Buiten de overheid, 150.000 euro + voor mij en andere schuldenaren. Bij de overheid nog niet veel, behalve dan dat ik geen belasting en bekeuringen betaal. Bezwaar maken helpt dus. Je hebt wel een lange adem nodig als je met de overheid in gevecht gaat.Wat hebben dit soort acties jou tot nu toe opgeleverd?
“Mens van vlees en bloed” Ja dit gebruik ik graag. Dit heeft niks met soevereine mens te maken. Zou ik soeverein zijn dan zou ik mij ook niet meer druk maken over de regelgeving van de overheid. Maar het gevecht voor soevereiniteit is kostbaar. Ik ken maar weinig mensen die dit gevecht aandurven. Niet alle mensen zijn bereid om na 10 maanden gevangenis gewoon door te gaan met eigen soevereiniteit zoals Dean Clifford.
Mendoza, wist je dat de soevereine mensen nu een eigen stukje land geclaimd hebben? Wonderland ergens in de buurt van Coevorden. Maar ik ga hier te ver off topic. Mijn strijd met de overheid is voorlopig nog amusant. Het kost mij weinig tijd. Ik gebruik standaard brieven en bezwaarschriften net zoals de overheid dit ook doet.
Ik betaal nooit voor parkeren. Meestal parkeer ik mijn auto buiten de stadskern en loop dan een stukje. Het gebeurt echter wel eens dat ik voor een zeer korte tijd parkeer op een plek waar bijna niet gecontroleerd wordt omdat het er nooit erg druk is. Eens in het jaar komt hier dan toch een parkeerwachter langs. Deze keer had ik dus pech. Maar ik heb nog een goede grond om bezwaar te maken. Voorlopig wacht ik even af wat de uitkomst is van de hoorzitting.