Zodra je op
http://www.telfort.nl belangstelling toont voor het alles-in-1-basispakket beland je op de pagina
http://internetshop.telfort.nl/alles-in-1-basispakket/.
Op dit scherm vind je tot mijn verrassing zowel onder “Internet, TV & bellen” (links) als onder “Jouw Pakket” na “Nu bestellen” (rechts) de doorverwijzing “Overstapservice”.
Klikt u op de links geplaatste doorverwijzing, dan legt Telfort uit dat Ziggo en UPC door u zelf moeten worden geïnformeerd over de overstap. Dat doet Telfort niet voor u. Voor andere TV-abonnementen doet Telfort dat kennelijk wel.
Bent u, zoals ik, wat meer rechts georiënteerd op webpagina’s, dan leest u de rechtse informatie over overstapservice. Daar is de informatie veel minder uitgebreid. TV lijkt in het geheel niet bij de overstap betrokken, er wordt met geen woord over gerept.
Mijn eigen ervaring was dat de overstap van de TV (begin juni) van KPN naar Telfort niet door Telfort werd geregeld. Ik heb onder meer daarover in augustus met Henk van Telfort Webcare gesproken. Hij toonde zich overtuigd van de wenselijkheid van verbetering van de informatie over de “Overstapservice”.
Misschien heeft dat geleid tot verandering van de linkse informatie over de “Overstapservice”. Dat weet ik niet zeker, die heb ik nooit eerder gelezen. Het lijkt mij dat dan toch ook de informatie aan de rechterkant moet worden bijgewerkt. En overstappen TV van KPN naar Telfort, hoort dat nu sinds kort wel of niet tot de Telstar "Overstapservice" ?