Matras Droomidee
Re: Matras Droomidee
@droomidee
Er wordt een smerige matras bezorgd. Robbie wil gewoon een nieuwe. Ruil dat ding om.
Er wordt een smerige matras bezorgd. Robbie wil gewoon een nieuwe. Ruil dat ding om.
Re: Matras Droomidee
Hallo Berend.
Ik lees hierboven over kuilvorming e.d in betrekkelijk korte tijd dus ik heb mijn bedenkingen over die pocketveren en de kwaliteit die geclaimd wordt op je site, dus ik kies er voor de koop ongedaan te maken! Anders moet ik binnen een jaar weer met je in de clinch!
Daarbij, ik had het niet over 100.- korting maar over 84.- korting!
Het matras kost 184.- en naar aanleiding van de klachten over kuilvorming binnen korte tijd cq bedenkelijke kwaliteit, deed ik een bod van 100,- is best veel voor een matras dat met een jaar al inzakt!
Wie of wat dickster is weet ik niet, maar ik kan hem/haar niet serieus nemen!
Te positief, verdacht positief!
Ik lees hierboven over kuilvorming e.d in betrekkelijk korte tijd dus ik heb mijn bedenkingen over die pocketveren en de kwaliteit die geclaimd wordt op je site, dus ik kies er voor de koop ongedaan te maken! Anders moet ik binnen een jaar weer met je in de clinch!
Daarbij, ik had het niet over 100.- korting maar over 84.- korting!
Het matras kost 184.- en naar aanleiding van de klachten over kuilvorming binnen korte tijd cq bedenkelijke kwaliteit, deed ik een bod van 100,- is best veel voor een matras dat met een jaar al inzakt!
Wie of wat dickster is weet ik niet, maar ik kan hem/haar niet serieus nemen!
Te positief, verdacht positief!
Re: Matras Droomidee
@robbie_2: je hebt toch 10 jaar volledige garantie? Je betaald dus 184 euro voor 10 jaar onbezorgd slaapgenot. zelfs als je in jaar 9 kuilvorming krijgt krijg je nog een nieuw mattras. Ja ik ben positief over droomidee omdat het 1 van de weinige bedrijven is die zo open staat voor feedback en zo soepel omgaat met garantieclaims.
Re: Matras Droomidee
Dat blijkt wel uit het feit dat een vuil matras niet gewoon omgeruild wordt.dickster schreef:Ja ik ben positief over droomidee omdat het 1 van de weinige bedrijven is die zo open staat voor feedback en zo soepel omgaat met garantieclaims.
Re: Matras Droomidee
Onbezorgd slaapgenot op een gore matras?dickster schreef:@ Je betaald dus 184 euro voor 10 jaar onbezorgd slaapgenot.
Re: Matras Droomidee
En lekker gezeur over het nasturen van ern tijk. Fijne feedback en soepele claims.
Re: Matras Droomidee
Dus als je een slimme klant hebt die de kinderen de matras als trampoline gebruikt ,dan is de matras doorgezakt , je claimt de garantie ,kuilen verkoper graag nieuwe matras . okee zegt verkoper nieuw. Dan heb je dus voor de prijs van een matras ( 184,00) 19 jaar gebruik .
Ken je de mop over die zwerver ?
Ken je de mop over die zwerver ?
Re: Matras Droomidee
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!gosewijn schreef:Dus als je een slimme klant hebt die de kinderen de matras als trampoline gebruikt ,dan is de matras doorgezakt , je claimt de garantie ,kuilen verkoper graag nieuwe matras . okee zegt verkoper nieuw. Dan heb je dus voor de prijs van een matras ( 184,00) 19 jaar gebruik .
Ken je de mop over die zwerver ?
Re: Matras Droomidee
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!robbie_2 schreef:Hallo Berend.
Ik lees hierboven over kuilvorming e.d in betrekkelijk korte tijd dus ik heb mijn bedenkingen over die pocketveren en de kwaliteit die geclaimd wordt op je site, dus ik kies er voor de koop ongedaan te maken! Anders moet ik binnen een jaar weer met je in de clinch!
Daarbij, ik had het niet over 100.- korting maar over 84.- korting!
Het matras kost 184.- en naar aanleiding van de klachten over kuilvorming binnen korte tijd cq bedenkelijke kwaliteit, deed ik een bod van 100,- is best veel voor een matras dat met een jaar al inzakt!
Wie of wat dickster is weet ik niet, maar ik kan hem/haar niet serieus nemen!
