Pagina 4 van 6
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 27 mei 2004 21:47
door Bush
Werk jij toevallig bij de IT's ?
Iedereen weet dat de service bij it's niet altijd tip top is, en als een GFK marktonderzoek uitwijst dat De Harense Smid de beste service heeft ( gekozen door 26% van de ondervraagden ) en de Expert goede 2e met 16 % en je ziet de IT's dan ergens onderaan staan met 3 % dan zie je dat ze iets toch niet goed doen.
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 27 mei 2004 22:13
door devil
heb ik mijn video gekocht. na 4 maanden begon hij spontaan mijn banden op te eten! (philips).Mee terug gegaan naar de winkel, en wat denk je :kreeg meteen een nieuwe mee! niet slecht dacht ik zo.
dus mijn ervaringen is positief.
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 27 mei 2004 22:18
door HarenseSmidje
Dat van die GFK cyfers ben ik wel in geintresseerd.
Heb ik namelijk nog niet eerder van gehoord!
Graag een bronvermelding van die GFK cyfers!
Smidje!
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 23 jun 2004 13:13
door Gast
Mijn broer heeft nog geen jaar geleden een wasmachine gekocht van het merk Bauknecht. Na een aantal weken begon deze al mankementen te vertonen. Dus naar de ITs om te klagen, geen nood we sturen een monteur. Wat deze gedaan heeft is een raadsel want na zijn bezoekje deed de wasmachine nog steeds wat hij deed NIETS. Dus wederom naar de ITs en weer een monteur en weer niets. Dit tot 4 keer aan toe. Nu is er een baby geboren en moet je dus wat vaker wassen. Maar ja de wasmachine doet nog steeds niets.... Dus u raad het al mijn broer weer naar de ITs en daar werd hij flink afgesnauwd ze konden niks voor hem betekenen dus red je maar. Nu had mijn broer bij een andere firma een stofzuiger gekocht en was met een verkoper aan de praat geraakt over zijn weigerende wasmachine, weet je wat zeiden deze wij sturen wel een monteur. Deze kwam zag en overwon. Wat bleek de elektronica van de wasmachine is zo scherp afgesteld dat er in principe niet mee te wassen is . Een foutje van de fabrikant.
Dus Bauknecht gebeld. Nou deze doen niet onder voor de firma waar ze aan leveren de ITs want ook hier krap aan vriendelijk. En waren niet genegen op welk gebied maar hulp te bieden. Probeem ligt gewoon bij de koper en Whirlpool?Bauwknecht doen er niks aan.
De vraag is wat nu. Er is een baby er kan niet gewassen worden. Dus mijn broer ziet in al zijn nood maar een oplossing een nieuwe wasmachine kopen. Met dank aan Its. En aan de firma Whirlpool waar Bauknecht onder valt.
Overigens zal mijn broer zijn rechtsbijstandsverzekering aanspreken. Ik heb hem aangeraden om of contact op te nemen met een TV progamma als Radar of Kassa.
En voor Its ga zo door en de consumenten gaan wel een deurtje verder en zo prijzen jullie je zelf wel uit de markt en zeg nooit dat gebeurt niet want ook een gigant als Megapool is failliet gegaan, overigens had deze wel een hele goede service.
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 02 jul 2004 22:30
door Sacha
It's grote s h i t bij It's.( het moet wel zo,anders staan er ****)
Wij kochten een traploze wasemkap.
We hebben afgerekend ,en "mijnheer"zegt doodleuk , ja U krijgt een telefoontje als de wasemkap er is!!!
Er is?? Hoe bedoelt U? Wij nemen hem meteen mee!!!
Wij hebben hem niet op voorraad werd er doodleuk gezegd.
Ik ontplofte zowat en mijn man was sprakeloos.
We wilden ons geld terug , dat kon niet,koop is koop.
Of we moesten maar iets anders nemen ,ja me hoela.
Gedreigd met politie , en in de tussentijd waren er nog meer klanten met problemen,we hebben daar heel wat meegemaakt in die zaak.
Genoeg om er nooit meer te komen,nou ja , nog 1 keertje dan......na NEGEN WEKEN wachten,bellen,er naar toe om onze wasemkap op te halen,
IT"S te gek voor woorden!!!!!maar wilde het nog wel ff kwijt,
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 02 jul 2004 22:33
door Sacha
Ik heb nog wel een aanvulling op mijn verhaal,wij kwamen de wasemkap halen , de doos werd op de toonbank gekwakt , en er werd geen woord meer tegen ons gesproken . Kwam dat ff goed uit!!!!!!
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 03 jul 2004 18:22
door peterpan99
Wat een gezeur, wie geloofd er nou dat u 9 weken heeft gewacht op een afzuigkap! Dit geeft alleen maar aan dat u dit zelf heeft geaccepteerd!
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 21 jul 2004 13:18
door subbie
Ik geloof dat van die wasemkap wel!
Ik heb ook 8 bijna 9 weken moeten wachten op em nieuwe mp3 speler.
Het eerste verhaal die gepost is kan je lezen hoe goed (ahumm) die service is! buitendat vind ik ook dat It's je schoftelijk behandeld wordt. Ze zijn alleen aardig als je wat koopt of als het zo druk is dat ze meteen een nieuwe geven! Want dan doen ze alles!
En nog wat ik heb een lader besteld op
www.creative.com en ik moet heb hebben voor 25 juli ik ben 21 juli er is een fout gemaakt voor zondag is hij der! dat is service en niet 9 weken wachten!
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 23 jul 2004 06:05
door Gast
Ik heb een typisch voorbeeld van een slechte After - Sales.
