LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 traineert overstap al 7 maanden.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
encore

Re: Tele2 traineert overstap al 7 maanden.

Ongelezen bericht door encore »

ik begrijp werkelijk niet waarom je nog steeds niet naar de geschillencommissie bent gestapt.

Overigens is een voicelog voor een opzeggen pure onzin. Ze doen het wellicht alleen vanwege die datum.

Actie!

Jeremy Howard

Ongelezen bericht door Jeremy Howard »

Ik heb zojuist bericht (telefoon) ontvangen van Tele2;

Tele2 heeft nav mijn klachten besloten mijn abonnement alsnog per 16 augustus 2013 te beeindigden.
De automatische incasso van de maandnota december 2013 die ik vergeten was te storneren, krijg ik teruggestort.

Het ziet er dus naar uit dat vandaag mijn klacht na veel gedoe eindelijk is opgelost !! :D

Bij dezen wil ik Leonie en Danielle van Tele2 webcare bedanken voor hun bemiddeling.

Ook wil ik jullie forumleden bedanken voor de berichten en adviezen.

Groeten uit Den Haag

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Goedemorgen iedereen,

ook wij willen graag reageren en bevestigen dat het abonnement van Jeremy alsnog op 16 augustus 2013 met terugwerkende kracht wordt beëindigd.

Wij zullen de komende eindfactuur nog in de gaten houden om te controleren of dit juist wordt afgehandeld.
Voor nu kunnen we dan ook zeggen dat de zaak is opgelost!
Wij willen je bedanken voor de feedback, we zijn altijd bezig om onze diensten en producten te verbeteren.

Nogmaals onze excuses voor deze veel te trage gang van zaken, ik ben blij dat er nu duidelijkheid én een oplossing is.

Als er nog vragen en/of onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Danielle

kaaskop 43

Ongelezen bericht door kaaskop 43 »

Gelukkig, goed opgelost.
Topic gesloten.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

http://www.sgc.nl

Dan was Jeremy een half jaar eerder klaar geweest en had hij er ook nog een zeer terechte schadevergoeding uit kunnen halen.

Het blijft klachten regenen over Tele2: http://www.klacht.nl/tele2/

Jeremy Howard

Ongelezen bericht door Jeremy Howard »

Bob Schurkjens schreef:http://www.sgc.nl

Dan was Jeremy een half jaar eerder klaar geweest en had hij er ook nog een zeer terechte schadevergoeding uit kunnen halen.
@Bob, dat is maar de vraag.
Het begint er al mee dat ik dan eerst € 50 klachtgeld moet voldoen aan de geschillen commissie.

En Tele2 had dan waarschijnlijk een tot de tanden toe bewapende jurist of advocaat naar de zitting van de commissie gestuurd, waar ik als eenvoudig leek misschien nauwelijks tegen opgewassen ben (en de commissie misschien ook niet).

En schadevergoeding..., ik hoef er geen slaatje uit te slaan.
Ik stond in mijn recht en wilde gewoon een correcte afhandeling van de overstap naar Ziggo, niks meer en niks minder.

Ik hoop oprecht dat Tele2 leert van dit soort fouten en ook werkelijk iets doet om de klantvriendelijkheid van de klantenservice te verbeteren. Dat is misschien beter en effectiever, dan tonnen of miljoenen spenderen aan dure TV commercials, zoals ze nu doen.

Groeten uit Den Haag.

Gesloten