LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sara etty

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door rust »

waarom er geld voor vragen, dit is smakeloos.
Van mij mag je iedereen helpen, als ze niet nog een keer de dupe worden. Hier moet je mee oppassen.

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door rust »

als je een vent bent, doe het dan belangeloos.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste “rust”,

Als u denkt dat ik me ga verlagen tot uw niveau qua berichten en onterechte beschuldigingen dan onderschat u me.
Ik mag dan wel jong zijn, maar ik ga verder niet met u in discussie, wanneer u niet op een normale manier kunt communiceren met mij en/ of over mij!
U mag best kritiek hebben op mijn dienstverlening en reacties, maar onderbouw het dan ook eens. U stoort zich ook kennelijk aan mijn “herhalingen”, maar u doet het nog veel erger door steeds te herhalen dat u het niet eens bent met me werkwijze.
Als u dat 1x zegt is dat prima, iedereen kan uw mening lezen en weet hoe u erover denkt, maar is het nodig om kritiek te leveren na elke posting?

Ik kan wel blijven aangeven dat u steeds onzin verkoopt en alleen onrust wilt zaaien, maar aangezien u dat niet weerhoudt om steeds door te blijven gaan met uw kinderachtig gedoe, zal ik vanaf heden niet meer (inhoudelijk) reageren op uw vragen, kritiek of meningen.

Het moment dat ik dit wel weer zal doen, bepaald u zelf door op een normale manier te discussiëren met me, en ook mij in me waarde te laten, daar ik dit ook bij u doe.

m.v.g. justice man

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door rust »

il wil weten waarom je er geld voor vraagt. ALS JE MENSEN ECHT WILT HELPEN DOE JE DIT BELANGELOOS.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door gast33 »

Kosten dekkend werken en er geld aan over houden zijn iid ook de dingen die mij tegen staan. Dan is er geen sprake van belangeloos je diensten aanbieden maar dien je een commercieel belang. je eigen belang zo gezegd.

Daarbij verdien je hiermee hoogstwaarschijnlijk zwart bij. Dat kan opgevat worden als concurentie vervalsing van ander adviseurs zoals effentenleaseprobleem, juristen, advocaten en wie weet wat al nog niet meer. Ook denk ik dat de fiscus zeer geinterresseerd is in je bijverdiensten.

Dus als je belangenloos wilt in zetten zonder jezelf in de problemen te brengen vraag je alleen dat de onkosten vergoed worden en geen vergoeding en of compensatie voor je gemaakte uren. Nogmaals €35,- voor een brief opstellen is meer dan de gemaakte kosten. Of je wordt echt commercieel en je schrijft je in bij KvK en vraagt de gangbare tarieven.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Gast 33,

Wie zegt dat ik dat niet netjes eind van het jaar opgeef aan de belastingdienst?
En zoals ik al zei, als de verzoeken om hulp zo blijven binnenkomen, en ik daardoor veel mensen van (ergere) financiële nadelen kan behouden dan maak ik er misschien wel mijn vaste baan van!
Dat ik naast de kosten enkele euro’s over hou ontken ik ook niet, maar zoek jij maar eens een persoon op (excl. vrienden of bekenden) die je voor een paar euro alles uitzoekt en opstelt.
Daarbij denk ik dat veel mensen helemaal niet naar familieleden of een bekende toe durven, daar velen zich nog schamen om hier openlijk over te praten, en dan is het soms makkelijker om naar een persoon toe te stappen die je niet kent (zoals ik o.a.).

En ten laatste male, iedereen die ik tot nu toe geholpen heb klaagt géén zins over de € 35,-- alleen de mensen die niet weten wat voor werk het kost en die waarschijnlijk geen idee hebben wat een advocaat of jurist kost.
Verder is het verhaal omtrent de vergoeding voor mij afgesloten, heb op iedere vraag netjes geantwoord en de mening van mij is dus nu ook bekend.
Kies zelf maar of je het goed vindt of niet of gedeeltelijk goed, maar ik zal verder geen toelichting meer hierop geven!

m.v.g. justice man

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Het volgende bericht komt van 007 himself:

Ik weet wel één ding vrijwel zeker, dat Quasi-Modo volgens mij eens tegen de klok van de Notre Dame is aangelopen, want naast onsamenhangende berichten, het constant afzeuren van andere forumleden en het geregeld verkondigen van de grootste leugens doet hij weinig nuttigs.
Of het is een pessimist in hart en nieren of Dexia heeft hem gehersenspoeld, wie zal het zeggen…

m.v.g. justice man

En hij heeft het over het zich niet willen verlagen tot een lager niveau, een normale manier van communiceren blablabla.
En waarom beperkt hij zich niet tot het eenmalig adverteren en mogen wij niet na elke posting [en dat zijn er veel] door hem reageren?

Waarschijnlijk is 007 een 16 jarige die zich helemaal het leplazerus lacht over de reacties die hij los krijgt. Mijn complimenten.

