LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] The Vacation Store
Re: The Vacation Store
Ondanks het feit dat ik al geruime tijd geleden via de website http://www.infofilter.nlheb aangegeven verschoond te willen blijven van opdringerige telefonische verkooppraat en zgn. enquête's, trekt TVS zich daar niets van aan.
jammer van al die negatieve berichten over the vacationstore want tot nu toe heb ik er alleen maar goede ervarigen mee.na aanschaf ben ik lekker een weekje naar spanje geweest(tenerif) en in mei ga ik mnn droomcruise maken naar hawai.door dit vacantie pakket id die droom mogelyk gemaakt.tot nu toe alleen maar lof over de vacation store
ik ben er zeer bly mee en dat wilde ik even laten weten
jeroen en pascale bosmans
ik ben er zeer bly mee en dat wilde ik even laten weten
jeroen en pascale bosmans
hoi kritische lezers
Ik ben vanmiddag in breda geweest naar zon presentatie van the vacation store.Het kwam voor my zeer proffessioneel en duidelyk over en ze waren zeer vriendelyk.Na een prettige uitleg over hun pakket lieten ze my duidelyk alle voordelen zien.we waren zeer enthoussiast maar helaas konden we t ons niet financieel veroorloven.ondanks dat we niet kochten kregen we toch een gratis verblyf mee van een weekje in spanje.Zeer attent................
We werden vriendelyk uitgezwaaid en t kwam ons zeer prettig over ondanks dat we geen klant zyn geworden.
wy snappen niet goed waarom er van die negatieve berichten staan.
Wy vonden t in breda zeer gezellig en we kunnen t iedereen aanbevelen
S Woudstra
Den Bosch
Ik ben vanmiddag in breda geweest naar zon presentatie van the vacation store.Het kwam voor my zeer proffessioneel en duidelyk over en ze waren zeer vriendelyk.Na een prettige uitleg over hun pakket lieten ze my duidelyk alle voordelen zien.we waren zeer enthoussiast maar helaas konden we t ons niet financieel veroorloven.ondanks dat we niet kochten kregen we toch een gratis verblyf mee van een weekje in spanje.Zeer attent................
We werden vriendelyk uitgezwaaid en t kwam ons zeer prettig over ondanks dat we geen klant zyn geworden.
wy snappen niet goed waarom er van die negatieve berichten staan.
Wy vonden t in breda zeer gezellig en we kunnen t iedereen aanbevelen
S Woudstra
Den Bosch
beste gast
wat een negatieve instelling als ik jou was zou ik maar snel op vacantie gaan,word je misschien vrolyker van.
ik heb een tip voor je :THE VACATION STORE
wat een negatieve instelling als ik jou was zou ik maar snel op vacantie gaan,word je misschien vrolyker van.
ik heb een tip voor je :THE VACATION STORE
Nou nee dank u wel ! Ik ga liever met jn reisorganisator weg ,daar gaat het altijd goed mee en hoeven we niet naar die onzin verhalen te luisteren.Maar daar heb ik nooit last van.We zijn gelukkig nooit benaderd door die club.
Vraag aan Woutstra! U geeft hier een tip, maar waarom gaan jullie niet met ze in zee dan? Of heb je die "gratis" week gekregen om hier reklame te maken? Ga toch fietsen!
Nou, dan ga ik nog liever fietsen, dan met die zooi op vakantie te gaan!
Nou, dan ga ik nog liever fietsen, dan met die zooi op vakantie te gaan!
beste gast,
myn stelling is:wat je geeft ,kryg je..................
dus in jou geval,geef je negatieviteit dan ontvang je alleen maar nare dingen
Sta je open voor leuke nieuwe ervaringen dan kryg je die ook
misschien moet je toch maar een vacantie boeken maar niet by the vacationstore want zitten ze niet te wachten op negatieve mensen zoals jou
succes
myn stelling is:wat je geeft ,kryg je..................
dus in jou geval,geef je negatieviteit dan ontvang je alleen maar nare dingen
Sta je open voor leuke nieuwe ervaringen dan kryg je die ook
misschien moet je toch maar een vacantie boeken maar niet by the vacationstore want zitten ze niet te wachten op negatieve mensen zoals jou
succes
Precies. Wel op jou zeker?
ik hoef hier helemaal niet over na te denken. Ga liever niet, dan met zo,n oplichtersbende.
ik hoef hier helemaal niet over na te denken. Ga liever niet, dan met zo,n oplichtersbende.
Nou Woudstra ik heb die club niet nodig en jij schijnbaar wel. Het is maar waar je vertrouwen in hebt.En zeker niet in die club,en wel in mijn touroperator
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Met verbazing las ik deze klachten over tvs ,want ik heb 2 jaar geleden zon pakket aangeschaft en ik ben inmiddels al 4 weken weg geweest.