Mijn moeder had een wasmachine bij It's in Almere Stad besteld.
Zij vroeg er duidelijk bij, of de wasmachine werd aangesloten, zodat ik meteen kon wassen.dat was geen enkel probleem aldus de verkoper.
Toen de bezorgers kwamen, zeiden ze erbij dat de wasmachine niet werd aangeslotenOok moest ik zelf het oude snoer doorknippen van de oude wasmachine.
Bij telefonische navraag beweerde It's, dat men hier niet aan begon, want het betrof een dubbele trekschakelaar, waar de machine op was aangesloten.Er zou dan een monteur bij moeten komen.
Kosten: 45 euro.De opmerking dat Scheer en Foppen hier geen kosten voor berekende werd niet geloofd.
Ik heb het vervolgens mijn zwager laten doen voor een geschenkenbon.
Bij navraag rekende Scheer en Foppen 5 euro, Dat waren de kosten voor een speciaal stekkertje.Voor mij geen It's.Wat een stelletje leugenaars!!!!
Groeten Mart
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 23 jul 2004 23:18
door Marco2004
Volgens mij moet u de fout toch ook bij u zelf zoeken. Ik kocht vorige week ook een wasautomaat bij IT's in Eindhoven. Ik kreeg van de verkoper de bezorgvoorwaarden mee. Deze heb ik even door gelezen en daar staat in: Oude trekschakelaars (z.g. wip of tuimelschakelaars), dubbele en afwijkend geplaatste trekschakelaars mogen alleen worden aangesloten worden door erkende installateurs, echter nooit door onze bezorgservice.
Ik neem aan dat u de bezorgvoorwaarden wel heeft doorgelezen!
Dit is het foldertje waar ook op stond hoe je na kon vragen hoe laat de machine gebracht werd!
Ben benieuwd, mocht u ooit kortsluiting/brand of iets dergelijks krijgen wat u verzekering er van vindt dat u zelf die trekschakelaar heeft aangesloten.
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 24 jul 2004 02:27
door Gast
Dat kan dan wel zijn, maar feit blijft wel, dat Scheer en Foppen en misschien ook wel andere zaken niet zo veel vragen voor aansluitkosten.
Toen mijn moeder vroeg of hij helemaal gebruiksklaar geleverd werd, antwoordde It's met ja.Ik vind dat valse voorlichting.
Ik had daar nooit die wasmachine gekocht, als ze dat er bij gezegd hadden.
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 04 aug 2004 21:02
door movieboy
Mijns inziens heeft het niet zozeer met de firma It's te maken alswel met het al of niet treffen van een verkoper die zijn vak en firma verstaat.
De bezorgvoorwaarden bij It's zijn glashelder en bekend bij het personeel. Dat er nog steeds verkopers zijn die er de kantjes vanaf lopen is een trieste zaak en ik kan me haast niet voorstellen dat een bedrijfsleider hier niet adequaat mee omgaat. Ik koop al 25 jaar alles mijn spullen bij It's en ik moet zeggen dat ik het negatieve nog nooit ben tegengekomen. Het maakt wel verschil als je op de hoogte bent van consumentenrecht en winkeliersrecht. Verder heeft It's een prima afdeling consumentenbelangen (waar vindt je zoiets bij de concurrentie) die in geval van debiele verkopers wel degelijk voor jouw in de bres springen.
Volgende aankoop wederom bij It's Helmond.
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 15 aug 2004 21:42
door it's verkoper
als je een domme gans bent moet je inderdaad niet bij it's kopen ,
ze pakken je natuurlijk in ...
dit komt natuurlijk doordat er zoveel slimme jongetjes het allemaal weten denken ze ....
de ganzen zullen overal bloeden op deze wereld!!
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 16 aug 2004 19:24
door Dhr. Hert
Ben vandaag bij de its' geweest en prima geholpen! Was op zoek naar een goedkope discman en de verkoper had nog een prima aanbieding! Hij had het over een koopjeshoek, heeft iedere it's vestiging zo'n koopjeshoek? Wil wel even reageren op de reactie hierboven, ben een groot liefhebber van ganzen en vindt de opmerking beneden alle pijl!
Groeten, Dhr Hert.
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 16 aug 2004 19:42
door Gast
peil bedoelt u waarschijnlijk.
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 16 aug 2004 20:30
door it's koopjeshoekverkoper
iedere
it's heeft een koopjeshoek ;je moet natuurlijk wel ff'n naar de V6 manager vragen !
ganzen worden automatisch vrijgelaten op de koopjeszolder!
Jaja
it's gaat veel verder dan alleen de laagste prijs!!
let op :koopjeshoekartikelen hebben
geen garantie( zgn
Drempelgarantie)
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 16 aug 2004 21:07
door Gast
Goedkoop wordt wel eens duurkoop. Ook bij de "it's-kids".
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 18 aug 2004 22:50
door movieboy
Wat een bull, op alles zit garantie, stelletje e*kels, en It's heeft geen koopjeshoek.
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 19 aug 2004 12:57
door Gast
movieboy weleens gehoord van fatsoen.
Re: It's zijn service!
Geplaatst: 24 aug 2004 15:20
door subbie
We wijken af van het onderwerp!
Het onderwerp is It's zijn service en dat niet van fatsoen ga daarvoor maar een andere aanmaken
Dus mensen heeft een klachten of juist postieve (kan haast niet) reacties! En ik vraag vooral de aandacht op Service na de aankoop ik weet zelf ook wel dat ze je voeten kussen alks je wat koopt maar als je terug moet voor reperatie spugen ze erop!
Dus al die verhalen over toen ik wat kocht zijn allemaal positief weet het maar na de aankoop eens kijken!