LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet-BOVAG garage, wel aankoop auto annuleren?

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
thecure
Berichten: 2724
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Niet-BOVAG garage, wel aankoop auto annuleren?

Ongelezen bericht door thecure »

Kijk, das mooi! eind goed al goed !

Mooi dat er hulp komt voor uw broer.

Hij krijgt dus het aankoopbedrag van de auto terug min 650? jammer dat zijn inruilauto al doorverkocht is.

bedankt voor de terugkoppeling!

witte angora
Berichten: 32134
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Niet-BOVAG garage, wel aankoop auto annuleren?

Ongelezen bericht door witte angora »

thecure schreef:Kijk, das mooi! eind goed al goed !

Mooi dat er hulp komt voor uw broer.

Hij krijgt dus het aankoopbedrag van de auto terug min 650? jammer dat zijn inruilauto al doorverkocht is.

bedankt voor de terugkoppeling!
Dat is dan nog beter afgelopen dan ik dacht. Er was een percentage van 15 genoemd, dan kom je uit op 900 euro, uitgaande van de 6000 bijbetaling. Dus dat scheelt toch al een flinke hap.

Maar ik snap nu even niet hoe het met de Suzuki zit. Heeft je broer die nog wel of niet? Zo ja, dan is de les 650 euro, zo nee, dan is de schade een stuk groter. Als je broer de Suzuki kan houden, dan is het voor de garage jammer dat ze niet kunnen leveren. Als het ding daadwerkelijk al is doorverkocht, dat is in dat geval nog maar de vraag.

Misschien inderdaad beter dat je broer voorlopig, kennelijk met zijn eigen instemming, nu minder makkelijk grote bedragen kan uitgeven.

*Edit : ik zie het al. De Soes staat nog steeds vanaf 2012 op naam van de eigenaar, dus je broer mocht hem houden. Gelukkig maar. Dat 'doorverkocht' zal wel de zoveelste smoes in het rijtje zijn, net als de 10 dagen vakantie. De site 'Ovi' kan soms heel interessante info opleveren.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Niet-BOVAG garage, wel aankoop auto annuleren?

Ongelezen bericht door Quark »

Zoals ik het lees houd broer zijn Suzuki en is alleen zijn aanbetaling van 650 euro kwijt, hij staat bij de RDW ook nog steeds op naam van de 1e eigenaar.

Gesloten