LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
falco

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door falco »

Hoe was het vandaag Rob?

berna_830

Ongelezen bericht door berna_830 »

Hallo Janneke 52

Wat mij betreft mag je met mij wel meerijden naar amsterdam, ik heb nog een plaatsje vrij in de auto, Maar alleen met de tijden komen wij niet overeen, ik ga morgenvroeg om 8.30 uur vertrekken vanuit Enschede, en jij kan alleen s'middags, kijk maar wat je wilt doen, van mij kan je een lift krijgen, wij gaan met 3 personen naar amsterdam om te demonstreren dus er blijft nog 1 plek over, Ik hoor nog wel hoe en wat,

Met vriendelijke groet,
Berna,

Arie Boom

Ongelezen bericht door Arie Boom »

Wat lief van je dan kan Janneke er wel moeite voor doen. Bedankt namens Arie voor deze lieve mededeling. :wink:

falco

Ongelezen bericht door falco »

Gelukkig. Plus één (= Janneke) Rob! Kan zelf helaas niet komen, maar doe hier even verslag als je wilt. Of jij anders Janneke, morgen.

Rob Adank

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Falco,vanochtend gestart met 4 mensen.(beetje schamel).
Ik ben 11.00 uur weer moeten gaan(werken).
Helaas.Het verdere verloop nog niet gehoord.

Hoop dat er morgen wat meer gedupeerden in beweging te krijgen zijn.

Wij kunnen het niet alleen.!!!!!!!!!!!!!!1

KOM DUS ALLEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Ik heb morgenochtend een vrije ochtend opgenomen en ik ben er om te posten.
Hans2

fenneken oo3

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Jammer genoeg heb ik van mijn werkgever geen vrijaf kunnen krijgen
en daarom hoop ik dat er toch gedupeerden zijn die wel kunnen demon-
streren op 27 mei. Kom met zoveel mogelijk.
mvg. Bart.

berna_830

Ongelezen bericht door berna_830 »

Hallo Bart,

Heb je de foto's van de demonstratie Aegon ontvangen die heb ik naar je toegestuurd,

Met vr. groet,
Berna,

thoompy

Ongelezen bericht door thoompy »

Ik was vanmiddag even geweest 8) was wel beetje fris maar erg gezellig.
En nog steeds stoppen er mensen ,in dit geval een TAXI met ja mensen ik ook.
Dus kom alle morgen laat je zien schaam je niet want alleen dan kunnen de kranten en de media het bericht goed weer geven.
KOM LAAT JE ZIEN EN LAAT NIET EEN ANDER HET VOOR JE OPKNAPPEN.

T :) :) :) :) :) :) OT MORGEN WEER

leeuwen

Ongelezen bericht door leeuwen »

Nou zeg, ik had toch echt wel minstens 100 mannen/vrouwen verwacht vandaag bij Dexia. Staan we daar met niet meer dan 20 mensen! Het was best gezellig, daar niet van, maar morgen verwacht ik er toch meer! Mensen, al kom je maar voor 1 uurtje! Ik weet dat ik makkelijk praten heb want ik ben met de VUT, maar het is zo belangrijk!!! We moeten ons laten zien en horen!!!!!! Nog een goede reden om er morgen bij te zijn: Piet vertelde dat RTL-Z morgen om ongeveer 13.00 uur komt
Groetjes en tot morgen dan.

Ineke

pisnijdig

Ongelezen bericht door pisnijdig »

Beste allemaal ik ben er morgen zeker, het is maar voor een paar uurtjes maar gedeelde smart is halve smart.
Ben er vroeg en moet dan nog een dag werken inhalen.

Even wat anders : heeft iemand de brief van minister Zalm gelezen die op de site van leaseverlies staat, onder media berichten geloof ik.
Ik weet even niet wat ervan te denken.

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Ik kom om te posten.
Ik hoop dat er nog veel gedupeerden aanwezig zullen zijn!!

Hierbij nog eens geprobeerd zaken te verwoorden in gewone mensentaal
Mijn mening is nog steeds dat er sprake is geweest van misleiding van consumenten op zo’n ondoorzichtige wijze met …..WANPRODUCTEN… waarbij een normale consument en leek op het gebied van aandelen zoals ik ,absoluut niet kon weten dat het zo fout zou aflopen.

Wat voor mij duidelijk is , dat de producten van Dexia zo gemeen misleidend waren,
dat er nu nog mensen steeds met hun geweten in gevecht zijn over het feit dat ze zich afvragen of het tekenen een feit was van eigen schuld dikke bult of dat er misschien toch ook iets anders niet helemaal goed zat… maar waar zat hem dat dan in?

