JKME schreef:Ja inderdaad, helaas is het rente percentage niet echt hoog, maar hoger dan bij de meeste andere banken. Daarnaast kan je niet rood staan, wordt automatisch aangevuld door de spaarrekening en rood staan is bij de (andere) banken erg duur. Bovendien een creditcard die erbij inbegrepen is (& partner) waarvoor ik nu nog steeds bij de oude bank enige tientjes per jaar betaal. O ja en ik werk niet bij KNAB hoor.
ik heb een privepakket van abnamro.
dat is inclusief creditcard.
kost op het moment iets van 3 of 4 euro per maand.
precies weet ik het even niet.
kosten veranderen zo af en toe.
(nee, ik werk niet voor de abnamro).
en ben alleen maar aandeelhouder via de overheid.
JKME schreef:Ik had echter een reactie verwacht van kweenie, die zit immers op bijna gemiddeld 3 reacties per dag (ruim 6400 totaal).
Ik hen er niet zo veel aan toe te voegen, maar vooruit, omdat je zo aandringt.
Ik vind het een beetje een tegenstrijdige situatie. De chip wordt afgeschaft omdat er te weinig gebruik van wordt gemaakt, of het te weinig toegevoegde waarde biedt, maar tegelijk levert het ontbreken van de chipknip blijkbaar wel veel reacties op. Mensen willen de chip dus wel hebben, maar gebruiken hem niet?
Ik had trouwens wel verwacht dat ze met een nette reactie zouden komen. Wat ik mij wel afvraag, wat bieden zij als alternatief voor de chipknip voor kleine betalingen? Hebben ze ook een nfc chip, oog misschien met de mobiel? Of nog iets anders? Hebben ze daar iets over gezegd? Of laten ze het bij pin en creditcard?
JKME schreef:Ik had echter een reactie verwacht van kweenie, die zit immers op bijna gemiddeld 3 reacties per dag (ruim 6400 totaal).
Ik hen er niet zo veel aan toe te voegen, maar vooruit, omdat je zo aandringt.
Ik vind het een beetje een tegenstrijdige situatie. De chip wordt afgeschaft omdat er te weinig gebruik van wordt gemaakt, of het te weinig toegevoegde waarde biedt, maar tegelijk levert het ontbreken van de chipknip blijkbaar wel veel reacties op. Mensen willen de chip dus wel hebben, maar gebruiken hem niet?
Ik had trouwens wel verwacht dat ze met een nette reactie zouden komen. Wat ik mij wel afvraag, wat bieden zij als alternatief voor de chipknip voor kleine betalingen? Hebben ze ook een nfc chip, oog misschien met de mobiel? Of nog iets anders? Hebben ze daar iets over gezegd? Of laten ze het bij pin en creditcard?