Re: Bonprix eist 100% vooraf betaling
Geplaatst: 29 apr 2019 01:15
En dat mag dan weer wel.
Als je pas na 14 dagen het geld om te betalen kan je ook 14 dagen wachten met bestellen. O nee, we schijnen NU toe MOETEN GENIETEN en later betalen.moederslink schreef: ↑28 apr 2019 20:36Ja dat klopt ook wat je zegt maar misschien wil zij ook voor dat wat zij dan wel wil houden bijna 14 dagen de tijd hebben om daarvan de rekening te betalen omdat dat misschien financieel dan beter uit komt? .
Op die manier vallen de webwinkels die met hun prijzen dusdanig stunten dat ze de stenen winkels er uit willen concurreren ook uiteindelijk wel door de mand. Je kunt als webwinkel inderdaad geld besparen door geen duur pand te huren, maar anderzijds heb je gewoon de wetgeving die de consument het retourrecht geeft. En ja, dat zouden ze inderdaad gewoon in hun prijs moeten verwerken, en als ze dat daadwerkelijk zouden doen, zijn ze opeens niet eens meer zo heel veel goedkoper dan een gewone stenen winkel.Moneyman schreef: ↑28 apr 2019 21:57Dat mag jij vinden. Maar ik bestelde een paar weken geleden bij Omoda een paar schoenen. Daar kreeg ik, proactief, voordat ik ging afrekenen de vraag of ik ze ook niet een maat groter en kleiner wilde bestellen, zodat ik zeker de goede had.
Het kan dus wel. Je moet gewoon zorgen dat je proces erop ingericht is. Maar hé, je bent niet voor niets webwinkel geworden
wat betekent het?StevieNL81 schreef: ↑25 apr 2019 17:32Wat ik wel vind is dat Bonprix transparanter moet zijn in de afwijsreden.
Ofwel er verscheen direct een melding in beeld over het vooruitbetalen, in welk geval ze een stukje kunnen toevoegen met de motivatie..
Ofwel je krijgt een dag later de mail, en dan is er hoogstwaarschijnlijk een backoffice medewerker aan te pas gekomen. Die kan in de mail met verzoek vooruitbetaling duidelijk de reden vermelden.