bprosman schreef:Heb je al eens gekeken wat er nog meer in de lucht zit bij je in de buurt ?
Met inSSIDer bijvoorbeeld.
2 of meer DNS'en hoeft geen probleem te zijn, sterker nog, in zakelijke netwerken zijn er wel meer.
Heb je keuze uit 2,4 of 5 GHz ?
Valt het signaal wel echt weg (te controleren met inSSIDer) ?
Is het op de PC waar het signaal wegvalt ? Zo ja die heeft wel de laatste nieuwe netwerk drivers ?
Alles al geprobeerd met InSSIDer. Keuze uit zowel 2,4 als 5 Ghz. Beide frequenties drama.
Bezit Mac. Inclusief meest recente drivers. Valt zowel weg op Mac als op Apple TV als op Sonos als op Apple Time Capsule (zowel bekabeld als draadloos).
. Ik heb aangegeven dat door de lengte van mijn woning (20m) ik problemen met het draadloos internet heb en het tv signaal
Als je dat VOOR Horizon al had waarom denk je dan dat het nu wel opgelost kan/zal worden ?. M.i wordt dat toch kabel trekken of router verplaatsen.
// Edit, lees nu je extra post, welk deel valt er weg , de LAN of de WAN kant ?
. Ik heb aangegeven dat door de lengte van mijn woning (20m) ik problemen met het draadloos internet heb en het tv signaal
Als je dat VOOR Horizon al had waarom denk je dan dat het nu wel opgelost kan/zal worden ?. M.i wordt dat toch kabel trekken of router verplaatsen.
// Edit, lees nu je extra post, welk deel valt er weg , de LAN of de WAN kant ?
Oude router stond bij voordeur waar kabel binnen kwam. Horizon staat centraler waardoor de 'hoop' was dat signaal in woning verbeterd zou worden. Dat was ook de verwachting van UPC medewerker tijdens informatie gesprek over Horizon. Echter signaal is beduidend zwakker vanuit Horizon box. Oude situatie helaas niet meer mogelijk doordat monteur van alles gewijzigd heeft en box geretourneerd is. Daarnaast zou ik dan geen internet (draadloos) hebben vanuit oude situatie naar Horizon box omdat het oude signaal daar te zwak voor is. Bekabeld levert identieke problemen op.
Dat laat mij denken dat de WAN kant wegvalt, is dat gecontroleerd ?.[/quote]
Hallo PBRosman, het kan toch niet zijn dat de klant zijn hele installaties en aansluitingen incl tv,s moet gaan controleren vanwege een misbaksel als Horizon, please keep your feets on the ground
Har06 schreef:Hallo PBRosman, het kan toch niet zijn dat de klant zijn hele installaties en aansluitingen incl tv,s moet gaan controleren vanwege een misbaksel als Horizon, please keep your feets on the ground
Euuhhhh Har, zekers jij zou moeten weten dat dit bij o.a. UPC de standaard retouropmerking is.
Heb mn buren nog steeds niet horen k*******n op Horizon, wellicht hebben zij mazzel want lees inderdaad genoeg problemen met dit apparaat.
Har06 schreef:Hallo PBRosman, het kan toch niet zijn dat de klant zijn hele installaties en aansluitingen incl tv,s moet gaan controleren vanwege een misbaksel als Horizon, please keep your feets on the ground
Euuhhhh Har, zekers jij zou moeten weten dat dit bij o.a. UPC de standaard retouropmerking is.
Heb mn buren nog steeds niet horen k*******n op Horizon, wellicht hebben zij mazzel want lees inderdaad genoeg problemen met dit apparaat.
ik weet niet waar Teun het over heeft, ik heb gelukkig niet met de regelmaat UPC aan de phone, men mogelijke probleempjes los ik per mail met de webcare op, verder dan een keer resetten kom ikzelf niet, waarom zou ik alles technisch moeten checken cq update cq nieuwe tv kopen om een box aan het functioneren te krijgen ????????? .
Har06 schreef:
ik weet niet waar Teun het over heeft, ik heb gelukkig niet met de regelmaat UPC aan de phone, men mogelijke probleempjes los ik per mail met de webcare op, verder dan een keer resetten kom ikzelf niet, waarom zou ik alles technisch moeten checken cq update cq nieuwe tv kopen om een box aan het functioneren te krijgen ????????? .
Har06 schreef:Hallo PBRosman, het kan toch niet zijn dat de klant zijn hele installaties en aansluitingen incl tv,s moet gaan controleren vanwege een misbaksel als Horizon, please keep your feets on the ground
Euuhhhh Har, zekers jij zou moeten weten dat dit bij o.a. UPC de standaard retouropmerking is.
