LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Siematic Zaltbommel
Re: Siematic Zaltbommel
En?We zijn bij verschillende bedrijven wezen kijken en Siematic Zaltbommel is er gewoon het beste uit gekomen. Vrijdag (als het weer het toelaat) gaan we daar onze droomkeuken bestellen.
KS
Vrijdag is onze keuken besteld! Helemaal naar onze wens. Over 3 maanden komen hier de heerlijkste gerechten op tafel. Het is een strak, praktisch en enigzins tijdloos design. Zoals je merkt zijn we zeer tevreden met de Siematic keuken.
Lukt het mijnheer Siematic Zaltbommel? Bijna trapt er iedereen in dat U een klant bent en zo tevreden bent over Uw winkel.
Succes met het proberen iedereen voor U te winnen maar U verliest het op de prijs, kennis en klantvriendelijkheid!
Een ontevreden klant!
Succes met het proberen iedereen voor U te winnen maar U verliest het op de prijs, kennis en klantvriendelijkheid!
Een ontevreden klant!
Nou meneer allesweter uit overschat uw zelf! Doet gewoon aannames zonder dit op feiten te staven.
Als je alles zo goed weet waarom komt u dan niet met een Siematic zaak die (volgens uw oordeel) wel alles perfect in orde heeft?
En dat U niet tevreden bent wil nog niet zeggen dat WIJ niet tevreden kunnen zijn over deze leverancier.
En, nogmaals ik zit zelf in de verkoop en ook daar gaat wel eens iets mis. Dan gaat het er om hoe het opgelost wordt.
Maar blijkbaar weet u toch niet alles ...
Als je alles zo goed weet waarom komt u dan niet met een Siematic zaak die (volgens uw oordeel) wel alles perfect in orde heeft?
En dat U niet tevreden bent wil nog niet zeggen dat WIJ niet tevreden kunnen zijn over deze leverancier.
En, nogmaals ik zit zelf in de verkoop en ook daar gaat wel eens iets mis. Dan gaat het er om hoe het opgelost wordt.
Maar blijkbaar weet u toch niet alles ...
Ach, speel het spelletje toch mee. Het zijn de laatste stuiptrekkingen om nog klanten in de showroom te Zaltbommel te krijgen. Het lukt de eigenaar, Bouwbedrij van Wanrooy (ook een keukenzaak in Tiel) maar niet om SieMatic Total Concept van de grond te krijgen. Ze kunnen zelfs geen directeur krijgen en SieMatic Nederland moet zelfs inspringen.En voor de insiders; SIEMATC ZALTBOMMEL IS TE KOOP AANGEBODEN! Je zult ermaar net je keuken gekocht hebben! Veel plezier me je keuken, gast.
KS
KS
Klopt! Siematic Zaltbommel is te koop en het is organisatorisch een zootje.
Er zijn genoeg andere Siematic-dealers in de regio die wel weten waar ze over praten.
Ook wij hebben deze ervaring en zijn geslaagd bij een andere zaak in de regio. (noem geen naam want dat gebeurt hier veel te veel)
Succes met je keuken maar betaal pas als hij staat!
Er zijn genoeg andere Siematic-dealers in de regio die wel weten waar ze over praten.
Ook wij hebben deze ervaring en zijn geslaagd bij een andere zaak in de regio. (noem geen naam want dat gebeurt hier veel te veel)
Succes met je keuken maar betaal pas als hij staat!
Bedoel je hier jouw keuken mee of bedoel je hier de keuken van Zaltbommel mee? Gewoon even voor de duidelijkheid, snap je.Succes met je keuken maar betaal pas als hij staat!
KS
Heb geen bordje te koop zien staan ..... Stel me voor dat als het daar echt zo slecht gaat Siematic haar naam niet langer op de voorgevel wil hebben.
Ben dan ook zo sportief en geef aan hoe je aan deze informatie komt. Een gerucht is zo de wereld in geholpen. En er was gewoon een directeur die ons vriendelijk bedankte voor onze klandizie.
Ben dan ook zo sportief en geef aan hoe je aan deze informatie komt. Een gerucht is zo de wereld in geholpen. En er was gewoon een directeur die ons vriendelijk bedankte voor onze klandizie.
