LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dating site lexa

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
wmasia

Re: dating site lexa

Ongelezen bericht door wmasia »

> zullen we dan maar via Radar gaan daten????????

Heb ik een goeie naam ....Radarlove :lol:

hans

Sanny

Ongelezen bericht door Sanny »

Ik ben het ook eens met alle mensen die hier al hebben gereageerd. Ik vind het belachelijk dat dit zomaar kan. Idereen betaald ervoor en het was net zo leuk en gezellig. Dan zo uit het niets zonder aankondiging wordt de boel ineens veranderd. Als je ze mailt krijg je een standaard mailtje retour. Ik ben dus ook niet van plan mijn lidmaatschap daar te verlengen. Dit gaat ze heel veel leden kosten en kan ze niet eens iets schelen. Ik ben echt heel kwaad hierover. :x :x :x :evil: :evil: :evil:

snarf49

Ongelezen bericht door snarf49 »

geahte heren .
naar aanleiding van het opheffen van de chatkamers van lexa verlies ik zo ineen een hele hoop vrienden en vriendinnen die ik na lang zoeken en navragen weer terug heb kunnen vinden en waar ik nu weer gezellig mee kan chatten maar helaas daar gaat het nu niet echt om waar het mij wel om gaat is dat zonder ook maar een voormelding men bij lexa zomaar ineens van kamers gaat veranderen .niemand weet waarom in eerste instantie en nu zeggen ze bij lexa dat het gaat om enkele personen die het een ander niet lekker laten hebben op de chat
maar waarom dan niet die personen verwijderd .nu heb ik helaas nog voor meer dan een maand aan lexa betaald en wat krijg je daarvoor niks als een hele hoop stress
kunnen jullie daar misschien iets voor betekenen zodat de mensen die betaald hebben aan lexa hun geld terug kunnen krijgen bvd een kwade oud lexa chatter

djo1953/deejee

Ongelezen bericht door djo1953/deejee »

na vele reacties gelezen te hebben ben ik verbaasd hoe het met lexa is vergaan :(
zelf ben ik er al een poosje weg vond het gezellig in de groepchat
maar nu is ie er niet meer een hële grote domper voor ieder die daar gezelligheid zocht
door een paar raddraaiers wel te ver staan is het nu afgelopen
wat telt nu eigenlijk? zij die de boel verpesten of al die leden die er plezier aan hadden
dit gaat veel leden kosten en over het geld van de betalende leden maar niet te spreken
zelf was ik van plan om terug te komen maar waarvoor?
heb nu nieuw profiel op lexa in afwachting van.... maar geen groepschat maakt het niet aantrekkelijk op
maar kan dit zomaar?????? dit vindt ik te gek voor woorden!!!!!!! :x

leipelowie

Ongelezen bericht door leipelowie »

Naar aanleiding van het schrijven op deze site wil ik het volgende concluderen, het toont van geen respect naar de lexa leden toe dat het van de ene dag op de andere wordt verandert, op zijn minst had hier een waarschuwing aan vooraf moeten gaan en de mogelijkheid tot restitutie van het lidmaatschapsgeld.
Het moet ook goed mogelijk zijn voor lexa om de mensen die niet op de juiste manier met het chatten omgaan en mensen constant beledigen en intimiteren deze te weren op de lexa site.
Ook moet ik opmerken dat het ten dele zelf aan de mensen ligd want op lexa was ook de mogelijkheid om zelf een kamer te maken die met een wachtwoord te beveiligen was en daar werd te weinig gebruik van gemaakt. Ik adviseer lexa terug te gaan naar het oude systeem, daar er veel mensen waaronder ik heel tevreden waren en waarom moet de meerderheid die gezellig met elkaar aan het chatten waren boeten voor een heel kleine minderheid.
Dus vraag ik bij deze een bemiddeling om de lexa chat weer in ere te herstellen.
Ik was namelijk en met mij vele andere blij met de opzet zoals het was bij lexa, chatten met meerdere personen en leeftijdsgenoten.

