Jolijn schreef:Chocomelk schreef:Jolijn schreef:Is er al eens onderzoek gedaan naar welke mensen -zoveel mogelijk- 24/7 boodschappen doen (cq winkelen)?
Gezinssituatie, werk enz.?
Geen idee Jolijn.
We zouden hier op dit topic kunnen beginnen.
Wat is de gezins- en werksituatie van degenen die gebruik maken van zon- en feestdagen geopende winkels? ( de 'ja' stemmers)
Zal ik aftrappen dan maar ?
Beide werken 3 kinderen, koophuis ( gewoon rijtjeshuis ) werken 60 tot 80 uur per week soms nog meer.
In de oude situatie boodschappen doen op zaterdag, retedruk en niet alles meer aanwezig. Nu is de zaterdag voor het gezin en zondag de boodschappen doen.
Op 2de kerstdag kon ik bij ons over de hoofd(doeken) lopen gezien de drukte.
Maarrrrr ga wel meerdere keren op vakantie want ik werk om te leven en leef niet om te werken.
Personen welke een kantoorbaan hebben met en atv adv ouwelullen en weet ik het wat voor meer dagen moeten maandje ruilen met mij, kijken of ze nog dezelfde mening zijjn toegedaan.
Weet zeker dat je dan ook merkt dat erg lekker is dat winkels op zondag open zijn. Sterker nog.......ben er destijds speciaal voor verhuisd opdat het halve gelovige gehucht waar ik woonde alles tegen hield mbt winkelopen stelling,,,,,,maar wel huichelig naar de plaats verderop gaat om hun vergeten pakje melk te halen.