LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??
Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??
Voor mij mag het hele forum op de helling en een groot slot voor de moderators,want dat deugt absoluut nergens van geen enkele kant.
Heb ik ze ook al persoonlijk vertelt. Dus weg ermee.
Ik denk dat het voor de moderators al een heel stuk zou schelen wanneer jij weg bent, Nel.
Hoeven ze namelijk niet meer overal een slotje op te gooien....
Hoeven ze namelijk niet meer overal een slotje op te gooien....
laten ze jou dan eerst verwijderen, dat is pas een goeie zaak.Vooral die gast-gasten moeten ze aanpakken, want die hebben meestal de grootste b*e*k hier op het forum en schelden er vrolijk op los.
idioten zoals jij zit de tros niet op te wachten, idioten zoals jij maken dit forum totschande.
Geplaatst op 24 Sep 2004 13:57 door nel-foppe
--------------------------------------------------------------------------------
Voor mij mag het hele forum op de helling en een groot slot voor de moderators,want dat deugt absoluut nergens van geen enkele kant.
Goed gezegd, nel-foppe!
Een tien met een griffel krijg jij van mij.
Ik had zo,n berichtje vanmorgen geplaatst en die is weg gehaald, zag ik net. Nouja, nou vraag ik je hè? De èèn wel de ander niet!
Ze doen maar! Lig er ook niet wakker van!
Verder vind ik dit forum erg interessant en voor velen een goede hulp voor al hun consumentenzaken, waar men soms zelf niet uitkomt. Van mij mag het blijven, maar dan wel registreren.
Mvg. AK,
Verder vind ik dit forum erg interessant en voor velen een goede hulp voor al hun consumentenzaken, waar men soms zelf niet uitkomt. Van mij mag het blijven, maar dan wel registreren.
Mvg. AK,
Mijn hele topic over registreren is foetsie!!Ik had zo,n berichtje vanmorgen geplaatst en die is weg gehaald,
T ís toch wat he?'
Groet Plien
Dan moeten ze mijn bericht ook maar verwijderen, gelijke monnikken gelijke kappen.Geplaatst op 24 Sep 2004 15:29 door AK
--------------------------------------------------------------------------------
Ik had zo,n berichtje vanmorgen geplaatst en die is weg gehaald, zag ik net. Nouja, nou vraag ik je hè? De èèn wel de ander niet!
Er staan heus wel interessante onderwerpen op dit forum, maar ik zit mij te ergeren hoe het op deze forum toegaat; zoals dat er criminelen op dit forum rondlopen en andere gajes die het kennelijk nodig vinden allerlei verwensingen naar je hoofd te gooien, dan die moderator(s) die te pas en te onpas maar een slotje erop gooien of berichten verwijderen zonder geldige redenen.
Daarom zei ik de laatste keer; als ik cijfers moet toekennen, dan geef ik dit forum een dikke 4 en de moderator een dikke 1 .
Het is eigenlijk triest dat het zo moet gaan.
Er staan ook goede forums op,alleen worden ze vervuild.dat is het juist
Ga je inhoudelijk reageren wordt je finaal de grond ingetrapt. Daarom een strenger beleid deze laagdrempeligheid is drempelloos. Dat is het verschil. Hier zit ook een stoorzender op en wel gast van 14:30 . Die komt overal waar ik uitkom.Vandaar radicale omslag om een forum te laten slagen.Hij zal weer achter me aankomen maar dat merk je wel weer.Iedereen een fijn week-end en maak er wat van. gr .nel
Ga je inhoudelijk reageren wordt je finaal de grond ingetrapt. Daarom een strenger beleid deze laagdrempeligheid is drempelloos. Dat is het verschil. Hier zit ook een stoorzender op en wel gast van 14:30 . Die komt overal waar ik uitkom.Vandaar radicale omslag om een forum te laten slagen.Hij zal weer achter me aankomen maar dat merk je wel weer.Iedereen een fijn week-end en maak er wat van. gr .nel
nel-foppe en inhoudelijk reagerenGa je inhoudelijk reageren .....
-
Nel-Foppe: je eigen tip vwb radicaal optreden vanuit trosradar mag bij jullie en een aantal van je kornuiten beginnen. En dan vooral wegens het blijk geven van geen enkel inzicht in het verschil tussen een forum en een chatkanaal.
QM
QM
Hé, hé..., eindelijk iemand die het ook begrijpt. Bedankt QM.
