Wanneer een draadloze verbinding blijft wegvallen heeft dit doorgaans te maken met externe factoren, zoals storingsbronnen, muren of de combinatie tussen modem en computer. Het is in dit geval lastig te beoordelen, maar het modem is hierbij uitgesloten.D44ntje schreef:geeeeeeeeeeeeen idee...
Het is aangesloten zoals hoort,wel met een uitgebreidere modem nu maar ze heeft alleen vast bellen en internet,op deze modem zit een mogelijkheid om tv aan te sluiten.
ik zie 1 oplossing,contract verscheuren zonder afkoopkosten dan kan ze ergens anders internet nemen die wel geven wat ze bieden.
Ik heb Tele2 en woon op 2 stappen afstand van haar en bij mij werkt het prima,betere service en ze zijn toch wat klantvriendelijker daar maar dat is mijn mening/ervaring.
In dit geval ga ik met de oplossing mee en zal ik kosteloos het contract beëindigen, zodra er een nieuwe aanvraag gedaan is, lees ik dit graag zodat de data op elkaar afgestemd kan worden.
Dat heeft elkaar waarschijnlijk gekruist, er wordt wel degelijk contact met je opgenomen om een afspraak in te plannen. Ik zal vandaag proberen een terugkoppeling te krijgen van de planning.goost schreef:Krijgen we vanmorgen te horen dat een guidionmonteur komt , Krijgen we 's avonds om om 8.47 ineens een smsje dat het probleem opgelost is (?). We zullen de logs erop checken. Ik hoop morgen toch even nog te horen wat dan idd het probleem was. Zal ik je dan laten weten, misschien helpt het je moeder ook ergens.
Henk