LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door nevermind »

Kork112 schreef:http://www.telegraaf.mobi/article/21114 ... ljard-euro

Werken? En belastingafdragen? Voorwie?
Voor jezelf, anders moeten wij jouw onderhouden, want het paradijs, waar de gebraden kippen rondvliegen bestaat helaas niet.
Je zou dan toch moeten eten!
Van Wie ? :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nevermind schreef:
Kork112 schreef:http://www.telegraaf.mobi/article/21114 ... ljard-euro

Werken? En belastingafdragen? Voorwie?
Voor jezelf, anders moeten wij jouw onderhouden, want het paradijs, waar de gebraden kippen rondvliegen bestaat helaas niet.
Je zou dan toch moeten eten!
Van Wie ? :mrgreen:
Hij is leuk :lol:
:mrgreen: zo kan nu zoveel zeggen ,hou wijselijk mijn mond...hypocriete lui zijn het ,niet meer niet minder ?
De here zei geprezen..AMEN...

Moet niet gekker worden...

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door puma73 »

nevermind schreef:
Kork112 schreef:http://www.telegraaf.mobi/article/21114 ... ljard-euro

Werken? En belastingafdragen? Voorwie?
Voor jezelf, anders moeten wij jouw onderhouden, want het paradijs, waar de gebraden kippen rondvliegen bestaat helaas niet.
Je zou dan toch moeten eten!
Van Wie ? :mrgreen:
Dat hoeft niet, daar zal hij zelf voor opdraaien
Een deel van die belasting kan de gemoedsbezwaarde echter terugvragen. Daarmee kan hij zijn zorgkosten betalen of het geld gebruiken bij wijze van oudedagvoorziening. Een gemoedsbezwaarde heeft namelijk geen recht op AOW of uitkering van de Ziektewet, WAO, WIA of WW.

bron: http://www.nu.nl/economie/2967898/duize ... ering.html

Kork112
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 nov 2012 20:34

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door Kork112 »

Rondvliegende kalkoenen kun je idd vergeten!

[Grof taalgebruik verwijderd door de Moderator][

Vooral hardwerken afdragen van de belasting en toekijken hoe de grieken en spanjaarden de zuurverdiende euro"s uitgeven! Kijken of nederland ook hulp krijgt volgend jaar!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door bprosman »

Vooral hardwerken afdragen van de belasting
Gelukkig heb jij daar geen last van.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door nevermind »

puma73 schreef:
Dat hoeft niet, daar zal hij zelf voor opdraaien
Een deel van die belasting kan de gemoedsbezwaarde echter terugvragen. Daarmee kan hij zijn zorgkosten betalen of het geld gebruiken bij wijze van oudedagvoorziening. Een gemoedsbezwaarde heeft namelijk geen recht op AOW of uitkering van de Ziektewet, WAO, WIA of WW.

bron: http://www.nu.nl/economie/2967898/duize ... ering.html
Dit had ik in begin van het topic al geqootet, maar TS werkt niet, dan betaald hij ook geen belasting, dus deze waaier gaat niet op.
Wij(de gemeenschap) moeten voor dit soort mensen opdraaien.
Ik hou mij ook zoals rozenmarijntje terug, anders krijg ik echt en ban.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Kork112 schreef:http://www.telegraaf.mobi/article/21114 ... ljard-euro

Werken? En belastingafdragen? Voorwie?
Een uitkering zal je niet krijgen omdat je een gemoedsbezwaarde bent.
Je werkt niet dus betaald ook geen (extra) belasting wat opzij gezet word door
belasting voor als je ooit wat gaat mankeren waarbij je medische hulp nodig hebt.

Maar gelukkig heb je geen medische hulp nodig wat die man waar je in gelooft
die geneest toch iedereen ??
Toch ?

Verder ga ik er niet op in want dat gaat me gegarandeerd een ban opleveren wat ik
je eigenlijk zou willen schrijven.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door berndv »

Chocomelk schreef:Maar gelukkig heb je geen medische hulp nodig wat die man waar je in gelooft
die geneest toch iedereen ??
Ik heb gek genoeg nergens gelezen dat ts gemoedsbezwaarde is ivm zijn/haar geloof. Beetje raar om iemand dan ook nog meteen aan te gaan vallen op zijn geloof.

Maar goed, geloof of niet, gemoedsbezwaarden moeten gewoon betalen voor wat ze gebruiken naar mijn mening, en er zou geen overheidspotje moeten zijn die voor hen dergelijke kosten van mijn belastinggeld gaat uitkeren.

Klaas-Jan
Berichten: 170
Lid geworden op: 13 nov 2012 12:13

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door Klaas-Jan »

Beste Kork112, een welgemeend advies: stop met reageren op dit onderwerp. Het heeft geen zin. Je hebt inmiddels te maken met forumleden die je vraag niet beantwoorden en niet willen helpen. Dat levert alleen maar negatieve energie op. Concentreer je op positievere contacten waar je werkelijk wat aan hebt. Groeten en succes met de verdere procedure.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Klaas-Jan schreef:Beste Kork112, een welgemeend advies: stop met reageren op dit onderwerp. Het heeft geen zin. Je hebt inmiddels te maken met forumleden die je vraag niet beantwoorden en niet willen helpen. Dat levert alleen maar negatieve energie op. Concentreer je op positievere contacten waar je werkelijk wat aan hebt. Groeten en succes met de verdere procedure.
De vraag is beantwoord dat hij geen WAjong uitkering kan krijgen omdat hij
gemoedsbezwaard is.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door nevermind »