Myn ervaring is dat alles perfect is en ik heb nu vacanties geboekt die ik anders niet kon veroorloven.Daarom reageer ik hierop want ik vind dit niet terecht,maarja we weten allemaal dat je wel de zogenaamde slechte ervaringen hoort,maar nooit de goede.
bydeze,tvs bedankt voor t mogelyk maken van mn droom vacanties
ga zo door
piet koudijzer
hoofddorp
Myn ervaring is dat alles perfect is en ik heb nu vacanties geboekt die ik anders niet kon veroorloven.Daarom reageer ik hierop want ik vind dit niet terecht,maarja we weten allemaal dat je wel de zogenaamde slechte ervaringen hoort,maar nooit de goede.
bydeze,tvs bedankt voor t mogelyk maken van mn droom vacanties
ga zo door
piet koudijzer
hoofddorp
Goh, wel toevallig dat Koudijzer en Woutstra dezelfde y op hun toetsenbord hebben. Schrijfstijl wil soms wel wat zeggen. Maar geeft niks hoor, droom lekker verder.
Wij gaan nog WEL steeds naar het vertrouwde reisburo.
Wij gaan nog WEL steeds naar het vertrouwde reisburo.
Nu zie ik dat ook sun. En waarom toch!!Ik ga maar liever doen wat ik altijd doe en dat is naar mijn touroperator.Daar kan ik altijd van op aan en al menig jaartje.En mijn droom is ,Ik kom altijd aan waar ik wil zijn.
En dat mag er wezen.!
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
En dat mag er wezen.!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
beste gast en sun,
misschien kunnen jullij samen op vacantie gaan maar laat me dan wel weten waar naar toe want dan kan ik iedereen waarschuwen om niet by jullie in de buurt te komen.jammer van die vacanties dan.
het leven is leuk ,geniet ervan in plaats van al die ellende van jullie te spuien
ik wens jullie succes maar ik gan genieten van mijn vacantie via tvs
piet
misschien kunnen jullij samen op vacantie gaan maar laat me dan wel weten waar naar toe want dan kan ik iedereen waarschuwen om niet by jullie in de buurt te komen.jammer van die vacanties dan.
het leven is leuk ,geniet ervan in plaats van al die ellende van jullie te spuien
ik wens jullie succes maar ik gan genieten van mijn vacantie via tvs
piet
Geachte Woudstra,
Ik heb 4 jaar geleden ook een pakket aangeschaft,heette toe Anfi.
Prachtige accomodaties gezien maar ontzettend lastig met boeken
Ik ben sinds kort toch weer met een pakket in zee gegaan, hetzij met enige twijfel.
Zij hebben nu zelfs een eigen boekingskantoor waardoor mij dat beter geregeld leek.
En ik moet zeggen dat ik de eerste week zeer tevreden was
Ik zat in Zuid Spanje.prachtige accomodatie en de ticket prijzen vielen ook mee.
Nu heb ik nog 5 weken tegoed en ik moet zeggen dat als het op deze voet verder gaat ben ik zeer tevreden.Ik hoop ook dat er meer mensen zijn die deze mening delen.Want als ik al deze negativiteit lees,zou je haast denken dat ik de enige was die het naar mijn zin heeft bij TVS.
Ik heb 4 jaar geleden ook een pakket aangeschaft,heette toe Anfi.
Prachtige accomodaties gezien maar ontzettend lastig met boeken
Ik ben sinds kort toch weer met een pakket in zee gegaan, hetzij met enige twijfel.
Zij hebben nu zelfs een eigen boekingskantoor waardoor mij dat beter geregeld leek.
En ik moet zeggen dat ik de eerste week zeer tevreden was
Ik zat in Zuid Spanje.prachtige accomodatie en de ticket prijzen vielen ook mee.
Nu heb ik nog 5 weken tegoed en ik moet zeggen dat als het op deze voet verder gaat ben ik zeer tevreden.Ik hoop ook dat er meer mensen zijn die deze mening delen.Want als ik al deze negativiteit lees,zou je haast denken dat ik de enige was die het naar mijn zin heeft bij TVS.
Beste Piet Koud(brrrrrr)ijzer.
Genieten doen wij altijd al. Ook zonder dat we op vakantie zijn.
Dus, hou maar op met uw REKLAME, want alleen naievelingen trappen hier nog in!
Genieten doen wij altijd al. Ook zonder dat we op vakantie zijn.
Dus, hou maar op met uw REKLAME, want alleen naievelingen trappen hier nog in!
Gast,
Je geniet al zeg je?
Is dat mensen afzeiken?.Ga eerst eens op vakantie met TVS en lever dan gegronde commentaar
Je geniet al zeg je?
Is dat mensen afzeiken?.Ga eerst eens op vakantie met TVS en lever dan gegronde commentaar
Gast,
Negatieve reclame verboden?
Stop maar met praten dmv dit forum,want je straalt een en al negativiteit uit.
Geloof me,ook bij de "bekende reisorganisaties"is het niet altijd rozegeur en maneschijn
Vandaar dat ik TVS geprobeerd heb en ik ga nog steeds met hen op vakantie naar volle tevredenheid
Negatieve reclame verboden?
Stop maar met praten dmv dit forum,want je straalt een en al negativiteit uit.
Geloof me,ook bij de "bekende reisorganisaties"is het niet altijd rozegeur en maneschijn
Vandaar dat ik TVS geprobeerd heb en ik ga nog steeds met hen op vakantie naar volle tevredenheid