| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuon vraagt geen standen
-
moederslink
- Berichten: 10351
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Nuon vraagt geen standen
U bent ten alle tijden zelf uw eigen waakhond over uw eigen gebruik , uw eigen standen en dus uiteindelijk ook over uw eigen geldsephora30 schreef: ↑ Waarom zou ik als een waakhond moeten fungeren als zij zich niet aan hun eigen ontworpen regels houden. Beetje de wereld omkeren, of zij moeten mij gaan betalen om hun werk te doen![]()
Jammer...ik mis iets....
Ik laat het hier dan ook verder bij.
Succes!
Re: Nuon vraagt geen standen
Als u dus een betalingsregeling treft en bij Nuon het maandbedrag naar beneden bijstelt. Blijft het voor uw portemonnee gelijk. En dat is toch het belangrijkste?
-
Theotrucker
- Berichten: 4729
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Re: Nuon vraagt geen standen
Zolang er geen slimme meter geplaatst is ben je zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van de meterstanden. Als dit niet is gebeurd en de standen zijn geschat zul je toch dat verbruik moeten betalen. Het verschil is dan of bij de eerste of bij de huidige leverancier. Het zal betaald worden door degene die het heeft verbruikt.
Re: Nuon vraagt geen standen
Ik heb wel een slimme meter maar toch zijn
De meterstanden geschat. Verschil electra 175 kw. En gas 50 m3
De meterstanden geschat. Verschil electra 175 kw. En gas 50 m3
-
Theotrucker
- Berichten: 4729
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Re: Nuon vraagt geen standen
Bij mij wordt ieder kwartier uitgelezen. Mijn historie is terug te vervolgen tot de installatie datum van de meter. 2013. Heerlijk er ontgaat me niets.
