LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vijf eenvoudig te beantwoorden vragen voor MLM' ers

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26

Re: Vijf eenvoudig te beantwoorden vragen voor MLM' ers

Ongelezen bericht door student26 »

Als er hier 1 iemand is die geen enkele vraag beantwoordt, dan ben jij het wel. Een inhoudsloze reactie is alles wat er nog uitkomt. Is dit wellicht de periode van napruttelen zoals een andere schrijver al opmerkte?

Nog een poging dan. Ik nummer de vragen wel, dat maakt het misschien voor jou wat makkelijker om te reageren:

1. Waar lieg ik over?

2. Wat is "de grote vraag"?

3. Welke aannames maak ik en wat mankeert daar aan?

4. Waarop baseer je de uitspraak dat ik er niets van snap?

5. Idem voor "dat wel pretendeert"?

6. Wat gebeurt er op het moment dat alle potentiele verkopers aangesproken danwel ingelijfd zijn met de onderste laag?

7. Idem voor alle potentiele klanten?

8. Hoe kan ik zien of de markt al verzadigd is met verkopers?

Er zijn nog zoveel meer vragen en onderwerpen die je tot nu toe ontweken hebt, maar laat ik die maar niet allemaal stellen. Succes met deze 8.

betweter

Ongelezen bericht door betweter »

Je bent niet het middelpunt van de aandacht student. Econometrist is de persoon die niets anders dan liegen kan.

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

En wederom ontloopt ons leugenaartje de grote vraag.
En wederom maakt hij allerlei aannames.
En wederom laat hij zien dat hij er niks van snapt, maar dat wel pretendeert.
Wat is dan de grote vraag?

En ooit gehoord van het verschil tussen meningen, feiten en aannames? Wie snapt hier nou iets niet?

Mijn mening mag je aanvallen, omdat ik niet met cijfers kom (dat doet Student26 al) maar meer nadruk leg op de morele kant van het verhaal. Maar de feiten wil je niet onder ogen zien dus verdraai je ze maar.
En opnieuw met modder gooien. Het wordt drassig hier!

Slim

Je bent niet het middelpunt van de aandacht student. Econometrist is de persoon die niets anders dan liegen kan.
Ongelooflijk!

betweter

Mijn grote vraag aan ecometrist was om zijn identiteit te geven zodat mrtelecom hem voor de rechter kan slepen wegens laster en smaad. Maar hij is een lafaard die de consequenties van zijn vuilspuiterij niet durft te dragen.

betweter

Slip of the tongue, slim aka econometrist?!

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Laat ze maar, matey. Econometrist heeft wel laten zien dat hij uit wrakhout gesneden is en student26 zal de laatste zijn die overtuigd wordt. We pakken morgen gewoon lekker een potje bier in Breda en lachen erom.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

kunnen jullie ook een potje bier drinken van wat jullie verdiend hebben????

Gast

Nee ! hoezo ? Wij verdienen immers geen droog brood :lol:

student26

Werkelijk ongelooflijk hoe je er ook hier weer onderuit probeert te komen. Zulke moeilijke vragen zijn het nou ook weer niet hoor.

En waarom schrijf je een reactie op een bericht van mij als je je gooitalent naar econometrist weer wil laten zien?

En IK kan je "grote vraag" niet beantwoorden dus schrijf dat dan ook niet als reactie naar mij. Je bent wel heel erg diep aan het zinken nu.

student26

We pakken morgen gewoon lekker een potje bier in Breda en lachen erom.
Wel een eind rijden vanuit Gelderland he... Verhuizing goed gegaan? Misschien was dat dan de reden dat "MrTelecom zich niet kan verdedigen".

feiten???