Vriendelijke groet,

LEIPELOWIE

Chyanne

Ongelezen bericht door Chyanne »

Ik ben ook niet mee eens wat lexa gedaan heeft!!!!!
En ik ben het er niet mee eens dat ze zonder enige aankondinging de chat verwijderd hebben tot 1 per 1 chat!!!!!!
Dit kan toch niet!!!!!!
Want was net anderhalve week lid en tot mijn verbazing werd de chat veranderd.
Ik heb een mail gestuurd naar lexa waar ik op dit moment nog geen reactie op gekregen heb!!!!
Ik heb geprobeert om mijn geld terug te boeken maar ik kreeg daar een brief van binnen van me bank dat dit niet mogelijk was door dat lexa dat ni toe stond!!!!!
Ik eis me geld terug van ze!!!!!!!!
Want wat heb ik nou aan een dating site als je het belangerijkste niet meer kan doen (chatten dus).
Via chatten kom je mensen beter te leren kennen!!!!!
Zelfs is tot mijn verbazing mijn profiel van lexa verwijderd,dus ik kan ook niet meer van mijn betaling voor lexa gebruik maken en dat terwijl ik maar anderhalve week lid was,en voor 3 maanden betaald heb.
Dus u snapt wel dat ik behoorlijk boos ben op dit feit!!!!!

Ik hoop dat er hier wat aan gedaan word!!!
Desnoods via bemiddeling mijn geld terug te krijgen!!!!

Met vriendelijke groet
Chyanne

Ik hoop dat ik een reactie terug krijg>

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Kusje voor jou dan bij deze.

Chyanne

ja goed idee !!!!! wmasia hahhah

en een leuke naam ook!!!!!!

groetjus
Chy

las dias

Ongelezen bericht door las dias »

Ga eens naar www.chat.nl misschien vind je die wel leuk.

marcel001

Ongelezen bericht door marcel001 »

hoiiiiiii vrienden en vriendinnen van de lexa chat bij deze iedereen
handddddddd en kusssssssss.

helaas is deze gezelligheid ons door lexa ontnomen met een stomzinnige smoes, waarvoor we niet gewaarschuwd zijn (en dit voor een betaald product nog wel).

groetjes marcel001

Chyanne

Kijk wat ik kreeg van lexa toen ik geklaagd had over miijn profiel!!!!!!!
Dit is toch schandalig niemand kon toegang hebben tot mijn profiel dus ze kunnen het aleen zelf gedaanhebben!!!!
Maar toch schuiven ze het weer van hun af!!!!!!

Verdere uitleg over Lexa.nl:
http://www.lexa.nl/dsp_help.php
----- Original Message -----
From: "Bibi" (mijn email)
To: <[email protected]>
Sent: Saturday, May 08, 2004 10:30 PM
Subject: Opmerking!!!

> WHAT THE HELL HAPPEND met mijn profiel!!!!
> Ik kan m nergens meer vinden!!!
> En ik heb m niet verwijderd !!!!!!Ik wil weten wat er met mijn profiel
gebeurt is en ik wil een goede reden hebben!!!!!!!
>
> Ten 2e ik heb betaald voor jullie diensten en dat houd in inclusief
chat!!!!!
>
> en kom niet met zon standaard mailtje!!!!!
> die ken ik nu wel onderhand!!!!
>
> omdat mijn profiel is weg is heb ik een tydelijke een nieuwe aangemaakt op
het zelfde email adres al deze maar mijn vorige profiel zat ook op deze
mailadres!!!
> Mijn nickname was : Chyanne
> zoek die profiel maar op voor me voor ik heel boos word!!!!!!
>
> AFZ: Chyanne

Beste Bianca,

Bedankt voor je bericht.

