LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Cable Guy

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Het zou ook vreemd zijn als alleen jullie opgeklopte leugens hier zouden mogen staan.
Het moet natuurlijk wel een beetje objectief blijven. Domme klanten die zelf niet weten hoe hun computer werkt, zijn dat niet. Die leggen de fout bij UPC.
Of mensen die hun administratie niet bijhouden, die geven de schuld aan UPC, wanneer zij na maanden niet te hebben betaald, opeens een paar maanden tegelijk moeten betalen. Dat wordt dan een "spookrekening" genoemd.
Het is maar goed dat wij hier ook ons woordje mogen doen. Anders zouden de normale mensen misschien gaan denken dat het echt een rommeltje bij UPC is.
En dat is dus niet zo! Er is gewoon een handvol dombo's die hier maar blijven emmeren over niets.

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

UPC heeft er een gigantische puinhoop van gemaakt. Maar gelukkig gaat meestal goed. Maar als je als klant eenmaal te maken krijgt met de UPC administratie dan pas merk je wat voor een puinhoop het is. Cable Guy, die duizenden plaatsingen van negatieve berichten van UPC zijn niet van mensen afkomstig die dat voor hun lol doen. Ik ken dan wel wat leuker sites!!!

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Cable guy, je pogingen om een weerwoord te bieden zijn erg dapper maar de cijfers zeggen toch anders. Voor elke klacht op internet die jij mij kan noemen over bijvoorbeeld xs4all, noem ik jou een heel forum met klachten over upc. Zijn jullie klanten dan zoveel dommer dan de xs4all klanten?
En pas op met de oorzaak in eerste instantie bij de klant te zoeken. Dat probeerde je collega pas ook met zijn 151 bits en bytes en die ging daar ook gelijk genadeloos mee voor schut. En dat is dan zo ongeveer het nivo bij upc.
Nee, upc heeft zijn zaakjes nog lang niet op orde, en je kan proberen dat hier te ontkennen zoveel je wilt, maar de klant weet beter.

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

[...]En pas op met de oorzaak in eerste instantie bij de klant te zoeken. Dat probeerde je collega pas ook met zijn 151 bits en bytes en die ging daar ook gelijk genadeloos mee voor schut. En dat is dan zo ongeveer het nivo bij upc. [...]
Dat deze klant maar 151 Kbits/s haalt, heeft waarschijnlijk te maken met allerlei rotzooi zoals virussen en advertentieprogramma's die ongemerkt meedraaien en de snelheid negatief beïnvloeden.
Je moet ook een goede virusscanner hebben en niet allemaal troep op je pc laten zetten. Dit kun je bijvoorbeeld voorkomen door niet naar bepaalde pornosites e.d. te gaan.

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

erg leuk geprobeerd gable guy dat het aan de klant ligt, maar moet je teleurstellen daar ligt het meestal niet aan, dus mij zal je ook niet horen zeuren over voorrijkosten want die heb ik nog nooit hoeven betalen, het ligt gewoon aan het feit dat UPC nog nooit van onderhoud heeft gehoord, en zoals je weet gaat ouwe zooi vaker stuk naar nieuwe, al hoewel je werkt bij UPC dus zal het wel niet weten :?

Cable Guy

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Ik denk toch echt wel dat wij bij UPC een beter zicht op de problemen hebben dan dat jij dat hebt.
Waar haal je al deze onzin vandaan wijsneus?
Krijg jij telefoontjes van Dombo's die niets snappen dan? Of gaan die mensen die een probleem met ons hebben naar jou bellen dan?
Ik dacht het niet.
Jouw mening is gebaseerd op de leugens van een select groepje mensen die hier de hele tijd onder verschillende namen zitten te posten.

silas
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 mar 2004 17:38

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door silas »

Cable Guy, krijg jij dombo's aan de lijn als je uPC belt of Intrum Justitia die in opdracht van UPC handelt. 6 maanden doen over een simpel overzicht. 1,5 jaar doen overhet afhandelen van een opzegging. 3 jaar over het beantwoorden van een vraag. Do you?

Cable Guy

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Misschien is het je ook al opgevallen dat er op fora waar je echt moet inloggen met een code, zodat je niet steeds onder een andere naam kan schrijven, stukken minder klachten over UPC zijn.
Hoe zou dat toch komen??
Zoals ik al zei, er zijn hier misschien in totaal 5 mensen die steeds weer zitten te klagen onder een andere naam.
En ja, UPC heeft nu eenmaal veel meer klanten dan een bedrijfje als XS4all, dus misschien gaat er dan ook wel iets vaker wat fout. Dat lijkt me logisch.
En UPC levert ook iets meer diensten dan xs4all, wellicht heeft dat er ook nog mee te maken. Als je maar 1000 klanten hebt of zo, dan kan je nooit meer dan 1000 fouten maken, dat is niet zo'n kunst.
En doe sowieso niet net of er nergens wordt geklaagd over ADSL providers, daar staan ook hele fora mee vol, en nogmaals: terwijl die veel minder klanten hebben dan UPC en terwijl ze zich maar met 1 ding hoeven bezig te houden namelijk ADSL.

