LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
puma73

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door puma73 »

Het hele verhaal over deo en aluminium chlorohydrate is een allang achterhaald fabeltje, maar helaas blijft dit bij bepaalde groepen mensen rondzingen en komt het keer op keer terug.

ronnyponny

Ongelezen bericht door ronnyponny »

[/quote]
De link werkt wel maar jij heb gewoon tunnelvisie en wil alleen lezen wat in jouw straatje past.[/quote]

Oordelen hoe mensen in elkaar zitten op basis van slechts 1 enkele zin schijnt uw niveau te zijn, daarbij blijkt u onze moerstaal niet machtig te zijn en dan ook nog dat gejij en gejouw. Wanneer u nu inhoudelijk reageert, dan kunnen we wellicht een normale discussie starten.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Haha,een normale discussie starten met een aanhanger van een complottheorie?

Denk eerder dat Feijenoord dit jaar kampioen wordt....

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

ronnyponny schreef: De link werkt wel maar jij heb gewoon tunnelvisie en wil alleen lezen wat in jouw straatje past.
Oordelen hoe mensen in elkaar zitten op basis van slechts 1 enkele zin schijnt uw niveau te zijn, daarbij blijkt u onze moerstaal niet machtig te zijn en dan ook nog dat gejij en gejouw. Wanneer u nu inhoudelijk reageert, dan kunnen we wellicht een normale discussie starten.
Je zou kunnen doen wat je anderen hier ook verzoekt, wat tijd en moeite investeren in het lezen/bekijken van aangedragen informatie, zeg die site die ik linkte een paar posts hierboven.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

ronnyponny schreef:Wanneer u nu inhoudelijk reageert, dan kunnen we wellicht een normale discussie starten.
Ik discussieer nooit met complottheoristen. Dan kan je net zo goed in een gekkenhuis een discussie starten.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ronnyponny schreef:
De link werkt wel maar jij heb gewoon tunnelvisie en wil alleen lezen wat in jouw straatje past.[/quote]

Oordelen hoe mensen in elkaar zitten op basis van slechts 1 enkele zin schijnt uw niveau te zijn, daarbij blijkt u onze moerstaal niet machtig te zijn en dan ook nog dat gejij en gejouw. Wanneer u nu inhoudelijk reageert, dan kunnen we wellicht een normale discussie starten.[/quote]

Uh u gaat nogal van leer tegen vaste members die dit verhaal al 5000 x voorbij hebben zien komen.
Weet je wat ik het beste vind en kan je tegen ingaan wat je wilt boeit me niet...
Vakbladen lezen bij oncoloog f er eens met oncologen over praten...die zijn nl zeker in de kanker ziekenhuizen zeer op de hoogte...
Alle links op internet,als je alles moet geloven,ben ik morgen al dood...dus weten jullie het vast :wink:

Maar wist je ook dat straling achter pc kankerverwekkend kan zijn...moet je dn ook nog ff link neer zetten van 45 min,zit men 1,5 uitgebreid te kijken en veel straling..

Dus..oh ja ,buiten hangt ook veel fijnstof,mobieltje ook niet goed...
Dus ga hut op de hei wonen,brei zelf je kleding van de schapen die houd,blijf je misschien gezondst ergens boven op een fjord opzo...frisse lucht...

Sorry maar onzin verhalen en ja kanket genoeg om me heen dus kraam niks uit,is verschil

progressive

Ongelezen bericht door progressive »

Of het nu waar is of niet, als je je er zorgen om maakt zou je je eigen deodorant kunnen maken. Dit is heel makkelijk.

dhc

Nou...recept?

dhc

No thanks....ik smeer er wel trappenlak op....

progressive

Ongelezen bericht door progressive »

Veel succes daarmee :lol:

dhc

Net zoals je eigen deo... Lijkt me niet echt fris om maizena onder je arm te smeren...zelfde effect als boter op je hoofd...

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

dhc schreef:Net zoals je eigen deo... Lijkt me niet echt fris om maizena onder je arm te smeren...zelfde effect als boter op je hoofd...

:lol: het bind wel lekker ,jasses maizena :shock:

Gesloten