek van een webshop niet thuis hoort in een topic dat gaat over leveringen van laderwebshop, ik zou graag in discussie topic starten met u over gesprekstarieven van webshops.
Dat mag je denken. Maar het is zeker relevant om aan te tonen hoe slecht je met je klanten omgaat.

Laderwebshop
Contacteer:

@olaf lees even verder het concept wetsvoorstel dat gaat pas in (indien goed gekeurd) juni 2014.
( zie bijv: http://www.antwoordvoorbedrijven.nl/wet ... icenummers )

@devious en trail46
Dit topic gaat over laderwebshop en de levering van deze webshop. Jullie posts gaan over van alles behalve de levering van laderwebshop ik zie bijvoorbeeld commentaar over: youtube filmpjes, mijn reacties, acteer kunsten over dames van een reclame filmpje, kwaliteit externe links, commentaar over content welk duidelijk in de footer staat, acties van apple, onnozel branche advies van devious en commentaar over kosten van het klantenservice telefoonnummer.

Dus heren laat dit weer een consumenten topic worden zoals het radar forum bedoeld is, en als als er klachten zijn over laderwebshop van klanten die niet goed geholpen zijn op de website of op de telefoon hoor ik het graag en los ik het ook op.

olaf79

Laderwebshop schreef:@olaf lees even verder het concept wetsvoorstel dat gaat pas in (indien goed gekeurd) juni 2014.
( zie bijv: http://www.antwoordvoorbedrijven.nl/wet ... icenummers )
Wet is al goedgekeurd. Gaat pas later in zodat winkels zoals de jouwe tijd hebben zich aan te passen. Dat zal wel moeilijk worden als je gewend bent mensen op deze manier geld af te troggelen. Overigens, er is ook een EU richtlijn die al wel is ingegaan. Je kunt je sjopje dus ook niet verhuizen naar het buitenland.

[Ongefundeerde bewering verwijderd door de Moderator]

@devious en trail46
Dit topic gaat over laderwebshop en de levering van deze webshop. Jullie posts gaan over van alles behalve de levering van laderwebshop ik zie bijvoorbeeld commentaar over: youtube filmpjes, mijn reacties, acteer kunsten over dames van een reclame filmpje, kwaliteit externe links, commentaar over content welk duidelijk in de footer staat, acties van apple, onnozel branche advies van devious en commentaar over kosten van het klantenservice telefoonnummer.

Dus heren laat dit weer een consumenten topic worden zoals het radar forum bedoeld is, en als als er klachten zijn over laderwebshop van klanten die niet goed geholpen zijn op de website of op de telefoon hoor ik het graag en los ik het ook op.
Gelukkig bepaal jij dat niet.

Laderwebshop
Contacteer:

[Reachte op verwijderde ongefundeerde bewering verwijderd door de Moderator]
@devious en trail46

Gelukkig bepaal jij dat niet.
[/quote]
klopt dit staat duidelijk in het forum regelelement.

Maar heb je ook nog een vraag over laderwebshop of de levering hiervan?

Gesloten