Ik kan geen member onder schuilnaam Chyanne vinden of onder emailadres
(mijn email adres). Wellicht heb je jezelf onder een ander
emailadres ingeschreven? Zo niet, dan heeft iemand toegang gehad tot je
email en wachtwoord en heeft iemand anders dan jij, je account verwijderd
van Lexa.nl.

Wij verkozen één op één chat boven groepschat, waardoor de chatrooms
verwijderd werden.
Wij zullen de chat in de nabije toekomst (binnen 2 weken) verbeteren zodat
je niet hoeft te wachten en zodat je tegelijkertijd met meerdere personen
één op één kan chatten.

Met vriendelijke groet,

Izabella
Lexa.nl Ledenservice

Bbie

Ongelezen bericht door Bbie »

Hee, handig, zoals Izabella dat omschrijft, je kan met meerdere personen 1 op 1 chatten .... er wordt dus door Lexa kennelijk begrepen dat je met meerdere personen tegelijk wilt chatten ...

Weet je wat pas makkelijk zou zijn .. als je al die 1 op 1tjes tegelijk kon doen! Je weet wel, dat ze ook met elkaar kunnen praten ... wel zo gezellig ... misschien moest je dan met zijn allen saampjes in 1 kamer kunnen zitten .. oooooooohhhhhh ... zoals het was dus!!

Als we gewoon nog even afwachten komt Lexa misschien zelf ook tot die conclusie .. of zou het niet??

:roll:

Bbie

Geke

Ongelezen bericht door Geke »

Ik had ook onlangs m'n abonnement verlengd, vraag me nu echt af waarvoor. Als ik dit had geweten had ik niet verlengd. Wat moet ik er zonder chat. Dat is de plek waar je nieuwe mensen ontmoet, ziet hoe ze reageren, kijken wie je leuk vindt, waar je je verhaal kwijt kunt, anderen kunt steunen. De chatroom is een heel sociaal gebeuren en voor die paar onruststokers hebben we toch de blokkeerknop.
Ik had m'n abonnementsgeld beter aan een goed doel kunnen schenken dan betalen aan lexa, geldwolven: chat afschaffen en de tarieven verdubbelen, hoe durven ze.
Maar "Radar" mag dit allemaal?????????

Ik heb inmiddels al weer vele bekenden gezien op een andere chatsite, maar het had toch anders gekund of niet "Lexa"??

groetjes en allemaal reageren!!! :!:

Marjuly

Ongelezen bericht door Marjuly »

Geplaatst op 11 May 2004 02:24 door Marjuly

--------------------------------------------------------------------------------

Over het chatgebeuren bij Lexa kan ik denk ik heel kort zijn; elke overeenkomst met Lexa kan mijns insziens per direkt worden ontbonden, aangezien zij niet de diensten levert waarmee elke deelnemer ten tijde van het aangaan van zijn lidmaatschap akkoord is gegaan. Uiteraard geldt dit voor alle overeenkomsten welke gesloten zijn vóór 3 mei jl.
Ik verwijs naar sub 4.5 van de overeenkomst:

4.5 Lexa.nl behoudt zich het recht voor om zonder voorafgaande aankondiging tarieven van diensten of producten die op de site worden aangeboden te wijzigen.

Hiermee is dus alleen maar sprake van wijziging van tarieven en niet van diensten. Dit betekent dus dat Lexa in gebreke blijft mbt zijn diensten.

Bovendien getuigt het van een wel heel slechte mores en een gebrek aan elke vorm van communicatieve vaardigheid om een zo essentieel onderdeel zonder vooraankondiging op een dergelijk ingrijpende wijze te schrappen.

Ik roep derhalve alle leden van Lexa die zich gedupeerd voelen door deze wijziging, massaal hun lidmaatschapsgeld vanaf 3 mei jl terug te vorderen. Samen met een eventuele actie van Radar zal dit hopelijk leiden tot herstel van de "geschonden" diensten.

Marjan ( Marjuly) zahnna@xs4all.

Chyanne

Met producten bedoelen lexa hun diensten!!!!!!!

