mensen even voor de goede orde,
het gaat mij niet om het geld ik wist dat het niet goedkoop was.
vindt de koffie gewoon veel beter een lekker bakkie heb ik wel wat centjes voor over.
vindt alleen de service slecht voor een apparaat wat niet goedkoop is.
en ik wil niet om de week dat ding ontkalken die cyclus duurt 45 minuten.
dan wil ik ook arbeidsloon van philips voor het onderhoud haha
iemand ervaring met sarista Senseo?
na 2 weken al calc clean
schoongemaakt na 2 dagen weer calc clean?
a 13€ een fles kost mij dat bijna 700€ per jaar aan onderhoud
Als de Sarista nieuw is moet deze iets vaker ontkalkt worden. Daarna is het ongeveer elke maand, afhankelijk van de waterhardheid en het gebruik natuurlijk. De officiele Sarista ontkalker is trouwens wel erg duur. Ik gebruik gewoon Eccellente Snelontkalker.
15 februari opgehaald en nu is hij terug mijn sarista.
de software is uitgevoerd en een servicebeurt.
3 weken mijn bakkie pleur gemist nu ff afwachten wanneer het calcclean,
lampje weer aangaat.
weet wel wat er is veranderd ik gebruik dezelfde kopjes als,
3 weken geleden maar krijg nu maar een half bakje.
en nee ik kan niks in of afstellen philips heeft een sofware update toegepast,
of met andere woorden ze hebben de watertoevoer afgeknepen hahahaha
dank je wel philips voor halve bakjes koffie denk dat het nu 2x langer duurt voor ,
het calclean lampje gaat branden dus toch maar naar de nespresso.
nee zit er niet op ook al was dat,
wel zo neemt niet weg dat de kopjes nu half gevuld zijn.
een volle kan is nu een halve kan, ik maak de koffie op, en de vuilnisbak in dat rotding,
want de koffie is nu te sterk
volgens de klantenservice is een software update de enige optie.
dus philips is er klaar mee.
misschien een waterkoker kopen van PHILIPS en dan de kopjes aanvullen tot een drinkbaar niveau.
miskoop van het jaar gr bert
hoofdstuk 2
krijg nu het reservoir niet meer open.
dus weer geen koffie zetten.
heb ik een maandag morgen machine?
of is dat ding gewoon te hoog gegrepen voor philips.
philips heeft trouwens er zelf ook geen vertrouwen meer in.
mijn nichtje werk bij de marskramer en haar vestiging heeft een brief gekregen.
dat alle sarista,s terug moeten wegens een mechanische fout in het systeem.
philips noemt het een software update?
We wilden even benadrukken dat dit niet gaat om een mechanische fout, maar om een verandering van de instellingen. In de mailing staat juist dat het geen technisch defect is, maar een verbetering aan de machine.
Stuur gerust een privebericht voor verdere vragen. Yaden3107, we helpen je hier graag mee. Mocht je dit willen, stuur je dan je gegevens even via een privebericht?
yaden3107 schreef:philips heeft trouwens er zelf ook geen vertrouwen meer in.
mijn nichtje werk bij de marskramer en haar vestiging heeft een brief gekregen.
dat alle sarista,s terug moeten wegens een mechanische fout in het systeem.
philips noemt het een software update?
Nou maar afwachten wie er jokt: Philips_Care of je nichtje
in de brief staat afstelling loopwerk.
mijn nichtje heeft geen sarista.de mijne word dinsdag,
weer opgehaald hoop dat ze hem kwijtraken.
nesspresso gehaald van krups.
maar de koffie van sarista is 1000x beter.
ook ik heb zo ding gekocht
sinds een maand gaat om 2 dagen het calcclean programma branden
nu sinds een week maalt die de bonen niet meer
en dan bel je met philips er over en ja hoor het standaard antwoord: u word terug gebeld
das nu meer dan een week geleden en dfan bel je weer en dan durven ze nog zelfs te zeggen ja u bent gebeld in het weekend
dus die service bij philips is echt geweldig!!!!!!!!!
sarista weer terug van weg geweest na 3 dagen krijg ik de beanfunnel,
er niet meer af apparaat geeft aan dat hij leeg is maar er zit echt een volle op.
philips gaat mij een nieuw apparaat sturen ben benieuwd hoelang deze het ,
gaat volhouden
........... nou, ik ben er dus inmiddels ook helemaal klaar mee, het water loopt er nu aan de onderkant uit in plaats van in het kopje, ik zal (na lezen van jullie reacties, bedankt) morgen maar eens even naar de marskramer hobbelen........ wat een p ... apparaat... thuis heb ik gelukkig een gewone senseo, die p.. sarista staat op kantoor....... mochten jullie interesse hebben, ik houd jullie op de hoogte .