Pagina 4 van 4

Re: Bonprix eist 100% vooraf betaling

Geplaatst: 29 apr 2019 01:15
door alfatrion
En dat mag dan weer wel.

Re: Bonprix eist 100% vooraf betaling

Geplaatst: 30 apr 2019 10:48
door renewouters
moederslink schreef:
28 apr 2019 20:36
Ja dat klopt ook wat je zegt maar misschien wil zij ook voor dat wat zij dan wel wil houden bijna 14 dagen de tijd hebben om daarvan de rekening te betalen omdat dat misschien financieel dan beter uit komt? .
Als je pas na 14 dagen het geld om te betalen kan je ook 14 dagen wachten met bestellen. O nee, we schijnen NU toe MOETEN GENIETEN en later betalen.

Re: Bonprix eist 100% vooraf betaling

Geplaatst: 30 apr 2019 10:50
door berndv
Moneyman schreef:
28 apr 2019 21:57
Lady1234 schreef:
28 apr 2019 20:48
Ik heb natuurlijk geen idee wat de Ts misschien wil. Maar ik las eens op een ander forum dat iemand vijf winterjassen bestelde, om daar op gemak één jas uit te kiezen en te houden.

Ik vind dat compleet idioot.
Dat mag jij vinden. Maar ik bestelde een paar weken geleden bij Omoda een paar schoenen. Daar kreeg ik, proactief, voordat ik ging afrekenen de vraag of ik ze ook niet een maat groter en kleiner wilde bestellen, zodat ik zeker de goede had.

Het kan dus wel. Je moet gewoon zorgen dat je proces erop ingericht is. Maar hé, je bent niet voor niets webwinkel geworden :wink:
Op die manier vallen de webwinkels die met hun prijzen dusdanig stunten dat ze de stenen winkels er uit willen concurreren ook uiteindelijk wel door de mand. Je kunt als webwinkel inderdaad geld besparen door geen duur pand te huren, maar anderzijds heb je gewoon de wetgeving die de consument het retourrecht geeft. En ja, dat zouden ze inderdaad gewoon in hun prijs moeten verwerken, en als ze dat daadwerkelijk zouden doen, zijn ze opeens niet eens meer zo heel veel goedkoper dan een gewone stenen winkel.

Maar goed, ze klagen dat ze zoveel retouren krijgen, "straffen" de consument hiervoor, maar willen wel constant onder de prijzen van de stenen winkel blijven zitten. En dat gaat dan misschien dus toch niet.

Re: Bonprix eist 100% vooraf betaling

Geplaatst: 03 mei 2019 17:17
door jswami972
StevieNL81 schreef:
25 apr 2019 17:32
Wat ik wel vind is dat Bonprix transparanter moet zijn in de afwijsreden.

Ofwel er verscheen direct een melding in beeld over het vooruitbetalen, in welk geval ze een stukje kunnen toevoegen met de motivatie..

Ofwel je krijgt een dag later de mail, en dan is er hoogstwaarschijnlijk een backoffice medewerker aan te pas gekomen. Die kan in de mail met verzoek vooruitbetaling duidelijk de reden vermelden.
wat betekent het?

Re: Bonprix eist 100% vooraf betaling

Geplaatst: 04 mei 2019 12:40
door Nijogeth
Maar Berndv, wordt de consument gestraft als ze alleen nog maar de keuze hebben om vooruit te betalen? Volgens mij niet hoor, want je hebt nog altijd de keuze dat niet te doen.

Re: Bonprix eist 100% vooraf betaling

Geplaatst: 04 mei 2019 14:54
door Lady1234
Maar de Ts mag nog steeds veel bestellen en dat ook allemaal weer retourneren. En dan komt het geld terug.