Dus het is nog achterbaks ook!!!!!!

Groetjus chyanne

Chatmate

Ongelezen bericht door Chatmate »

Zoals Lexa beweerd hebben ze het besluit genomen om de groepschat te sluiten naar aanleiding van diverse gegronde klachten.
Nou ben ik maar een domme hollander, maar zie nu wel ineens heel heleboel klachten van mensen die het er niet mee eens zijn dat de groepschat is gesloten. Ik persoonlijk denk dat als we stemmen zouden gaan tellen, wij sterk in de meerderheid zijn.
Maar goed, zoals het een goede arrogante datingsite behoord zullen ze binnenkort wel helemaal verdwijnen wegens gebrek aan leden. Dus Lexa ga zo door en als jullie je faillisement hebben aangevraagd kopen wij jullie wel op voor 1 euro want meer zijn jullie echt niet meer waard.

Met de vriendelijke anti groeten aan Lexa,
Chatmate

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hellootjes alle " randfiguren" die ik in de afgelopen maanden op de chat van lexa heb mogen ontmoeten, zowel persoonlijk als virtueel.
Wat zich in het verleden heeft afgespeeld op Lexa, daar kan ik niet over oordelen, heb gehoord van vele moeilijkheden, maar lui, zo gaat het er bijna overal aan toe. Het enige verschil met Lexa was dat men in de buidel moest tasten om te chatten......
Grof geld dus, waar de beheerder nu rijkelijk van profiteert, slapende rijk geworden of zo! Vraag me af wie er nu dom is, wij of die beheerder! Wij, omdat wij massaal zo graag contacten wilden leggen met de buitenwereld, mij om het even of je dat doet als tijdverdrijf of omdat je andere mensen wilde leren kennen via dit medium. En de beheerder, die een vooruitziende blik had om voor chatten te laten dokken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de eerste keer ook dacht dat de server van lexa een probleempje had, toen ik merkte dat je maar alleen person to person kon chatten. Ik wachten, kwam er niemand in mijn paskamer..... hi hi hi.
Geen post, waarschuwing, opmerking van het veranderen ten nadele van de chat is mij ter ore gekomen en ik vraag me af of dat zomaar kan, maar dat ga ik onderzoeken.Lijkt me ook niet een democratisch besluit, wat er genomen is en dat voor een democratisch land als Nederland! Neigt mij teveel naar oplichterspraktijken en dus moeten er massaal sancties komen, in de vorm van boycotten, door de beheerder gewoon het geïnde geld van de Lexa members terug te storten en wij als geacht Lexamember de (post)bank opdracht geven om het geïncasseerde geld op de rekening van Lexa weer terug te vorderen. Helaas is daar wel een termijn voor, dus mensen die meer dan 6 weken (??)geleden betaald hebben, zijn dus de dupe.
Maar al met al, aan het slechte komt ook een einde, en we zijn gelukkig weer herenigd op chattersparadise, waar we naar hartelust weer kunnen chatten, met alle betaalde en niet betaalde leden van verschillende chats.
Dus we maken Chattersparadise gewoon gigantisch, dat hebben ze wel verdiend.
En vooralsnog gaan we gewoon door waar we gebleven zijn., vooral chatten om de leut!!!
Maarre , kreeg een helder idee, zal ik gaan daten met die beheerder??

Veel liefs, jullie "geitende"snoepje......
:D :D :D :D :D

greeneyes1

Ongelezen bericht door greeneyes1 »

