Waarom bent u dan niet meteen verder gegaan met betalen, in plaats van de gemeente nee te verkopen?genux schreef:@mh73: ik geef tot overduidelijk aan dat WIJ wel willen betalen. In ons geval van mijn inkomen.
Inderdaad, tot 2010 is ze haar verplichting nagekomen. Daarna niet.genux schreef:En hoe kom je erbij dat ze haar verplichtingen NIET zou hebben gedaan. Voor 2010 hebben wij netjes volgens de regels van de gemeente betaald.
Zij had een schuld en een betalingsverplichting. Ze heeft haar baan opgezegd en is naar het buitenland vertrokken. Als resultaat heeft ze 5 jaar niets afgelost en is ook nu niet in staat om te betalen.
Zodoende komt ze haar betalingsverplichting al 5 jaar, en nu nog steeds, niet na. Dat is nou eenmaal een feit, gebaseerd op de informatie die je zelf op dit forum hebt gepost.
Als ik jou was zou ik tenormins advies opvolgen en zo snel mogelijk samen aflossen met de middelen die je hebt. Zodra de schuld weg is weer een leven opbouwen. Eerst maar snel aflossen, want die schuld wordt ook alleen maar hoger als jij of je vrouw niet gaat betalen.
Mag toch inderdaad hopen dat jullie samen oud willen worden, dus dan kan je het beter samen snel oplossen en dan verdergaan met je leven.