Re: Voordelig winkelen.online
Geplaatst: 07 sep 2016 14:10
Ja heb het net nog geluisterd denk wel dat dat het geval is
Lees mijn vorige post nog een keer. Doe dat via mail. Dan hebben ze letterlijk geen poot om op te staan en kun je enige incassobrieven verder negeren.monique.jonker schreef:Ze reageren niet op mail en aan de telefoon hang je maar in de wacht. Wordt er echt moedeloos van. Heb wel het incasso burea gebeld en verteld dat ze dit bedrijf een sonder de loep moeten nemen. Als iedereen het incasso belt gaan ze mischien wel nadenken met wat voor klant ze te maken hebben. Ik heb verteld dat we niet de enige zijn en dar beaamde ze.
Alleen rechters kunnen een overeenkomst nietig verklaren en dat is gereserveerd voor o.a. de illegale handel in wapens.Julie4444 schreef:Ik verwacht dat ze niets kunnen en dus niets zullen leveren, dan kun je de overeenkomst op grond van wanprestatie nietig verklaren.
Is je dochter meerderjarig ? Als ze onder de 18 is mag ze niet eens overeenkomsten afsluiten. Zou ik op grond daarvan weer bellen.monique.jonker schreef:Mijn dochter is gebeld in mei van dit jaar , ze heeft wel op alles ja gezegd maar daarna nooit iets ontvangen. Nu krijgt ze dreig mail van icasso bureau. Volgens de consumenten bond is een band opname geen overeenkomst, zou dit schriftelijk moeten. Heb contact gehad met online winkelen en gevraagd om een bevestiging daarvan. Nooit geen reactie. Heb een voorbeeld brief naar ze toegestuurd dat zonder schriftlijke bevestiging geen overeenkomst is, geen reactie. Nu is er gister iemand aan de deur geweest om een gerechtelijke brief te brenegn, maar omdat mijn dochte niet thuis was moet ze nu een afspraak maken om die persoonlijk in ontvangst te nemen en te tekenen voor ontvangst. Word hier wel een beetje moe van al die dreigementen
Dat was niet verstandig. Je had niet moeten betalen. Maar goed, zie het maar als leergeld.monique.jonker schreef:Ik ben heel slecht in dit alles, heb maar betaald om verdere problemen te voorkomen. Nu belde ik weer om te zeggen dat ze nooit een mail heeft ontvangen, en dat ik nu betaaltd heb en een registratiemail wil.mwe hebben er gister al eentje verstuurd. Nou echt niet. Op aandringen ging ze contact opnemen met haar leidinggevende. "Ik stuur hem u op kunt u dat controleren zei ze. En inderdaad nu kreeg mijn dochter een mail. Dus ik weer, dit is dus de eerste mail die jullie haar sturen. Ja die van gisteren was nog niet verstuurd zei ze. Dus hebben jullie die andere ws ook niet verstuurd zei ik weer. Ze bleef maar zeggen dat het niet zo was en dat dit het bewijs was dat ze hem verstuurd hadden. U heeft al zoveel keer gebeld en zoveel uitleg gehad zei ze nog. Je komt er echt niet met ze uit, Echt hier gaan je haren van overeind staan
Als je al hebt aangegeven geen overeenkomst te hebben met hen, de vordering om die reden betwist en dus ook niets te zullen betalen kun je ze negeren.snakeeye schreef:geachte lezers ik heb sinds 9-9-2016 ook het probleem dat ik in eens een
betalingsherinnering krijg in verband met een nog openstaande factuur van Voordelig Winkelen Online
maar ik weet nergens zo van af ik heb nooit een mail van hun gehad wat moet ik nu doen heb al eens
gemaild met hun maar geen respons
Mvg Arno
Julie4444 schreef:Als je al hebt aangegeven geen overeenkomst te hebben met hen, de vordering om die reden betwist en dus ook niets te zullen betalen kun je ze negeren.snakeeye schreef:geachte lezers ik heb sinds 9-9-2016 ook het probleem dat ik in eens een
betalingsherinnering krijg in verband met een nog openstaande factuur van Voordelig Winkelen Online
maar ik weet nergens zo van af ik heb nooit een mail van hun gehad wat moet ik nu doen heb al eens
gemaild met hun maar geen respons
Mvg Arno
Contact opnemen (mail / fax / brief) met de incassocowboy.Wilmavanderlinde schreef:Hallo ik heb sinds 9 september een rekening gehad via stidiris over voordelig winkelen online terwijl ik van niks weet. Nu vandaag kreeg ik een rekening van een incassoburo dat ik binnen 10 dagen.moet betalen want mijn factuur dateert al van 14 juli volgens hun!!! Ik heb niks gekocht of wat dan ook......Help wat kan ik hieraan doen. Heb jullie stukjes ook gelezen maar weet ff niet te doen. Dus bedankt voor de antwoorden evt oplossingen. Groetjes wilma
Je boft als je niets hebt ontvangen en niets hebt geactiveerd.Rubina76 schreef:Ik ben telefonisch benaderd. Ik zou een mail krijgen met daarin een link waar ik mijn account kon activeren. Dan zou ik 14 dagen het gratis kunnen proberen.