Maar goed, geloof of niet, gemoedsbezwaarden moeten gewoon betalen voor wat ze gebruiken naar mijn mening, en er zou geen overheidspotje moeten zijn die voor hen dergelijke kosten van mijn belastinggeld gaat uitkeren.
Dit is niet helemaal juist, want het overheids potje bestaat uit EXTRA belasting, wat een gemoedsbezwaarde meer moet betalen.
Maar zoals al vaker vermeld hier, moet deze dan ook werken.
Dit zijn de voorwaarden:
Gemoedsbezwaarden betalen geen premie aan deze verzekeringen. Ze zijn daarmee nog niet goedkoper uit, want ze betalen een vervangende belasting die in grote lijnen op hetzelfde bedrag neer komt. Die belasting wordt door de overheid op een aparte rekening gestort. Voor de AOW is dat de Spaarregeling gemoedsbezwaarden voor de AOW. Uit deze spaarregeling krijgen de gemoedsbezwaarden een vergoeding als ze 65 worden. Die vergoeding is niet oneindig, maar beperkt tot het gespaarde bedrag.
Als dat op is, is er verder geen uitkering. In plaats van premies voor de sociale verzekeringswetten betaalt de gemoedsbezwaarde premievervangende loonbelasting. De belastingdienst stort die premievervangende loonbelasting op een rekening van het College voor zorgverzekeringen (CVZ).

De spaartegoeden van een gezin worden op deze rekening samengevoegd.Gemoedsbezwaarden kunnen voor vergoeding van hun zorgkosten een beroep doen op die rekening, maar ook hier alleen voor zover het spaartegoed voldoende is.
Gemoedsbezwaarden hebben geen recht op de zorgtoeslag die via de belastingdienst kan worden verstrekt aan mensen met lagere inkomens. Deze toeslag geldt als tegemoetkoming in de premie voor de zorgverzekeringen. Gemoedsbezwaarden betalen geen premie, want ze hebben geen verzekering.
@Klaas-Jan

Welkom met je nieuwe account!

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door ruud_a »

Klaas-Jan schreef:Beste Kork112, een welgemeend advies: stop met reageren op dit onderwerp. Het heeft geen zin. Je hebt inmiddels te maken met forumleden die je vraag niet beantwoorden en niet willen helpen. Dat levert alleen maar negatieve energie op. Concentreer je op positievere contacten waar je werkelijk wat aan hebt. Groeten en succes met de verdere procedure.
dat reageren heeft alle zin, want de lol zit hem in het reageren en de boel opfokken
je kunt dit soort posters toch niet serieus nemen?
eigenlijk zijn ze maar zielig
maar misschien zoekt hij daarom een psychiater
dan heeft hij iemand om mee te praten

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door manondoris »

ach ja het is gods wil :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ik zweer het eerste instantie dacht ik echt,iets geestelijks...maar ppfff
Maar zo aan de reacties te lezen is, ie wel rijp voor fikse behandeling!!!

Maar ach god geneest een hoop dus...ik wist alleen niet dat van die gelovigen er van die taal uit gooide.. :mrgreen:

Verder hou ik het lekker hierbij......weet wel goede instelling hoor,delta rhoon/ portugaal...top!!

Kork112
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 nov 2012 20:34

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door Kork112 »

Je hebt helemaal gelijk klaas-jan ajuu paraplu meteen de laatste keer dat ik wat vraag hier in deze chatbox!

Kork112
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 nov 2012 20:34

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door Kork112 »

En btw de wajong uitkering is vandaag toegewezen!

Dit onderwerp kan afgesloten worden!

Ps: ik ben nog steeds gemoedsbezwaard en ga lekker profiteren van jullie belastingcenten heerlijk!

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door ruud_a »

Kork112 schreef:Je hebt helemaal gelijk klaas-jan ajuu paraplu meteen de laatste keer dat ik wat vraag hier in deze chatbox!

heh toe nou
niet boos worden hoor
het is toch hardstikke gezellig hier?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Kork112 schreef:En btw de wajong uitkering is vandaag toegewezen!

Dit onderwerp kan afgesloten worden!

Ps: ik ben nog steeds gemoedsbezwaard en ga lekker profiteren van jullie belastingcenten heerlijk!
Je liegt als de beste dat kan namelijk niet of je bent niet eerlijk geweest
in dit topic.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door nevermind »

Kork112 schreef:En btw de wajong uitkering is vandaag toegewezen!

Dit onderwerp kan afgesloten worden!

Ps: ik ben nog steeds gemoedsbezwaard en ga lekker profiteren van jullie belastingcenten heerlijk!
Gefeliciteerd, wat geweldig, binnen 6 dagen na het openen van dit topic al toegewezen.
En dit alles zonder tussenkomst van een psychiater, waarover dit topic toch ging! :lol:
Ik ben aangemeld bij de psyon een zogenaamde onafhankelijke psygiater maar al snel kwam ik erachter dat deze instantie ver van onafhankelijk is en heb een bezwaarschift ingediend en binnen een week mocht ik een psygiater uitzoeken naar eigen keuze maa moest deze wel aan kwaliteitseisen van het uwv beschikken. Mijn vraag is nu heeft iemand op dit forum hier ervaring mee en kan iemand me een adresje geven van een goede onafhankelijke psygiater?

Kork112
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 nov 2012 20:34

Re: Wajong uitkering goede onafhankelijke psygiater gezocht!!

Ongelezen bericht door Kork112 »

Je hoeft niks te geloven 1 ding weet ik wel ik ga maandag pinnen en lekker een vakantieboeken ik krijg namelijk een lekker bedragje gestort. Lang leven de terugwerkende kracht regeltjes jammie nou .. Chatze allemaal en hup naar kreta de grieken helpen met het opvreten van jullie belastingcenten! Jaaaamieeeeee!

Gesloten