Te positief, verdacht positief!
Dat is een hele domme opmerking Robbie , jij vertrouwd zijn garantie toch niet ,anders nam je zijn matras wel.
Re: Matras Droomidee
Nog even voor de duidelijkheid: de verpakking was stinkend smerig en bij het verwijderen van die vieze verpakking zijn er vlekken op het matras ontstaan, maar dat is niet eens de voornaamste grief, de tijk van het matras bleek ook nog eens kapot. Daarom heb ik een klacht ingediend:
Ik heb daarbij ook een voorkeur voor een ruildatum vermeldt.
" Afmetingen: 140x200
Voorkeur voor ruildatum: 30-07-2018
Klacht: Na uitpakken bleek er een winkelhaak/ophaal in het matras te zitten. Dat was bij ontvangst niet te zien omdat het plastic erg vuil was. Dus mijn kleindochter heeft nietsvermoedend getekend voor ontvangst. Overigens vind ik de manier van verpakken/vervoeren nogal ouderwets, niet opgerold en vacuüm maar enkel plastic eromheen! Op foto 2 kunt u zien dat na het uitpakken mijn kleindochter per ongeluk een vlek heeft gemaakt na het verwijderen van de vieze verpakking! De vlek is niet onoverkomelijk voor ons, maar het is geen beste reclame voor u en/of de vervoerder!
Foto of Video 1: 008.jpg
Foto of Video 2: 009.jpg "
Reactie van Berend:
" Goedemiddag!
Vervelend zeg en excuses hiervoor!
Kunnen we je tegemoetkomen met 2 gratis hoofdkussens?
Met een vriendelijke groet,
Berend | Droomidee. "
Mijn reactie:
" Hallo
Nee, dat vind ik geen goed aanbod, ik heb geen kussens nodig.
Neemt u het matras maar terug als u niets beters kunt verzinnen!
Groet, R. xxxxx "
Berend houdt vol:
" Beste R. xxxxx,
Excuses als het niet een gewenste tegemoetkoming was.
Wat heb je zelf in gedachten? We kunnen het in de vorm van hoeslaken, molton of geldbedrag?
Ik zie je reactie graag tegemoet.
Met een vriendelijke groet,
Berend | Droomidee "
Mijn reactie:
Hallo Berend
Verlaag het bedrag maar naar 100 Euro, anders omruilen.
Groet, R. xxxx
Reactie van Berend:
" Beste R. xxxx
Dat kunnen we helaas niet doen. Wat als we nu een nieuwe matrashoes bestellen en deze naar je opsturen als deze binnen is?
Ik zie je reactie graag tegemoet.
Met een vriendelijke groet,
Berend | Droomidee "
Dat heet toch marchanderen? Heeft niets met soepel omgaan met garantieclaims te maken!
Mijn reactie:
" Hallo Berend.
Dan wil ik hem niet, ik ga niet betalen voor een beschadigt product, haal hem maar weer op!
En stop met die nonsens aanbiedingen! "
Groet, R. xxxx
" Beste Rob,
Ik heb op je bericht gereageerd.
viewtopic.php?f=14&t=149464&p=2591137#p2591137
Wat wil je nu graag? Dat we het matras ophalen en je je geld teruggeven? Of heb je iets anders in gedachten?
Ik zie je reactie graag tegemoet. "
Ik heb al een aantal keren aangegeven wat ik wil Berend!
Ik heb daarbij ook een voorkeur voor een ruildatum vermeldt.
" Afmetingen: 140x200
Voorkeur voor ruildatum: 30-07-2018
Klacht: Na uitpakken bleek er een winkelhaak/ophaal in het matras te zitten. Dat was bij ontvangst niet te zien omdat het plastic erg vuil was. Dus mijn kleindochter heeft nietsvermoedend getekend voor ontvangst. Overigens vind ik de manier van verpakken/vervoeren nogal ouderwets, niet opgerold en vacuüm maar enkel plastic eromheen! Op foto 2 kunt u zien dat na het uitpakken mijn kleindochter per ongeluk een vlek heeft gemaakt na het verwijderen van de vieze verpakking! De vlek is niet onoverkomelijk voor ons, maar het is geen beste reclame voor u en/of de vervoerder!
Foto of Video 1: 008.jpg
Foto of Video 2: 009.jpg "
Reactie van Berend:
" Goedemiddag!
Vervelend zeg en excuses hiervoor!
Kunnen we je tegemoetkomen met 2 gratis hoofdkussens?