Heb mn buren nog steeds niet horen k*******n op Horizon, wellicht hebben zij mazzel want lees inderdaad genoeg problemen met dit apparaat.
ik weet niet waar Teun het over heeft, ik heb gelukkig niet met de regelmaat UPC aan de phone, men mogelijke probleempjes los ik per mail met de webcare op, verder dan een keer resetten kom ikzelf niet, waarom zou ik alles technisch moeten checken cq update cq nieuwe tv kopen om een box aan het functioneren te krijgen ????????? .
Har, jij weet precies waar ik het over heb, laten we elkaar geen mietje noemen en ineens een selectief geheugen hebben.
Maar ik doel niet op jouw situatie thuis maar op de opmerking dat, ik quote:
het kan toch niet zijn dat de klant zijn hele installaties en aansluitingen incl tv,s moet gaan controleren
O.a UPC gebruikt deze opmerking veelvuldig en is daar niet de enige in. Er zijn tig topics waarin dit vermeld wordt.
Anyway, we raken offtopic......wanneer zal het end van de Horizon in zicht zijn
Har06 schreef:
ik weet niet waar Teun het over heeft, ik heb gelukkig niet met de regelmaat UPC aan de phone, men mogelijke probleempjes los ik per mail met de webcare op, verder dan een keer resetten kom ikzelf niet, waarom zou ik alles technisch moeten checken cq update cq nieuwe tv kopen om een box aan het functioneren te krijgen ????????? .
Je beruchte verleden komt je achterna Har
oeps wat zullen de buren hiervan zeggen De Horizon wordt nog steeds gepromoot, over een tijdje worden de huidige boxen eruit geknikkerd vrees ik
Horizon zal er m.i. ook echt niet uitgaan, en die kinderziekten, die verdwijnen vanzelf, jammer voor de instappers die er nu mee geconfronteerd worden.
bprosman schreef:Horizon zal er m.i. ook echt niet uitgaan, en die kinderziekten, die verdwijnen vanzelf, jammer voor de instappers die er nu mee geconfronteerd worden.
de klachten verdwijnen vanzelf als je bye bye zegt tegen UPC, je zult maar net met Horizon opgescheept zitten en er achter komen dat je nieuwe tv erniet geschikt voor is,erger wordt het als je huidige box het begeeft en je opgescheept wordt met de Horizon.
Webcare UPC laat niets meer van zich horen, hoe kan dat ???
bprosman schreef:Horizon zal er m.i. ook echt niet uitgaan, en die kinderziekten, die verdwijnen vanzelf, jammer voor de instappers die er nu mee geconfronteerd worden.
de klachten verdwijnen vanzelf als je bye bye zegt tegen UPC, je zult maar net met Horizon opgescheept zitten en er achter komen dat je nieuwe tv erniet geschikt voor is,erger wordt het als je huidige box het begeeft en je opgescheept wordt met de Horizon.
Webcare UPC laat niets meer van zich horen, hoe kan dat ???
Een nieuwe tv welke niet geschikt zou zijn voor de Horizon decoder ?? En welke zou dat dan zijn ??
Mn buren hebben een tv van enkele maanden oud met diverse toeters en bellen en werkt prima, kan me niet voorstellen dat de Horizon decoder niet zou werken op nieuwe tv's.
Als je huidige box / decoder stuk gaat lees ik nergens dat deze wordt vervangen door een Horizon decoder. Lijkt mij ook niet logisch opdat deze deeluitmaakt van een abo pakket.
bprosman schreef:Horizon zal er m.i. ook echt niet uitgaan, en die kinderziekten, die verdwijnen vanzelf, jammer voor de instappers die er nu mee geconfronteerd worden.
de klachten verdwijnen vanzelf als je bye bye zegt tegen UPC, je zult maar net met Horizon opgescheept zitten en er achter komen dat je nieuwe tv erniet geschikt voor is,erger wordt het als je huidige box het begeeft en je opgescheept wordt met de Horizon.
Webcare UPC laat niets meer van zich horen, hoe kan dat ???
Een nieuwe tv welke niet geschikt zou zijn voor de Horizon decoder ?? En welke zou dat dan zijn ??
Mn buren hebben een tv van enkele maanden oud met diverse toeters en bellen en werkt prima, kan me niet voorstellen dat de Horizon decoder niet zou werken op nieuwe tv's.
Als je huidige box / decoder stuk gaat lees ik nergens dat deze wordt vervangen door een Horizon decoder. Lijkt mij ook niet logisch opdat deze deeluitmaakt van een abo pakket.
Op de site van UPC staat een groot aantal TV merken met typenummers vermeld waarmee de Horizon niet coordineert, de buren van Teun hebben eerst die website bezocht of hadden toevallig massel ????.
Het abopakket met of zonder Horizon maakt weinig uit, ik vrees dat de oudere boxen straks niet meer beschikbaar zijn. Vanmorgen weer een reclamespot van UPC gezien
Laatst gewijzigd door Har06 op 03 jan 2013 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.