Pagina 4 van 4
Re: Wehkamp blundert!
Geplaatst: 05 apr 2013 23:10
door tenormin
Bob Schurkjens schreef:Ik geloof een week, maar dat weet ik niet meer precies. Je moet ook nooit spullen op afbetaling kopen bij Wehkamp. Je krijgt dan een BKR-registratie, betaalt een hoge rente etc.
Waarschijnlijk overbodig Bob, maar je ziet/leest toch wel dat je in de z*** word genomen!
Wehkamp Vertraging,
Re: Wehkamp blundert!
Geplaatst: 05 apr 2013 23:15
door Bob Schurkjens
Mijn zwam-alert stond uit maar ik kijk er nog wel even naar
Re: Wehkamp blundert!
Geplaatst: 05 apr 2013 23:19
door tenormin
Bob Schurkjens schreef:Mijn zwam-alert stond uit maar ik kijk er nog wel even naar
Voor even is het jammer dat je de PB uit hebt, kon je wel iets vertellen. Maar goed, wat niet is, is niet.
Re: Wehkamp blundert!
Geplaatst: 05 apr 2013 23:47
door WehkampVertraging
Hmm, alleen voor zo'n brief een week. Nou ik vindt dit echt schandalig, ik had die vrouw op dinsdag aan de lijn en ze zei dat die brief vandaag of morgen zal aankomen. Ik hoop dat ze de waarheid heeft gesproken. Maar met die rente dat wist ik niks over, mij maakt het niks uit. Ik wil dat ze Iphone wel opsturen met een accepgiro anders ga ik echt naar ze toe, ben het volkomen zat met Wehkamp.
. Maar ik dank uw zeer voor deze info ! Ik zal uw binnenkort zeggen hoe alles is afgelopen !
Re: Wehkamp blundert!
Geplaatst: 06 apr 2013 12:23
door Webcarewehkamp.nl
Graag wil ik wat meer duidelijkheid geven over de situatie. Als je hiervan gebruik wilt maken, kun je via e-mail (
[email protected]) jouw klantnummer of postcode en huisnummer en eventueel het forum, waarop je je klacht kenbaar hebt gemaakt, sturen.
Ik wacht jouw reactie af. Voor nu wens ik je een prettige dag.
Re: Wehkamp blundert!
Geplaatst: 06 apr 2013 13:10
door tenormin
fritspieters schreef:Graag wil ik wat meer duidelijkheid geven over de situatie. Als je hiervan gebruik wilt maken, kun je via e-mail (
[email protected]) jouw klantnummer of postcode en huisnummer en eventueel het forum, waarop je je klacht kenbaar hebt gemaakt, sturen.
Ik wacht jouw reactie af. Voor nu wens ik je een prettige dag.
Volgens mij hebben jullie nu een automatische "verklikker" die oplicht bij het woord WEHKAMP. Vroeger werd je echt geholpen,
aan de telefoon. Dan moest ik (ook) een mailtje sturen met mijn gegevens en kreeg dan een mail terug met het telefoonnummer van
Frits Pieters. Nu blijkt het per mail te blijven gaan en is menselijk contact (bijna) niet meer mogelijk. Jammer.