LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HD van KPN is geen HD

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Thevandermeij

Re: HD van KPN is geen HD

Ongelezen bericht door Thevandermeij »

@ kraaiennest

http://www.ipadclub.nl/40194/glashart-m ... ie-kijken/
De Glashart iPad-app is gratis te downloaden in de App Store, maar alleen te gebruiken door klanten met een abonnement bij Glashart of bij de lokale televisieproviders Concepts ICT, Ons Net Eindhoven, Ons Net Nuenen, Kick XL, Tweak, XMS, Solcon, Lijbrandt, Lijbrandt Telecom, Ons Brabant Net en Edutal.
Aan dit bericht kan je zien dat jullie TV krijgen van Glashartmedia (technocolor)
In de de voorbeeld kan je zien dat glashart wel echt HD levert dus hoge bitrate.

Het klopt dus dat jij kan zeggen dat HD TV over Glas ook echt scherp en Detail bevat.

kraaienest

Ongelezen bericht door kraaienest »

Bedankt voor deze info :wink:

mathhein

Ongelezen bericht door mathhein »

:( Ja alles klop zover wat Thevandermeij hier heeft gepost en is dacht ik glashelder :oops: mbt. de slechte kwaliteit die KPN levert.
Maar het allerslechtste nieuws is dan ook nog eens dat ook Glashard Media is overgenomen en dus volledig in handen is van KPN :evil: voorzover ik weet.
Als dit waar is en nu betekend dat ook hier het scenario wordt, KPN bepaalt .... :?: dan is er helemaal geen concurrentie meer over voor topkwaliteit TV beeld denk ik.
Hoe zou Vodafone hierop reageren en Ziggo :?: ook zij krijgen toch de Topkwaliteit ( tot nu toe ) van Glashard Media.
En eveneens Onsbrabantnet ( Edutel ) nog via Galshard Media streams, krijgt hier ook met het almachtige KPN te maken ( KPN maakt hier dus ook de dienst uit ).
Het zou niet slecht zijn als de media ( Radar e.a. ) hier eens uitgebreid aandacht aan zouden besteden.
Ik ben er dus voorstander van om dit alles veel meer ook via de media bekend te maken en hopelijk KPN te bewegen inderdaad via de Glasvezel ( technisch superieur ) perfect en hoogwaardig TV beeld in HD en SD te leveren zoals belooft.

D. Hanekamp

Ongelezen bericht door D. Hanekamp »

http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=6867

Gewoon een bevestiging van de topic hierboven lijkt me voor zich spreken.
Laatst gewijzigd door D. Hanekamp op 15 feb 2013 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Thevandermeij

Ongelezen bericht door Thevandermeij »

Een link posten zonder onderbouwing of info waar de link over gaat is inhoudelijk niet echt sterk.
Maar ik zal er toch op reageren.

Als KPN een bedrijf overneemt wil het nog niet zeggen dat het KPN is.
Er zijn genoeg bedrijven waar kpn eigenaar van maar die wel zelfstandig zijn waardoor Glashart nog steeds de diensten blijft aan bieden zoals deze nu zijn. waardoor er nog steeds verschil is tussen KPN en Glashart Content.

dat kpn eigenaar is van Glashart maakt het alleen nog maar pikanter dat KPN zijn eigen klanten niet Het goede Glashart product geeft.

Gesloten