gezondheid schreef:
Het gebruik van en onderzoek naar dit soort apparatuur met ultrasoon
of hoog frequent geluid is relatief nieuw en de onderzoeksgegevens erover zijn nog incompleet of onduidelijk.
@ gezondheid: in tegenstelling tot wat jij beweert, geeft de door jou geciteerde KNO-arts aan dat hij/zij NIET weet wat de gevolgen zijn van hoog frequent geluid (en dus van mosquito's, tuinwachters, kattenverjagers en wat dies meer zij). Je onderbouwt niets. Met als gevolg dat je uit je nek zit te communiceren.
Kun je wel roepen dat niemand een tegenargument aandraagt: het tegenargument is: wie eist bewijst, jij beweert iets, maar je hebt geen enkele deugdelijke onderbouwing. Niet van die KNO-arts, en niet van dat SP-kamerlid dat wel vragen stelt, maar het eigenlijk ook niet weet, anders hoefde hij die vragen niet te stellen. En waarom anderen moeten zorgen voor onderzoeken om jouw stelling te onderbouwen is mij ook niet helemaal duidelijk.
Het is lekker weer, ik zou zeggen, ga eens naar het bos een wandeling maken, hoor eens hoe de vogels fluiten, en zie eens hoe de voorjaarsbloemen zich openen. Echt, de natuur is schitterend, en je komt er een heel eind tot rust. Ik ben nu thuis aan het poetsen, en vanmiddag ga ik met de tuin aan de gang, moet nog even met de buurvrouw mee (vluchteling met, en dat is geen grap, polio) om haar kind van school te halen; kortom, er is genoeg leuks en zinnigs te doen, je moet het alleen even opzoeken.