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik me aan heb gemeld bij de datingsite Lexa.nl! Ik hoorde iets op de radio en dacht "waarom niet" het was toch gratis dus wat maakte het me uit! Toen ik de eerste keer de chatroom binnenwandelde, was ik aangenaam verrast; wat een leuke mensen allemaal en iedereen accepteerde me direct! Lexa was op dat moment een nog nietszeggende datingsite met een paar honderd leden, maar dat werd al snel veel meer, mede doordat die paar honderd leden zo positief waren over lexa en dus mond op mond reclame maakten. Lexa heeft toen de keuze gemaakt om er een betaalde site van te gaan maken en ik snapte dat ook best; als je als eigenaar van een bedrijf ziet dat iets toch wel erg goed loopt, dan zou je wel gek zijn om er niet iets aan te gaan verdienen. Want, laten we eerlijk zijn, een site starten, onderhouden en regelmatig up-daten, kost nu eenmaal geld! De oudgedienden kregen van Lexa een cadeautje, omdat zij Lexa trouw waren, mochten ze een jaar lang gratis ingeschreven staan! Ik heb (bijna) een jaar lang vreselijk leuke contacten opgedaan bij Lexa, ik ben naar een, door lexa, georganiseerde meeting geweest en heb daar de mensen leren kennen met wie ik aan het chatten en mailen was en dat was vreselijk leuk! Na een poosje zijn de leden van Lexa zelf meetings gaan organiseren, een leuk idee uiteraard, maar geheel tegen de regels van Lexa in! Lexa heeft toen ook diverse waarschuwingen aan de organisatoren van die meetings gegeven, maar die zijn in de wind geslagen! Ik kan me daar dan ook in vinden, maar ik heb alleen nooit begrepen waarom lexa niet zelf weer iets organiseerde, want mensen willen elkaar graag ontmoeten zonder dat dit persé een date moet zijn met één persoon! Op een gegeven moment werd de sfeer in de chat wat grimmig, maar goed, dat is nu eenmaal heel normaal als je met een grote groep mensen bij elkaar bent; je kunt niet iedereen aardig vinden en de ene persoon heeft nu eenmaal meer manieren dan de andere persoon! De "ruzies"zijn op de chat uitgeknokt en de klachten kwamen met honderden tegelijk binnen bij Lexa! Uiteraard kan Lexa niet op elke klacht ingaan, dat snap ik ook wel, maar het aanstellen van diverse (betrouwbare) beheerders is natuurlijk ook een optie! Er is een periode geweest, dat werkelijk iedereen beheerder kon worden, zonder dat men bij Lexa keek of deze personen daadwerkelijk een goede invloed zouden kunnen hebben. Ook ik ben een maand of 2 beheerder geweest en heb me soms ook laten leiden door roddel en achterklap. Mijn suggestie zou dan ook zijn; zet er 2 of 3 beheerders in zo'n chat, die zelf absoluut niet mee chatten, puur de boel in de gaten houden en de orde handhaven; het kost een paar euro's, maar dat verdien je ook snel weer terug met de vele inschrijvingen! Het kaf van het koren scheiden is een onmogelijke opgave, want het ene moment verban je iemand en het volgende moment, komt zo'n persoon onder een andere nickname terug met alle gevolgen vandien! Maar goed, echt druk hoef ik me er niet meer over te maken, want de Lexa chat is niet meer! Van het ene op het andere moment werd chatten in groepsverband onmogelijk! Het standaard mailtje wat verstuurd werd aan een ieder die klaagde, heeft volgens mij al ruim van te voren klaargelegen! De reden die genoemd wordt, lijkt me wat overtrokken! Hoe kan het mogelijk zijn dat een paar herrie/ruzieschoppers de reden zijn voor het veranderen van een datingsite? Ook ik heb me schuldig gemaakt aan ruziemaken en uitdagen, maar dat ik en mijn mede ruziezoekers zo'n grote invloed zouden hebben, had geen mens verwacht! Het gekke is, dat de conflicten allang weer uit de wereld waren, toen Lexa besloot te stoppen met de algemene chat. Maar ik snap best dat een secretaresse, die heel de dag mailtjes krijgt met klachten, de druk niet meer aankon; je moet tenslotte een sterke persoonlijkheid zijn om dat soort dingen te kunnen bolwerken!
Goed, de chat is dus niet meer! Mijn abbonnement is per vandaag verlopen, daar kreeg ik een keurige mail over, of ik wilde verlengen! Wat schertst mijn verbazing, als ik verleng, dan kan ik weer onbeperkt berichten versturen en ontvangen en, jawel, ik kan onbeperkt chatten op de lexa.nl chat! Heb ik soms iets gemist meneer Lexa? want zelfs het icoontje"chatten" is weg! Ik ben van nature zwartharig, maar ik voel me een beetje blond op dit moment! U begrijpt vast wel, dat ik niet ga verlengen, want ik heb op dit moment een hele leuke site gevonden(kostenloos) waar ik al mijn bekenden van Lexa, dagelijks tegenkom! Het leuke van deze site(chattersparadise.nl) is dat het bijna precies hetzelfde is als de chat van Lexa; ik hoef dus niet te wennen aan een ander programma. Het grote verschil is echter, buiten dat het kostenloos is, dat er diverse beheerders aanwezig zijn, die de boel vreselijk kundig beoordelen! Ruzies heb ik daar dan ook nog niet meegemaakt.

