dit vind ik flauwekul, je weet zeker niet hoeveel mensen het zelf bij de buren willen omdat men perse het pakje wil hebben.Even over die gast van 3 februari: er is mijns inziens geen verschil tussen het afleveren bij de buren door tpg of selekt vracht. Ik vind BEIDE niet kunnen. Afleveren op het adres dat op het pakje staat, of mee terugnemen, dan heb je geen probleem meer.
Selektvracht heeft een probleem dan, want zij hebben maar 1 enkele vestiging in een bepaalde plaats of regio.
Ik ben van mening, dat het niet de verzender is, die bepaalt dat kostbare spullen zomaar bij vreemden afgeleverd kunnen worden, maar de afzender of de ontvanger. Daar de laatste niet weet via welke dient een pakketje onderweg kan zijn, is het door de ontvanger dus ook niet aan te geven dat die geen ''buren-aflevering'' wil
selectvracht heeft meerdere depots in een stad dus dat is het probleem ook niet.
of de verzender het nu uitmaakt of niet daar hebben we het niet over, overal kun je aangeven of je bezwaar hebt tegen bezorging bij buren als u niet thuis bent.
geen bezwaar is ook geen bezwaar maken dan, NBB kun je er standaart op laten zetten bv bij wehkamp.
maar dat willen ze dan weer niet want dan gaat het pakje misschien retour afzender als ze 4x niet thuis zijn.
nogmaals dat bepaald selectvracht niet maar de afzender.
dat de ontvanger niet weet via welke dienst het verzonden wordt moet je me eens uitleggen beste man, wat is het verschil helemaal niks, u wilt of wel bij de buren of niet geen discussie mogelijk toch.
dus als tpg komt mag het bij de buren maar nu stuurt bv wehkamp het vandaag niet via tpg maar via select dus mag het ineens niet bij de buren.
het is wel buren of geen buren door wie het bezorgd wordt doet toch niet terzake of wel