Had ik maar beter gelezen wat er stond!!!.
Er stond wat er stond niets meer en niets minder.
Mijn stelling is dat het feitelijke zelf, hetgeen wat in de folder stond, de tekst de vormgeving er redactioneel heel betrouwbaar uitzag het was heel netjes bij elkaar bedacht en verzonnen.
Mijn mening is dat ik iets heb getekend, wat zo misleidend was, dat ik toen niet heb geweten welke schade dit mij nu zou toebrengen.
Gewoon uit het feit dat ik dacht als consument een betrouwbaar product aangeschaft te hebben, waar door deskundigen goed over nagedacht was,
Ik iwas in de veronderstelling een goede keus gemaakt te hebben zonder te weten dat het product in essentie niet deugde ( misschien vandaar ook een waarschuwing in de folder ergens in de tekst weggemoffeld), maar die werd professioneel weggewimpeld door de tussenpersoon..
.
De tegenpartij heb ik toen niet goed herkend in zijn sluwheid ik heb ze toen niet onmiddellijk ontmaskerd als de firma list en bedrog.

Mijn mening is dan ook dat er misbruik is gemaakt van goed vertrouwen niet alleen bij mij maar bij vele andere mensen.

Dan nog een dilemma, er is niets mis mee om je toekomst financieel in te dekken. Nee!!

Echter voor leken op effectengebied waren de beschreven financiële perspectieven en prognoses (ik heb het over de Winstverdriedubbelaar afgesloten in februari 2001)veel te rooskleurig afgeschilderd.

Naast dat er op het goede vertrouwen van de mensen is in gespeeld,waarbij er een groot aantal slimme psychologische verkooptrucs zijn gebruikt ,zijn er een flink aantal ethische regels overschreden!!!!!!!!!!.

De concepten deugden eigenlijk gewoon niet, mochten eigenlijk niet verkocht worden, de houdbaarheidsdatum van de producten (media februari 2001)van Legiolease waren al verlopen!!!

Als consument werd ons een product verkocht waarmee alleen nog maar geknoeid kon worden, verlies geleden kon worden, en waarmee het faliekant zou mislopen op de effectenbeurs zonder dat wij (als leken!!!)dat konden inschatten.

De risicovolle wanproducten hebben tot resultaat een groot financieel drama voor mij maar ook voor vele andere mensen voor de toekomst.
.

.

Gast4

Ongelezen bericht door Gast4 »

Ik heb het niet gelezen ga even kijken maar het spelletje dat er gespeeld wordt , wordt steeds valser. Politiek in Nederland is niets meer ja achterbaks een commissie inroepen en niemand die de knoop doorhakt.

Woensdag gehakt dag !!

Zo ook met deze hele handel let maar op het is ook een stukje eigen verantwoordelijkheid en ja ergens wel.

Groeten allemaal.

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Geslaagde dag vandaag. Om plm. 13.00 uur waren er ongeveer 25 mensen, over de hele dag steeds ongeveer 10 tot 20. Dexia had de hoofdingang afgesloten, zodat het personeel door de zij-ingang moest en wij dus eigenlijk voor een "gesloten" deur stonden. Ze hebben zich behoorlijk aan ons geërgerd.

Maar goed, na afloop om 18.00 uur, na het liedje "we'll meet again" gespeeld te hebben, ben ik nog met een paar andere gedupeerden in Amsterdam gaan eten. Weer een aantal leuke en interessante mensen leren kennen. Blij dat ik weer geweest ben en een steentje bij heb kunnen dragen.

Hoop dat er morgen nog meer mensen komen.

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Lijkt me meer een gezellig dagje uit dat demonstreren dan letterlijk schreeuwen om je recht.
Tijden veranderen zeker, maar wel gezellig lijkt me zo.
Wordt er ook een keer gedemonstreerd in het zuiden van het land, vanaf Tilburg naar onder gerekend, dan blijft het ook voor mij leuk om te komen, zou graag eens de gezichten willen zien van die aanbieders en adviseurs.

m.v.g. justice man

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Dat gezellige dagje uit betekende OOK uren lang op je benen staan. Zitten was er niet bij, helaas geen bloembakken, zoals bij Aegon, maar ik, en met mij vele anderen, hadden het er graag voor over.

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Vandaag zijn er van 3 kranten journalisten/ fotograven geweest.
Vanmorgen om half zeven was er al een interview op Radio West.

Donderdag komt o.a. AT5 met een filmploeg opnamen maken.

Wees erbij en maak het mee!
Wij STAAN voor onze zaak, van 0800-1800 uur bij dexia in Amsterdam.

Groeten,
Piet

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Jammer!!!! las het bericht pas nu op donderdagmorgen 8,25, te laat dus!!
Als er toevallig iemand vannmiddag gaat (dan kan ik vrij krijgen) hou ik me aanbevolen.

Bernts Eman

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

xx
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 05 jun 2004 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Bernts Eman,

Dat ik niet kom heb ik meerdere goede redenen voor.
Verder geeft het wel aan hoe u bent door de mensen uit te schelden wanneer ze niet dat doen wat u hoopt/ verwacht.

U mag best een eigen mening hebben, maar dat geeft u geen recht zich zo te misdragen!

m.v.g. justice man

Gesloten