LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

UPC heeft zijn fout al toegegeven door de abonnees, die de verkeerde brieven hebben ontvangen, een mail toe te sturen met de nieuwe voorwaarden.
Uiteraard was het niet echt snugger, maar ze hebben het snel bedacht, want ik had die maandag daarna dat mailtje al.
Daar hoor ik niemand over, want nu moeten ze echt duurder, voordat ze iets gratis krijgen.
Toch blijf ik het raar vinden, dat men in deze welvaartstaat zo geldwolverig zijn.
Ik hoop, dat jullie trots zijn op jezelf.

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

E-mail is niet rechtsgeldig :oops:

Je kan je UPC abbo toch ook niet per E-mail opzeggen :twisted:

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Wie is er nou geld wolvering. Sommige mensen draaien het altijd om.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door hoffie »

Ik, wil dat derde rangs tv kaartje niet

geef mij dat geld maar dat het volgens UPC zou moeten kosten

dat kaartje kost nog geen 25 euro, maar volgens UPC moet ie bijna 70 euro kosten.......

op die manier berekenen ze ook hun eigen prijzen :!: :!: :!: :!: :!:

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

E-mail is niet rechtsgeldig
Je kan je UPC abbo toch ook niet per E-mail opzeggen
De klant kan per email op de nieuwe voorwaarden gewezen worden.
Het gaat erom, dat UPC de klant informeert en dat doen ze, maar dat is natuurlijk voor jou weer niet genoeg en weer een reden om te gaan klagen.
Leuke hobby heb jij.
Wie is er nou geld wolvering. Sommige mensen draaien het altijd om.

Ik draai het niet echt om.
Uiteraard ben ik ook wel te pakken voor een aanbieding, maar de mensen doen altijd zo verongelijkt en daar kan ik niet tegen.
Het zijn altijd de mensen, die al wat hebben, die meer willen.
De mensen, die tevreden zijn met wat ze hebben, die hoor je (helaas) niet, want die zijn er ook.
Ik vind het enerzijds ook wel jammer, dat ik niet in aanmerking kom voor zo'n kaart.
Anderzijds weet ik wel, dat ik al andere acties heb gehad en dat trouwe klanten heus nog wel beloond zullen worden.
dat kaartje kost nog geen 25 euro, maar volgens UPC moet ie bijna 70 euro kosten.......
De TV-kaart kost zo'n 70 euro en dat klopt ook wel.
Kijk maar eens op een aantal pc-sites.
Als je dat had gedaan, dan had je het al geweten.
op die manier berekenen ze ook hun eigen prijzen
Alle bedrijven berekenen hun eigen prijzen, anders kunnen ze niet overleven.
Of denk jij, dat bijvoorbeeld een tankstation de benzine verkoopt voor de inkoopprijs.
Als dat zo is, zou ik me als ik jou was nog maar even verdiepen in de economie.[/quote]

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Wie is er nou geld wolvering. Sommige mensen draaien het altijd om.



Ik draai het niet echt om.
Uiteraard ben ik ook wel te pakken voor een aanbieding, maar de mensen doen altijd zo verongelijkt en daar kan ik niet tegen.
Het zijn altijd de mensen, die al wat hebben, die meer willen.
De mensen, die tevreden zijn met wat ze hebben, die hoor je (helaas) niet, want die zijn er ook.
Ik vind het enerzijds ook wel jammer, dat ik niet in aanmerking kom voor zo'n kaart.
Anderzijds weet ik wel, dat ik al andere acties heb gehad en dat trouwe klanten heus nog wel beloond zullen worden.
Als je je een beetje verdiept in het financiele gebeuren van upc van de afgelopen jaren zie je dat upc zich als een echt geldwolf heeft gedragen. ga dat nou s.v.p. niet ontkennen. ik kan er ook niks aan doen. jij gooit geldwolverig op, niet ik. elk bedrijf is uit op je geld, dat is waar maar het gaat om de manier waarop. als je bij upc binnen wordt gehaald met leugens en vervolgens zit je vast aan een jaarcontract zie dat als geldwolverig gedrag. Jij misschien niet maar de meeste mensen onder ons wel.