Ook zou alles daarin staan wat ik moest doen enzo.
Mail niet gekregen dus ook niets geactiveerd.
Eerste mail dat ik kreeg was een herinnering van een incassobureau of ik even 59,50 wilde overmaken. Daar stond een telefoonnummer die heb ik gelijk gebeld. Ik kreeg tot mijn verbazing dat callcentrum aan de lijn ipv incassobureau. Ik heb nu meerdere malen gemaild dat ik niets geactiveerd heb, omdat ik niets ontvangen heb. Tot heden 0 reacties teruggehad. Dame van callcentrum meldt dat er wel een mail verstuurd is en heeft mij een mail gestuurd met daarbij de datum.
Zou het dus wel gekregen moeten hebben, maar niets gezien en zeker niets geactiveerd.
Zei meld dat datum geldt van de mail en niet belangrijk is of je account activeer of niet.
Kan dit zomaar?
Dank u wel voor uw antwoord heb idd net een mail gestuurd over de zaken die u benoemde. Hoop dat het gelukt is. Heb ze ook 10 dagen de tijd gegeven en heb eigenlijk de mail van de incasso beantwoord met uw tips. In ieder geval bedankt voor uw hulp.Guardian72 schreef:Contact opnemen (mail / fax / brief) met de incassocowboy.Wilmavanderlinde schreef:Hallo ik heb sinds 9 september een rekening gehad via stidiris over voordelig winkelen online terwijl ik van niks weet. Nu vandaag kreeg ik een rekening van een incassoburo dat ik binnen 10 dagen.moet betalen want mijn factuur dateert al van 14 juli volgens hun!!! Ik heb niks gekocht of wat dan ook......Help wat kan ik hieraan doen. Heb jullie stukjes ook gelezen maar weet ff niet te doen. Dus bedankt voor de antwoorden evt oplossingen. Groetjes wilma
Geef aan dat je geen overeenkomst hebt, en daarom niet tot betaling zult overgaan.
Geef aan dat als zij van mening zijn dat deze er wel is, zij rechtsgeldig bewijs zullen moeten overleggen om dit aan te tonen.
Meld gelijk dat je binnen redelijke termijn (10 werkdagen / 2 weken) sluitend antwoord van hen verwacht, en bij geen antwoord zij dus te kennen geven dat de vordering berust op een abuis.
Doe NIETS per telefoon - dit schriftelijk doen voor dossiervorming. (mochten ze doorzeuren en zo)
Mocht men toch blijven doorgaan - bewaar de brieven - samen met kopie van uw eigen brief aan hen (of print van de mail, verzendkopie fax) en neem contact op met uw rechtsbijstand, of met het juridisch loket.Wilmavanderlinde schreef:
Dank u wel voor uw antwoord heb idd net een mail gestuurd over de zaken die u benoemde. Hoop dat het gelukt is. Heb ze ook 10 dagen de tijd gegeven en heb eigenlijk de mail van de incasso beantwoord met uw tips. In ieder geval bedankt voor uw hulp.