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Truus Excuus.
Ja dat is nou wat je noemt een goed weerwoord!
Jij bent echt geen Dombootje, dat heb je nu wel bewezen. :?

silas
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 mar 2004 17:38

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door silas »

Bedankt.

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

Misschien een leuke tip voor UPC, stuur je medewerkers eens naar een klantvriendelijkheids cursus

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

Grin cable guy je hebt helemaal gelijk met je stelling over inlog sites, daar komen veel minder mensen zeuren over UPC.........
Toch wil ik je hartelijk feliciteren met de 2e plaats op de klachten top 3 van kassa online.............
Ohhhh jee daar moet je inloggen......................... oeps...................... :lol: :lol: :lol: :lol:

Cable Guy

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Net zo goed alsdat kleine bedrijfjes als xs4all minder fouten kunnen maken omdat ze minder klanten hebben, is de kans dat ze in zo'n top 3 komen ook erg klein, net als het aantal klanten dat ze hebben.

Cable Guy

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Oeps!

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

leuk bedacht, dus zoals jij het zegt moeten alle grote bedrijven die landelijk werken in deze lijst staan, en de kleintjes niet....... ff kijken geen kpn, geen bank (zelfs niet die zooi van scheringa), geen supermarkt, maar UPC die niet eens landelijk is staat op 2..............
Net als alle andere kabelmaatschappijen komen ze zeer regelmatig in de lijst voor, gewoon omdat ze jaren hebben gedacht dat ze met hun monopolie positie in hun regio van niemand iets te vrezen hadden...... dus de boel lekker verwaarlozen, geen enkele aandacht voor de klant, want die zijn alleen maar lastig want lopen te klagen dat hun verbinding er weer eens uitknalt...... en weet je wat dan echt laf is, is dat als je aan de desbetreffende helpdeskmadewerker vraagt naar zijn naam omdat hij zeer onbeschoft is gewoon de verbinding verbreekt...... ach zal jij wel zijn omdat je hier weer een stukje moest schrijven......

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

oeps[/quote]

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

vooral zo doorgaan dan verdwijnt UPC vanzelf uit die lijst omdat ze geen klanten meer over hebben...............................................

Cable Guy

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Wat dat onbeschoft zijn betreft: daar zal je jezelf wel mee bedoelen. Ik ben dus nooit onbeschoft en altijd beleefd. Hoe ik heet hoef ik niet bekend te maken. Je hebt altijd van die gekke idioten die je dan gaan stalken omdat ze niet zo snugger zijn de fout bij hunzelf te zoeken.
En zoals ik al zei: de klanten die we hebben nemen alleen maar steeds meer diensten bij ons af, dus dat gaat ook wel lekker.

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

hahahahaahaha tuurlijk we gaan met zijn allen kabeljongetje stalken..... denk ff na joh, normaal neem je op met je naaml...... hahahaaha kablejongetje stalken.... man ik wil je helemaal zien, ben veel te bang dat ik medelijden met je krijg.............. beetje achter het bedrijf staan waar je werkt kan ik waarderen hoor, maar zoals jij reageerd is echt belachelijk..... maar ja met al die tevreden klanten zullen ook alle schulden van UPC wel als sneeuw voor de zon verdwijnen....... en ehhhh meer diensten afnemen????? word ik daarom elke week gebeld of ik niet meer diensten af wil nemen van UPC??????? als ze zich zelf met zulke grote getalen aanmelden zullen jullie dat ook wel niet aankunnen net als die zogenaamde snelheidsverhoging........

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Cable Guy,

Ook ik ben een helpdeskmedewerkertje bij een ander bedrijf. Als wij op internet op een openbaar forum zo achterlijk gaan zitten praten over onze klanten dan kunnen we zwaaien naar onze baan.
Moet je toch ook kunnen toegeven dat UPC daar niet mee zit wat toch een kwalijke zaak is.
Je kunt hier wel anoniem zitten posten maar er zijn altijd mensen die weten wie je bent dus ga zo door en dan ben je je baan kwijt...

Door mijn werk weet ik ook wel dat veel zaken die 'mis' gaan ook aan de klant te verwijten zijn maar de manier waarop jij je uit bewijst mij dat je toch best wel een gefrustreerd persoontje bent.

Zo, dat wou ik even kwijt!

Mensen, niet iedere helpdeskmedewerker is dom of onkundig!!!!

Prettig pasen allemaal!!! :lol:

Gesloten