NB. Voorlopig is hij veel tijd kwijt aan dit forum dus veel klanten zal hij niet hebben!
QM

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door rust »

007 geeft toe dat hij er aan verdient, waar haalt hij het idee vandaan dat hij mensen kan helpen.

Heeft hij soms het licht gezien en denkt hij dat hij ***** is.

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

misschien quasi-modo ben jij wel een infiltrant van Dexia om de boel
eens heerlijk in de war te schoppen en verdeeldheid te zaaien.

vr.gr. Bart

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door gast33 »

007,

dit is nu wat men concurentie vervalsing noemt of te wel broodroof.
Dat ik naast de kosten enkele euro’s over hou ontken ik ook niet, maar zoek jij maar eens een persoon op (excl. vrienden of bekenden) die je voor een paar euro alles uitzoekt en opstelt.

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Volgens mij zeg ik weldegelijk zinnige dingen alleen ben je het misschien niet met me eens. Geen probleem verkondig je mening. Dat heet een Forum!
QM

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door JH »

Waar zijn al die mensengebleven die nog belangeloos iets wilden doen ???
Gewoon met tekst weer even onder de aandacht brengen deze topic.

Unknown person
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 apr 2004 22:47

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door Unknown person »

Justice boy is gewoon een of andere eerste jaars rechtenstudent die onderzoek doet naar Dexia ofzo. En wil via het schrijven van kinderbrieven wat geld bij verdienen. Want hij krijgt geen genoeg studiefinanciering. Ik zou zeggen JB ga lekker baantje in supermarkt zoeken zijn we op dit forum ook van je gezwets af.

GreetZ UP

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Allen.
M.i. vrijheid blijheid.
Niemand laat zich nu toch nog belazeren.!!!
Croosje en Juistice zijn wellicht voor andere gedupeerden iets waard.
Laat ze dat doen.
Houd alleen alles en iedereen goed in de gaten.
Het kaf scheidt zich vanzelf van het koren,toch.

Overdenk goed voor je een stap zet.

mvg Rob Adank / Breda
06-53832709
email: [email protected]

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door gast33 »

Uit een recent verwijderde topic.

Geplaatst op 12 Apr 2004 22:15 door gast33


--------------------------------------------------------------------------------

Dat zou jammer zijn JH als hij niet wilt reageren.

Het is geen afzeuren waar ik op uit ben.

Van mij mag hij iedereen helpen. Maar dan wel op de juiste manier.
Het is in mijn optiek geen enkel probleem om commercieel iemand je diensten aan te bieden. Daar is niks mis mee.

Wat mij tegen de borst stuit is dat 007 nu op dit moment zich voordoet als een barmhartige samaritaan. Wat gezien zijn verleden anders doet concluderen.

De POLLS waarmee hij fuore maakte diende voor hem als marktonderzoek. Ook hier heb ik bezwaar tegen daar de POLLS in eerste instantie een andere indruk wekte dan waar ze nu voor gediend hebben.

Waar ik ook problemen mee heb is dat 007 concurentie vervalsing pleegt door gebruik te maken van dit forum.
Waar een commerciele insteling hoge kosten moet maken om potentiele klanten te bereiken via vaste activa en reclame campagne kosten voor naamsbekendheid en/of juridische studies moet volgen. Maakt 007 handig gebruik van het forum van Radar om hier "clientelen" te werven.

Geplaatst op 12 Apr 2004 22:41 door gast33


--------------------------------------------------------------------------------

Het zou een ander verhaal zijn als 007 geen vergoeding van €35,--vraagt.
Dan kan hij zich met recht een barmhartige samaritaan noemen en is er ook geen sprake van enige commerciele motivatie.

Je belangenloos inzetten zonder daar zelf beter van te worden verdient een pluim.
Zeggen dat je belangenloos inzet en er zelf beter van wordt. Leuke ski vakantie en dergelijke. Of een rijbewijs aan over houden. Is tegenstrijdig met elkaar.

Daarnaast heb ik mijn twijfels over zijn kunnen. HEAO is geen rechten studie. En op dit terein begeeft hij zich nu als commercieel " rechten Adviseur"
Waar kun je terecht indien de brief een averechtse werking heeft. Zijn WA verzekering dekt de aansprakelijkheid waarschijnlijk niet.
Naast dat de gedupeerde in kwestie hierdoor wederom bedrogen uitkomt wordt ook 007 opgezadeld met potentiele schade claims.

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door onnozel »

Alvorens een stap te ondernemen : Kijk goed uit of er een auto aankomt. Als je oversteekt, doe dat altijd op een zebrapad mits aanwezig.

Als je een advocaat inschakelt ga deze controleren of hij/zij wel een advocaat is.

En bedenk als je wat op het forum wilt achrijven, Lars kijkt altijd mee.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Prima!!!!!!!!

Gesloten