Omdat jij een andere mening hebt dan ik, zou ik een leesbril aan moeten schaffen.
Jij bent echt zielig.
Ga jij dus maar een leesbril kopen, dan hou ik me wel bezig met de benzineprijzen...........sukkel.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat is dan wederzijds....Geplaatst op 03 Jun 2004 10:26 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Pfffffffffffffffff, je hoeft mij niet te vertellen waar het om gaat.
Omdat jij een andere mening hebt dan ik, zou ik een leesbril aan moeten schaffen.
Jij bent echt zielig.
Beste Gast "nope",Geplaatst op 03 Jun 2004 10:43 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Nope, het gaat wel degelijk over die actie.......
Maar dat heb jij blijkbaar allemaal niet gelezen.....
Toch maar een leesbrilletje aanschaffen....
Worden we bang?Geplaatst op 03 Jun 2004 11:16 door Gast
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten, hè gast......
Ik hoef niet zo nodig mezelf een naam aan te meten en heb ook geen zin om andermans naam te gebruiken...
Jij blijkbaar wel, anders zou je niet zo goed weten dat een ander dat zou kunnen doen, hahaha
Maar goed, het ging wel degelijk om de actie en de manier van verspreiden.
Dus blijven lezen, vriend.
Beste Gast,Geplaatst op 03 Jun 2004 11:25 door Gast
Nee hoor, ik bepaal namelijk zelf waar het om gaat!!!!
Hij heeft het namelijk over het niet meedoen aan DEZE actie, omdat hij per mail is verstuurd.
Ja, als starter van een topic heb ik bepaald waar het onderwerp over gaat.Geplaatst op 03 Jun 2004 20:25 door Gast
Dus jij bepaald waar een topic over gaat?
Dacht het niet....
jamaar, is dit dan niet ook gewoon een andre mening>Als jij van mening bent dat dat niet zo is, spijt het me voor jou, maar dan ben jij verkeerd bezig.
Dus jij bepaald waar een topic over gaat?
Dacht het niet....
Nee hoor! Dat heb ik nooit gezegd.Het is dan een beetje erg kinderachtig om te zeggen "dit is mijn topic en jij geeft niet het antwoord dat ik wil, dus mag jij niet meer in mijn topic reageren"