LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Kletscorner - december 2013
Re: De Kletscorner - december 2013
rozemarijntje, ik heb je een PB gestuurd.....
Ga je me nu al jaloers maken .trail46 schreef:rozemarijntje, ik heb je een PB gestuurd.....
Vooruit dan, jij ook 1.
nou ja zeg.....ben ik effe weg zitten jullie met z'n allen meteen met elkaar te daten.....
-
ja je mist wat isabel
Uhhh nee hoor Isabel, het is alleen maar Tenormin en Trail hoor.Isabel1 schreef:nou ja zeg.....ben ik effe weg zitten jullie met z'n allen meteen met elkaar te daten.....
Nou nou nou Tenormin dat gaat wel erg snel bij jou zeg.....nog aan het daten entenormin schreef: Nou, ze gaan weer eens kijken hoe de baby eruit ziet , moet echo laten maken. Als ze zien wat het is laat ik het over 2 weken wel weten. Kom ik ook eens in de krant; tenminste, als het natuurlijk zo is
dan al moeten kijken na welk geslacht de baby is.
(grapje hoor)
-
hihih sorry hij is wel leuk....Chocomelk schreef:Nou nou nou Tenormin dat gaat wel erg snel bij jou zeg.....nog aan het daten entenormin schreef: Nou, ze gaan weer eens kijken hoe de baby eruit ziet , moet echo laten maken. Als ze zien wat het is laat ik het over 2 weken wel weten. Kom ik ook eens in de krant; tenminste, als het natuurlijk zo is
dan al moeten kijken na welk geslacht de baby is.
(grapje hoor)
Nee isabel,ik date niet hoor!! Dit kruidje heeft al een kruid
Wie kent deze nog?
http://www.youtube.com/watch?v=pOIzXiceauw
Moest er aan denken toen ik een beetje hier (niet op het kletstopic, maar elders op het forum) aan het rondlezen was.
http://www.youtube.com/watch?v=pOIzXiceauw
Moest er aan denken toen ik een beetje hier (niet op het kletstopic, maar elders op het forum) aan het rondlezen was.
ik heb zin in morgenavond
Sinterklaasviering ?Isabel1 schreef:ik heb zin in morgenavond
In: over de knie bij Piet en slaag met de roe?Isabel1 schreef:ik heb zin in morgenavond
hahaha, nou nee dat hoop iktoch niet zeg, ik ben heel braaf geweest
maar inderdaad, morgen sinterklaas met de kindjes in het ziekenhuis, en dat is echt super leuk (niet leuk omdat die kindjes in het ziekenhuis liggen natuurlijk, maar leuk omdat sinterklaas komt)
maar inderdaad, morgen sinterklaas met de kindjes in het ziekenhuis, en dat is echt super leuk (niet leuk omdat die kindjes in het ziekenhuis liggen natuurlijk, maar leuk omdat sinterklaas komt)
Ow dat is wel superleuk ja voor de kinderen die in het ziekenhuis liggen,
leuk dat er daar ook aan ze gedacht word en dat er sinterklaas komt.
Superdeluxe, geweldig gewoon.
Dan hebben de kinderen even iets anders aan hun hoofd en zijn ze even afgeleid
van alles.
leuk dat er daar ook aan ze gedacht word en dat er sinterklaas komt.
Superdeluxe, geweldig gewoon.
Dan hebben de kinderen even iets anders aan hun hoofd en zijn ze even afgeleid
van alles.
ja is ook echt leuk, doen we samen met de clinic clowns en die kunnen dat echt heel leuk.
is ook goed voor die kids, want ze missen eigenlijk al zo ontzettend veel van het 'kind zijn'
maar ik heb er in elk geval zin in, cd met sinterklaasliedjes zit in de tas, dus we kunnen er tegen aan
is ook goed voor die kids, want ze missen eigenlijk al zo ontzettend veel van het 'kind zijn'
maar ik heb er in elk geval zin in, cd met sinterklaasliedjes zit in de tas, dus we kunnen er tegen aan
Leuk Isabel, geniet er van !
-
Oh dat is wel heeeel leuk isabel!!!!
Geniet ervan,ik kan ervan genieten als die kindjes hun ziekte heel even kunnen vergeten!!!!
@ jolijn oohhhhhhh jij,,,oeh jij bent erg....mmmm misschien jij over de knie...
Ihihihihih
Geniet ervan,ik kan ervan genieten als die kindjes hun ziekte heel even kunnen vergeten!!!!
Ihihihihih
Ik denk....dat Jolijn gewoon mee wil in die zak naar Spanje toe.rozemarijntje schreef:
Ihihihihih
Trail je moet beginnen met [img]