LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Albert Heijn Schiedam beschuldigt mij van diefstal
-
Re: Albert Heijn Schiedam beschuldigt mij van diefstal
Helaas heeft TS niet meer gereageerd en zullen we al onze vragen niet beantwoord krijgen
Totaal niet relevant.alfatrion schreef:Alle omstandigheden die nopen dat het goed er niet lag alsof deze was prijsgegeven zijn relevant.
Personeel gaf aan dat dit niet meegenomen mocht worden.
Duidelijker kan het niet zijn.
TS had het gewoon kunnen terugleggen.
Maar TS ging liever de discussie aan.
TS zou hier prima op zijn plaats zijn
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
En 72 berichten verder.juliomariner schreef:Helaas heeft TS niet meer gereageerd en zullen we al onze vragen niet beantwoord krijgen
Zo'n gegeven is eigenlijk ook best interresante stof voor een psycholoog.....
Dan geef ik hierbij aan dat jij niet meer met jouw auto naar je werk mag.crazyme schreef:Totaal niet relevant.alfatrion schreef:Alle omstandigheden die nopen dat het goed er niet lag alsof deze was prijsgegeven zijn relevant.
Personeel gaf aan dat dit niet meegenomen mocht worden.
We vergeten voor het gemak gewoon de context ?
Veel plezier met je discussie.
Veel plezier met je discussie.
Nee, het is juist de context waarbinnen je mijn opmerking moet lezen.
In vervolg nieten we aan elk kledingstuk een briefje dat de intentie van het stoppen van het kledingstuk in de bak is om het aan het desbetreffende goede doel te schenken..
Zou compleet overbodig moeten zijn, maar ja..
-
Helaas beschouwen veel mensen vervolgens zichzelf als het goede doel...angel1978 schreef:In vervolg nieten we aan elk kledingstuk een briefje dat de intentie van het stoppen van het kledingstuk in de bak is om het aan het desbetreffende goede doel te schenken..
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Als Albert Heijn in de Hagastraat niet wil dat er spullen uit die bakken gehaald worden moeten ze gesloten bakken neerzetten met een klep waardoor je alleen spullen erin kunt doen en verder niet zeuren! Ik heb de manager van diezelfde Albert Heijn er eens op attent gemaakt dat er een junk in zijn AH-filiaal rondliep die kaas liep te jatten, maar daar werd verder niets tegen ondernomen! Echte helden daar.....tegen mensen die iets uit een recyclebak pakken durven ze wel! Beh!
Waarom moeten ze dat doen?
Wanneer ze aangeven dat dit niet de bedoeling is moet dat voldoende zijn.
Wanneer ze aangeven dat dit niet de bedoeling is moet dat voldoende zijn.
-
U had die winkeldief moeten aanhouden (burgerarrest) aangezien u het gezien heeft. Als de manager niets gezien heeft is er ook geen bewijs en is het het ene woord tegen de andere. En een mogelijke verdachte hoeft niet mee te werken aan zijn eigen veroordeling, dus die kan zo het pand uit lopen.Lenny2011 schreef:Als Albert Heijn in de Hagastraat niet wil dat er spullen uit die bakken gehaald worden moeten ze gesloten bakken neerzetten met een klep waardoor je alleen spullen erin kunt doen en verder niet zeuren! Ik heb de manager van diezelfde Albert Heijn er eens op attent gemaakt dat er een junk in zijn AH-filiaal rondliep die kaas liep te jatten, maar daar werd verder niets tegen ondernomen! Echte helden daar.....tegen mensen die iets uit een recyclebak pakken durven ze wel! Beh!
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]