Met een vriendelijke groet,
Berend | Droomidee. "
Mijn reactie:
" Hallo
Nee, dat vind ik geen goed aanbod, ik heb geen kussens nodig.
Neemt u het matras maar terug als u niets beters kunt verzinnen!
Groet, R. xxxxx "
Berend houdt vol:
" Beste R. xxxxx,
Excuses als het niet een gewenste tegemoetkoming was.
Wat heb je zelf in gedachten? We kunnen het in de vorm van hoeslaken, molton of geldbedrag?
Ik zie je reactie graag tegemoet.
Met een vriendelijke groet,
Berend | Droomidee "
Mijn reactie:
Hallo Berend
Verlaag het bedrag maar naar 100 Euro, anders omruilen.
Groet, R. xxxx
Reactie van Berend:
" Beste R. xxxx
Dat kunnen we helaas niet doen. Wat als we nu een nieuwe matrashoes bestellen en deze naar je opsturen als deze binnen is?
Ik zie je reactie graag tegemoet.
Met een vriendelijke groet,
Berend | Droomidee "
Dat heet toch marchanderen? Heeft niets met soepel omgaan met garantieclaims te maken!
Mijn reactie:
" Hallo Berend.
Dan wil ik hem niet, ik ga niet betalen voor een beschadigt product, haal hem maar weer op!
En stop met die nonsens aanbiedingen! "
Groet, R. xxxx
" Beste Rob,
Ik heb op je bericht gereageerd.
viewtopic.php?f=14&t=149464&p=2591137#p2591137
Wat wil je nu graag? Dat we het matras ophalen en je je geld teruggeven? Of heb je iets anders in gedachten?
Ik zie je reactie graag tegemoet. "
Ik heb al een aantal keren aangegeven wat ik wil Berend!
Re: Matras Droomidee
[/quote]gosewijn schreef:[quote="robbie_2"
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!
Dat is een hele domme opmerking Robbie , jij vertrouwd zijn garantie toch niet ,anders nam je zijn matras wel.
Dom is als je insinuerende opmerkingen maakt en dan het antwoord in de vorm van een toepasselijk spreekwoord niet begrijpt!
Als je niks zinnigs hebt bij te dragen aan de discussie, bemoei je er dan niet mee!
Re: Matras Droomidee
Goedemiddag allemaal,
Ik begrijp dat er enige frustratie is en daarom wil ik het een en ander met het volgende toelichten.
Door onze lage prijzen, zijn de marges krap en is het begrijpelijk dat we zoeken naar een oplossing die passend is voor de klant en voordelig is voor ons. Als een klant tevreden is met gratis hoofdkussens dan is dat voor beide partijen prettig, maar als dat betekent dat een klant toch liever een ander matras wilt of een andere oplossing dan komen we daar altijd uit. Zoals ik al eerder heb gezegd: er komt altijd een oplossing en ik weet absoluut zeker dat ELKE klant dit kan beamen.
Ik begrijp dat er frustratie is ontstaan, maar naar mijn idee is dat niet nodig geweest. Ik heb nooit het idee willen wekken dat er geen oplossing zou komen en naar mijn idee heb ik dat ook niet gedaan. Uiteraard zal ik mijn best doen om dit in het vervolg toch nog beter te communiceren.
Robbie heeft aangegeven dat hij het matras wil retourneren en dat is helemaal prima. Ik plan een dag met hem in en dan is dat ook een oplossing
Met een vriendelijke groet,
Berend | Droomidee
Ik begrijp dat er enige frustratie is en daarom wil ik het een en ander met het volgende toelichten.
Door onze lage prijzen, zijn de marges krap en is het begrijpelijk dat we zoeken naar een oplossing die passend is voor de klant en voordelig is voor ons. Als een klant tevreden is met gratis hoofdkussens dan is dat voor beide partijen prettig, maar als dat betekent dat een klant toch liever een ander matras wilt of een andere oplossing dan komen we daar altijd uit. Zoals ik al eerder heb gezegd: er komt altijd een oplossing en ik weet absoluut zeker dat ELKE klant dit kan beamen.
Ik begrijp dat er frustratie is ontstaan, maar naar mijn idee is dat niet nodig geweest. Ik heb nooit het idee willen wekken dat er geen oplossing zou komen en naar mijn idee heb ik dat ook niet gedaan. Uiteraard zal ik mijn best doen om dit in het vervolg toch nog beter te communiceren.