Inter

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Inter »

Is KeesJan nu eens gast geworden.
Als je kijkt hoeveel hij hier op dit forum zit heeft hij inderdaad gebrek aan aandacht gehad.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Keesjan »

Als je je een beetje verdiept in het financiele gebeuren van upc van de afgelopen jaren zie je dat upc zich als een echt geldwolf heeft gedragen.
O ja? In welke dienst dan? Digitenne voor 4 TV's kost 25; UPC ongeveer 15. Een 2 Mbit vaste lijn verbinding kost enkele duizenden euro's, UPC biedt het voor 50. Bij telefonie betaal je altijd met tikken per seconden, UPC biedt in een aantal gevallen binnen het netwerk bellen onbeperkt voor een bepaald bedrag.
als je bij upc binnen wordt gehaald met leugens en vervolgens zit je vast aan een jaarcontract zie dat als geldwolverig gedrag. Jij misschien niet maar de meeste mensen onder ons wel.
Jaarcontract is standaard bij alle telecommunicatiediensten. Over welke leugens heb je het? Ik zit dag en nacht online hoor. Cadeautjes alleen voor nieuwe abonnee's? Logisch. Doet elk bedrijf. Dat is marketing.
Is KeesJan nu eens gast geworden.
Als je kijkt hoeveel hij hier op dit forum zit heeft hij inderdaad gebrek aan aandacht gehad.
Nee. Ik post alleen onder deze naam. Inloggen gaat automatisch met behulp van cookies.

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

keesjan, ik heb het over het echte financiele gebeuren. bedrijven opkopen, flinke schulden maken en vervolgens op een vieze manier een doorstart maken. en trouwens als je naar de maandelijkse kosten kijkt is dat echt niet zo voordelig hoor. als je op 4 televisies upc digital wil, of als je maar 1 tv hebt. het is maar hoe je het bekijkt. trouwens waarom verdedig je die club nou? het is me nog steeds niet duidelijk?

over leugens: toen upc medewerkers bij mij aan de deur kwamen vertelden ze(ruim 3 jaar geleden) dat alle commerciele zenders van de kabel zouden verdwijnen en dat ik nu gebruik kon maken van hun aanbod voor upc digital. als ik later digital zou nemen zou dat veel meer gaan kosten.

ook zou ik omdat ik meerdere produkten afnam voor een tweede telefoonlijn geen abonnementskosten hoeven te betalen. het heeft me tientallen euro's gekost omdat voor elkaar te krijgen. een en al leugens.
sorry ik vind het ook vervelend dat dat mijn ervaring is met upc.

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

UPC garandeert uitdrukkelijk geen minimumsnelheid noch dat altijd gebruik kan worden gemaakt van de chello Service of dat de Klant altijd gebruik kan maken van de beschikbaar gestelde capaciteit."
Zelfs 64 Kbits / sec mag dus.

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

YEP JE HEBT ZELFS EEN GRATIS DATALIMIET EN EEN ONBEPERKT SPAMFILTER :P

KIJK DAS NOU CHELLO ONBEPERKTE OPLICHTING :evil:

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

YEP JE HEBT ZELFS EEN GRATIS DATALIMIET EN EEN ONBEPERKT SPAMFILTER :P

KIJK DAS NOU CHELLO ONBEPERKTE OPLICHTING :evil:

patrick_zaandam

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door patrick_zaandam »

UPC heeft zijn fout al toegegeven door de abonnees, die de verkeerde brieven hebben ontvangen, een mail toe te sturen met de nieuwe voorwaarden.
Uiteraard was het niet echt snugger, maar ze hebben het snel bedacht, want ik had die maandag daarna dat mailtje al.
Daar hoor ik niemand over, want nu moeten ze echt duurder, voordat ze iets gratis krijgen.
Toch blijf ik het raar vinden, dat men in deze welvaartstaat zo geldwolverig zijn.
Ik hoop, dat jullie trots zijn op jezelf.
Mailtje ??? Die heb ik anders nooit gehad ...en waarschijnlijk velen met mij niet !!

Geldwolverig ...Ik ....of UPC ?

