Ik vind het niet overbodig om iemand aan te spreken op iets wat hij/zij tegen mij zegt, waar ik niet van gediend ben. Sommige opmerkingen zijn misschien net niet in de gedragsregels te vinden, maar ik wil ze niet tegen me gezegd hebben. Dat zeg ik diegene dan zelf wel, dat hoeft de mod. niet voor mij te doen.weetnietveel schreef:Sombody en chocomelk dat is onzin! Op school zitten kinderen die nog niet alles weten en dus moeten leren, dat is normaal. Hier zitten volwassenen die behoren te weten hoe je op een forum met elkaar moet omgaan! Er zijn een paar simpele gedragsregels die je al vertellen wat er van je wordt verwacht Je hoeft daarom niet iemand aan te spreken op zijn gedrag! Totaal overbodig!
Houdt diegene zich er niet aan, waarschuw ik niet nog een keer, dan maak ik wel een melding.
Die simpele gedragsregels interpreteert iedereen weer anders, in principe vind ik (maar iedereen bezondigd zich wel eens aan z'n eigen principes) dat ieder forumlid voor zichzelf op kan komen. Iedereen weet zelf wel wat hij wel of niet wil accepteren.
TS, voor iemand hier z'n probleem neerlegt, kan er ook eerst gelezen worden. Hier op dit forum maar ook verder op het net. Is het probleem bekend, wat is er al over geschreven, wat kan ik zelf vinden dmv googelen.
Alvorens hier te schrijven, kun je je inlezen om te zien wat je hier kunt verwachten. Als je alleen maar gelijk wilt hebben, aan het handje genomen wilt worden, binnen no-time een pasklare oplossing voorgeschoteld wilt krijgen zonder zelf ergens moeite voor te hoeven doen, moet je hier niet zijn.
Wie verwacht dat iedereen hier altijd politiek correct is, is zelf niet menselijk.