Sportiviteit doet niet eten. Veel insiders in keukenland weten dat de eigenaar (Gebr. van Wanrooy Bouwbedrijven) SieMatic Total Concept in Zaltbommel te koop heeft aangeboden en nog steeds aanbiedt. En ze zullen dit niet en-public bekend maken, maar met welke verkoop van een zaak gebeurt dat wel? Je hoort het pas als de koop gedaan is.
En zoals ook veel insiders weten, wordt een keukenzaak niet uit luxe verkocht. Welicht krijg je er die "directeur" bij, weet jij veel.
Succes met je nieuwe keuken!
KS
En zoals ook veel insiders weten, wordt een keukenzaak niet uit luxe verkocht. Welicht krijg je er die "directeur" bij, weet jij veel.
Succes met je nieuwe keuken!
KS
Geloof maar dat SieMatic op dit moment overal hun naam op willen hebben!Stel me voor dat als het daar echt zo slecht gaat Siematic haar naam niet langer op de voorgevel wil hebben
Dit even nog als aanvulling!
KS
Het verkopen van een zaak kan ook andere redenen hebben. Misschien teveel hooi op de vork genomen? Anderzijds kan het opzetten van een showroom voor de verkoop ook lucratief zijn.
Wat de reden ook is, de zaak zou hier niet zo afgebrand moeten worden.
Verder kan ik geen oordeel vellen omdat ik niet over de inside informatie beschik.
Tuurlijk mag je een consument waarschuwen niet aan te betalen, een punt wat op meer plaatsen verdwijnt.
Jammer dat ik zo'n end moet rijden want de locatie is niet verkeerd.
Ik ken het personeel verder niet, maar een goede kapitein doet het schip weer varen.
Mr.P.
Wat de reden ook is, de zaak zou hier niet zo afgebrand moeten worden.
Verder kan ik geen oordeel vellen omdat ik niet over de inside informatie beschik.
Tuurlijk mag je een consument waarschuwen niet aan te betalen, een punt wat op meer plaatsen verdwijnt.
Jammer dat ik zo'n end moet rijden want de locatie is niet verkeerd.
Ik ken het personeel verder niet, maar een goede kapitein doet het schip weer varen.
Mr.P.
Van de kapitein hebben ze enkele maanden geleden afscheid genomen en die is nu werkzaam voor Henry´s Kitchen. En Zaltbommel heeft nog geen nieuwe kapitein gevonden, want de kapiteins die beschikbaar zouden kunnen zijn, die zitten op een beter schip dan Zaltbommel!
En je weet, de beste stuurlui staan aan wal!
KS
En je weet, de beste stuurlui staan aan wal!
KS
typisch dat het niet loopt. Ziet er allemaal mooi uit. Weliswaar wat schoonheidsfoutjes hier en daar, maar ach...
de showroom is wel fraai van opzet, oké, d't zitten een paar foutjes in, maar lijkt mij dat een Siematic klant daar wel kan slagen.
Mr.P.
Mr.P.
-
SieMatic klant zou daar wel kunnen slagen, alleen jammer dat het personeel hier nog niet echt op voorbereid is, en hiermee bedoel ik productkennis etc. etc.
Dat is wel bij meer zaken zo.
Bij dit concept, ik ben er vanmorgen eens binnengelopen, is het denk ik wel een van de belangrijkste onderdelen van de verkoop.
De uitstraling laat duidelijk zien dat ze "daar" weten hoe het moet.
Bij binnenkomst wordt je keurig welkom geheten. Je krijgt een kaartje voor de maandelijkse enquete (mankeert wel een dingetje aan) en even later wordt je in de showroom op een vriendelijke manier benaderd.
Lijkt me toch dat er met zo'n showroom goed verkocht kan worden.
Mr.P.
Bij dit concept, ik ben er vanmorgen eens binnengelopen, is het denk ik wel een van de belangrijkste onderdelen van de verkoop.
De uitstraling laat duidelijk zien dat ze "daar" weten hoe het moet.
Bij binnenkomst wordt je keurig welkom geheten. Je krijgt een kaartje voor de maandelijkse enquete (mankeert wel een dingetje aan) en even later wordt je in de showroom op een vriendelijke manier benaderd.
Lijkt me toch dat er met zo'n showroom goed verkocht kan worden.
Mr.P.