Ongelezen bericht door feiten??? »

na 2 jaar de feiten:

persoonlijk 42 klanten
nivo 1 12 vertegenwoordigers
nivo 2 16
nivo 3 24
nivo 4 35
nivo 5 36
nivo 6 39
nivo 7 42
------------------------------ hierna stopt helaas mijn provisie
nivo 8 50
nivo 9 45
nivo 10 41
nivo 11 37
nivo 12 22
nivo 13 7
nivo 14 5
nivo 15 2

Verdiensten: € 600 p/m residuaal met minder dan 2 uur per maand werk. Hier loop je natuurlijk niet van binnen.

bruintje beer

Ongelezen bericht door bruintje beer »

Geplaatst op 10 May 2004 13:53 door Slim  
------------------------------------------------------------------------
Om erachter te komen of MLM iets is voor mij heb ik op de volgende vragen een antwoord nodig:

1. om wat voor type produkt/dienst gaat het
2. wat is de provisie per aangebrachte klant
3. wat is de provisie per aangebrachte verkoper
4. wat zijn de doorlopende inkomsten uit verkopen van de downline, per level
5. Wat is de (jaarlijkse) bijdrage die je moet betalen om verkoper te zijn?

Alvast hartelijk bedankt voor de informatie!
œ
hier zijn je antwoorden meneer slim:
1.afhankelijk welk bedrijf je kiest.
2.afhankelijk welk bedrijf je kiest.
3.afhankelijk welk bedrijf je kiest.
4.afhankelijk welk bedrijf je kiest.
5.afhankelijk welk bedrijf je kiest.

ben je nu tevreden? of bedenk eens een andere vraag waar je veel meer mee kunt,bv kan iemand mij een lijst geven van alle mlm bedrijven? (pasop dit is riskant daar er duizenden zijn )

Slim

ook jij bent dus niet in staat om uit te leggen waarom ik aan MLM zou beginnen. :lol:

Gast

Wat wil je met je leven ? Wat zijn je doelen , dromen etc. MLM zou een voertuig kunnen en ik zeg "kunnen" je kunt ook een traditionele business pakken natuurlijk.

Het gaat erom wat je wilt met je leven, die vraag kan ik niet voor je beantwoorden.

student26

Wat wil je met je leven ? Wat zijn je doelen , dromen etc.
Kijk eens op http://members.lycos.nl/mlmwaarheid/lf6.htm

Een typische reactie van een MLM'er dus. En dan zeggen ze dat ik alleen maar theorie bedrijf... tsk tsk... :-)

Me

Ongelezen bericht door Me »

To do or not to do ...

Gast

Verklaar eens waarom je dit een typische uitspraak vind van een MLM-er ?

student26

Dit is een typische MLM uitspraak omdat je tijdens een sollicitatiegesprek bij een traditioneel bedrijf zo'n vraag niet (of op z'n hoogst zeer zelden) voorgeschoteld krijgt. Na beantwoording van de vraag door de aanwezigen wordt MLM voorgespiegeld als DE manier om die doelen, meestal materiele zaken, te bereiken.

De indruk wordt gewekt dat je met MLM aan het geld en de tijd zal komen om die doelen te bereiken. Of zelfs sterker, dat MLM de enige manier is om die middelen te hebben.

Heb je bijvoorbeeld ooit meegemaakt dat men bij een sollicitatie de indruk wekte dat de baan waarop je solliciteerde je de tijd en het geld zou bezorgen om een wereldreis te maken?

De waarheid is bij MLM daarentegen in een zeer groot aantal gevallen precies tegengesteld: OF je verdient er niet eens genoeg mee om (lekker) van te leven, OF je verdient er wel mee, maar je hebt te weinig tijd om er dat soort dingen mee te doen.

Merk op dat ik niet beweer dat het ONMOGELIJK is! Er zullen er vast zijn die het wel lukken, maar het is bekend (of dat zou het inmiddels moeten zijn) dat dit de happy few zijn (zoals die er ook in het traditionele bedrijfsleven zijn).

Gast

Het is een manier zoals er zovelen zijn en als iemand zich er prettig bij voelt moet hij/zij het doen. MLM is niet voor iedereen al wordt bij sommige bedrijven anders beweert :?

Gesloten