Robbie heeft aangegeven dat hij het matras wil retourneren en dat is helemaal prima. Ik plan een dag met hem in en dan is dat ook een oplossing
Met een vriendelijke groet,
Berend | Droomidee
Re: Matras Droomidee
Even een update. We zijn het eens geworden het matras wordt opgehaald en de rekening van afterpay geannuleerd.
Echter! Ik plaats even mijn mail van daarnet even:
Goede Berend
Gisteren, vrijdag 3-8-2018 tussen 15:00 u en 18:00 u zou het matras opgehaald worden, niemand geweest!
Ondanks dat XXL (de vervoerder) beweerd dat zij geopend zijn van 09:00 u tot 20:00 krijg ik een antwoordapp. aan de lijn met de mededeling dat ze gesloten zijn als ik vrijdag jl om 18: 10 bel.
Net, zaterdag jl om 09:45 gebeld, nog steeds gesloten, met het leveren ging het ook al mis! Hoelang moet iemand thuis zitten wachten tot die druiloren van XXL eens langskomen?
Mijn kleindochter woont in een opvangcentrum, daar hebben we gister het matras ingepakt en wel in de gang vlak bij de voordeur gezet gezet om +/_ 16:00 u.
Die gang is een gemeenschappelijke ruimte, mijn kleindochter kan het matras niet alleen mannen dus dat matras staat er nog, ik neem geen verantwoording voor wat er verder met dat ding gebeurt!
R. xxxxx
Echter! Ik plaats even mijn mail van daarnet even:
Goede Berend
Gisteren, vrijdag 3-8-2018 tussen 15:00 u en 18:00 u zou het matras opgehaald worden, niemand geweest!
Ondanks dat XXL (de vervoerder) beweerd dat zij geopend zijn van 09:00 u tot 20:00 krijg ik een antwoordapp. aan de lijn met de mededeling dat ze gesloten zijn als ik vrijdag jl om 18: 10 bel.
Net, zaterdag jl om 09:45 gebeld, nog steeds gesloten, met het leveren ging het ook al mis! Hoelang moet iemand thuis zitten wachten tot die druiloren van XXL eens langskomen?
Mijn kleindochter woont in een opvangcentrum, daar hebben we gister het matras ingepakt en wel in de gang vlak bij de voordeur gezet gezet om +/_ 16:00 u.
Die gang is een gemeenschappelijke ruimte, mijn kleindochter kan het matras niet alleen mannen dus dat matras staat er nog, ik neem geen verantwoording voor wat er verder met dat ding gebeurt!
R. xxxxx
Re: Matras Droomidee
U of kleindochter (lees: huidige eigenaar matras) blijven verantwoordelijk voor de matras tot deze is meegenomen/overgedragen aan het transportbedrijf.
Re: Matras Droomidee
En wie bent u?BL2 schreef:U of kleindochter (lees: huidige eigenaar matras) blijven verantwoordelijk voor de matras tot deze is meegenomen/overgedragen aan het transportbedrijf.
Re: Matras Droomidee
Ik lees;
Niet opgerold maar daarvoor moet je bij Ikea zijn!
Die moet je vaak eerst 2 dagen laten liggen voor de hobbels en kuilen weg zijn!
Verder nog;
Vuile verpakking maar een niet opgerold matras in opslag kan na enige tijd vuil worden.
Gewoon eerst even plastic schoonvegen met vochtig doekje en klaar... en niet gelijk uitpakken.
Droomidee, prima voor plekken waar geen mijn geliefde Ikea is... en thuisbezorgd.. maar als ik elk jaar in September de vele studenten in Delft zie die een nieuw opgerold matras kopen en gewoon achter op de Oma fiets vast sjorren en eerste dagen in een deuk liggen.. daarna is het opgelost...
Maar ik weet niet hoe de geur is na uitpakken, de Ikea waar de meeste strak opgerold zitten hebben eerste dagen vreselijke fabrieksgeur!
Als je zelfde dag nog erop wilt slapen is Droomidee een betaalbaar en goed alternatief!
Ja, ook ik zal deze firma hoewel ik zelf een andere keuze maakte niet afkraken... voordelig en best redelijke service gezien de verhalen van afgelopen 4 jaren!
Niet opgerold maar daarvoor moet je bij Ikea zijn!
Die moet je vaak eerst 2 dagen laten liggen voor de hobbels en kuilen weg zijn!
Verder nog;
Vuile verpakking maar een niet opgerold matras in opslag kan na enige tijd vuil worden.
