LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Assa-Abloy (Nemef, Lips, Yale) flest de boel.

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Moneyman

Re: Assa-Abloy (Nemef, Lips, Yale) flest de boel.

Ongelezen bericht door Moneyman »

stofzuigertje schreef:Een plaatselijke winkel die er mee stopte, en het niet op tijd regelde..... Dan moet je bij de fabriek of importeur zijn en die laat het hier afweten.
Als je het topic beter zou lezen zou je weten dat dit onzin is. Je moet helemaal niet bij de fabriek zijn, en niemand laat het hier afweten. Behalve TS, die laat het qua informatievoorziening behoorlijk afweten...
stofzuigertje schreef:Een 4 gelijk sluitend, overal te koop...maar net bij verkeerde winkel gehaald.
Het mag niet, maar als je bij de plaatselijke bouwmarkt een gelijkwaardige wel 4 dezelfde haalde en binnen 30 dagen deze geopende met bon retour brengt en geld terug vraagt, ruilen hoeft niet... elders al geregeld dan stuurde deze het wel retour..... en is het opgelost.

Dit is misbruik van de service van totaal andere bouwmarkt maar lijkt me gezien de lastige Nemef de enige weg helaas.
Terug brengen als 3+1 en 4 verkocht, en dan geld terug vragen... wel even poetsen zodat gebruik niet zichtbaar is....
Hoe vaak heb je nu al dit soort belachelijke suggesties op het forum gepost... Je adviseert gewoon om de een totaal niet betrokken winkel op te lichten. Wat een moraal...

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als een fabriek niets doet moet je wel een uitweg vinden......

De plaatselijke winkels sneuvelen wel vaker... .en dan blijft de fabriek over.....

De plaatselijke andere bouwmarkt, ja met de 30 dagen terug garantie is het mogelijk en risico van als je dit zo aanbied.
Als je geopende en blijkt foutje te zijn geld terug kan krijgen, bij ruilen vind ik dat eerlijker en zit deze persoon met 2x 4 goed werkende Cilinders.
Dan voorkom je wel misbruik.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

In plaats van een illegale actie bij een grote bouwmarkt, zou ik naar een echte ijzerwarenwinkel gaan en daar open kaart spelen. Zo ben ik al eens voortreffelijk geholpen.

Melis62

Ongelezen bericht door Melis62 »

renewouters schreef:Worden deze consumentenverpakkingen uberhaupt door Assa-Abloy gemaakt? Ik zie daar niets over op hun website. Daar staan slechts de producten die zij leveren met verwijzigingen naar verkooppunten. Niks over eindproducten zoals ze door de detailhandel worden geleverd. Wat op zich niet heel vreemd is, want verkoop via de detailhandel is slechts een klein deel van hun afzet. Het meeste zal via aannemers en slotenmakers gaan. En die kopen het niet in blisterverpakking.
Beste ReneWouters, ik kan je vertellen dat Assa Abloy wel degelijk blisterverpakkingen in de handel brengt, staat gewoon op hun website hoor, even hun website goed doornemen voor je reageert.

Zoek maar eens bij Nemef, bij veel artikelen staan twee verpakkings-uitvoeringen, één daarvan is er één in blister-verpakking, met daarbij enkel, per 2, per 3, of per 4.

Zoek het nog maar eens op. Duidelijk?

Hieronder zie je drie voorbeelden van hun website:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Erthanax

Kijk, dát is nog eens interessant en het werpt een volkomen ander licht op de kwestie die u hebt aangekaart. Ik blijf dit topic volgen in de hoop nog meer baanbrekende inzichten.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het selectief beantwoorden door Melis van gestelde vragen begint inmiddels ook een veelzeggend patroon te worden...

Melis62

Ongelezen bericht door Melis62 »

Moneyman schreef:
Leo The Emperor schreef:Een variant met 3 gelijke cilinders en 1 afwijkende is helemaal geen vreemd artikel, en kun je gewoon bij Assa-Abloy bestellen.
Inderdaad. Voordeur, achterdeur en schuurdeur elk één cilinder, tuindeur een andere cilinder. Bijvoorbeeld.
Als dat in een doos geleverd wordt zal dat best mogelijk zijn, maar ik heb al vele keren verteld dat ik een blister-verpakking heb…..

En nog maar eens herhalen: Het gaat hier niet om de verkopers. Het gaat hier om Assa Abloy, de fabrikant waar iets mis gaat, en die het vervolgens totaal niet interesseert dat er bij hun wat mis is gegaan. Dàt is het probleem wat ik aankaart.

En er wordt door sommigen steeds gevraagd wie de verkoper dan wel is, en ik heb al verteld dat ik dat voor de forumlezers niet relevant vind, temeer daar de verkoper niet meer te traceren is, zoals eerder vermeld. Als men kan aantonen dat het wèl relevant is, en dus als men de naam weet dan het hele probleem dan ook opgelost is of op te lossen is, kan men dat natuurlijk hier melden. Dus laat maar weten hier op het forum wat de sleutel tot de oplossing dan is als de naam van de verkoper bekend wordt.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Melis62 schreef:
Moneyman schreef:
Leo The Emperor schreef:Een variant met 3 gelijke cilinders en 1 afwijkende is helemaal geen vreemd artikel, en kun je gewoon bij Assa-Abloy bestellen.
Inderdaad. Voordeur, achterdeur en schuurdeur elk één cilinder, tuindeur een andere cilinder. Bijvoorbeeld.
Als dat in een doos geleverd wordt zal dat best mogelijk zijn, maar ik heb al vele keren verteld dat ik een blister-verpakking heb…..

En nog maar eens herhalen: Het gaat hier niet om de verkopers. Het gaat hier om Assa Abloy, de fabrikant waar iets mis gaat, en die het vervolgens totaal niet interesseert dat er bij hun wat mis is gegaan. Dàt is het probleem wat ik aankaart.

En er wordt door sommigen steeds gevraagd wie de verkoper dan wel is, en ik heb al verteld dat ik dat voor de forumlezers niet relevant vind, temeer daar de verkoper niet meer te traceren is, zoals eerder vermeld. Als men kan aantonen dat het wèl relevant is, en dus als men de naam weet dan het hele probleem dan ook opgelost is of op te lossen is, kan men dat natuurlijk hier melden. Dus laat maar weten hier op het forum wat de sleutel tot de oplossing dan is als de naam van de verkoper bekend wordt.
Er is dus geen oplossing voor uw probleem. En dat is al verschillende keren uitgelegd. U hebt niets gekocht bij Assa, dus ze zijn u ook niets verplicht. Als ik een auto bij een handelaar koop kan ik ook niet naar de importeur gaan als er iets is. Net als bij u moet u bij de verkoper zijn. Juist omdat u daar zo schimmig over doet geeft dat enkel vragen hier. Even advocaat van de duivel spelen, ik kan een tv stelen die kapot gaat en garantie claimen bij de fabrikant. Helaas werkt het niet zo.

De verkoper kan wel relevant zijn. Als deze failliet is gegaan niet, maar wel als het bedrijf gewoon gesloten is. De eigenaar blijft dan verantwoordelijk.

Erthanax

Ha, er zijn weer een paar dagen verstreken, dus is het weer tijd dat TS in een narrig bericht laat blijken dat hij nog steeds niet begrijpt hoe het zit.

Gesloten