Nee Alicia, dat doe ik niet, maar waar ik ziek van wordt is die so-called weldoeners zoals die door ozzy vertegenwoordd worden.
Ik ga er maar mee kappen op dit forum. Het wil maar niet tot jullie botte hersens doordringen dat ik ook een gedupeerde ben. Maar ja, wat kan je verwachten van mensen die dezelfde stomme idiote fouten gemaakt hebben als ik.
Het enige dat ik wilde was een oplossing aanbieden, stelletje azijnpissers
Mensen we kunnen deze discussie nog heel lang blijven voeren... ik heb contact gezocht met ze... een keurige mail ontvangen met een formulier... deze heb ik ingevuld en teruggestuurd... we zullen horen waar ze mee komen... zoals beloofd ik hou jullie op de hoogte...
EDIT:
Zojuist even op google gezocht naar "Effectenleaseprobleem."
Internet's beste zoekmachine vindt niets met deze term, terwijl ozzy er wel met zoeken kwam.....
****, deze was aan mijn aandacht ontsnapt. Ik wordt toch al overal van beschuldigd dus dit kan er ook nog wel bij. Kijk ff op http://beleggen.pagina.nl. Niet iedereen zoekt via google.
Laatst gewijzigd door ozzy op 11 feb 2004 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Hé prutvogel, je komt hier net als ozzy, alicia en die ...52 ook al precies 2 dagen.
Kunnen jullie deze interessante discussie niet ergens anders gaan voeren, het wordt vervelend dat jullie dit steeds bovenin willen hebben!
Inhakend op je reactie, een korte toelichting, los overigens van het feit of jij er al dan niet vanuit gaat dat ik alles beter zou weten... Voornoemde veronderstelling is wat dat betreft geheel voor eigen rekening en beslist geen objectieve voorstelling van zaken inzake wat ik al dan niet placht in te brengen waarvan akte! Diegene in here die mij kennen, of mijn stukken begrijpen dit wel.
Het doet mij goed om te zien dat je erkend dat een bepaalde opleiding niet in relatie hoeft te staan met de beroepsuitoefening. Datgene wat je vervolgens zelf steld is een assumptie die dan ook subjectief te noemen is.
Los van het bovenstaande blijft het nog steeds vreemd dat je je zo focust op je vooropleiding en al helemaal het vermelden van je, al dan niet verkregen/behaalde, titulatuur. Dit roept bij mij, en anderem, overigens enkel en alleen meer vraagtekens op. Overigens ter jouwer informatie bevinden zich onder de gedupeerden ook academici, dus je hoeft je hieromtrent voor zover dit het geval was, niet te schamen.
Inzake de (mogelijke) discussie over de Hogeschool waaraan je gestudeerd hebt, je hebt geheel en al gelijk. Misschien is het kwaliteitsniveau momenteel wel van dien aard dat dit zichzelf overstegen heeft.
Last but not least, om in de lijn van dit topic te blijven, vind ik, en met mij klaarblijkelijk velen anderen, het bijzonders vreemd dat een ing. zoals jij, ons subjectief, pogende op een objectieve manier, te koppelen aan diegene, de financiele instelling, die jou geholpen heeft.
Beter ware, en is, het om de gedupeerden hier zelfstandig over te laten oordelen, denk je ook niet?!