LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Tineke die geloofwaardig overkomt? Ze is bij mij al jaren geleden zeer diep door het ijs gezakt.

Kijk maar eens goed naar het vonnis dat de TROS ten deel is gevallen. Die zwendel-italiaan uit groningen krijgt op alle punten ongelijk, en waarom zou DAT nou toch zijn?

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

En nu maar hopen dat TelSell zsm het BioStabil spotje van het scherm haalt.
Zal nog wel even duren omdat zij natuurlijk een gigantische hoeveelheid BioStabils op voorraad hebben. Ze kunnen die ook aan hun werknemers uitdelen. Altijd makkelijk zo'n koelkastmagneet. Meer functie heeft die magneet ook niet.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Als je het zand eruit haalt, kun je er een foto van je dierbaren in stoppen. Krijgt de prul toch nog enige waarde.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Hey Delta 737,

Welke 3 mensen ken je?
Als je ze kent lijkt het me niet moeilijk om uit te zoeken of die daadwerkelijk het boekje van Roy Martina uitgeven. Als we dat kunnen bewijzen zijn we weer een stap verder.
De boeken worden uitgegeven door Andromeda.

Succes

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

De boeken worden uitgegeven door Andromeda.

Succes
Dat is inmiddels oud nieuws!!

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Had de vraag dan ook eerder beantwoord, slimpie. Wellicht voor jou oud nieuws, wellicht voor de vraagsteller nieuw nieuws.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Had de vraag dan ook eerder beantwoord, slimpie. Wellicht voor jou oud nieuws, wellicht voor de vraagsteller nieuw nieuws.
Ik was toen de vraagsteller, slimpi in het kwadraat :lol:

OMA

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door OMA »

Ik zag vanavond bij het programma Toppers een intervieuw met Tineke
over Carolien Tensen. En ik zag dat ze de BIOSTABIL niet droeg. Dat zegt al genoeg.!!!!! :) :D :P

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

ik las ergens anders op dit forum dat Tinus haar eigen kleinkind meespeelt in het promo filmpje van dat stomme ding. Doorgestoken kaart dus.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Een paar jaar geleden werd er volop reclame gemaakt voor die rare armband met van die bolletjes eraan. Ook zo idioot duur. De enige die ze bij mij op het werk droeg, was regelmatig ziek. Dus echt helpen deed dat ding niet. Biodebiel 2000 is gewoon een variant daarop.

Kent iemand hier Nico Haak nog? Droeg ook zo'n ding, maakte er reclame voor, binnen een paar maanden was hij dood.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Een paar jaar geleden werd er volop reclame gemaakt voor die rare armband met van die bolletjes eraan. Ook zo idioot duur. De enige die ze bij mij op het werk droeg, was regelmatig ziek. Dus echt helpen deed dat ding niet. Biodebiel 2000 is gewoon een variant daarop.

Kent iemand hier Nico Haak nog? Droeg ook zo'n ding, maakte er reclame voor, binnen een paar maanden was hij dood.


Kom eens met iets nieuws. Dit verhaal is al meerdere keren op dit forum en van de BioStabil geschreven.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Oh ja? Wanneer ik op diverse manieren op de zoekterm nico haak ga zoeken, wordt er weergegeven dat er geen resultaten gevonden zijn. Ik weet echt wel hoe ik op dit forum moet zoeken, dus het is niet eerder aan de orde geweest. Gaarne het tegendeel bewijzen.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Nico Haak of Tineke de Nooij, wat maakt het uit. Het zijn allen lui de verdienen(den) aan de hulpeloze verwachting van mensen die het meestal niet kunnen betalen. Ze willen de mensen een prul verkopen boven hun budget en hen de hoop geven dat hun gezondheid erop vooruit gaat.
WALGELIJK om op iemands vertrouwen te speculeren met mooie praatjes.

De Nooij en die Bruno en ook die nepdokter die mee doet moesten een verzwaarde versie van de biostabiel (5 kilo of zo) om hun nek krijgen waar ze verplicht net zo lang mee rond moeten blijven lopen als ze ons al lastig vallen met hun irritante opdringende reclame spotjes.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Wat dat laatste betreft, ben ik het met je eens. Straks gaan ze nog zeggen dat je iedere morgen een boterham met je eigen tenenkaas moet eten. Gaan ze speciale mesjes voor verkopen, omdat je er anders niet bij kunt.

Er zullen hele volksstammen zijn, die dat geloven, wanneer zo'n halve zool als bijvoorbeeld Emiel Ratelkont dat gaat verkondigen.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Oh ja? Wanneer ik op diverse manieren op de zoekterm nico haak ga zoeken, wordt er weergegeven dat er geen resultaten gevonden zijn. Ik weet echt wel hoe ik op dit forum moet zoeken, dus het is niet eerder aan de orde geweest. Gaarne het tegendeel bewijzen.
Vreemd. Als ik de zoekfunctie gebruik krijg ik juist heel veel hits?

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

ik krijg dus wel veel hits over dit thema, maar deze schrijver had het erover dat de naam nico haak al vaker was gevallen binnen dit kader. En dat is dus niet waar.

Op DIE naam heb ik (naar aanleiding van de rare reactie op mijn bericht) gezocht. Het systeem geeft dan als hits alle berichten waarin het woord HAAK voorkomen. Maar die voldoen dus niet aan mijn zoekterm.

Neemt niet weg dat ik wel weet waar het in dit topic om gaat. Er moet veel, heel erg veel harder opgetreden worden tegen dit soort zwendel. Of je nou Bruno Ammehoela, Tineke met de negen vingers, Emile Ratelkont of yomanda heet. Te goed gelovige mensen moeten tegen dit soort praktijken in bescherming worden genomen. Ze kunnen te gemakkelijk hun gang gaan, en ik vind dat daar een eind aan moet komen.

Oplichters zijn van alle tijden, maar ik vind dat het ze wel een stuk moeilijker gemaakt moet kunnen worden.

PS: wie valt over de verhaspeling van de namen: dat heb ik bewust gedaan.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Gelukkig heeft de Reclamecodecommissie deze week besloten het reclamespotje van TellSel over de Biostabil wederom te verbieden.TellSel en Santanera zijn er niet gelukkig mee zoals men zei.
Nou, wij zijn er wel gelukkig mee.
Je wordt er namelijk kotsmisselijk van.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Tineke met de negen vingers zal heus wel iets nieuws bedenken om de boel op stelten te zetten. Wees er maar gerust op.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Tineke met de negen vingers zal heus wel iets nieuws bedenken om de boel op stelten te zetten. Wees er maar gerust op.
Nou, gerust ben ik er niet op.
Ze zal uiteindelijk toch aan het kortste eind trekken.
Wees er maar gerust op!!

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Ik hoop het van harte.

Gesloten