Beste meneer Lexa, ik wil u vriendelijk bedanken voor de leuke periode die ik heb gehad bij uw site, maar het meest moet ik u bedanken, dat u mij de weg heeft gewezen naar een nog leukere site en mij op deze manier erg veel geld heeft bespaard, zonder uw actie had ik daar nooit achtergekomen namelijk!

Vriendelijke groeten van Greeneyes1

P.S. even een tip: kijkt u even goed naar uw algemene voorwaarden aub; 4.5 is een voorwaarde die op de zwarte lijst van de algemene voorwaarden staat. Even ter verduidelijking voor Izabella; dit houdt in dat het niet bij de algemene voorwaarden mag staan! Ik zou er iets aan doen hoor, voor je het weet krijg je er narigheid mee.

Dit was mijn mailtje aan Lexa en opeens konden we wel snel reageren!

Beste Chantal,

Bedankt voor je berichtje.

Wij laten ons niet intimideren door bepaalde leden. De denigrerende toon in je berichtje heeft ons doen besluiten, om je profiel van Lexa te verwijderen.

Wat betreft de algemene voorwaarden, wij zijn ons er van bewust dat er een zwarte lijst is.

Met vriendelijke groet,

Izabella
Lexa.nl

Hahaha, ik ben dus vanaf heden niet meer op lexa te bewonderen!
Maar, uiteraard laat ik het hier niet bij zitten, want wie Green kent, weet ook dat ze dit de leukste dingen vindt.

fledder

Ongelezen bericht door fledder »

waarom worden wij als lexa leden niet eerst op de hoogte gesteld,ze moeten het ten slotte van ons hebben,als wij niet betalen kunnen hun het niet draaiend houden,ik heb dit nog nooit mee gemaakt,dat er zo met de mede mens wordt om gegaan,maar ik heb al een andere site gevonden,lexa is voor mij gesloten boek,groet fledder

Katri

Ongelezen bericht door Katri »

Hallo bekenden en onbekenden.

Ook ik ben van lexa weg...abonnement was afgelopen en natuurlijk geen seconde aan gedacht om het te verlengen. Waarom betalen voor een 1 op 1 gesprek? Als ik de behoefte heb aan dat soort gesprekken dan pak ik de foon wel of ik trek gewoon iemand van zijn fiets af en dwing hem om met me te praten haha geintjeee!
Nee ff alle gekheid op een stokje...er zijn genoeg sites waar je gratis kunt chatten in groepsverband en waar je dan ook nog zelf de keus hebt om 1 op 1 te chatten. Steeds meer bekenden (ook van lexa) zie ik terug op www.chattersparadise.nl .....ik denk dat lexa hier veel (potentiele) leden aan gaat kwijtraken..mja..een beetje beter beleid in het lexa team had dit kunnen voorkomen..dus: eigen schuld..dikke..

Gesloten