Gewoon eerst even plastic schoonvegen met vochtig doekje en klaar... en niet gelijk uitpakken.
Droomidee, prima voor plekken waar geen mijn geliefde Ikea is... en thuisbezorgd.. maar als ik elk jaar in September de vele studenten in Delft zie die een nieuw opgerold matras kopen en gewoon achter op de Oma fiets vast sjorren en eerste dagen in een deuk liggen.. daarna is het opgelost...
Maar ik weet niet hoe de geur is na uitpakken, de Ikea waar de meeste strak opgerold zitten hebben eerste dagen vreselijke fabrieksgeur!
Als je zelfde dag nog erop wilt slapen is Droomidee een betaalbaar en goed alternatief!
Ja, ook ik zal deze firma hoewel ik zelf een andere keuze maakte niet afkraken... voordelig en best redelijke service gezien de verhalen van afgelopen 4 jaren!
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 28 sep 2017 10:00
- Contacteer:
Re: Matras Droomidee
Helaas, het 3e matras was al sne,l ook door gezakt.
De rits was snel kapot bij niet openen van de rits die ik moest plakken met tape.
Ik heb het probleem iets op gelost met een top matras van elders.
Helaas heb ik nog rugpijn, nu herstellende van een 2e hernia en oa reuma klachten .
Helaas is mijn opmerking eerder op deze FB verwijderd.
As ik eens rond zoek zie ik wel heeeel veel doorzak klachten over de matrassen en ontelbare omruil matrassen.
De service is echt prima maar de matrassen scoren geen voldoende.
Ik ben zelfs met veel tijd en aandacht in de fysieke winkel ontvangen.
De bezorger tilt alleen 5 trappen naar boven.
Ik lees ook op het internet dat Droomidee van leverancier is veranderd.
Daar ben ik dus te laat voor.
Maar officieel heb ik nog garantie , 3e matras is nog geen 4 jaar oud.
Ik weet niet zo goed wat te doen, omdat ik wel geloof in de prima service maar de matrassen niet meer vertrouw.
Maar is er een uitleg waarom er zoveel klachten te vinden zijn over de matrassen ?
Ik heb het matras op aanraden van een bekende van mij gedaan en omdat het matras geheel vegan is.
Echt overal te vinden .
Ook bij @Radaravrotros
Jammer ik raad dan ook niet aan voor dit goedkope matras te gaan, met of zonder klachten.
Ik ben er best verdrietig over omdat ik het matras geschonken heb gekregen .
En ook zeker niet met een kleine portemonnee .
De rits was snel kapot bij niet openen van de rits die ik moest plakken met tape.
Ik heb het probleem iets op gelost met een top matras van elders.
Helaas heb ik nog rugpijn, nu herstellende van een 2e hernia en oa reuma klachten .
Helaas is mijn opmerking eerder op deze FB verwijderd.
As ik eens rond zoek zie ik wel heeeel veel doorzak klachten over de matrassen en ontelbare omruil matrassen.
De service is echt prima maar de matrassen scoren geen voldoende.
Ik ben zelfs met veel tijd en aandacht in de fysieke winkel ontvangen.
De bezorger tilt alleen 5 trappen naar boven.
Ik lees ook op het internet dat Droomidee van leverancier is veranderd.
Daar ben ik dus te laat voor.
Maar officieel heb ik nog garantie , 3e matras is nog geen 4 jaar oud.
Ik weet niet zo goed wat te doen, omdat ik wel geloof in de prima service maar de matrassen niet meer vertrouw.
Maar is er een uitleg waarom er zoveel klachten te vinden zijn over de matrassen ?
Ik heb het matras op aanraden van een bekende van mij gedaan en omdat het matras geheel vegan is.
Echt overal te vinden .
Ook bij @Radaravrotros
Jammer ik raad dan ook niet aan voor dit goedkope matras te gaan, met of zonder klachten.
Ik ben er best verdrietig over omdat ik het matras geschonken heb gekregen .
En ook zeker niet met een kleine portemonnee .
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 28 sep 2017 10:00
- Contacteer:
Re: Matras Droomidee
Ik heb alleen maar fantastische ! service gekregen.
Daar kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen.
Echt een aanrader , luisteren en geven prima advies !!!
Daar kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen.
Echt een aanrader , luisteren en geven prima advies !!!
Re: Matras Droomidee
En wat heb je aan die volgens jou fantastische service als de matrassen volgens jou beroerd zijn?