Patrick

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Keesjan »

Mailtje ??? Die heb ik anders nooit gehad ...en waarschijnlijk velen met mij niet !!
De rectificatie is niet alleen via de mail verspreid, maar ook via het UPC infokanaal en de UPC+Chello homepage.

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

toch grappig Keesjan dat UPC zo makkelijk onder haar fouten uitkomt, maar klanten van UPC worden direct afgestraft.....

wat te veel gedownload????? afknijpen die hap

patrick_zaandam

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door patrick_zaandam »

Helemaal mee eens :!:

Wat ik al eerder zei:
Ik hoop dat ze op korte termijn eens leren hoe ze met hun afnemers/klanten om moeten gaan --> dat zijn namelijk wel de mensen waardoor UPC kan blijven bestaan ...en die behandel je niet als voetveeg.
Dus UPC --> doe eens wat aan de lange wachttijden, maak de klanten service weer gratis enz. enz.
Keesjan schreef:
De rectificatie is niet alleen via de mail verspreid, maar ook via het UPC infokanaal en de UPC+Chello homepage.
Dat zijn nu net de zenders en pages die ik niet bekijk :!: En wat heb je nou aan een rectificatie ....moet jij eens proberen als klant naar hun toe :lol:
Als ze deze fout echt goed op hadden willen lossen, hadden ze de reeds bestaande UPC Clasic klanten die informatie over deze persoonsgerichte reclame vroegen ook gewoon het TV Kaartje kunnen geven .....dan werd er nu eindlijk eens positief over ze gepraat ipv dat ze nu weer de koude douche krijgen.

Overigens een van mijn colega's is wel overgestapt van ik meen light naar clasic toe helemaal aan het begin van de aktie, .....hij heeft alleen nog steeds niet het TV kaartje ontvangen. Zelfs na twee keer bellen niet, ze zeggen gewoon om van je af te zijn dat het vandaag verstuurd wordt.

Keesjan --> ik vind het overigens wel knap dat jij zo positief kan blijven over dit bedrijf ....heb je aandelen of zo :lol:

Patrick

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Keesjan »

Dat zijn nu net de zenders en pages die ik niet bekijk En wat heb je nou aan een rectificatie ....moet jij eens proberen als klant naar hun toe
Ik zie in de landelijke dagbladen elke dag niks anders dan rectificaties voor fouten, foutieve producten en gevaarlijke producten. En inderdaad, als je dat soort dingen nooit leest dan kom je er niet achter. Maar zo doen alle bedrijven het.
Keesjan --> ik vind het overigens wel knap dat jij zo positief kan blijven over dit bedrijf ....heb je aandelen of zo
Over de verbinding ben ik tevreden, over de customer service niet. De rest van de gevallen bekijk ik individueel. Het ging hier om reclame. Toen ik de brief las, zag ik meteen dat het hier ging om een actie als je gaat overstappen. Ik ging niet overstappen, dus was de conclusie meteen dat de brief voor mij geen waarde had. Daarna zag ik dat het om "Classic" ging. Ik heb al Classic, dus concludeerde ik dat het een massa-mailing was naar alle klanten. Stomweg reclame dus. Ik krijg regelmatig reclame van bedrijven binnen waar ik diensten van afneem. Welkomscadeau's zijn altijd voor nieuwe abonnee's. Ik zie de brief van UPC daarom gewoon als reclame die naar iedereen is gestuurd en dan heb je logischerwijs de situatie dat een heleboel mensen de brief ontvangen, maar daar niks mee kunnen.

Dat is toch het kenmerk van massa-reclame? Of niet dan? Heel veel bedrijven maken een algemene reclamebrief en pakken dan de gehele database van klanten. Dat was kennelijk goedkoper voor UPC dan een query maken van "alle starter, easy en light klanten." Ik heb geen aandelen. Ik ben gewoon kritisch op reclame.

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Alleen was deze massa reclame geaddresseerd aan bestaande klanten gestuurd! Het zegt alleen maar weer wat van het niveau van de upc medewerkers.

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Dat soort queries worden vaak gedraaid door externe bedrijven.

Gesloten