Schei toch uit met dat geleuter over registreren en dat het forum zo slecht is. TROS heeft zo beslist en als je je daar niet bij neer kan leggen, dan moet je hier maar niet meer komen.
Bingo! Ik heb het al die tijd al vermoed dat jij achter die "laster-reacties" zit. Natuurlijk niet ingelogd en als gast.Geplaatst op 24 Sep 2004 19:01 door Quasi-Modo
Praat je ook al tegen jezelf?Geplaatst op 24 Sep 2004 19:15 door Gast
Hé, hé..., eindelijk iemand die het ook begrijpt. Bedankt QM
Goed gezegd! Begin bij jezelf, zal een stuk rust geven.Geplaatst op 24 Sep 2004 19:37 door Gast
Schei toch uit met dat geleuter.....en als je je daar niet bij neer kan leggen, dan moet je hier maar niet meer komen.
En wie heeft weer de grootste B*E*K ?????????Geplaatst op 24 Sep 2004 14:48 door Gast
Quote:
Vooral die gast-gasten moeten ze aanpakken, want die hebben meestal de grootste b*e*k hier op het forum en schelden er vrolijk op los.
laten ze jou dan eerst verwijderen, dat is pas een goeie zaak.
idioten zoals jij zit de tros niet op te wachten, idioten zoals jij maken dit forum totschande.
Inderdaad, ...gast-gast!!!
Ja, het is weer weekend en dan barst de boel weer los. En het zijn dus altijd de gast-gasten die allerlei verwensingen naar je hoofd slingeren.zoals dat er criminelen op dit forum rondlopen en andere gajes die het kennelijk nodig vinden allerlei verwensingen naar je hoofd te gooien,
En dan daarna scheinheilig doen en het forum zuiver willen houden.
Echt een stelletje armzielige stumperds zijn het.
Dan had ik het toch goed van die klokkenluider! En maar posten onder gast en niet alleen hier op deze topic hoor! Maargoed, als hem dat bezig houd, is dat toch fijn voor hem.
En nogmaals, het is al zòòò vaak ook door anderen gezegd, men hoeft hier op deze topic NIET te komen. Wel of niet geregistreerd, het is NIET verplicht hier te lezen.
By the way QM, Malaga was zeer de moeite waard! Gaan volgend jaar weer!
Verder wens ik ook iedereen een goed weekend. Gr.AK
PS. Wat is eigenlijk een chatbox?
En nogmaals, het is al zòòò vaak ook door anderen gezegd, men hoeft hier op deze topic NIET te komen. Wel of niet geregistreerd, het is NIET verplicht hier te lezen.
By the way QM, Malaga was zeer de moeite waard! Gaan volgend jaar weer!
Verder wens ik ook iedereen een goed weekend. Gr.AK
PS. Wat is eigenlijk een chatbox?
-
Voor alle helderheid: ik heb me nog nooit ingelaten met flauwe bezigheden als reageren met een andere naam of met 'gast'. Ik snap gewoon ook niet waarom men dit doet en ik schaam me helemaal niet voor al mijn reacties en ieder mag daar van vinden wat hij vindt.
Mocht iemand het tegendeel kunnen bewijzen dan hoor ik graag hoe dit dan te bewijzen valt en welke concrete feiten naar boven gehaald kunnen worden.
M.i. zullen het beschuldigingen zijn van de gasten zonder naam of diegene die zich er zelf schuldig aan maken want zoals de waard is vertrouwd hij zijn ....... 'gast'en! Beide groepen zijn nou niet bepaald de helderste kristallen aan de kroonluchter dus ze zullen wel zo reageren bij gebrek aan goede inhoudelijke argumenten. Een tip voor hen: het is beter allen in twijfel te laten over je verstandelijke vermogens dan reageren en alle twijfel wegnemen!
QM
Mocht iemand het tegendeel kunnen bewijzen dan hoor ik graag hoe dit dan te bewijzen valt en welke concrete feiten naar boven gehaald kunnen worden.
M.i. zullen het beschuldigingen zijn van de gasten zonder naam of diegene die zich er zelf schuldig aan maken want zoals de waard is vertrouwd hij zijn ....... 'gast'en! Beide groepen zijn nou niet bepaald de helderste kristallen aan de kroonluchter dus ze zullen wel zo reageren bij gebrek aan goede inhoudelijke argumenten. Een tip voor hen: het is beter allen in twijfel te laten over je verstandelijke vermogens dan reageren en alle twijfel wegnemen!
QM
Jaja, nu je door de mand gevallen bent, de boel weer recht proberen te praten met je mooie praatjes.